Jammer inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Veel te gehaast, hij had m toch wel gepakt.
Geluk is hier niet het juiste woord. Als je in deze chaos top 3 eindigt kan ik daarvoor alleen maar mijn hoed afnemenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Albon deed één ding fout: Hamilton niet mee het graf in nemen.
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triestquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Wint er nog een Mercedes☺😜quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Laat die Mercedes maar stuk gaan. Dan kan Perez winnen.
Daarvoor moet je bij Ocon zijnquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Dit kan nietquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Hier zit wel wat boosheid.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer hoop ik dat Albon maar 1 doel in de race heeft: Hamilton eraf rijden. Ongeacht wat.
Een RBR had een Mercedes toch wel gepakt? Incorrect.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Veel te gehaast, hij had m toch wel gepakt.
Albon kom maar even wissen.
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer hoop ik dat Albon maar 1 doel in de race heeft: Hamilton eraf rijden. Ongeacht wat.
Ik zie ze (nou ja, 44 dan) ook liever zelf rechtdoor de muur in rijden jaquote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triest
Wat was jouw reactie ook alweer toen max eruit moest?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triest
sowquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Typ iets over Bottas.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
God iedere keer als ik iets typ wordt die persoon ingehaald of er afgetetst
Het is de tweede keer achter elkaar dat Hamiton Albon van het podium rijdt door hem uit de baan te rijden.quote:
Kan heel goed, ik kan er vrij slecht tegen dat het hele kampioenschap al verkloot is in race 1.quote:
typ dan iets over Mercedes..quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
God iedere keer als ik iets typ wordt die persoon ingehaald of er afgetetst
Hamilton deed niks foutquote:Op zondag 5 juli 2020 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is de tweede keer achter elkaar dat Hamiton Albon van het podium rijdt door hem uit de baan te rijden.
En Hamiltonquote:
Dat mag je vinden, blijft een kansloze opmerkingquote:Op zondag 5 juli 2020 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan heel goed, ik kan er vrij slecht tegen dat het hele kampioenschap al verkloot is in race 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |