Mercedes mazzelt weer ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat Albon nog Mercedes kon aanvallen zodra ie Perez voorbij was?
Soft vs Hard he, met Mercs die niet over kerbs mogen
Niet reageren is ook een optie.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, al het andere sport is zo'n beetje dood door corona.
Je bent de enige ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat Albon nog Mercedes kon aanvallen zodra ie Perez voorbij was?
Soft vs Hard he, met Mercs die niet over kerbs mogen
Dus Mercedes gewoon weer 1 en 2.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Iedere ronde SC is een ronde aan kerbs minder
Albon op softs was Perez voorbij en kon mogelijk een aanval plaatsen op Hamilton die op een hardere band aan het rijden is, vervolgens valt Kimi's wiel eraf. Weer SC.quote:
Er waren nog geen volledige rondes gereden. Dus dat weet je niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je bent de enige ja.
Mercedes was zelfs met hun “problemen” 0.4 seconde per rondje sneller dan Albon. Ook al heeft die nu softs.
Lance Armstroll is er anders al uitquote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg hier de tour 2004 gevoelens van. Iets klopt er niet.
Gelukkig ben je geen cardioloogquote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg hier de tour 2004 gevoelens van. Iets klopt er niet.
En nu weer derde.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was ie ook maar kennelijk was de safetycar al aangekondigd dus teruggegeven.
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Albon dus toch derde? Wel goed voor de spanning in de race
We weten het zo.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er waren nog geen volledige rondes gereden. Dus dat weet je niet.
Hij gaat Hamilton elimineren.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Albon dus toch derde? Wel goed voor de spanning in de race
Een paar seconden dus.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:30 schreef maniack28 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Olaf doorheeft dat Albon er voorbij mocht.
Hup Albon hupquote:
Twitchquote:Op zondag 5 juli 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou Max op dit moment aan het doen zijn
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Veel te gehaast, hij had m toch wel gepakt.
Geluk is hier niet het juiste woord. Als je in deze chaos top 3 eindigt kan ik daarvoor alleen maar mijn hoed afnemenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Albon deed één ding fout: Hamilton niet mee het graf in nemen.
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triestquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Wint er nog een Mercedes☺😜quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Laat die Mercedes maar stuk gaan. Dan kan Perez winnen.
Daarvoor moet je bij Ocon zijnquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Dit kan nietquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Hier zit wel wat boosheid.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer hoop ik dat Albon maar 1 doel in de race heeft: Hamilton eraf rijden. Ongeacht wat.
Een RBR had een Mercedes toch wel gepakt? Incorrect.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Veel te gehaast, hij had m toch wel gepakt.
Albon kom maar even wissen.
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer hoop ik dat Albon maar 1 doel in de race heeft: Hamilton eraf rijden. Ongeacht wat.
Ik zie ze (nou ja, 44 dan) ook liever zelf rechtdoor de muur in rijden jaquote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triest
Wat was jouw reactie ook alweer toen max eruit moest?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triest
sowquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Typ iets over Bottas.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
God iedere keer als ik iets typ wordt die persoon ingehaald of er afgetetst
Het is de tweede keer achter elkaar dat Hamiton Albon van het podium rijdt door hem uit de baan te rijden.quote:
Kan heel goed, ik kan er vrij slecht tegen dat het hele kampioenschap al verkloot is in race 1.quote:
typ dan iets over Mercedes..quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
God iedere keer als ik iets typ wordt die persoon ingehaald of er afgetetst
Hamilton deed niks foutquote:Op zondag 5 juli 2020 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is de tweede keer achter elkaar dat Hamiton Albon van het podium rijdt door hem uit de baan te rijden.
En Hamiltonquote:
Dat mag je vinden, blijft een kansloze opmerkingquote:Op zondag 5 juli 2020 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan heel goed, ik kan er vrij slecht tegen dat het hele kampioenschap al verkloot is in race 1.
Ik zei het niet, maar dacht het wel. Maar ik heb er dan ook geen verstand vanquote:Op zondag 5 juli 2020 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ok, en wie zei ook weer dat Hamilton nisk fout deed?
Nou? nou? Wees een grote jongen?
Hoezo, geweldige race.quote:
Volgende week weer een kans.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Hele ingestudeerde BLM act op het podium valt in het water
gelukkigquote:Op zondag 5 juli 2020 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Hele ingestudeerde BLM act op het podium valt in het water
F1gamerGodinquote:
Ik vind hem terecht.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat een bullshitstraf voor de volgens velen altijd door de FIA geholpen Hamilton.
Niet gelezen.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef Tijn het volgende:
Belachelijke beslissing om HAM hiervoor een penalty te geven. Wat kan hij er nou aan doen dat Albon op 'em instuurt?
En ondertussen rijdt zijn teammaat op de 1 na laatste plekquote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Leclerc 2e met een totale knakenbak. Chapeau hoor.
Albon had eerste kunnen worden als hij er niet door Lewis werd afgebeukt.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:38 schreef vosss het volgende:
Max had deze gewoon kunnen pakken met al dit gekut als zn auto heel was gebleven
Soms moet je een geschenk gewoon aanvaardenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat een bullshitstraf voor de volgens velen hier altijd door de FIA geholpen Hamilton.
quote:
Hij heeft eindelijk eens keer geen geluk. Normaal vallen die dingen altiid in het voordeel voor hem uit.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat een bullshitstraf voor de volgens velen hier altijd door de FIA geholpen Hamilton.
Precies dat.quote:
Ik vind de schuld bij Albon liggen.quote:
Ja allemaal schuimbekken toen Max straf kreeg toen Bottas hem ooit eens raakte en nu juichen. Over hypocriet gesproken.quote:
PER krijgt 5 sec. Gaat in het voordeel van HAM.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer heeft iemand voor het laatst minder dan 10 seconden gekregen voor een auto van de baan duwen? Normaal gesproken krijg je 5 seconden voor een plek niet teruggeven of zo.quote:
Maar daar reed Albon al.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jezus, HAM hield gewoon de racelijn.
Ja, ietwat overenthousiast van Albon.quote:
Jep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |