Voorhoeve was wel ongeveer de allerslechtste minister van defensie ooit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Hier speelden natuurlijk politieke spelletjes op het allerhoogste niveau. Daar kon de Nederlandse regering ook helemaal niks aan doen, mogelijk deden ze zelfs (verplicht) mee aan dat spel.
ik weet niet hoe natuurlijk dat is, ik snap de noodzaak om met vingertjes te wijzen naar complotten en zondebokken maar soms gaan er ook met de beste intenties ter wereld gewoon dingen foutquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Hier speelden natuurlijk politieke spelletjes op het allerhoogste niveau. Daar kon de Nederlandse regering ook helemaal niks aan doen, mogelijk deden ze zelfs (verplicht) mee aan dat spel.
Zouden de Russen hier nog een rol in hebben gespeeld dat zij niet wilden dat de luchtsteun vol werd doorgezet? Of was de Veiligheidsraad hier niet bij betrokken?
Ik vond Joris Voorhoeve juist wel een goede minister van Defensie. In tegenstelling tot zijn voorganger Relus ter Beek.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorhoeve was wel ongeveer de allerslechtste minister van defensie ooit.
Die man heeft de ruggengraat van een weekdier.
Hij kijkt toch behoorlijk blij daar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook nog een goodiebag van Mladic aangenomen
Ze zijn in de steek gelaten, en dan hebben ze ook nog van hogerhand de schuld in schoenen geschoven gekregenquote:
Volgens mij zijn ze tegenwoordig wat meer afgetraind in het leger of niet?quote:
Ik heb twee weken geleden met een man gepraat die er destijds bij was. Hij vertelde iets over hoe het was geweest en wat hij eraan heeft overgehouden. We stonden allemaal bijna met tranen in de ogen te luisteren, en dan heeft hij ons nog het meeste onthouden.quote:Op maandag 6 juli 2020 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Wat een ongekend trauma moet dit zijn geweest als militair. De machteloosheid, vernedering, en uiteindelijk vertrekken en de burgerbevolking aan hun lot moeten overlaten
Ohh boeeehoeee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden met een man gepraat die er destijds bij was. Hij vertelde iets over hoe het was geweest en wat hij eraan heeft overgehouden. We stonden allemaal bijna met tranen in de ogen te luisteren, en dan heeft hij ons nog het meeste onthouden.
Ik ken hem nu ongeveer 1,5 jaar, en ik wist wel dat hij in Bosnië had gezeten en dat hij PTSS eraan heeft overgehouden, maar wat dat voor hem precies inhoudt, daarin gaf hij nu een inkijkje. En dan nu die documentaire eroverheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |