quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:48 schreef raptorix het volgende:
Overigens ken ik iemand vrij goed die echt dit soort shit gedaan heeft, o.a. iemand zijn oor deels afgesneden.
Zowel het drugslab als de martelcontainer(s), bevinden zich op nog geen kilometer bij mijn ouderlijk huis vandaan. Dán komt het pas dichtbij!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon op een steenworp afstand van Brabant.
Al ga ik die steen niet werpen natuurlijk![]()
Voor je het weet raak ik de verkeerde en kom ik ook in zo'n container te zitten
Ze hebben wel een mooie dekmantel opgezet:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
De Alliantie, heeft wel een hoog Penoza gehalte.
Witwassen d.m.v. stenen. Goede investering.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie dekmantel opgezet:
https://www.de-alliantie.nl/
Nou mooi, mooi, laat die wijkbeheerders verdorie eens achterstallig onderhoud aan het woningenbestand gaan verrichten in plaats van te hobbyen aan soundproof gevangeniscellen en martelruimtes.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie dekmantel opgezet:
https://www.de-alliantie.nl/
Zouden ze ook containers verhurenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Witwassen d.m.v. stenen. Goede investering.
ergens rond 1500 eerder, met dit soort kamers...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Revolvers? Het is geen 1950 meer he.
En als je het voorelkaar krijgt om je slede tegen het schild aan te laten klappen moet je per direct afgekeurd worden voor dat werk.
Ik heb echt geen lesje wapens nodig hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:27 schreef Shotty het volgende:
ergens rond 1500 eerder, met dit soort kamers...
ik heb zelf nooit met een schild gewerkt, dus ik kan je er niet uit eerste hand over vertellen.
wel kan ik mij voorstellen dat het gebeurt, als je toch een beetje half probeert te mikken door dat kleine raampje dat er in zit. zeker als je af en toe een schild gebruikt, en niet zoals dit soort teams, die een paar aangewezen mensen hebt die een schild gebruiken.
Smith & Wessons brachtr bijvoorbeeld een revolver uit met ruimte voor een lampje en een richtmiddel, en die ging al meteen erg hard:
https://www.tacretailer.c(...)ts-tactical-makeover
en bedenk wel, in de wereld van wapens gaat het niet zo hard: "tried and true" wint in een echte situatie altijd van die mooie gizmo's.
neem het Colt M1911 pistool. ontworpen in: 1911. vandaag de dag nog steeds in gebruik bij elite eenheden van het Amerikaanse leger, en hun versie van de DSI: het HRT van de FBI (Hostage Rescue Team)
https://en.wikipedia.org/wiki/M1911_pistol
Lijkt me niet, je betaalt immers zelden met contant geld daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef Hathor het volgende:
Sportschoolhouders....ook wel een beetje een vaag wereldje, veel van die sportscholen zijn gewoon een goeie manier om geld wit te wassen.
Ik zou het maar vaag houden als ik jou was .... of nog vager.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:13 schreef capricia het volgende:
Robin van Ouwerkerk
Die ken ik, vaag.![]()
Nooit gedacht. Even mijn beeld bijstellen. Da fuck.
Kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:13 schreef capricia het volgende:
Robin van Ouwerkerk
Die ken ik, vaag.![]()
Zijn er zoveel van natuurlijk. Tenzij hij ook een sportschool runde.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:13 schreef capricia het volgende:
Robin van Ouwerkerk
Die ken ik, vaag.![]()
Pak jij even de tangen. Zet ik 'm vast in de stoel. 🤗⚒⛏🩺quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het maar vaag houden als ik jou was .... of nog vager.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kun je daar iets meer over vertellen?
Eventueel via dm.
Zo spannend is het niet. Heb gesport bij Elitefit. En heb hem daar meermaals als eigenaar gesproken. Thats all.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het maar vaag houden als ik jou was .... of nog vager.
Uh ja. Hij runde de betreffende sportschool.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:17 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Zijn er zoveel van natuurlijk. Tenzij hij ook een sportschool runde.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Zo spannend is het niet. Heb gesport bij Elitefit. En heb hem daar meermaals als eigenaar gesproken. Thats all.
Na de training een praatje enzo. Over ambities etc.
Als ik opeens weg ben van fok, denk dan aan dit topic.quote:
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Pak jij even de tangen. Zet ik 'm vast in de stoel. 🤗⚒⛏🩺
Je zou bijna gaan denken nu dat er in Het Keldertje snode plannen worden gesmeed door de crew, en dat Danny R. uit Z eigenlijk de capo di tutti capi isquote:
Ik hoop voor jou van nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken nu dat er in Het Keldertje snode plannen worden gesmeed door de crew, en dat Danny R. uit Z eigenlijk de capo di tutti capi is![]()
Of heb ik nu teveel gezegd
@haags_kwartiertje waar blijf je nou?!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
RIP ikke![]()
Als het maar snel en pijnloos gaat dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |