De bepaalde leeftijdscategorie waarin ik mij bevind wel, zo gok ikquote:Op maandag 6 juli 2020 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij denkt dat de meeste mensen alleen onder invloed seks hebben?Wat?
Sneuquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De bepaalde leeftijdscategorie waarin ik mij bevind wel, zo gok ik
Dacht het niet hansquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
Beste voordeel van "Home office"quote:Op maandag 6 juli 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Seks 's ochtends is doorgaans zonder drank
Wel handig met die corona als smoes lekker thuis blijvenquote:Op maandag 6 juli 2020 13:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
TS komt soberso nooit van zijn zolderkamertje af.
Als je met een gedrocht seks wil kunnen hebben misschienquote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je alcohol- en drugs verslavingskliniek zien als een 'leeftijdscategorie'quote:Op maandag 6 juli 2020 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel grote onzin om te denken dat deze ts ooit seks zal hebben.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel grote onzin om te denken dat deze ts ooit seks zal hebben.
Ben jij nog steeds mod?quote:Op maandag 6 juli 2020 14:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel grote onzin om te denken dat deze ts ooit seks zal hebben.
Omdat niemand het serieus neemtquote:Op maandag 6 juli 2020 14:13 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom gaat niemand inhoudelijk op het topic.
Ik geef deze reactie een 7,4/10quote:Op maandag 6 juli 2020 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja. En jij nog steeds een dronken maagd, zie ik.
Jawel maar dan stink je beide nog uit je maul naar ochtedbekquote:Op maandag 6 juli 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Seks 's ochtends is doorgaans zonder drank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |