Lijkt me een heerlijk gevoel. Misschien nog wel lekkerder dan klaarkomen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.gelderlander.(...)dt-gehaald~a24b9ba9/
Hij bleek toch niet zo onschuldig te zijn...
https://www.misdaadjourna(...)re-rectificatie/amp/quote:Met name willen wij onze spijt oprecht betuigen en onze excuses aanbieden aan het adres van Franca en EliteFit Utrecht. Verschillende bronnen zeiden tegen ons dat wij met onze acties niet alleen uw levenswerk (EliteFit) hebben verpest, maar dat door onze schuld uw relatie niet meer de geweldige ervaring is die het had moeten zijn met de medewerkers en klanten van EliteFit. Wij hopen dat u begrijpt dat dat nooit onze bedoeling is geweest met een aantal onjuiste berichtgevingen over u, Robin van Ouwerkerk en Elitefit. We beseffen nu oprecht wat wij met onze egoïstische gedoe hebben aangericht. We moeten eerlijk toegeven dat wij die mooie herinneringen die u had met EliteFit onterecht hebben gestolen. Wij kunnen natuurlijk niet precies weten hoe dat voor u voelt, maar wij begrijpen in ieder geval nu wel dat wat wij hebben gedaan een van de ergste dingen zijn die wij u ooit hadden kunnen aandoen. We hopen oprecht dat jullie in de toekomst op een positieve manier herenigen met jullie medewerkers en klanten van EliteFit en met een gerust hart jullie levenswerk voortzetten.
De redactie betreurt dat door de betreffende berichtgevingen onnodige schade is berokkend aan betrokkenen. Zij lijden hierdoor grote schade en de redactie wilt met deze rectificatie duidelijk maken dat de betreffende artikelen als feitelijk onjuist beschouwd kunnen worden en niet kloppend en dat de verantwoordelijke van deze foutieve berichtgevingen over de betreffende heren en dame worden opgespoord. Deze heren en dame houden we in alle respect en eerlijkheid die ze uitstralen.”
HJK hoeft zich minder zorgen te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
https://www.misdaadjourna(...)re-rectificatie/amp/
Ik besef dat ik mijzelf nu op een dodenlijst heb geplaatst en zal iedere consequentie aanvaarden.
Ik heb wel al die voorwerpen die er gevonden zijn. Ik heb alleen geen container.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij ook een martelcontainer? @:monkyyy
Martelschuur dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb wel al die voorwerpen die er gevonden zijn. Ik heb alleen geen container.
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:01:59Spectaculaire beelden van zeven zeecontainers in het Brabantse Wouwse Plantage die door criminelen als gevangenis en martelkamer gebruikt zouden worden. Binnen trof de politie onder andere tangen om vingers mee af te knippen aan. @mickvanwely praat ons vanavond bij. #BEAU https://t.co/VapHXTRAXN reageer retweet
wat valt er nu nog meer te vertellen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:01:59Spectaculaire beelden van zeven zeecontainers in het Brabantse Wouwse Plantage die door criminelen als gevangenis en martelkamer gebruikt zouden worden. Binnen trof de politie onder andere tangen om vingers mee af te knippen aan. @:mickvanwely praat ons vanavond bij. #BEAU https://t.co/VapHXTRAXN reageer retweet
Jawel, zie de OP.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft deze vondst nog iets te maken met dat grote druglab/methlab dat vorige maand werd opgerold?
Was ook in Wouwse Plantage. Al kan dat beter hernoemd worden naar Wause Plantage.
Telegraaf kwam wel met dat Robin van O verhaal. Misschien dat Mick daar nog wat meer over kan vertellen. Voor de rest weet ik het allemaal wel ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wat valt er nu nog meer te vertellen?
Wie het beoogde slachtoffer is?
De politie heeft het beoogde slachtoffer verwittigd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wat valt er nu nog meer te vertellen?
Wie het beoogde slachtoffer is?
Ik woon op een steenworp afstand van Brabant.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:28 schreef Avinus het volgende:
Twee weken geleden heb ik een uitgebreide fietstocht gemaakt door West-Brabant. Ook in de natuur bij de Wouwse Plantage. Nu komt het wel heel erg dichtbij.
Dat zou er dan eentje zijn uit het kamp van Taghi, tenminste als ik het eerder goed begreepquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De politie heeft het beoogde slachtoffer verwittigd.
Al zal die zich niet heel prettig voelen, wetende dat er een hele organisatie achter je aan zit, met speciaal gebouwde martelkamers en zulks.
Zou me eerder zorgen maken in Den Haag. Daar woont die toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon op een steenworp afstand van Brabant.
Al ga ik die steen niet werpen natuurlijk![]()
Voor je het weet raak ik de verkeerde en kom ik ook in zo'n container te zitten
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:48 schreef raptorix het volgende:
Overigens ken ik iemand vrij goed die echt dit soort shit gedaan heeft, o.a. iemand zijn oor deels afgesneden.
quote:Op zondag 23 september 2018 01:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken je wel wat dingetjes vertellen maar dan heb ik waarschijnlijk rechtszaak aan mijn broek
Raptorix is interessaaaaaaant!quote:Op zondag 23 september 2018 02:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar het zal vast niet in het boek hebben gestaan.
Hij wil wat delen,quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Raptorix is interessaaaaaaant!
Ik kijk wel eens naar een kaart van Nederland, waar Brabant dus deel van uit maakt. Voortaan laat ik dat maar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon op een steenworp afstand van Brabant.
Al ga ik die steen niet werpen natuurlijk![]()
Voor je het weet raak ik de verkeerde en kom ik ook in zo'n container te zitten
Gewoon Brabant uit de kaart knippen, dan is het veiligquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:42 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar een kaart van Nederland, waar Brabant dus deel van uit maakt. Voortaan laat ik dat maar.
Laat maar lekker hun gang gaan, ruimt zichzelf wel opquote:Van O. maakte deel uit van een groepering die zich ’de alliantie’ noemde en bestond uit diverse criminele groeperingen die een front vormden tegen de begin dit jaar opgepakte topcrimineel Ridouan Taghi.
Van O. maakte deel uit van een groepering die zich ’de alliantie’ noemde en bestond uit diverse criminele groeperingen die een front vormden tegen de begin dit jaar opgepakte topcrimineel Ridouan Taghi.quote:
Ehm het liefst niet in de bebouwde kom enzo ... je bent bekend met het fenomeen "vergismoord"?quote:Laat maar lekker hun gang gaan, ruimt zichzelf wel op
We maken allemaal weleens een foutjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Van O. maakte deel uit van een groepering die zich ’de alliantie’ noemde en bestond uit diverse criminele groeperingen die een front vormden tegen de begin dit jaar opgepakte topcrimineel Ridouan Taghi.
[..]
Ehm het liefst niet in de bebouwde kom enzo ... je bent bekend met het fenomeen "vergismoord"?
Ze zouden zijn id toch wel checken voordat ze hem als kreeft behandelen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Van O. maakte deel uit van een groepering die zich ’de alliantie’ noemde en bestond uit diverse criminele groeperingen die een front vormden tegen de begin dit jaar opgepakte topcrimineel Ridouan Taghi.
[..]
Ehm het liefst niet in de bebouwde kom enzo ... je bent bekend met het fenomeen "vergismoord"?
Hmm ..... ik doelde meer op schietpartijen ....quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zouden zijn id toch wel checken voordat ze hem als kreeft behandelen?
Oh ja, inderdaad. Hopen dat ze het niet zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon Brabant uit de kaart knippen, dan is het veilig![]()
Wel een masker opzetten tijdens het knippen. Voor de zekerheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |