Neehee moet ik nog langer wachten met lunchenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waarNou dan ben ik straks gewoon even een tijdje stil!
waar waarom waarvoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef skysherrif het volgende:
Heb een fok knokploeg nodig wie gaat mee
watskebeurt?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef skysherrif het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik, heb toch al vecht-adrenaline.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef skysherrif het volgende:
Dit moest even!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:17 schreef skysherrif het volgende:
Stelletje spammers zo vroeg op de ochtend
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef skysherrif het volgende:
@I niet .quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:21 schreef molloot200 het volgende:
Volgens mij zijn zo ongeveer bijna alle vaste posters wel langsgeeweest nu toch?
de agressiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
Wel zin om iemand in elkaar te beuken trouwens!
Die ben ik in de afgelopen 2 maanden dat ik hier zit zelf ook nog niet tegengekomen volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:i niet .
Maar die is ook al een tijd MIA
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Strani het volgende:
Ik droomde vannacht dat ato jarig was en wij een surprise party organiseerden, inclusief vanachter de bank opspringen en zo. Hij was er erg blij mee.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Strani het volgende:
Ik droomde vannacht dat ato jarig was en wij een surprise party organiseerden, inclusief vanachter de bank opspringen en zo. Hij was er erg blij mee.
In Zeeland ook al!?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:24 schreef skysherrif het volgende:
Paar bouwvakkers in mekaar trappe die me al sinds 0700 wakker houwe
Van achter de bank opspringen, een classicquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |