Ja maar het enige team dat telt voor het WKquote:Op zondag 5 juli 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
DAS kan wel zijn maar er is maar 1 team die das heeft
Vooral door één iemandquote:Op zondag 5 juli 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, maar vervelend dat hij dat moet aankondigen
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als er niemand mee doet. In het land der blinden is éénoog koning
Harde struggles in de ghetto's van Monacoquote:
Ja, maar zij mogen dat he. BLM is slechts tegen "de witten".quote:Op zondag 5 juli 2020 13:24 schreef shiz het volgende:
Ondertussen alle rappers gewoon lekker doorgaan met het N-woord.
de kans dat hij een nazaat is lijkt me wel groot, vader komt toch van de West-Indies?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je weet toch, alle zwarte waren ooit slaven
ik hoop ook op een lekkere crashquote:Op zondag 5 juli 2020 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Bottas de auto gewoon laat staan in bocht 1 als zijn teamgenoot er half naast zit
Vanaf zijn twaalfde onder de vleugels van McLaren: "zWaRten KRiJgen gEEn KAnSen!"quote:Op zondag 5 juli 2020 13:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Harde struggles in de ghetto's van Monaco
quote:Op zondag 5 juli 2020 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
zelfs een mondkapje dat goed zit kan Ferrari niet maken
Ik gok ook op een compleet falende pitstop strategiequote:Op zondag 5 juli 2020 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
zelfs een mondkapje dat goed zit kan Ferrari niet maken
Kijk Seb doet zijn zonnebril afquote:Op zondag 5 juli 2020 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht echt hetzelfde. En dan met dei zonnebril en alles.
Wist ik al, en was ook mijn argument in veel discussies. Maar verder dan "racisme!!!oneeineleven!! komt je tegenstand verder niet als ze het verliezen in de discussie.quote:
nee, zo werkt dat nietquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef StephanL het volgende:
Hamilton wordt nu al uitgelachen op Twitter, dat gaat straks alleen maar erger worden. Volgens mij is de wereld wel klaar met Hamilton
Ik weet wel dat Hamilton idd al heel vroeg werd opgenomen door McLaren al vanaf zijn tienerjaren. Tsja. Waarheid zal wel ergens in het midden hangenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wist ik al, en was ook mijn argument in veel discussies. Maar verder dan "racisme!!!oneeineleven!! komt je tegenstand verder niet als ze het verliezen in de discussie.
ZEGT GENOEG.
Hij zou de wereld een veel groter plezier doen door zijn klep te houden.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
Dat Hamilton voor hypocriet wordt uitgemaakt dat deert hem niet. Zoals hij zelf zegt heeft hij een stem gekregen om te gebruiken en dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
Hij heeft het gewoon nooit tegen gehad. Hij weet totaal niet wat het is om het moeilijk te hebben.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Hamilton idd al heel vroeg werd opgenomen door McLaren al vanaf zijn tienerjaren. Tsja. Waarheid zal wel ergens in het midden hangen
Polarisatie valt niet onder mijn idee van een betere wereld. Prima dat hij zijn eigen ideeën heeft, maar al die mafklapperij van "Silence means you are complicit in racism" is niet bepaald bevorderlijk voor zijn doel en jaagt mensen alleen maar in het harnas.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
Zoals hij zelf zegt heeft hij een stem gekregen om te gebruiken en dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
Ik ben wel blij dat er aandacht voor is. De manier waarop is soms wat te overdreven.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij zou de wereld een veel groter plezier doen door zijn klep te houden.
Maar dat gaat zomaar niet. Als zwarte moet je dankbaar zijn voor de kans die je hebt gehad en kritiek op de hand die je voedt kan echt niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
Dat Hamilton voor hypocriet wordt uitgemaakt dat deert hem niet. Zoals hij zelf zegt heeft hij een stem gekregen om te gebruiken en dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
de vraag is natuurlijk of hem dat luktquote:Op zondag 5 juli 2020 13:36 schreef Starflyer het volgende:
dat doet hij om de wereld een stukje beter te maken.
Kritiek kan wel maar het is nogal tegenstrijdig alsof Obama gaat zeggen dat USA nooit zwarte presidenten heeft gehadquote:Op zondag 5 juli 2020 13:38 schreef aesop het volgende:
[..]
Maar dat gaat zomaar niet. Als zwarte moet je dankbaar zijn voor de kans die je hebt gehad en kritiek op de hand die je voedt kan echt niet.
Hij had wel en is nog steeds een heel groot autocoureur. Al vanaf vroeger. Dit jaar ook weer onverslaanbaar. Die wordt met 2 vingers in de neus WWDC 2020.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon nooit tegen gehad. Hij weet totaal niet wat het is om het moeilijk te hebben.
Dat komt omdat blanke mensen goede autos kunnen maken.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hij had wel en is nog steeds een heel groot autocoureur. Al vanaf vroeger. Dit jaar ook weer onverslaanbaar. Die wordt met 2 vingers in de neus WWDC 2020.
Respect!
Aandacht prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er aandacht voor is. De manier waarop is soms wat te overdreven.
dat is niet het idee achter het knielen maar van mij hoeft het ook niet hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 13:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar van mij hoeft niemand te knielen voor niemand.
Het gaat ook niet om racisme. Zwarte mensen willen zonder tegenspraak een betere positie. Zonder daarvoor te hoeven werkenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Aandacht prima.
Maar van mij hoeft niemand te knielen voor niemand.
Daarnaast vind ik het vooral een vreemde aanpak door aan racismebestrijding te doen door vervolgens de focus te leggen op huidskleur.
En hij beter is met ruime marges dan zijn teamgenoot in een WK wagen. Buiten die eenmalige 2016 Rosberg titelquote:Op zondag 5 juli 2020 13:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt omdat blanke mensen goede autos kunnen maken.
Maar als Obama zegt dat het Huis van Afgevaardigde, de Senaat, gemeenteraden etc geen afspiegeling zijn van de maatschappij zouden we daar echt niet zo allergisch op reageren.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kritiek kan wel maar het is nogal tegenstrijdig alsof Obama gaat zeggen dat USA nooit zwarte presidenten heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |