quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij Zeeuwen zijn redelijk stug en als je hier standbeelden gaat omtrekken heb je een oorlog !!!!
ja en normen en waarden en tradities ook over boord want een ander kan het er eens niet mee eens zijn of als kwetsend ervaren....quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
We mogen niet meer trots zijn op ons land want dan ben je een rasicist
Ja dat mag allemaal niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja en normen en waarden en tradities ook over boord want een ander kan het er eens niet mee eens zijn of als kwetsend ervaren....
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dan verplaatsen we André naar Zeeland
![]()
[ afbeelding ]
wat is een gof?quote:
gofferquote:
Staan er moskeeën in Zeeland?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles word verboden van onze cultuur maar er worden wel overal moskeen gebouwd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen zijn gek!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:50 schreef chufi het volgende:
WTF ... https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
Ik ben een bikkel geworden door mijn jeugd. Niks geen verdoving hup boren in in je smoel. Sindsdien heb ik een tandarts angst. En ik laat me verdoven fuck die shit !!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik was dus inderdaad een bikkel, ik heb geen verdoving gehad
Dan ben je geen bikkelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel geworden door mijn jeugd. Niks geen verdoving hup boren in in je smoel. Sindsdien heb ik een tandarts angst. En ik laat me verdoven fuck die shit !!!!
Je was een bikkel in je jeugd, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel geworden door mijn jeugd. Niks geen verdoving hup boren in in je smoel. Sindsdien heb ik een tandarts angst. En ik laat me verdoven fuck die shit !!!!
Nee klopt ik was een bikkel nu laat ik me het liefst onder zeil spuitenquote:
Ik werd zonder pardon geboord in gezonde kiezen. Ik was geen ziekenfonds patiënt dus dat was geld voor de beulquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was een bikkel in je jeugd, maar nu niet meer
Crimineel!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd zonder pardon geboord in gezonde kiezen. Ik was geen ziekenfonds patiënt dus dat was geld voor de beul
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crimineel!
Was het een tandarts in in hoge noorden?
Dan zou ik snappen hoe de ouders van chufi de huishoudster betaalden.quote:
Oh LOL ......... Nee ik had echt een kut tandarts en huisartsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik snappen hoe de ouders van chufi de huishoudster betaalden.
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crimineel!
Was het een tandarts in in hoge noorden?
Ik zeg een dagje afkoelenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik snappen hoe de ouders van chufi de huishoudster betaalden.
Je zit stiekem aan de pillenquote:
Was het zo'n slechte grap?quote:
Oh dan snap ik het. Volgens mij heeft hij niet eens kippen. Dat is de warhoofd in zijn breinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het zo'n slechte grap?![]()
Nou ja was op aanraden van BDS.
En plukt hij de foto's gewoon van de wwwwquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het. Volgens mij heeft hij niet eens kippen. Dat is de warhoofd in zijn brein
Ja johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En plukt hij de foto's gewoon van de wwww
Jaquote:
Die met kippenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |