Ik werd zonder pardon geboord in gezonde kiezen. Ik was geen ziekenfonds patiënt dus dat was geld voor de beulquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was een bikkel in je jeugd, maar nu niet meer
Crimineel!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd zonder pardon geboord in gezonde kiezen. Ik was geen ziekenfonds patiënt dus dat was geld voor de beul
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crimineel!
Was het een tandarts in in hoge noorden?
Dan zou ik snappen hoe de ouders van chufi de huishoudster betaalden.quote:
Oh LOL ......... Nee ik had echt een kut tandarts en huisartsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik snappen hoe de ouders van chufi de huishoudster betaalden.
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crimineel!
Was het een tandarts in in hoge noorden?
Ik zeg een dagje afkoelenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik snappen hoe de ouders van chufi de huishoudster betaalden.
Je zit stiekem aan de pillenquote:
Was het zo'n slechte grap?quote:
Oh dan snap ik het. Volgens mij heeft hij niet eens kippen. Dat is de warhoofd in zijn breinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het zo'n slechte grap?![]()
Nou ja was op aanraden van BDS.
En plukt hij de foto's gewoon van de wwwwquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het. Volgens mij heeft hij niet eens kippen. Dat is de warhoofd in zijn brein
Ja johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En plukt hij de foto's gewoon van de wwww
Jaquote:
Die met kippenquote:
Eens naar vragen als hij terug is van het strand.quote:
Hij blijft wel lang weg.. Is het eb of vloed?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens naar vragen als hij terug is van het strand.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij blijft wel lang weg.. Is het eb of vloed?
Is er nog een tekenshow ? Ik ben er al een tijdje niet geweest. Of post Tonja alleen nog maar ranzige vingersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij blijft wel lang weg.. Is het eb of vloed?
Er waren problemen met de stream... ik weet niet wat de status isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er nog een tekenshow ? Ik ben er al een tijdje niet geweest. Of post Tonja alleen nog maar razige vingers
Ik mag het niet zeggen maar......... Ik mag niemand doodwensen en dat doe ik niet.quote:
Mooiquote:
Nu hopen dat hij echt last heeft ervan. Anders is het een griepjequote:
Voorlopig slikt die zeikerd dat stupide malaria medicijn dus dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu hopen dat hij echt last heeft ervan. Anders is het een griepje
Nice wat chloor om het weg te spoelenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig slikt die zeikerd dat stupide malaria medicijn dus dat gaat de goede kant op
Nee beterquote:
Even een zomerstopquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren problemen met de stream... ik weet niet wat de status is
Schuldgevoel?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kitkat erbij![]()
Voor het ultieme schuldgevoel.
Wil ook weer eens doen. Ik doe dat meestal met een vriend. Er zit een leuke bierwinkel hierquote:
Prima en je vingers onder een spoiler graagquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
Goeiesnavons
Ik heb een zomerstop ingelast met tekenen. Ik ga ergens volgende maand weer beginnen.
Hier ook, maar kom er nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil ook weer eens doen. Ik doe dat meestal met een vriend. Er zit een leuke bierwinkel hier
Ik kan me een verhaal van jou en een Nuts herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima en je vingers onder een spoiler graag
Dan is Grey's nog steeds afgelopenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
Goeiesnavons
Ik heb een zomerstop ingelast met tekenen. Ik ga ergens volgende maand weer beginnen.
Ik ook niet maar soms bieren we en dan haal ik de meest gekke flesjesquote:
Ja, maar dat lag gecompliceerderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me een verhaal van jou en een Nuts herinneren.
Nee, de plaatselijke supermarkten hier hebben ook een redelijk breed aanbod. Heb er net weer een paar gevonden die ik nog niet had geproefdquote:
Man3quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:04 schreef Recce het volgende:
Die rare vriend van @:Superbadeendje (bekend van de poederbrief met verkeerde datum) heet inmiddels Tinus K.
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-burgemeester.html
Hij heeft een beetje wilde blik in de ogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:04 schreef Recce het volgende:
Die rare vriend van @:Superbadeendje (bekend van de poederbrief met verkeerde datum) heet inmiddels Tinus K.
Ja hier ook, maar ik begin er niet aan.. blijf bij mn standaardquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de plaatselijke supermarkten hier hebben ook een redelijk breed aanbod. Heb er net weer een paar gevonden die ik nog niet had geproefd
Teveel hydroxychloroquine gesnovenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje wilde blik in de ogen.
Standaard is saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar ik begin er niet aan.. blijf bij mn standaard
Een biertje met Eend is best leukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:09 schreef D. het volgende:
Over Eend gesproken, had een biertje voor hem erbij
[ afbeelding ]
Dat ik hem persoonlijk ken wil niet zeggen dat hij mijn vriend is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:04 schreef Recce het volgende:
Ola gastquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik hem persoonlijk ken wil niet zeggen dat hij mijn vriend is.
Wordt het al tijd om de door mijzelf opgelegde 40+ ban op te heffen?quote:
Je bent altijd welkom wat mij betreft. Wat anderen op je inpraten weet ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt het al tijd om de door mijzelf opgelegde 40+ ban op te heffen?
Waar ken jij hem van?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doen waar je je lekker bij voeltquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt het al tijd om de door mijzelf opgelegde 40+ ban op te heffen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf, een vriend is voorstander van Zwarte Piet.
Hij heeft gisteren een poederbrief gekregen. Vandaag kreeg hij van de hoofdofficier van justitie te horen gekregen dat het poeder een zuur blijkt te zijn wat met zuurstof had moeten reageren. Gelukkig was het spul nog innert.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |