Dan had je nieuwe functionaliteit mogen maken en werkend krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ging amper 10 van de 25 minuten over de nieuwe functionaliteit, de rest was een algemeen promotiepraatje dat ik al tig keer heb gehoord![]()
Maar mijn werkdag zit er weer op nuDus nee ik wil niet ruilen want ik ben klaar
Oooh ja de nucleaire pinguins!quote:
*Gooit een stapel werk richting Tim*quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan had je nieuwe functionaliteit mogen maken en werkend krijgen.
De Amerikaanse Greda.quote:
Ik vind die dus ook best leuk en hij staat op mijn 2020 playlist.quote:
quote:
Bugo?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was de San Remo's weer een beetje vergetenLeuk ze weer te zien
Met 43 miljoen views hoeven wij ons niet te schamen Ceequote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind die dus ook best leuk en hij staat op mijn 2020 playlist.
quote:
Hopelijk wordt het wat leuker binnenkort. Anders vooral zoeken naar ander werk wat je mogelijk leuker vindt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Misschien lijkt het alsof ik overdrijf nu, maar het gaat me niet alleen om die calls hoor, maar ook dat ik het voor de rest niet zo leuk vind of goed vind gaan.
Maar goed, einde, hoef het er verder niet over te hebben, sorry.
Ga ik meteen kijkenquote:
Van San Remo staat ook Dove'e op mijn lijst, alhoewel ik de hele tijd DOE WEG DOE WEG DOE WEG hoor. En Andromeda en natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Nummer van Elodie en Levante vond ik pas weken na San Remo ineens leuk.
Doe wegquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Van San Remo staat ook Dove'e op mijn lijst, alhoewel ik de hele tijd DOE WEG DOE WEG DOE WEG hoor. En Andromeda en natuurlijkVice versa*
, Tikibombom.
*Ik kan amper harder balen van het niet doorgaan van ESF maar ik had nog een tandje harder gebaald als Francesco had gewonnen en ik hem dus ook had moeten missen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
We gaan patat/friet halen met allemaal snacks![]()
, #viesdik
Dat verdien je wel na zo'n rottige werkdagquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
, #viesdik
OHMYGOD IK WIL OOK.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
, #viesdik
Doe het niet, het is vet en ongezond, het is te laat voor mij maar save yourself!!!!!11quote:
friet uit de airfryer is gezonderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe het niet, het is vet en ongezond, het is te laat voor mij maar save yourself!!!!!11
Het is het enige wat vandaag nog goed kan makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat verdien je wel na zo'n rottige werkdag
Wel van genieten hoor!
Ja ik wilde ook dat Vice-Versa had gewonnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Van San Remo staat ook Dove'e op mijn lijst, alhoewel ik de hele tijd DOE WEG DOE WEG DOE WEG hoor. En Andromeda en natuurlijkVice versa*
, Tikibombom.
*Ik kan amper harder balen van het niet doorgaan van ESF maar ik had nog een tandje harder gebaald als Francesco had gewonnen en ik hem dus ook had moeten missen.
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is het enige wat vandaag nog goed kan maken
Nou ja dat en HAMILTON![]()
Voor deze ene keer mag je Hamilton in je mond nemen danquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marco Mengoni weer een keer meedoetquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook dat Vice-Versa had gewonnen.
Ik ben zo benieuwd wat volgend jaar het deelnemersveld gewoon gaat zijn
Ik ga wraps met vissticks en avocado en nog wat dingen zoals spinazie eten (ja ik wist ook niet dat het kon maar het stond in een recept en het kán).quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe het niet, het is vet en ongezond, het is te laat voor mij maar save yourself!!!!!11
Ik heb niet het hele verhaal meegekregen, of ik ben het weer vergetenquote:
Oh trouwens, ik neem aan dat je allang bekend bent met de Hamilton Mixtapes? Dacht, ik check het even voor de 0,5% kans dat je het nog niet kent.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nog niet geluisterd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh trouwens, ik neem aan dat je allang bekend bent met de Hamilton Mixtapes? Dacht, ik check het even voor de 0,5% kans dat je het nog niet kent.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor deze ene keer mag je Hamilton in je mond nemen dan
Het zijn artiesten die een nummer uit de Hamilton Cast Recording hebben gecoverd, of zelfs hun eigen draai aan hebben gegeven. In de VS heel bekende artiesten maar ik ken eigenlijk alleen Kelly Clarkson, Alicia Keys, John Legend en Jimmy Fallon/The Roots en nog een paar rappers.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nog niet geluisterd.
Maar is dat heel anders dan de gewone soundtrack?
Sorry als dit een heel domme vraag is en ik nu door de mand val als fan.
Edit: oh ik zie nu wat het is! Ik bleek inderdaad een nepfan.
Ook maar eens een keer checken dan.
Ik ken Regina Spektor ook, leuk dat zij meedoet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn artiesten die een nummer uit de Hamilton Cast Recording hebben gecoverd, of zelfs hun eigen draai aan hebben gegeven. In de VS heel bekende artiesten maar ik ken eigenlijk alleen Kelly Clarkson, Alicia Keys, John Legend en Jimmy Fallon/The Roots en nog een paar rappers.
Het idee en het uitwerken van de Mixtape was er eerder dan het uitwerken van de stage musical, die musical was zeg maar een beetje uit de hand gelopen Mixtape project.
Oh, daar heb ik toevallig 1 nummer van op mijn spotify staan, wel erg mooi liedjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken Regina Spektor ook, leuk dat zij meedoet.
Oh ja ik kende haar naam van het intro-nummer van Orange is the new black, dat is zij toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken Regina Spektor ook, leuk dat zij meedoet.
Welke?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik toevallig 1 nummer van op mijn spotify staan, wel erg mooi liedje
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welke?
Ik ken haar hele oeuvre, was daar 10 jaar geleden nogal fan van
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja ik kende haar naam van het intro-nummer van Orange is the new black, dat is zij toch?
Haar Mixtape-bijdrage is echt heel mooi.
Dear Theodosia.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welke?
Ik ken haar hele oeuvre, was daar 10 jaar geleden nogal fan van
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah ja! Mooi liedje, mooie scène.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
deze
en ik ken hem vanwege deze scene:
Geweldige filmquote:
Why make something disposable like a building when you can make something that lasts forever, like a greeting cardquote:
Als er rond die tijd een topic is zullen er vast altijd wel mensen zijn die gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat ook al te denken, met het gebrek aan ESF gerelateerde evenementen, kunnen we misschien met z'n allen de NF van het Junior Songfestival hier in Nederland kijken? Is eind september en ik weet niet hoe kinderlijk of tenenkrommend het is maar hebben we wel weer een activiteit onderweg naar het hoofdseizoen straks
Ja, dit. En dat heb ik vaker bij San Remoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ja de nucleaire pinguins!
Op zich aan deze SanRemo was wel mooi dat ik de volledige top 3 leuk vond en graag op het ESF had gezien
Maar toen kwam Corona en zagen we ze alledrie niet op het ESF podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh lekker, geniet ervan!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
, #viesdik
Hoi Greysquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
friet uit de airfryer is gezonder![]()
Haha, Davequote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor deze ene keer mag je Hamilton in je mond nemen dan
Vorig jaar keken we het Junior Songfestival met een paar van hier en dat was echt opvallend leukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat ook al te denken, met het gebrek aan ESF gerelateerde evenementen, kunnen we misschien met z'n allen de NF van het Junior Songfestival hier in Nederland kijken? Is eind september en ik weet niet hoe kinderlijk of tenenkrommend het is maar hebben we wel weer een activiteit onderweg naar het hoofdseizoen straks
Oh nice! Ik heb het al jaren niet meer gezien... Ik las op Instagram net dat de liedjes volgende week uitkomen dus ik zal tegen die tijd even een topic makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorig jaar keken we het Junior Songfestival met een paar van hier en dat was echt opvallend leuk
Oké tofquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh nice! Ik heb het al jaren niet meer gezien... Ik las op Instagram net dat de liedjes volgende week uitkomen dus ik zal tegen die tijd even een topic maken
Was voor mij echt een hele tijd geleden sinds ik het echt keek.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorig jaar keken we het Junior Songfestival met een paar van hier en dat was echt opvallend leuk
Het is allemaal in ieder geval een stuk serieuzer geworden dan toen ik het nog keek als ik het zo zie. Nummers worden niet meer gemaakt door kinderen zelf maar door producers. En ik vind het ergens ook wel leuk dat Nededrland gewoon nog een NF heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was voor mij echt een hele tijd geleden sinds ik het echt keek.
Ben het eigenlijk sinds vorig jaar wat gaan volgen, maar het bevalt me goed
Kan het wel waarderen dat Nederland nummers vóór kinderen maakt, dus niet zo'n zware ballad of een te volwassen popnummer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Het is allemaal in ieder geval een stuk serieuzer geworden dan toen ik het nog keek als ik het zo zie
Ja was met de groep van hier ook leuk!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was voor mij echt een hele tijd geleden sinds ik het echt keek.
Ben het eigenlijk sinds vorig jaar wat gaan volgen, maar het bevalt me goed
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh nice! Ik heb het al jaren niet meer gezien... Ik las op Instagram net dat de liedjes volgende week uitkomen dus ik zal tegen die tijd even een topic maken
Van die show uit Polen kan ik me één ding wel goed herinneren want dat heb ik wel een stukje gezien:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:30 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Show in Polen was vorig jaar in ieder geval leuk om te zien. Met het topic er toen bij heb ik me in ieder geval goed vermaakt
In bepaalde deelnemersvelden op de volwassen Eurovisie zou deze zelfs de finale kunnen halen denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van die show uit Polen kan ik me één ding wel goed herinneren want dat heb ik wel een stukje gezien:
2:20
Ohjaaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van die show uit Polen kan ik me één ding wel goed herinneren want dat heb ik wel een stukje gezien:
2:20
Ja ik herken het na zo'n vette hapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks Jobietje.
Het was lekker, maar voel me nu wel vet en vies.![]()
Doorposten richting #1111quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
Nummer 1001 gaat wel traag ten opzichte van de 1000 hè?
Mooi dat alles goed isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Ging goed bij de cardioloog, niks heel raars te zien. Nu even koffie halen om te ontspannen.
Dank allemaal voor de succeswensen
Het is wel echt een lul hetwitter:tomphillipsin twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 17:39:42“Just look at my face: I’m fine,” Bolsonaro says, taking off his mask in front of journalists after announcing he has just tested positive for coronavirus https://t.co/JIHHcjniPl reageer retweet
Fijn zo Straanquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Ging goed bij de cardioloog, niks heel raars te zien. Nu even koffie halen om te ontspannen.
Nicequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
Het is wel echt een lul hetwitter:tomphillipsin twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 17:39:42“Just look at my face: I’m fine,” Bolsonaro says, taking off his mask in front of journalists after announcing he has just tested positive for coronavirus https://t.co/JIHHcjniPl reageer retweet
Karma is a bitchquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja
hoop dat ie het zwaar te pakken krijgt
Wat fijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Wat een assholequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Dank je. Maar het ging zo snel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AwHet scheelde vrijwel niets. Ik had nog bewust slechts 1 post gemaakt, zodat zoveel mensen in 1000 konden posten. Jammer dat je 1000 gemist hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilianen hebben de hashtag #forcacorona wat iets bekend als hup corona nummer 1 trending gemaakt.![]()
Jeez, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |