is hij daar niet te Omtzigtbaar?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
Nou Omtzigt vind kamerlid zijn toch ook mooi ?
Voor Omtzigt is dit verlies minder erg dan de moeizame overwinning van Hugo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
Nou Omtzigt vind kamerlid zijn toch ook mooi ?
precies,quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef Cattivo het volgende:
Ach dit scheelt CDA tenminste wat zetels. Wie stemt nou op die gladjakker.
quote:
zou mooi zijn als hij minister gaat wordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:16 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
is hij daar niet te Omtzigtbaar?
Gladjakkers scoren toch? Zie Baudet, Klaver....quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef Cattivo het volgende:
Ach dit scheelt CDA tenminste wat zetels. Wie stemt nou op die gladjakker.
Dit dus, het was toch best akward geweest als Omtzigt de gedroomde kandidaat De Jonge had verslagen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:19 schreef Hexagon het volgende:
Het partijbestuur komt wel even goed weg hier
Ik vind het een hele verademing vergeleken bij de immer deprimerende kop van Sybrand Bumaquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:21 schreef Generationalpha het volgende:
Meer mensen die De Jonge ontzettend saai vinden in zijn speeches?
En dat is dan nog de eigen achterban, die zijn al milder... ik denk dat het CDA onder Omtzigt de grootste had kunnen worden en dat zie ik nu niet gauw gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, het was toch best akward geweest als Omtzigt de gedroomde kandidaat De Jonge had verslagen.
Denk wel dat het CDA er goed aan doet om Omtzigt een prominente plek op de lijst en in de campagne te geven, want De Jonge is dus blijkbaar bij lange na niet zo populair als dat ze dachten bij de eigen achterban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |