Prima en je vingers onder een spoiler graagquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
Goeiesnavons
Ik heb een zomerstop ingelast met tekenen. Ik ga ergens volgende maand weer beginnen.
Hier ook, maar kom er nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil ook weer eens doen. Ik doe dat meestal met een vriend. Er zit een leuke bierwinkel hier
Ik kan me een verhaal van jou en een Nuts herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima en je vingers onder een spoiler graag
Dan is Grey's nog steeds afgelopenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
Goeiesnavons
Ik heb een zomerstop ingelast met tekenen. Ik ga ergens volgende maand weer beginnen.
Ik ook niet maar soms bieren we en dan haal ik de meest gekke flesjesquote:
Ja, maar dat lag gecompliceerderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me een verhaal van jou en een Nuts herinneren.
Nee, de plaatselijke supermarkten hier hebben ook een redelijk breed aanbod. Heb er net weer een paar gevonden die ik nog niet had geproefdquote:
Man3quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:04 schreef Recce het volgende:
Die rare vriend van @:Superbadeendje (bekend van de poederbrief met verkeerde datum) heet inmiddels Tinus K.
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-burgemeester.html
Hij heeft een beetje wilde blik in de ogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:04 schreef Recce het volgende:
Die rare vriend van @:Superbadeendje (bekend van de poederbrief met verkeerde datum) heet inmiddels Tinus K.
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-burgemeester.html
Ja hier ook, maar ik begin er niet aan.. blijf bij mn standaardquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de plaatselijke supermarkten hier hebben ook een redelijk breed aanbod. Heb er net weer een paar gevonden die ik nog niet had geproefd
Teveel hydroxychloroquine gesnovenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje wilde blik in de ogen.
Standaard is saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar ik begin er niet aan.. blijf bij mn standaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |