De bepaalde leeftijdscategorie waarin ik mij bevind wel, zo gok ikquote:Op maandag 6 juli 2020 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij denkt dat de meeste mensen alleen onder invloed seks hebben?Wat?
Sneuquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De bepaalde leeftijdscategorie waarin ik mij bevind wel, zo gok ik
Dacht het niet hansquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
Beste voordeel van "Home office"quote:Op maandag 6 juli 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Seks 's ochtends is doorgaans zonder drank
Wel handig met die corona als smoes lekker thuis blijvenquote:Op maandag 6 juli 2020 13:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
TS komt soberso nooit van zijn zolderkamertje af.
Als je met een gedrocht seks wil kunnen hebben misschienquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je alcohol- en drugs verslavingskliniek zien als een 'leeftijdscategorie'quote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel grote onzin om te denken dat deze ts ooit seks zal hebben.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel grote onzin om te denken dat deze ts ooit seks zal hebben.
Ben jij nog steeds mod?quote:Op maandag 6 juli 2020 14:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel grote onzin om te denken dat deze ts ooit seks zal hebben.
Omdat niemand het serieus neemtquote:Op maandag 6 juli 2020 14:13 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom gaat niemand inhoudelijk op het topic.
Ik geef deze reactie een 7,4/10quote:Op maandag 6 juli 2020 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja. En jij nog steeds een dronken maagd, zie ik.
Jawel maar dan stink je beide nog uit je maul naar ochtedbekquote:Op maandag 6 juli 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Gewoon van achter. Klaar.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Jawel maar dan stink je beide nog uit je maul naar ochtedbek![]()
Spiegeltje spiegeltje aan de wandquote:
Ik doe praktisch alles alleen onder invloed.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij denkt dat de meeste mensen alleen onder invloed seks hebben?Wat?
Tussen al die boze mensen ben je toch liever een blije junkquote:Op maandag 6 juli 2020 15:42 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik doe praktisch alles alleen onder invloed.
Oh nee de boosheid blijft, dat is toch een beetje het fundament. Je bent in elk geval content met je eigen boosheid.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tussen al die boze mensen ben je toch liever een blije junk
Ben je mad, jelly en zit het diep?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Oh nee de boosheid blijft, dat is toch een beetje het fundament. Je bent in elk geval content met je eigen boosheid.
Dit denken omdat je alleen op de homo ontmoetingsplaats van bil gaatquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nog iets anders doorheen gooit dan.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
Te stoned neuken is ook niks, kom je maar niet klaar van!
Neen. Probeer eens klaar te komen wanneer je paar gram goede haze hebt gebruikt. Je kan echt blijven gaan tot je schrale eikel krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:47 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nog iets anders doorheen gooit dan.
Na een paar gram lig ik voor pampersquote:Op maandag 6 juli 2020 16:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen. Probeer eens klaar te komen wanneer je paar gram goede haze hebt gebruikt. Je kan echt blijven gaan tot je schrale eikel krijgt.
Beter urenlang pompen op de x en p ja toch niet danquote:Op maandag 6 juli 2020 16:47 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nog iets anders doorheen gooit dan.
En de jointjes gewoon als smaakmakende tussendoortjes.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beter urenlang pompen op de x en p ja toch niet dan
Echt hequote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
En de jointjes gewoon als smaakmakende tussendoortjes.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Na een paar gram lig ik voor pampers
Dan moet het dus echt zo'n bizarre 48 uursessie aan de xtc zijn ofzo, dan zie ik het wel gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet makkelijk 3+ gram roken wanneer je chillende bent
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:28 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dan moet het dus echt zo'n bizarre 48 uursessie aan de xtc zijn ofzo, dan zie ik het wel gebeuren.
Maar anders echt niet
Ja daar heb jij met @Aiciu geen tijd voor natuurlijk. Harde werkersquote:
Let op je woorden.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja daar heb jij met @:aiciu geen tijd voor natuurlijk. Harde werkers
Echt hè Pokémon Silver all the way.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:16 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Wat een kneus is het toch he.
quote:Op maandag 6 juli 2020 13:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar dan; soms heb je een encounter waar je niet bij drinkt (sowieso )
Jij snapt het.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:31 schreef jigggy het volgende:
Ergens heeft TS wel een punt, ik neuk vaker met alchohol in m’n bloed dan zonder
Het vrijgezellenbestaan
Meisje in kwestie nog volgeblaft de volgende dag. Was nog saaier dan 's avonds.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:01 schreef Catkiller het volgende:
Flinke bevestiging van wat elke normale user al lang kon zien. Wat een spijt zullen die meisjes de volgende dag hebben zeg.
Nou, als ik een man was had ik toch wel een aantal pinten weggetikt voor ik hier op zou duiken. Dan heb ik liever die ene die je laatst postte.quote:
Dat zal ze leren. Kutkinderen.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Net niet die 7,5. Jij zou een goede leraar zijn. 'Jullie hebben allemaal onvoldoende'
Weer zo'n gevoel van ey volgens mij ken ik die ergens van...vage shit.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja. En jij nog steeds een dronken maagd, zie ik.
En dan anderen durven te beschuldigen dat ze junk of alcolist zijnquote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Niet makkelijk 3+ gram roken wanneer je chillende bent
Liever andersom dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:56 schreef Nerdslayer het volgende:
Niet zelf nuchter zijn terwijl je scharrel dronken is
Hm.. Dat verklaart de soa..quote:Op maandag 6 juli 2020 14:31 schreef jigggy het volgende:
Ergens heeft TS wel een punt, ik neuk vaker met alchohol in m’n bloed dan zonder
Het vrijgezellenbestaan
katertjequote:Op maandag 6 juli 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |