Want dan hoef je niet alert te zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dat soort dingen is dat dan juist weer niet het geval dus eigenlijk is dit niet eens zo'n slecht idee.
Sterktequote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt niet scherp genoeg voor dat soort grapjes
Overledenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik zeker! Ook users die zijn overleden of die gewoon ineens verdwenen zijn?
nee ik hik nog steeds. Potver dom gedoequote:
Probeer eens bewust te hikken. Meestal lukt dat niet, dus dan gaat het soms overquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik hik nog steeds. Potver dom gedoe
20 keer diep in en uitademen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik hik nog steeds. Potver dom gedoe
met geluid erbij ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Probeer eens bewust te hikken. Meestal lukt dat niet, dus dan gaat het soms over
Hangt ervan af hoe het normaal gaatquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
met geluid erbij ook?
ik ga het proberen.
Nee hij zag dat natuurlijk allemaal in de echo!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar keek de cardioloog dan toe en kon hij daardoor bevestigen dat jij een jongetje was?
Was het hartje zó klein dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij zag dat natuurlijk allemaal in de echo!
met zo'n raar hik geluidjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe het normaal gaat
Je was zo dichtbij. bitterzoetquote:
Aaaaaaaahhhh, de """echo""", ik snap hetquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij zag dat natuurlijk allemaal in de echo!
Probeer dat na te doen!quote:
Hahaha gelukkigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aaaaaaaahhhh, de """echo""", ik snap het![]()
Thanksquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Lijkt me een vreselijke toestand en dat jullie continue in angst leven![]()
Is echt lastig dat ze zelf moeten instemmen met opname. In dit soort gevallen (mentaal) hebben mensen niet door dat ze een probleem hebben.
Ze denken dat zij normaal zijn en de rest van de wereld gek is.
Niet te lang natuurlijk!quote:
Ah dus tochquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet eens zijn gegaan als die kans niet heel groot was hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |