Mercedes mazzelt weer ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat Albon nog Mercedes kon aanvallen zodra ie Perez voorbij was?
Soft vs Hard he, met Mercs die niet over kerbs mogen
Niet reageren is ook een optie.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, al het andere sport is zo'n beetje dood door corona.
Je bent de enige ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die denkt dat Albon nog Mercedes kon aanvallen zodra ie Perez voorbij was?
Soft vs Hard he, met Mercs die niet over kerbs mogen
Dus Mercedes gewoon weer 1 en 2.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Iedere ronde SC is een ronde aan kerbs minder
Albon op softs was Perez voorbij en kon mogelijk een aanval plaatsen op Hamilton die op een hardere band aan het rijden is, vervolgens valt Kimi's wiel eraf. Weer SC.quote:
Er waren nog geen volledige rondes gereden. Dus dat weet je niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je bent de enige ja.
Mercedes was zelfs met hun “problemen” 0.4 seconde per rondje sneller dan Albon. Ook al heeft die nu softs.
Lance Armstroll is er anders al uitquote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg hier de tour 2004 gevoelens van. Iets klopt er niet.
Gelukkig ben je geen cardioloogquote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg hier de tour 2004 gevoelens van. Iets klopt er niet.
En nu weer derde.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was ie ook maar kennelijk was de safetycar al aangekondigd dus teruggegeven.
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Albon dus toch derde? Wel goed voor de spanning in de race
We weten het zo.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er waren nog geen volledige rondes gereden. Dus dat weet je niet.
Hij gaat Hamilton elimineren.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Albon dus toch derde? Wel goed voor de spanning in de race
Een paar seconden dus.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:30 schreef maniack28 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Olaf doorheeft dat Albon er voorbij mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |