Ja maar het enige team dat telt voor het WKquote:Op zondag 5 juli 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
DAS kan wel zijn maar er is maar 1 team die das heeft
Vooral door één iemandquote:Op zondag 5 juli 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, maar vervelend dat hij dat moet aankondigen
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als er niemand mee doet. In het land der blinden is éénoog koning
Harde struggles in de ghetto's van Monacoquote:
Ja, maar zij mogen dat he. BLM is slechts tegen "de witten".quote:Op zondag 5 juli 2020 13:24 schreef shiz het volgende:
Ondertussen alle rappers gewoon lekker doorgaan met het N-woord.
de kans dat hij een nazaat is lijkt me wel groot, vader komt toch van de West-Indies?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je weet toch, alle zwarte waren ooit slaven
ik hoop ook op een lekkere crashquote:Op zondag 5 juli 2020 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Bottas de auto gewoon laat staan in bocht 1 als zijn teamgenoot er half naast zit
Vanaf zijn twaalfde onder de vleugels van McLaren: "zWaRten KRiJgen gEEn KAnSen!"quote:Op zondag 5 juli 2020 13:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Harde struggles in de ghetto's van Monaco
quote:Op zondag 5 juli 2020 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
zelfs een mondkapje dat goed zit kan Ferrari niet maken
Ik gok ook op een compleet falende pitstop strategiequote:Op zondag 5 juli 2020 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
zelfs een mondkapje dat goed zit kan Ferrari niet maken
Kijk Seb doet zijn zonnebril afquote:Op zondag 5 juli 2020 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht echt hetzelfde. En dan met dei zonnebril en alles.
Wist ik al, en was ook mijn argument in veel discussies. Maar verder dan "racisme!!!oneeineleven!! komt je tegenstand verder niet als ze het verliezen in de discussie.quote:
nee, zo werkt dat nietquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef StephanL het volgende:
Hamilton wordt nu al uitgelachen op Twitter, dat gaat straks alleen maar erger worden. Volgens mij is de wereld wel klaar met Hamilton
Ik weet wel dat Hamilton idd al heel vroeg werd opgenomen door McLaren al vanaf zijn tienerjaren. Tsja. Waarheid zal wel ergens in het midden hangenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wist ik al, en was ook mijn argument in veel discussies. Maar verder dan "racisme!!!oneeineleven!! komt je tegenstand verder niet als ze het verliezen in de discussie.
ZEGT GENOEG.
Hij zou de wereld een veel groter plezier doen door zijn klep te houden.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
Dat Hamilton voor hypocriet wordt uitgemaakt dat deert hem niet. Zoals hij zelf zegt heeft hij een stem gekregen om te gebruiken en dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
Hij heeft het gewoon nooit tegen gehad. Hij weet totaal niet wat het is om het moeilijk te hebben.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Hamilton idd al heel vroeg werd opgenomen door McLaren al vanaf zijn tienerjaren. Tsja. Waarheid zal wel ergens in het midden hangen
Polarisatie valt niet onder mijn idee van een betere wereld. Prima dat hij zijn eigen ideeën heeft, maar al die mafklapperij van "Silence means you are complicit in racism" is niet bepaald bevorderlijk voor zijn doel en jaagt mensen alleen maar in het harnas.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
Zoals hij zelf zegt heeft hij een stem gekregen om te gebruiken en dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
Ik ben wel blij dat er aandacht voor is. De manier waarop is soms wat te overdreven.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij zou de wereld een veel groter plezier doen door zijn klep te houden.
Maar dat gaat zomaar niet. Als zwarte moet je dankbaar zijn voor de kans die je hebt gehad en kritiek op de hand die je voedt kan echt niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
Dat Hamilton voor hypocriet wordt uitgemaakt dat deert hem niet. Zoals hij zelf zegt heeft hij een stem gekregen om te gebruiken en dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
de vraag is natuurlijk of hem dat luktquote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
Kritiek kan wel maar het is nogal tegenstrijdig alsof Obama gaat zeggen dat USA nooit zwarte presidenten heeft gehadquote:Op zondag 5 juli 2020 13:38 schreef aesop het volgende:
[..]
Maar dat gaat zomaar niet. Als zwarte moet je dankbaar zijn voor de kans die je hebt gehad en kritiek op de hand die je voedt kan echt niet.
Hij had wel en is nog steeds een heel groot autocoureur. Al vanaf vroeger. Dit jaar ook weer onverslaanbaar. Die wordt met 2 vingers in de neus WWDC 2020.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon nooit tegen gehad. Hij weet totaal niet wat het is om het moeilijk te hebben.
Dat komt omdat blanke mensen goede autos kunnen maken.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hij had wel en is nog steeds een heel groot autocoureur. Al vanaf vroeger. Dit jaar ook weer onverslaanbaar. Die wordt met 2 vingers in de neus WWDC 2020.
Respect!
Aandacht prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er aandacht voor is. De manier waarop is soms wat te overdreven.
dat is niet het idee achter het knielen maar van mij hoeft het ook niet hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 13:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar van mij hoeft niemand te knielen voor niemand.
Het gaat ook niet om racisme. Zwarte mensen willen zonder tegenspraak een betere positie. Zonder daarvoor te hoeven werkenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Aandacht prima.
Maar van mij hoeft niemand te knielen voor niemand.
Daarnaast vind ik het vooral een vreemde aanpak door aan racismebestrijding te doen door vervolgens de focus te leggen op huidskleur.
En hij beter is met ruime marges dan zijn teamgenoot in een WK wagen. Buiten die eenmalige 2016 Rosberg titelquote:Op zondag 5 juli 2020 13:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt omdat blanke mensen goede autos kunnen maken.
Maar als Obama zegt dat het Huis van Afgevaardigde, de Senaat, gemeenteraden etc geen afspiegeling zijn van de maatschappij zouden we daar echt niet zo allergisch op reageren.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kritiek kan wel maar het is nogal tegenstrijdig alsof Obama gaat zeggen dat USA nooit zwarte presidenten heeft gehad
De NBA is ook geen afspiegeling van de maatschappij.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:44 schreef aesop het volgende:
[..]
Maar als Obama zegt dat het Huis van Afgevaardigde, de Senaat, gemeenteraden etc geen afspiegeling zijn van de maatschappij zouden we daar echt niet zo allergisch op reageren.
en profvoetbal ook nietquote:Op zondag 5 juli 2020 13:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
De NBA is ook geen afspiegeling van de maatschappij.
Hamilton is door zijn uitspraken van vandaag best wel wat fans kwijtgeraakt. Ik denk ook dat Mercedes op dit moment nog geen zin heeft om het contract met Hamilton te verlengen. De reden is simpel: bij de topteams zijn er eigenlijk geen stoeltjes vrij. Dat onderhandelt als team toch net even wat makkelijker, want jij hoeft niet, terwijl de andere partij (in dit geval Hamilton) wel wil.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:41 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Hamilton zichzelf geen plezier gedaan heeft met dat gezeik. Laten we wel wezen, als Mercedes nu beslist dat het klaar is met Hamilton omdat ze er genoeg van hebben, er rijden er genoeg rond die ook makkelijk WK worden met die bak.
My pointquote:Op zondag 5 juli 2020 13:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En hij beter is met ruime marges dan zijn teamgenoot in een WK wagen. Buiten die eenmalige 2016 Rosberg titel
ONZE Max!twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 05-07-2020 om 13:44:22I am very committed to equality and the fight against racism. But I believe everyone has the right to express themself at a time and in a way that suits them. I will not take the knee today but respect and support the personal choices every driver makes #WeRaceAsOne #EndRacism reageer retweet
En er is een Duitse 4xWK wanhopig opzoek naar een stoeltjequote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat onderhandelt als team toch net even wat makkelijker, want jij hoeft niet, terwijl de andere partij (in dit geval Hamilton) wel wil.
Zie post boven jequote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef Evertjan het volgende:
Mag toch hopen dat Max niet mee doet aan knielen?
RACIST!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
ONZE Max!twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 05-07-2020 om 13:44:22I am very committed to equality and the fight against racism. But I believe everyone has the right to express themself at a time and in a way that suits them. I will not take the knee today but respect and support the personal choices every driver makes #WeRaceAsOne #EndRacism reageer retweet
Nee dus goedquote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef Evertjan het volgende:
Mag toch hopen dat Max niet mee doet aan knielen?
Kijk en dit noemen we onvervalst racisme.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat Hamilton doet werkt alleen maar averechts. Hij toont met zijn gedrag alleen maar aan hoe lastig het is om zwarten binnen je organisatie te hebben. Als werkgever moet je zo verschrikkelijk goed oppassen, ze met fluwelen handschoentjes aanpakken en op eieren lopen omdat anders de racisme kaart getrokken wordt. Veel werkgevers hebben daar geen zin in. Je haalt de problemen in huis.
Triest.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
Weggegooid geld. Die doet niet eens mee.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:48 schreef raptorix het volgende:
Overigens gokje gewaagd op Ricardio, als winst en top 6, als ie wint, 250 keer de inleg
Nee hoor we hebben het al een keer gehad. Met het COC in nl. Walchelijke ideeënquote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef aesop het volgende:
[..]
Kijk en dit noemen we onvervalst racisme.
Wat zeg je? Noem je mij een racist?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef aesop het volgende:
[..]
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 05-07-2020 om 13:44:31The @MercedesAMGF1 team manager has been called by the FIA stewards in relation to HAM's yellow flag offence yesterday, which led to no action: "Hearing to review a decision (document 33), petition of review submitted by Aston Martin Red Bull Racing." reageer retweet
Ik ga zo even speciaal hiervoor naar de aanvang van de race kijken. Daarna zet ik 'm af, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Triest.
Dat je dit zo naar buiten moet brengen omdat je anders voor racist wordt uitgemaakt.
Omgekeerde wereld.
Go Maxquote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
Terecht beroep. Verstappen kreeg wel straf om exact hetzelfde vergrijp.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:49 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 05-07-2020 om 13:44:31The @:MercedesAMGF1 team manager has been called by the FIA stewards in relation to HAM's yellow flag offence yesterday, which led to no action: "Hearing to review a decision (document 33), petition of review submitted by Aston Martin Red Bull Racing." reageer retweet
Nee, ik noem jouw opmerking racistisch.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat zeg je? Noem je mij een racist?
Terecht. Exact het zelfde (zelfs geel dankzij de zelfde coureurquote:Op zondag 5 juli 2020 13:49 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 05-07-2020 om 13:44:31The @:MercedesAMGF1 team manager has been called by the FIA stewards in relation to HAM's yellow flag offence yesterday, which led to no action: "Hearing to review a decision (document 33), petition of review submitted by Aston Martin Red Bull Racing." reageer retweet
Ham is zwart gaan ze echt niet doen nu.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Terecht beroep. Verstappen kreeg wel straf om exact hetzelfde vergrijp.
Mooi.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
Dat het waar is maakt het nog geen racisme.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef aesop het volgende:
[..]
Gewoon de zwarte vlag zwaaien. Vindt ie dan vast wel leuk.quote:
Toch wel een ander geval. Bottas was in Mexico gecrasht, en Hamilton kreeg ineens een groene vlag en Max niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terecht. Exact het zelfde (zelfs geel dankzij de zelfde coureur) heeft Max z'n pole gekost, maar HAM zou er mee weg komen.
Zet m op de zwarte lijst.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de zwarte vlag zwaaien. Vindt ie dan vast wel leuk.
Nee man, ik denk dat het chaos word, ferraris die gaan trollen, en Max die de Mercedessen er af boekt.quote:
Ja maar, Ricardio? Ik ken hem niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, ik denk dat het chaos word, ferraris die gaan trollen, en Max die de Mercedessen er af boekt.
Wordt zeker na de race behandeldquote:Op zondag 5 juli 2020 13:49 schreef Tarado het volgende:
Document 33, goed nummer.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:49 schreef Tarado het volgende:
Dat zal wel niet, want er moet rekening worden gehouden met de prinses.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:54 schreef Dazalbest het volgende:
Zit Lewis dadelijk in zn eentje op zijn knie?
Dat zou mooi zijn, aangevuld met een paar nietsnutten, dan is het extra sneu.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:54 schreef Dazalbest het volgende:
Lando Norris en Albon doen ook mee voorspel ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:54 schreef Dazalbest het volgende:
WOESTquote:Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Gehrman het volgende:
Gaan we nou echt straks die walgelijke Amerikaanse kniebuiging krijgen.
* opgebaarde pinkt traantje wegquote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
Alleen was er bij Max niet direct groen en bij Hamilton wel.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Terecht beroep. Verstappen kreeg wel straf om exact hetzelfde vergrijp.
Als ie de wagen dan ook stil houdt wordt het een mooie klaagzang-race inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:58 schreef shiz het volgende:
Als Lewis nu ff een minuutje stilte houdt als de lichten uitgaan, dan kan het nog interessant worden.
Die krijgt binnenkort wel weer een nieuw team. Even de expert erbij halen @Kyranquote:Op zondag 5 juli 2020 13:57 schreef raptorix het volgende:
Hamilton zou pas mijn respect krijgen als hij zijn jaarsalaris overmaakt naar Kaepernick uit solidariteit.
Mooi. Dat die BLM hype maar snel overvliegtquote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
Die zal wel weer een club krijgen, maar feitelijk is het gewoon een middelmatige speler, niet slecht, maar wel al op leeftijd.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die krijgt binnenkort wel weer een nieuw team. Even de expert erbij halen @:Kyran
EN DE BELASTINBETALER MAAR BETALEN!quote:Op zondag 5 juli 2020 14:01 schreef Zipportal het volgende:
KPN heeft alle Ziggo kanalen opengegooid. Gratis sport.![]()
![]()
Genoeg, maar geen Jordanachtige bedragen hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:01 schreef Cavalier het volgende:
Kaepernick heeft genoeg geld door een aantal deals met grote merken, waaronder Nike.
Belgisch bier zekerquote:Op zondag 5 juli 2020 14:03 schreef raptorix het volgende:
Nog even bier kopen, tot straks bij de race
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kon jij je bij het ontbijt weer niet inhouden?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:03 schreef raptorix het volgende:
De mening van Xander interesseert me echt niks, gewoon iets anders kijken danquote:Op zondag 5 juli 2020 14:09 schreef tja77 het volgende:
Dit heb ik het meeste gemist tijdens die Corona ellende.
Het gehaat op de studiogasten bij Ziggo F1.
Die is er wel een hele tijd uit geweest natuurlijk. In de jaren dat hij qua leeftijd misschien wel op z'n best zou zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die krijgt binnenkort wel weer een nieuw team. Even de expert erbij halen @:Kyran
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:55 schreef opreis het volgende:
speciaal voor vossstwitter:Charles_Leclerc twitterde op zondag 05-07-2020 om 12:50:14I believe that what matters are facts and behaviours in our daily life rather than formal gestures that could be seen as controversial in some countries. I will not take the knee but this does not mean at all that I am less committed than others in the fight against racism. reageer retweet
Maakt geen moer uit. Hij kijkt normaal gesproken ook alleen op schermen.quote:
Men laat zich weer lekker kennenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:22 schreef Mansjester het volgende:
Iedereen smerig mad over wat statements,genot
Dat ookquote:Op zondag 5 juli 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maakt geen moer uit. Hij kijkt normaal gesproken ook alleen op schermen.
Hoe laat gaat het licht uit?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:03 schreef raptorix het volgende:
Is inderdaad nergens voor nodig. Eurosport doet niet anders.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maakt geen moer uit. Hij kijkt normaal gesproken ook alleen op schermen.
quote:
quote:21:54
Zondag 5 juli 2020 (CEST)
Huhwatquote:Op zondag 5 juli 2020 14:17 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton P5!!
Yeaaaah! Max p2
https://twitter.com/chris(...)750548804288513?s=21
Hoe kan dat? Als ie fout was hoort zijn tijd te worden afgenomen. Dan is ie toch 10?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:17 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton P5!!
Yeaaaah! Max p2
Ja. Max p2quote:Op zondag 5 juli 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
Is er dan toch een gridstraf voor Hamilton? Red Bull zet namelijk alle spullen op de tweede startplek neer, terwijl Mercedes op de vijfde plek bezig is!
Haha genot.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:17 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton P5!!
Yeaaaah! Max p2
Nee, niet liften is 3 plekken gridstraf. Kreeg Max ook in Mexico.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Als ie fout was hoort zijn tijd te worden afgenomen. Dan is ie toch 10?
En tijd kwijt. Max had nog een goede tijd staan in Mexico. Ham hier niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, niet liften is 3 plekken gridstraf. Kreeg Max ook in Mexico.
Ja dat zeg ik steeds al.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef Marcoss het volgende:
5de is trouwens niet heel logisch.. hij heeft toch geen tijd meer staan als dat rondje niet geldig is?
Dit dus, want die andere ronde was geskipt toch?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef Marcoss het volgende:
5de is trouwens niet heel logisch.. hij heeft toch geen tijd meer staan als dat rondje niet geldig is?
Na de reclame komen ze daar wel op terug denk ikquote:Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:
Van der Garde ik zeg gewoon P2. Sukkel, het is al besloten
Er is nog niks officieel he..quote:Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:
Van der Garde ik zeg gewoon P2. Sukkel, het is al besloten
Wat een Godquote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, niet liften is 3 plekken gridstraf. Kreeg Max ook in Mexico.
Hij moet niet janken. Hij hoort op 13. 10 +3 plekken straf.quote:
Wat was die link alweer?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T beginnen wel een beetje nazi's te worden, daar bij RB
We zien het vanzelfquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, Verstappen naar een veel moeilijker startpositie.
Zo'n ontzettende kutbocht om daar aan de binnenkant te zitten.quote:
Dat maakt met die gele banden niet uit.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Daar zullen ze bij Red Bull wel anders over denkenquote:Op zondag 5 juli 2020 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Norris er voorbij op de zachtere band. Zal lastig worden om die terug in te halen.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Denk niet dat dat uitmaakt. Als Max goed weg is behoudt hij gewoon positie.quote:
Op racepace is Red Bull veel sneller.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Norris er voorbij op de zachtere band. Zal lastig worden om die terug in te halen.
Nog steeds beter dan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:29 schreef Newone82 het volgende:
27 graden in Spielberg. Niet zo warm helaasGaan die softs er sneller aan bij warmte
Niet ideaal nee, maar ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n ontzettende kutbocht om daar aan de binnenkant te zitten.
Veel sneller valt nog te bezien natuurlijk. Maar een compound harder scheelt best veel tijd op een rondje.quote:
Mm, Mercedes is veel sneller dan Albon en McLaren.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:32 schreef ETA het volgende:
De 2-3 meter voor Verstappen is veel minder belangrijk dan de vele meters die Hamilton naar achteren wordt geplaatst. Hamilton zal tijd verliezen om Albon en Norris voorbij te komen.
Ja in vrije lucht, Mercedes doet het over het algemeen veel minder goed als ze niet vooraan rijden.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mm, Mercedes is veel sneller dan Albon en McLaren.
Of als ze door het grind gaan.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:35 schreef ETA het volgende:
[..]
Ja in vrije lucht, Mercedes doet het over het algemeen veel minder goed als ze niet vooraan rijden.
Natuurlijk maar sneller zijn wil niet perse zeggen dat je er makkelijk langs komt.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mm, Mercedes is veel sneller dan Albon en McLaren.
Dat weet je dus niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:35 schreef ETA het volgende:
[..]
Ja in vrije lucht, Mercedes doet het over het algemeen veel minder goed als ze niet vooraan rijden.
Mja je hebt hetzelfde als in Mexico. Wees dan gewoon consequent.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als Max een keer plekken naar achter wordt gezet wordt iedereen VIESMAD
Nou nou nou. Kan de beste overkomenquote:
Zo moeilijk is het toch niet idd😂quote:Op zondag 5 juli 2020 14:37 schreef DKUp het volgende:
Kamplul gaat even de mist in en een andere startpositie en hij raakt in paniek.
quote:
Ik doe een cola :=)quote:
Ik cashewnotenquote:Op zondag 5 juli 2020 14:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik doe een cola :=)
En een zak nibbit sticks
Leuk voor hem, gun het hem welquote:
Als je dat racisme noemt heb je weinig gevoel voor realiteit in de echte wereld.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik zeg Mafia.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:33 schreef Newone82 het volgende:
FIA document plek 5 voor Hamilton
https://twitter.com/croftyf1/status/1279754783730085888?s=21
Wat een spontaan geposeerde fotoquote:Op zondag 5 juli 2020 14:38 schreef Newone82 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CCQrTX_jNbo/?igshid=1x3evnq03duo3
Hulkie held😛
De vuile MercedesenFerrarienalhetanderenietVerstappensteunendemaffiaquote:Op zondag 5 juli 2020 14:40 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik zeg Mafia.
Gewoon de onboard beelden niet bekeken gisteren, ongelooflijk.
De enige. En dan knielt de zwarte voor alle wittequote:Op zondag 5 juli 2020 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
Ik voorspel dat Lewis straks gaat knielen; denk smeken aan de FIA of ie op 2 mag
Matig tv scherm wel.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:38 schreef Newone82 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CCQrTX_jNbo/?igshid=1x3evnq03duo3
Hulkie held😛
Wees blij dat ze die beslissing heroverwegen.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:40 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik zeg Mafia.
Dat is de Toro Rosso variantquote:Op zondag 5 juli 2020 14:38 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Lezzz gooo!Hopelijk straks aangelegenheid om de RB om te ruilen voor een biertjuh!
Jawel. Het ging erom hoeveel hij liftte. Volgens de minisectoren had hij daar geel.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:40 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik zeg Mafia.
Heel blijquote:Op zondag 5 juli 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die beslissing heroverwegen.
Misschien ff eerst naar een andere zender switchen.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:43 schreef tralalala het volgende:
Het beeld bij Ziggy bevriest soms, meer mensen last van?
Op tv geen last van hierquote:Op zondag 5 juli 2020 14:43 schreef tralalala het volgende:
Neequote:Op zondag 5 juli 2020 14:43 schreef tralalala het volgende:
Coax kabels even aandrukkenquote:Op zondag 5 juli 2020 14:43 schreef tralalala het volgende:
Toen ik hoorde dat er een neger in de F1 ging rijden, ik volg geen andere klassen, was mijn eerste reactie dat het wel tijd werd, en daarna verheugde ik me op een soort Mohammed Ali karakter. Dat sloeg natuurlijk ook nergens op, maar helaas bleek het een beetje een slijmbal, maar verder ook niet onsympathiek of zo. Wel een verwend nest, maar het was vooral hoe hij omhoog werd gepraat en niks fout kon doen wat mij stoorde.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Benieuwd naar @:weltschmerz zijn mening over de laatste berichten van Lewis
Goed verwoord. 100% eens.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat er een neger in de F1 ging rijden, ik volg geen andere klassen, was mijn eerste reactie dat het wel tijd werd, en daarna verheugde ik me op een soort Mohammed Ali karakter. Dat sloeg natuurlijk ook nergens op, maar helaas bleek het een beetje een slijmbal, maar verder ook niet onsympathiek of zo. Wel een verwend nest, maar het was vooral hoe hij omhoog werd gepraat en niks fout kon doen wat mij stoorde.
Ik heb zijn 'is it because I is black?' grap altijd verdedigd. Het was een goede grap omdat het idee dat hij gepakt werd omdat hij zwart was compleet absurd was. Het idee dat hij gepakt werd sloeg natuurlijk ook nergens op, maar omdat hij altijd zo'n verwend nest is geweest, dacht hij dat echt.
Maar wat hij de laatste jaren doet, van de 'slums of Stevenage' tot dat dwingende toontje over BLM, dat staat hem heel erg slecht. Zou het ook zo'n Ashanti slavendrijver zijn qua afkomst? Juist omdat hij als coureur altijd extreem geprivilegeerd is geweest en bij Mercedes, de pers, de wedstrijdleiding en de stewards bakken met British privilege geniet en daarmee aan menig titel geholpen is. Een slijmbal kan ik nog wel hebben maar hij begint meer en meer een gluiperd te worden. Bij de volgende warme race waarna hij uit moet putten gaat hij vertellen dat het voelt alsof hij weer de hele dag katoen heeft moeten plukken om zijn eigen heroiek nog even op te blazen.
Het feit dat er een protest van RBR moest komen om hem gewoon normaal gestraft te krijgen is weer veelzeggend.
Doorsnee FOK!ker op een zolderkamer met geen leven?quote:
Welnee. Gewoon iemand die een beetje kan simmen. Ik ben er vrij zeker van dat ik hem makkelijk kan hebben. Een aantal anderen hier ook overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |