Apart. Even vanaf m'n stoel beredeneerd is het helemaal niet echt handig om je wielen over het dode punt te krijgen. Lijkt me dat het erg veel kracht kost en de auto (op dat moment) in onbalans brengt. Zeker als je aan het accelereren bent willen wielen bij toe-out echt niet zomaar naar binnen (de auto 'hangt'/'trekt' aan 1 wiel) dus dat moet je echt forceren. De wielen rechter zetten heeft theoretisch wel voordeel imo.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 09:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens The Race gaat het systeem van toe-out naar toe-in en wordt het vooral gebruikt om de banden extra op te warmen voor een snel rondje.
Tijdens de long runs zou het niet gebruikt zijn.
dit is gewoon keiharde karma.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
ondertussen bij Ferraritwitter:wearetherace twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 09:40:43Ferrari admits its first upgrades - which won't be ready until race three - won't be enough to fully solve the problems with its #F1 car's "fragile" aero performance:
https://t.co/JvHLqIdoVE reageer retweet
Nou ja, ze zullen het ongetwijfeld getest hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 09:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Apart. Even vanaf m'n stoel beredeneerd is het helemaal niet echt handig om je wielen over het dode punt te krijgen. Lijkt me dat het erg veel kracht kost en de auto (op dat moment) in onbalans brengt. Zeker als je aan het accelereren bent willen wielen bij toe-out echt niet zomaar naar binnen (de auto 'hangt'/'trekt' aan 1 wiel) dus dat moet je echt forceren. De wielen rechter zetten heeft theoretisch wel voordeel imo.
Wat ik begrijp is de stelling van "race"(?) ook maar een aannamequote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen het ongetwijfeld getest hebben
ook zonder het team to beat hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:13 schreef Predator40 het volgende:
Dat DAS zou maar een keer stuk gaan en daardoor gaat er een race/en of kwalificatie verloren.
met maar 12 races ( bijvoorbeeld ) dit seizoen....
Het is Mercedes he, het zijn geen franse prutsers. German engineering, dat zal niet zal niet heel snel stuk gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:13 schreef Predator40 het volgende:
Dat DAS zou maar een keer stuk gaan en daardoor gaat er een race/en of kwalificatie verloren.
met maar 12 races ( bijvoorbeeld ) dit seizoen....
Gebaseerd op wat ze gezien hebben in de vrije trainingen. Maar we gaan het wel zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is de stelling van "race"(?) ook maar een aanname
FIA: het is legaal omdat wij hun advies hebben gegeven en mercedes het zo heeft uitgevoerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zou bijna hopen dat dat systeem verboden werd zodat Mercedes dan kan uitleggen hoe het nou precies zit. De techneut in mij is ontzettend nieuwsgierig. Nu gokt iedereen maar wat.
Zeker en dar was Mercedes ook bij een minder indrukwekkend FP1 en 2, maar wat wel hoop biedt is dat Verstappen niks te klagen had.quote:
Houdt eens op joh. Er is regelgeving en er wordt continu gevraagd hoe regels en teksten geīnterpreteerd moeten worden. Elk team doet dat, elk bedrijf doet dat. Wij doen het in elk geval continu bij de overheid en Rijkswaterstaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
FIA: het is legaal omdat wij hun advies hebben gegeven en mercedes het zo heeft uitgevoerd.
en daar zul je het mee moeten doen.
daarom, het is gewoon even afwachten, Mercedes en vooral Hamilton is moeilijk te verslaan in kwalificatie dus als hij die 2 kan splitsen is het al heel wat en wordt het een interessante zondagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker en dar was Mercedes ook bij een minder indrukwekkend FP1 en 2, maar wat wel hoop biedt is dat Verstappen niks te klagen had.
Verstappen is geen zeur, maar als iets niet goed gaat dan benoemt hij dat open en eerlijk. En ik heb dit gelukkig niet voorbij zien komen.
overheid en Rijkswaterstaat, dat zegt ook genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Houdt eens op joh. Er is regelgeving en er wordt continu gevraagd hoe regels en teksten geīnterpreteerd moeten worden. Elk team doet dat, elk bedrijf doet dat. Wij doen het in elk geval continu bij de overheid en Rijkswaterstaat.
Mooi. Dan weet je dat jullie al onze bouwtekeningen hebben gemaakt en hebben uitgelegd waar meerwerk zit en waar het bestek helemaal kut is. Supertof manquote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
overheid en Rijkswaterstaat, dat zegt ook genoeg( en ja ik heb bij beiden gewerkt )
Die conclusie trekken ze omdat Mercedes het gisteren alleen gebruikt heeft bij de out- en inlaps. Dat wil geenszins zeggen dat ze het tijdens de longruns niet gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 09:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens The Race gaat het systeem van toe-out naar toe-in en wordt het vooral gebruikt om de banden extra op te warmen voor een snel rondje.
Tijdens de long runs zou het niet gebruikt zijn.
Het is meer in de trant van "Wij willen dit, mag dat?"quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
FIA: het is legaal omdat wij hun advies hebben gegeven en mercedes het zo heeft uitgevoerd.
en daar zul je het mee moeten doen.
Ik ben het totaal niet met jou eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 09:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoveel extra gewicht is het niet lijkt me (hooguit paar kilo) wat te compenseren is met de ballast die ze aan boord hebben.
En de Mercedes stond erom bekend soms problemen te hebben met het opwarmen van de banden.
Dat zei ik gisteren ook al.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:41 schreef Zorro het volgende:
Het zegt toch genoeg dat Toto heel dramatisch riep dat RB niet moest protesteren? Als hij zo overtuigd was dat het legaal was had ie dat nooit gedaan. Hij weet zelf ook wel dat het niet helemaal klopt.
Dan ben je waarschijnlijk een bijzonder intelligent persoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |