SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij erbij, en ook cadeautjes ontvangen elke dag? PM/DM dan de topicstarter even.![]()
Linkjes
• Officiële Pokémon GO website
• Pokémon GO op Reddit
• Pokémon GO Snap op Reddit
• Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
• IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
• IV calculator dmv handmatig invoeren
• CP na evolutie
• Attack moveset vergelijken
• Hoe moet je dodgen?
• Server status
Team Leaders:
FAQ
POK / Pokémon Go FAQVici, Vidi, Veni!
Dat is een mooie en tenminste wat zeldzemer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:17 schreef Mrmime het volgende:
Eerste pokemon van vandaag shiny squirtle met party hat
Huh wat, in een sheet die ik zag stond 50 excellent throws: hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is een mooie en tenminste wat zeldzemer.
In twee uurtjes die nieuwe quests afgerond.
Ik dacht dat ik die level 5 raids nodig zou moeten hebben voor de excellent throws, maar zonder ging het ook goed zat.
Op alles een excellent proberen te gooien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Huh wat, in een sheet die ik zag stond 50 excellent throws: hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?
Sow dat is snel!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is een mooie en tenminste wat zeldzemer.
In twee uurtjes die nieuwe quests afgerond.
Ik dacht dat ik die level 5 raids nodig zou moeten hebben voor de excellent throws, maar zonder ging het ook goed zat.
Nee de 3e opdracht is: Catch 50 pokemon, Make an excellent throw en Catch 15 different spiecies….quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Huh wat, in een sheet die ik zag stond 50 excellent throws: hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?
Daarna komen nog even "battle 15 trainers"quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh zijn er weer nieuwe missies. Ik ben nog bezig met die 15 raids van de professor.
15?!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarna komen nog even "battle 15 trainers"!
Ik ben daar bij 4/5
Oh, ok, daar zal ik morgen wel even naar kijken dan.quote:En waar we het nuover hebben is de Go fest skill challenge. is een tijdelijke
De volgende opdracht wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee de 3e opdracht is: Catch 50 pokemon, Make an excellent throw en Catch 15 different spiecies….
niet 50 excellents
Gewoon 15x Go League spelen toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben daar bij 4/5
Daar ben je zoals je 3 ranks in de pvp speeltquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
15?!![]()
[..]
Oh, ok, daar zal ik morgen wel even naar kijken dan.
Jaquote:
Gewoon 15 keer achter elkaar op de camera klikken. Klaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus daar ben ik ook doorheen. Vind die daarna irritanter. "maak 15 snapshots"
Tis niet moeilijk maar dat boeit me gewoon niet
Ik speel nooit PvP.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar ben je zoals je 3 ranks in de pvp speelt
Niet? Ik vind master league niet zo leuk want heb niet echt veel gemaxte legendaries ofzo, maar de great leugue of ultra vind ik wel leuk om te doenquote:
15x een team met 3 Pidgeys formeren kan inderdaad prima. Als je niet cared om je win/loss ratio.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar is battle, hč. Dus ik kan gewoon 15x pidgey gebruiken, dan ben ik er redelijk snel van af.
Wil net zeggen 15x 10 cp in zetten en klaar...of even iemand bericht sturen wil je mij 15x verslaan hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar is battle, hč. Dus ik kan gewoon 15x pidgey gebruiken, dan ben ik er redelijk snel van af.
Als jij dat wil....quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, interesseert me totaal niet, speel normaal toch geen pvp.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
15x een team met 3 Pidgeys formeren kan inderdaad prima. Als je niet cared om je win/loss ratio.
Bezig met de '50 excellent throws' nu. Bazenopdracht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:56 schreef Californium het volgende:
Ik ben daar bij 4/5
En waar we het nuover hebben is de Go fest skill challenge. is een tijdelijke
Zekrom is daar trouwens werkelijk het perfecte doelwit voor, en natuurlijk de Mr. Mimes e.d.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bezig met de '50 excellent throws' nu. Bazenopdracht.
Daar mag je ze idd niet op missen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:37 schreef Ferdo het volgende:
Zekrom is daar trouwens werkelijk het perfecte doelwit voor, en natuurlijk de Mr. Mimes e.d.
Om op te scheppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:09 schreef Guppy het volgende:
Zo 50 excellents gegooid. Rotopdrachten waarvoor? Matige reward...
Gaat om de uitdaging, niet om de beloning.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:09 schreef Guppy het volgende:
Zo 50 excellents gegooid. Rotopdrachten waarvoor? Matige reward...
Ja precies...en ik dacht Ho-oh er ook nog voor te gerbuiken….heb geen shiny gevangen...maar heb er zeker 5 met de 1e bal gevangen….potverdorie hahaha dan maar op pidgeysquote:Op maandag 6 juli 2020 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
Die opdracht viel me uiteindelijk mee inderdaad. Een uurtje incense en verder nog wat losse worpen waren voldoende.
Ik kwam ergens een lotad nest tegen. Dat was al 10 % van de opdracht.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja precies...en ik dacht Ho-oh er ook nog voor te gerbuiken….heb geen shiny gevangen...maar heb er zeker 5 met de 1e bal gevangen….potverdorie hahaha dan maar op pidgeysbeetje uitdaging. Lukte zelfs op een barboach paar keer
Teveel events vooral waardoor je ze moeilijker ziet denk ikquote:Op maandag 6 juli 2020 14:56 schreef Vermecelli het volgende:
Bestaan nesten nog anno 2020? Of ze zitten hier nooit, of ik herken ze niet.
Dit is echt een afgelegen stop in het recreatiegebied Spaarnwoude. Daar zit altijd een scala aan pokémon die niet binnen de evenementen horen. Mooi plekje om tijdens het hardlopen even te stoppen en te kijken.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:56 schreef Vermecelli het volgende:
Oh dat is toevallig bij mij in de buurt, hou het in de gaten en zal er eens aan denkenquote:Op maandag 6 juli 2020 17:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit is echt een afgelegen stop in het recreatiegebied Spaarnwoude. Daar zit altijd een scala aan pokémon die niet binnen de evenementen horen. Mooi plekje om tijdens het hardlopen even te stoppen en te kijken.
Zeker. Ik zit in mijn woonplaats in een dicord groep waar voor de nesten die er zijn, netjes gemeld worden welke pokemon daar zit na een nest migratie. Er staat zelfs aangegeven wat de kwaliteit van het nest is. Bij ons betekent 1 ster: 1 spawn per uur, 2 ster: spawngebied met meerdere spawns per uur en 3 ster: spawngebied met meer dan 20 spawns per uur.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:56 schreef Vermecelli het volgende:
Haha nog even snel doorgooien danquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu bij die 50 excellent throws![]()
Echt? Dan zitten wij dus ook bij elkaar in de buurt. Wat is je ingame naam?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh dat is toevallig bij mij in de buurt, hou het in de gaten en zal er eens aan denken.
Wout1337quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Echt? Dan zitten wij dus ook bij elkaar in de buurt. Wat is je ingame naam?
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha nog even snel doorgooien dan
Ik denk dat het alleen geen zak uit maakt of je het halt of niet
Ah, nickname die me niets zegt iig. Ik ben Gymperalist. Ik ben redelijk actief in dat gebied.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wout1337
Het is niet dat ik er elke dag kom hoor, maar het is voor mij prima bereikbaar. Leuk om daar eens te spelen en kijken wat ik zoal tegen kom.
Dat zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:40 schreef Guppy het volgende:
Ah, we kunnen nu ook van elkaar zien dat we online zijnzullen we dan toch deze maand kunnen raiden samen?
Of ingame een bericht sturen. Heb een pannekoek waar ik al 1 jaar lucky mee ben, maar geen mogelijkheid om contact op te nemen hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:40 schreef Guppy het volgende:
Ah, we kunnen nu ook van elkaar zien dat we online zijnzullen we dan toch deze maand kunnen raiden samen?
Haha ja dat zou ook een mooie zijn. Ik heb sinds kort bij iedereen die bij mij in de buurt woont een bijnaam gegeven zodat ik ze kan herkennen. Als ik dan lucky friends ben met deze persoon gooi ik een berichtje in de Telegram app. Mensen die van verder komen doe ik geen moeite voor (ga niet naar Friesland rijden voor een lucky tradequote:Op woensdag 8 juli 2020 09:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Of ingame een bericht sturen. Heb een pannekoek waar ik al 1 jaar lucky mee ben, maar geen mogelijkheid om contact op te nemen haha
Dat valt me tegen van je.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha ja dat zou ook een mooie zijn. Ik heb sinds kort bij iedereen die bij mij in de buurt woont een bijnaam gegeven zodat ik ze kan herkennen. Als ik dan lucky friends ben met deze persoon gooi ik een berichtje in de Telegram app. Mensen die van verder komen doe ik geen moeite voor (ga niet naar Friesland rijden voor een lucky trade)
Het vervelende is, het is iemand ergens uit de stad waar ik woon….meerdere mensen hebben dezelfde lucky friend, alleen weet niemand wie het is. Waarschijnlijk iemand die heel kort in de app groep of discord heeft gezeten en er daarna weer is uit gegaanquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha ja dat zou ook een mooie zijn. Ik heb sinds kort bij iedereen die bij mij in de buurt woont een bijnaam gegeven zodat ik ze kan herkennen. Als ik dan lucky friends ben met deze persoon gooi ik een berichtje in de Telegram app. Mensen die van verder komen doe ik geen moeite voor (ga niet naar Friesland rijden voor een lucky trade)
Ja dat is wel vreemd idd. Stuurt ie ook nog steeds gifts waardoor je kan herleiden dat hij ook nog echt actief speelt? En anders, jammer dan. Er komen (hopelijk) nog genoeg lucky trades met anderen die je wel kent.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Het vervelende is, het is iemand ergens uit de stad waar ik woon….meerdere mensen hebben dezelfde lucky friend, alleen weet niemand wie het is. Waarschijnlijk iemand die heel kort in de app groep of discord heeft gezeten en er daarna weer is uit gegaan
Ja ze speelt nog wel. Mensen krijgen gifts van haar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja dat is wel vreemd idd. Stuurt ie ook nog steeds gifts waardoor je kan herleiden dat hij ook nog echt actief speelt? En anders, jammer dan. Er komen (hopelijk) nog genoeg lucky trades met anderen die je wel kent.
Ja ik normaal wel. Ben bezig lucky dex compleet te krijgen. Zit nu helaas op het punt dat ik alleen nog regionals nodig heb. Torkoal, Maractus, Sigilyph enzquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:56 schreef victorinox het volgende:
Ik heb 60 lucky friends, doe er niet veel mee.
@:Ruudt : van mij mag je het kadootje openen, ik heb de xp niet nodig.
Ik ook niet, dus komt goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:56 schreef victorinox het volgende:
Ik heb 60 lucky friends, doe er niet veel mee.
@:Ruudt : van mij mag je het kadootje openen, ik heb de xp niet nodig.
Ik heb die regionals niet eens "gewoon"quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja ik normaal wel. Ben bezig lucky dex compleet te krijgen. Zit nu helaas op het punt dat ik alleen nog regionals nodig heb. Torkoal, Maractus, Sigilyph enz
Nee ik ook niet hoor....ja een paar heb ik lucky..Ik heb wel lucky: Chatot, Heracross, Illumise, Pansage,Seviper, Carnivine, Relicanth, Farfetchd, Kangashkan, Tauros, Pachurisu, Tropius, Uxie en Azelfquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:29 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik heb die regionals niet eens "gewoon"
Ik hoop inderdaad ook met GoFest wel een of meer regionals die ik nog niet in de dex heb te scoren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Vermecelli het volgende:
Qua regionals zoek ik nog Relicanth (hoop binnenkort met Go Fest), Picharisu, Uxie, Azelf, Sigilyph, Maractus en Heatmor.
Torkoal en beide regional aapjes kon ik gelukkig via vrienden uit wereldreis krijgen. Ook Throh kreeg ik via een random trade na een raid binnen.
Een ballon komt bij mij altijd boven mijn hoofd en op de ballon kan je dan tikken en battelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:33 schreef Mrmime het volgende:
Ik zie op de radar zo’n luchtballon, wat kan ik daarmee? Op tikken heeft geen nut
Ah nu snap ik het. Ik zit op die radarbeelden te tikkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Een ballon komt bij mij altijd boven mijn hoofd en op de ballon kan je dan tikken en battelen.
Zie je niet gewoon een pokestop met een R er in op je radar? Die zie je namelijk nog steeds en daar moet je heen. Bij een ballon zie je vaak een schaduw op de grond en als je dan uitzoomt zie je de ballon
Dat is pech, zeker als je iedere dag een kado/battle/raid met alle best friends doet. Ik heb 75 best friends en kan niet meer tellen hoe vaak lucky.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:18 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog geen enkele ballon gezien..
En concerning Lucky Friends... Ik heb 25 best friends, maar ik ben nog NOOIT met iemand lucky geworden en zelfs met mijn eigen vriendin niet....Is dat toeval of pech? :/
Je kan er tegenwoordig op sorteren als je 'lucky' zoekt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat is pech, zeker als je iedere dag een kado/battle/raid met alle best friends doet. Ik heb 75 best friends en kan niet meer tellen hoe vaak lucky.
Met sommige al 7x
Ooh dat weet ik, maar bedoelde hoe vaak ik in totaal nu lucky ben geweest. Misschien wel 100x inmiddels…quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je kan er tegenwoordig op sorteren als je 'lucky' zoekt.
Ik heb al 3x Giovanni gehad in ballon, maar kan m gewoon echt niet verslaan. Iemand nog tips??quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heerlijk die ballonnen….net kwam Giovanni aangevlogen...weer een stap dichter bij het afronden van de questline
https://pokemongohub.net/(...)s-giovanni-counters/quote:Op zaterdag 11 juli 2020 07:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb al 3x Giovanni gehad in ballon, maar kan m gewoon echt niet verslaan. Iemand nog tips??
Probleem is dat ik geen lucario heb.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:59 schreef victorinox het volgende:
[..]
https://pokemongohub.net/(...)s-giovanni-counters/
Ik had hem zelf met Dugtrio als tweede.
Mijn opstelling was Magnezone / Lucario / Raikuo. Zodra het gevecht begint Magnezone omruilen voor Lucario, 2x Power-up-punch om zijjn schilden weg te krijgen en nog een paar nomale aanvallen dan is Persian neer, dan heb je vrijwel meteen een gevulde Aura Sphere om Dugtrio in een keer neer te slaan en daarna switchen naar Raikuo om Suicine neer te halen.
Pak een andere uit het lijstje hierboven, je zou wel een gemaxte Machamp moeten hebben.quote:
Klopt en die gebruik ik ook, maar ook daarmee kom ik niet heel ver.....quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Pak een andere uit het lijstje hierboven, je zou wel een gemaxte Machamp moeten hebben.
Ik had net Giovanni in zijn ballon. Had ik even niet gerealiseerd dat ik tevoren een starpiece aan had moeten zetten. Je krijgt 10.000 Stardust, dus ik liep daar 5k dust mis helaas.quote:Op zondag 12 juli 2020 07:26 schreef Guppy het volgende:
Cliff verslagen, is m'n Pokémon Storage vol... Ruimte gemaakt en dan is die ballon natuurlijk weg. Zucht. Sukkel die ik ben.
Al valt het mee, ik hoorde ook mensen die dit met Giovanni hadden. Dat is wel zuur.
Oh, die heb ik dan ook gemistquote:Op zondag 12 juli 2020 11:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had net Giovanni in zijn ballon. Had ik even niet gerealiseerd dat ik tevoren een starpiece aan had moeten zetten. Je krijgt 10.000 Stardust, dus ik liep daar 5k dust mis helaas.
Leuk, na 21 dagen heb je hem goud.quote:Op zondag 12 juli 2020 13:22 schreef Mrmime het volgende:
Gister tijdens een wandeling met de hond een gym verslagen, de Pokémon in die gym zaten er al meer dan 50 dagen in![]()
Heb er maar een prutpokemon ingezet want denk dat ik hem wel even kwijt ben
Ik moet nog 2 leaders pakken, zit nu op 5/6 van de radar. Dus nog 7 grunts tussendoor. Van het weekend ging het wel lekker toen ze nog verder geboost waren. De ene ballon was nog niet weg of de volgende kwam al weerquote:Op maandag 13 juli 2020 09:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben sinds gistermiddag klaar met de questline. Heb wel redelijk wat keren Jessie en James gehad. Helaas nog geen shiny shadow pokemon hier.
Dat is balen!! Hoorde ook al een paar mensen over dark shiny Lapras die vluchtte, daar zou ik echt doodziek van zijn!! Dacht trouwens dat shiny altijd bleef zitten!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice....eergister had ik shiny Poochyena wild....en die vluchtte
Mij is het gelukt met:quote:Op zondag 12 juli 2020 21:15 schreef realbase het volgende:
Ik heb alles sites & tips van hierboven gebruikt.. krijg Gio niet verslagen
Enkel bij raidsquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:35 schreef soapie het volgende:
Dat is balen!! Hoorde ook al een paar mensen over dark shiny Lapras die vluchtte, daar zou ik echt doodziek van zijn!! Dacht trouwens dat shiny altijd bleef zitten!!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:47 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Mij is het gelukt met:
- Machamp Counter/Close Combat)
- Gyarados (Bite/Outrage)
- Rhyperior (Smack Down/Rock Wrecker)
Level 35![]()
.
Toch interessant dat mensen zoveel moeite hebben. Vanochtend Gio nog verslagen met zeker niet perfecte account van mijn vriendin: geen enkele pokemon dood. Dragonite met dragon claw lead om shields te burnen, daarmee ging Persian en vervolgens zelfs nog Dugtrio dood. En toen switch naar mijn slechts 2300 CP magnezone met wild charge en gg....3e pokemon niet eens hoeven te gebruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:47 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Mij is het gelukt met:
Level 35![]()
.
Moet Persian wel scratch hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:47 schreef Ferdo het volgende:
Met Lucario wil het trouwens ook wel lukken om zowel Persian als Dugtrio neer te krijgen.
Verzoek gestuurdquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zijn er hier nog 1 of 2 mensen die mij willen toevoegen om best friends te worden?
3126 6516 9190
Donequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zijn er hier nog 1 of 2 mensen die mij willen toevoegen om best friends te worden?
3126 6516 9190
Er bestaat er ook één waarbij Scraggy Gio vernedert.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet Persian wel scratch hebben(normal attack). Maar Lucario is ook vaak een goede keuze voor Gio. Heb al een filmpje gezien waarbij Lucario Gio solot
Zuur! Ik heb dat ook eens gehad met een shiny Chimchar... Dat shinies altijd blijven zitten is een mythequote:Op woensdag 15 juli 2020 09:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice....eergister had ik shiny Poochyena wild....en die vluchtte
twitter:PokemonGoApp twitterde op woensdag 15-07-2020 om 19:24:46The ability to invite friends to raids is now live in Pokémon GO for Level 40 Trainers! Stay tuned as we continue to gradually roll out this feature to more Trainers. https://t.co/Tu9dYEAHAx reageer retweet
Haha ik zit nog met Magikarp die ik moetquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:43 schreef Guppy het volgende:
Ik heb eindelijk m'n 300 tiny Rattata gevangen
Ja ik voor het eerst...Heb zaterdag 10:00-16:00 gepland staan en zondag van 10:00 - 14:00 moet wel genoeg zijn haha. De rest vanuit huisquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef Vermecelli het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens een Go Fest ticket gekocht?
Ik heb volgende week zaterdag ingepland om gezellig de hele dag de stad door te slenteren. Ben benieuwd
Ik, maar het spelen gaat wel lastig worden want we krijgen zaterdag onze puppy, en mijn vriend moet werken volgende week zaterdagquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb volgende week zaterdag ingepland om gezellig de hele dag de stad door te slenteren. Ben benieuwd
Ik twijfel heel erg. Ben op vakantie dan en heb geen idee wat we die dagen gaan doen. Voor hetzelfde geld lig ik die dagen lui op het strand. Dan vind ik het wel een beetje zonde...quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef Vermecelli het volgende:
Extra rondjes de hond uitlatenquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik, maar het spelen gaat wel lastig worden want we krijgen zaterdag onze puppy, en mijn vriend moet werken volgende week zaterdag.
Heb ik ook...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef Vermecelli het volgende:
Bij mij is Pokemon Go sinds het nieuwe event vanmorgen flink buggy aan het doen. De tijdelijke extra research verdwijnt steeds uit de lijst (moet ik herstarten) reguliere challenges worden niet geregistreerd (Trigger: win in the Go Battle league werkt niet) en ook het Today overview is niet bijgewerkt.
Verbaas me soms dat er zo slecht getest wordt bij Niantic.
Wat bij mij hielp was mijn telefoon een keer opnieuw opstarten, sindsdien valt het mee met de bugs.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef Vermecelli het volgende:
Bij mij is Pokemon Go sinds het nieuwe event vanmorgen flink buggy aan het doen. De tijdelijke extra research verdwijnt steeds uit de lijst (moet ik herstarten) reguliere challenges worden niet geregistreerd (Trigger: win in the Go Battle league werkt niet) en ook het Today overview is niet bijgewerkt.
Bij mij staat het aantal gewonnen battles voor de throwback championquest ineens weer op 0. Dat waren er eergisteren nog 5...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef Vermecelli het volgende:
Haha nee die bug heb ik al vaker voorbij zien komen. Jammer genoeg tellen ze niet op als candy voor je buddyquote:Op maandag 20 juli 2020 11:10 schreef Elpis het volgende:
Misschien ben ik mosterd hoor maar meer mensen hier die af en toe wandelingen naar Jupiter en terug maken? XD
[ afbeelding ]
Ah ik ben dus niet de enige. En ja dat is jammer.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha nee die bug heb ik al vaker voorbij zien komen. Jammer genoeg tellen ze niet op als candy voor je buddy.
Ik kom met die Machamp van me (zelfde aanval - 171 HP) niet veel verder dan halverwege zn persian.. Gyarados heeft daar tegen niets te zoeken en verlies ik in zn geheel.. de Rhyperior verliest van zn nidoking.. weet het niet meer hahah (level 39 hier)quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:47 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Mij is het gelukt met:
Level 35![]()
.
ok - magnezone had ik nog niet (heb ik maar gelijk even geevolueerd en gebruikt.. en ja hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 19:01 schreef lvw88 het volgende:
Magnezone tegen Suicune? Zelf net gelukt met Machamp, Torterra en die Magnezone door Te beginnen met Torterra en snel te switchen naar Machamplevel 37
lolwut? Nieuwe bug?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan die 15 battles tegen andere trainers. Toch nog een paar gewonnen, zelfs eentje tegen iemand die 3 schilden kon gebruiken.
Die bug bestaat al tijdje, meestal door lag, en dan komt de charge attack niet door....quote:
De keren dat ik zoiets heb kost het de tegenstander wel een shield, maar zie je alleen niet dat ie 'm heeft ingezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die bug bestaat al tijdje, meestal door lag, en dan komt de charge attack niet door....
Ik ben ook aan het voorbereiden. Wil ook meer dan 500 plek hebben in de storage en zit al op ruim 700 ultra ballen. 👍quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben alvast aan het voorbereiden op Go Fest. Beetje onnodig bewaarde Pokémon aan het verwijderen. Tik tussendoor even een Grimer aan. Groen!! Shiny die ik nog niet had. Heb nu 430 plek in mijn PokeBag. Denk dat ik nog wel meer wil. Haat het om tussendoor steeds Pokémon te moeten verwijden als ik met event bezig ben
Ik heb maar 200 great en 200 ultra....maar wil echt meer hahaquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het voorbereiden. Wil ook meer dan 500 plek hebben in de storage en zit al op ruim 700 ultra ballen. 👍
Nee nog steeds niet. Vorige maand zeiden ze te werken aan een mini website waar alle info op komt te staan maar vooralsnog is het vrij weinig. Enige wat we weten is dat we bepaalde spawns tegen komen op basis van prestaties uit de 3 Go Fest voorbereiding events, en da we onze 'friend-interactions' moeten opsparen voor tijdens het event, want dan komen ze van pas.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:29 schreef rubbereend het volgende:
is er ergens een goed overzicht van alles van Go Fest? Even kijken of het de moeite is
Tja je kan denk nog op laatste moment beslissen…,misschien dat er meer info is als de 1e dag is begonnen in Nieuw Zeeland. Dat is het voordeel van in een andere tijdzone zittenquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:29 schreef rubbereend het volgende:
is er ergens een goed overzicht van alles van Go Fest? Even kijken of het de moeite is
Je kunt je pokemon storage nu ook uitbreiden naar 3500 hequote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb zin in morgen!!
Ben heel benieuwd.
Gister is mijn 1e aangevraagde stop goedgekeurd. Vanavond als het goed is een gym er bij daardoor. Heb ik weer wat te doen, aangezien ik al iedere gym goud heb![]()
Gister ook nog shiny alolan Diglett gevangen.
Nog even wat meer ruimte maken in mijn beide bags en dan ben ik klaar voor Go Fest!
Ja ik weet het....maar als je echt kritisch kijkt naar je pokemon heb je echt geen 3500 nodig. Ik had nog zoveel pokemon van tussen de 90 en 98% waarvan ik ooit gedacht heb, zo die is hoog…..en die al jaren er in staan, zonder dat er iets mee gedaan is. Hup weg er mee hahaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt je pokemon storage nu ook uitbreiden naar 3500 he.
Heb zelf van de week juist ruim 200 pokemon weggegooid om ruimte te maken. Nu nog even nadenken of ik nog een Go-fest-kaartje ga kopen.
Ik heb 850 plek aan pokemon...400 great en 300 ultra ballen. Enige wat ik nog zou willen is meer incense en misschien idd incubators, maar ik wacht eerst af of er speciale aanbeiding komt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:46 schreef Vermecelli het volgende:
Ook zin in morgen! Heb al 400 ultra en 300 great balls opgespaard en ±150 pinaps. Zal de hele dag toch een beetje in het centrum slenteren dus onderweg stops genoeg om aan te vullen.
Details zien er leuk uit, volgens mij worden die challenges die Niantic heeft verzonnen ook altijd wel gehaald dus volgende week een dragon week. Eindelijk een decent voorraad candy voor Gible en Deino verzamelen.
Heb op dit moment ook nog 1700 coins opgespaard, twijfel of ik het nog snel zal investeren in extra bag space, of dat ik een package met een hoop incubators koop.
Niceeee! Das een mooie.quote:
Ja, in eerste uur ook nog een alolan exegutor en tangela gevangen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:07 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Niceeee! Das een mooie.
Ik heb geen ticket maar toch net even een shiny exegute gepakt, die had ik nog niet
Geen idee wat dat is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
Ik heb tickets maar op beide accounts nog geen shiny
verzondenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:02 schreef ChilllayD het volgende:
Leuk. Make a new friend.
Dus bij deze, wil iemand nog
9471 1302 0796
Ja, ok dat ook. hehe.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat ik 'm in NL tegen kwam nu
Maar die enkel met ticket te vangen zeker?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar het was toch echt zo.
[ afbeelding ]
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die enkel met ticket te vangen zeker?
Ik heb er nog steeds nul, dus misschien bij bepaalde personen wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:07 schreef Doevelaer het volgende:
Kan het kloppen dat de shiny odds ook geboost zijn voor personen zonder Go Fest ticket? M'n vriendin is vandaag al 3 shiny tegen gekomen.
Doet die invite-functie het wel?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:18 schreef Ruudt het volgende:
Je mag mij (Bruurmaat) altijd een invite sturen voor dikke raids
Ik ik heb er vandaag ook al drie zonder ticket. Net shiny Clamperlquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:07 schreef Doevelaer het volgende:
Kan het kloppen dat de shiny odds ook geboost zijn voor personen zonder Go Fest ticket? M'n vriendin is vandaag al 3 shiny tegen gekomen.
Opnieuw opstarten de hele smartphone?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Hele dag al een zwart scherm. Iemand enig idee wat te doen?
Mooie vangsten. Ik ben jaloers op je unownsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:11 schreef DaMart het volgende:
11 shinies vanuit huis gevangen vandaag: Unown g, a. Exeggutor, Qwilfish, Chinchou, Magikarp, Tangela, Woobat, A. Marowak, Zangoose, Marill en A. Grimer.
Werkt wel maar niet soepelquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:39 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Doet die invite-functie het wel?
Ben nu al een paar keer uitgenodigd , geaccepteerd en toen zat steeds niemand in de lobby?
Ouch. Dan had ik een goede dag. Hopelijk morgen beter 🍀quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Op mijn main alleen maar een shiny seedot waar ik er al 7 van had en de hele dag gespeeld
En tickets gewoon gekocht.
Ja, helemaal fijn!!quote:Op zondag 26 juli 2020 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Allemaal raids gedaan met FOK!kers vandaag via de app...
Mijn verzameling legendaries lekker aangevuld.
Uhuh. Alleen dus geen shinies hierquote:Op zondag 26 juli 2020 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Zo blij met m’n nieuwe legendariesquote:Op zondag 26 juli 2020 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag ging het een stuk beter.quote:
Vanochtend heb ik juist eerst op Cliff zitten jagen. Half Eindhoven door gefietst en na hem 16x te hebben verslagen heb ik eindelijk een Shiny Shadow Pinsir.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:07 schreef DaMart het volgende:
Die rocketquest zat het shinyhunten in de weg.
Shiny shadows bestaan niet in mijn spelquote:Op zondag 26 juli 2020 20:13 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik juist eerst op Cliff zitten jagen. Half Eindhoven door gefietst en na hem 16x te hebben verslagen heb ik eindelijk een Shiny Shadow Pinsir.
Heb ze nu van alle drie de leaders:
Shiny Shadow Beldum, Metang, Metagross, Mawille en Pinsir.
Dit.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shiny shadows bestaan niet in mijn spel.
Ja, hier normaal gesproken ook hoor. Maar ik had van een GoFest wel meer verwacht qua shinies, iets van 1 a 2 per uur of zo. En meer Unownletters was ook leuk geweest... deze 2 had ik nou net alquote:Op zondag 26 juli 2020 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
En andere shinies zijn ook zeer zeldzaam.
De shinyvariant van de gewone Grimer is dan weer net een Alolan Grimer zonder baardquote:Op zondag 26 juli 2020 20:22 schreef Californium het volgende:
Had net nog een shiny alola grimer
Die ziet er uit al een gewone grimer maar met gele baard
Die ving ik ook nog zonet. Zou het een teken zijn?quote:Op zondag 26 juli 2020 20:22 schreef Californium het volgende:
Had net nog een shiny alola grimer
Die ziet er uit al een gewone grimer maar met gele baard
Die laatstequote:Op zondag 26 juli 2020 20:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ik had er 7. 2x aloan Marowak. Een unown. Een Chansey. Snoover. Skarmory, en een shiny Gible van 93%
Ik denk het welquote:Op zondag 26 juli 2020 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ving ik ook nog zonet. Zou het een teken zijn?
Ik krijg ook wel eens een uitnodiging voor een raid maar het lukt me niet om te joinen? Krijg telkens de melding “Cannot find this group code “. Of zoietsquote:Op zondag 26 juli 2020 21:35 schreef Californium het volgende:
Kreeg net nog een invite voor een raid in Brazilie. Jammer dat ik m net gemist heb
Anders had ik wel even meegedaan
Had gister ook nog een gewone Gible gevangen van 87% trouwens. Daar was ik wel blij mee
Die twee minuten lijken eindeloos als je enkel aan het wachten bent in de lobby.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk steeds te laat en is de raid al begonnen. Zitten ook maar hooguit twee minuten tussen het versturen van de invite en de aanvang van de raid.
Dat had ik opgelost door mijn GoPlus in te stellen op alleen stops spinnen, toen ik buiten liep. Kon ik me focussen op shinychecken en werd ik niet afgeleid door Team Rocket bij het aanvullen van de items.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:01 schreef Vermecelli het volgende:
De tweede dag vond ik die rocket battles na een paar uur meer vervelend worden en helemaal als je bij elke stop het gesprek weer door moet tikken.
Oh shit dat is slim. Ik liep steeds te strugglen met dat ding omdat de Gotcha er na verloop van tijd mee kapt als je 'm steeds onderbreekt.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik opgelost door mijn GoPlus in te stellen op alleen stops spinnen, toen ik buiten liep. Kon ik me focussen op shinychecken en werd ik niet afgeleid door Team Rocket bij het aanvullen van de items.
Ik had er ook voor betaald he... iets meer dan een euro per shinyquote:Op maandag 27 juli 2020 14:33 schreef Vermecelli het volgende:
Shiny luck. Bestaat op mijn account niet
.
Ik bijna 50 cent, iets meer,quote:Op maandag 27 juli 2020 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er ook voor betaald he... iets meer dan een euro per shiny.
Als de friendship list niet gecrasht was hadden we er nog meer gehad.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef Norrage het volgende:
En heel veel rare candies toch? Shiny is mij nog het minst belangrijk
Komt een goed maak dag, misschien wel met dat event....laten we het hopenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:59 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Als de friendship list niet gecrasht was hadden we er nog meer gehad.![]()
De "extra's" zoals extra gifts, half egg distance en zo zijn wel verlengd. Zal ook wel tegenvallen als dat er straks weer af gaatquote:Op woensdag 29 juli 2020 11:46 schreef Vermecelli het volgende:
Heb het idee dat Niantic de gift-rewards al heeft teruggedraaid naar pre-corona tijdperk. Ik krijg nu nog maar een handjevol Pokeballs als ik 's ochtends open, terwijl dat voorheen ±80-100 stuks waren. Best balen, want nu loopt m'n stash langzaam leeg.
Wat een cool dingquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar het was toch echt zo.
[ afbeelding ]
Het was juist generfed tijdens GoFestquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:40 schreef DaMart het volgende:
Die Lapras van Sierra lijkt ineens een stuk moeilijker te verslaan dan voor GoFest...
Ja, maar nu lijkt hij sterker te zijn dan voor die nerf. Team dat voor GoFest van Sierra won, wordt nu afgemaakt door die ene Lapras.quote:
Die Lapras van Sierra is zwaar irritant idd. Ik had laatst zowel als eerste en als tweede Pokémon een Lapras bij haar. In tijden niet zo'n moeite gehad om een Rocket leader te verslaan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar nu lijkt hij sterker te zijn dan voor die nerf. Team dat voor GoFest van Sierra won, wordt nu afgemaakt door die ene Lapras.
Als je ze alle drie hebt verslagen krijg je als het goed is een Super Rocket Radar waarmee je Gio kunt vinden (vaak zit die al in de eerste ballon die je aantikt, maargoed).quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik nu weer tegen Gio vechten of kan dat niet meer? Ik heb tijdens gofest Cliff en Sierra verslagen en vandaag Arlo.
Bij mij staat er nog 1 day and 15 hours remaining (voor die bonussen in today view)quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:27 schreef Guppy het volgende:
[..]
De "extra's" zoals extra gifts, half egg distance en zo zijn wel verlengd. Zal ook wel tegenvallen als dat er straks weer af gaat
Ik heb ook met Grass en Electric geprobeerd maar die hebben nog steeds te weinig power. Met Lucario ging het prima, die is goed tegen Ice en Lapras is weak tegen Fighting.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Lapras van Sierra is zwaar irritant idd. Ik had laatst zowel als eerste en als tweede Pokémon een Lapras bij haar. In tijden niet zo'n moeite gehad om een Rocket leader te verslaan.
Die heb ik helemaal niet gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als je ze alle drie hebt verslagen krijg je als het goed is een Super Rocket Radar waarmee je Gio kunt vinden (vaak zit die al in de eerste ballon die je aantikt, maargoed).
Ik blijf het herhalenquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik heb ook met Grass en Electric geprobeerd maar die hebben nog steeds te weinig power. Met Lucario ging het prima, die is goed tegen Ice en Lapras is weak tegen Fighting.
Heb je tijdens Go Fest een ticket gekocht? Dan krijg je een questline met Shadow Mewtwo. Zo niet dan kan je deze niet doen. Giovanni is al een tijdje uit het spel vanwege Corona (omdat mensen in sommige landen binnen moeten blijven). Dus alleen als je een special research questline hebt, kan je nog Gionvanni krijgen. Rond je die af, krijg je geen questline meer terugquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet gehad.
Oh nee, ik had geen ticket gekocht.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je tijdens Go Fest een ticket gekocht? Dan krijg je een questline met Shadow Mewtwo. Zo niet dan kan je deze niet doen. Giovanni is al een tijdje uit het spel vanwege Corona (omdat mensen in sommige landen binnen moeten blijven). Dus alleen als je een special research questline hebt, kan je nog Gionvanni krijgen. Rond je die af, krijg je geen questline meer terug
Tenzij je voor een shiny shadow pokemon wilt gaan, die kunnen alleen bij de bosses vandaan komen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh nee, ik had geen ticket gekocht.
Dus dan hoef ik die helemaal niet meer te doen. Goed om te weten.
shiniesquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tenzij je voor een shiny shadow pokemon wilt gaan, die kunnen alleen bij de bosses vandaan komen.
Als je idd geen questline hebt staan meer, dan komt Giovanni niet
Ja eens, Melmetal is goed om shields te burnen. Power-up punch van Lucario kan er ook wat vanquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalenMelMetal met rock slide is een beest!! Komt net niet helemaal door 1e lapras heen maar je kan zo vaak de charged spammen dat de schilden weg zijn. Ik heb er toevallig 2, dus kan dan 2x in zetten. Dan kan je beide Laprassen makkelijk aan, omdat bij de 2e geen schilden meer ingezet kunnen worden.
Heb nu 4 dagen geen shiny...dat is wel wennen (klinkt arrogant, maar ben verwend afgelopen dagen, ook voor Go Fest). Denk dat mijn shiny luck is uitgezet
Vanaf zaterdag keihard op jacht naar shiny Rayquaza.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
shinies![]()
Die krijg ik enkel met cd.
Ik begin ook met een Melmetal met superpower en rockslide. Eerst 2x superpower en dan rocksliden. Daarna evt een Metagross.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalenMelMetal met rock slide is een beest!! Komt net niet helemaal door 1e lapras heen maar je kan zo vaak de charged spammen dat de schilden weg zijn. Ik heb er toevallig 2, dus kan dan 2x in zetten. Dan kan je beide Laprassen makkelijk aan, omdat bij de 2e geen schilden meer ingezet kunnen worden.
Heb nu 4 dagen geen shiny...dat is wel wennen (klinkt arrogant, maar ben verwend afgelopen dagen, ook voor Go Fest). Denk dat mijn shiny luck is uitgezet
Heb er 6...vind het wel goed zo haha. Daarvan is er 1 lucky 100% en 1 14-15-14 niet luckyquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag keihard op jacht naar shiny Rayquaza.
Very nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb er 6...vind het wel goed zo haha. Daarvan is er 1 lucky 100% en 1 14-15-14 niet lucky
Waarom Superpower spammen als deze toch geblokt wordt met shield? Je attack en defense stat gaat zwaar achteruit en zeker zonde als ie toch geen damage geeft.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik begin ook met een Melmetal met superpower en rockslide. Eerst 2x superpower en dan rocksliden. Daarna evt een Metagross.
Is dat de reden? Ik dacht echt dat ik iets verkeerd deed en ik daarom geen Gio kreeg. Heb die andere 3 bazen inmiddels al 3 keer verslagen omdat ik maar geen Gio kreeg.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je tijdens Go Fest een ticket gekocht? Dan krijg je een questline met Shadow Mewtwo. Zo niet dan kan je deze niet doen. Giovanni is al een tijdje uit het spel vanwege Corona (omdat mensen in sommige landen binnen moeten blijven). Dus alleen als je een special research questline hebt, kan je nog Gionvanni krijgen. Rond je die af, krijg je geen questline meer terug
Ja dat is de reden. Gio kreeg je alleen met de questline. Questline is er uit gehaald, dus geen Gio meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is dat de reden? Ik dacht echt dat ik iets verkeerd deed en ik daarom geen Gio kreeg. Heb die andere 3 bazen inmiddels al 3 keer verslagen omdat ik maar geen Gio kreeg.
Eigenlijk omdat deze iets sneller is dan rockslide.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Waarom Superpower spammen als deze toch geblokt wordt met shield? Je attack en defense stat gaat zwaar achteruit en zeker zonde als ie toch geen damage geeft.
Die zitten deze week (?) meer in het spelquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:05 schreef Guppy het volgende:
Nieuwe quest line, eerste van de drie is “catch 3 dragon-types”... hoe dan :’)
Die heb ik (Bruurmaat) nog niet, dus als iemand me hier kan helpen door te inviten dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag keihard op jacht naar shiny Rayquaza.
Nee, het zijn vooral pokemon die kunnen evolueren in dragontypes plus wat dratini en bagon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 03:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zitten deze week (?) meer in het spel
Als je interesse hebt, kun je je 06-nummer DM'en dan voeg ik je toe aan de enige echte FOK!raid appgroep.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die heb ik (Bruurmaat) nog niet, dus als iemand me hier kan helpen door te inviten dan hoor ik het graag
Top, heb m'n nummer verzonden!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, kun je je 06-nummer DM'en dan voeg ik je toe aan de enige echte FOK!raid appgroep.Dan komt het sowieso goed.
Ah, oh...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het zijn vooral pokemon die kunnen evolueren in dragontypes plus wat dratini en bagon.
Behoorlijk wat Dratini en Bagon in het wild tegengekomen op straat. Dat komt wel goed met die weekopdracht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het zijn vooral pokemon die kunnen evolueren in dragontypes plus wat dratini en bagon.
Ik ben al klaar met die weekopdrachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behoorlijk wat Dratini en Bagon in het wild tegengekomen op straat. Dat komt wel goed met die weekopdracht.
Ook de Ultra opdracht? Ook al is die ditmaal niet zo heel lastig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met die weekopdracht. Vandaag ook meer dratini en bagon dan gisterenavond.
Ik heb geen opdrachten meer staan en 2 deino's gekregen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook de Ultra opdracht? Ook al is die ditmaal niet zo heel lastig.
Dat is incl de Ultra opdrachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen opdrachten meer staan en 2 deino's gekregen.
Attack en Defense drop na gebruik Superpower. Na 2/3x spammen is de stat van Melmetal eigenlijk wel zover gedropt dat ie amper nog damage doetquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eigenlijk omdat deze iets sneller is dan rockslide.Gaat mijn defense stat omlaag door superpower, maar niet door rockslide?
Ook gedaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, kun je je 06-nummer DM'en dan voeg ik je toe aan de enige echte FOK!raid appgroep.Dan komt het sowieso goed.
Ik heb ze wel staan...maar ze staan er goed. Ben er ook niet ingetrapt haha...duurde lang voordat ik het leerde maar beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen zijn aan het ragen omdat shiny odds van Deino te laag zijn.
https://pokemongohub.net/(...)deino-where-are-you/
Gelukkig niet in de val getrapt om hier een shitload aan incubators voor te kopen.
Deino, die krijg je toch alleen via die opdrachten omdat Niantic vergeten is ze in de eieren te stoppen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen zijn aan het ragen omdat shiny odds van Deino te laag zijn.
https://pokemongohub.net/(...)deino-where-are-you/
Gelukkig niet in de val getrapt om hier een shitload aan incubators voor te kopen.
Nouja normaal is de shiny kans ook 1 op 400/450, maar vandaag moet het vast lukken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:48 schreef Reintji het volgende:
Als het vandaag niet lukt met een shiny magikarp dan lukt het nooit vrees ik. 508 gevangen sinds de start game
Ruim 1.600 'seen' en 4 shinies hier. Klopt dus vrij aardig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja normaal is de shiny kans ook 1 op 400/450, maar vandaag moet het vast lukken.
Hier 8 shiny op 4628 seen, dus wel redelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim 1.600 'seen' en 4 shinies hier. Klopt dus vrij aardig.
Ik heb het spel een paar keer even geopend en uit 20 magikarps ook weer 2 shinies... wel 91% en 96%, dus meteen maar geëvolueerd. Moet ik vaker doen op community day: amper spelen, dan krijg ik makkelijker goede shinies blijkbaarquote:
Blijkbaar, ik heb alleen maar rotzooi!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het spel een paar keer even geopend en uit 20 magikarps ook weer 2 shinies... wel 91% en 96%, dus meteen maar geëvolueerd. Moet ik vaker doen op community day: amper spelen, dan krijg ik makkelijker goede shinies blijkbaar.
Pfff echt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:40 schreef victorinox het volgende:
Deoxys al shiny na twee raids.
En Magikarp shiny kansen zijn ook erg verhoogd. Ben er maar mee opgehouden.
Ik heb hem ook al shiny... weliswaar op 2e account, maar die ruil ik wel naar eerste account. En vanochtend ook Unown L kunnen toevoegen aan de pokedex. Nog maar 11 letters en 2 leestekens te gaan nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:40 schreef victorinox het volgende:
Deoxys al shiny na twee raids.
En Magikarp shiny kansen zijn ook erg verhoogd. Ben er maar mee opgehouden.
Je kunt Deoxys niet ruilen... Is een Mythical en die kun je niet ruilen (behalve Metal / Melmetal dan)quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al shiny... weliswaar op 2e account, maar die ruil ik wel naar eerste account. En vanochtend ook Unown L kunnen toevoegen aan de pokedex. Nog maar 11 letters en 2 leestekens te gaan nu.
Kut... moet ik toch nog meer raids doen dusquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:58 schreef Guppy het volgende:
[..]
Je kunt Deoxys niet ruilen... Is een Mythical en die kun je niet ruilen (behalve Metal / Melmetal dan)
Sorryquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kut... moet ik toch nog meer raids doen dus.
Je kunt 'm een soort van aaien, dan wordt ie vanzelf blijquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Na een jaar Harry Potter Pokémon maar weer eens aangeslingerd. Wat is er veel veranderd!
Hoe speel je met je buddy? Is me nog niet gelukt. AR wel gedownload
En berries voeren zodat hij met je meeloopt....quote:Op zondag 9 augustus 2020 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt 'm een soort van aaien, dan wordt ie vanzelf blij
2 maal toegevoegdquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zoek ook nog nieuwe vriendjes 😁
7763 1400 6904
Mijn keuze:quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:11 schreef Ferdo het volgende:
Caterpie, Grimer, Porygon en Charmander zijn de volgende Pokémon waarvoor we mogen stemmen voor de volgende twee CD's.
https://www.imore.com/nia(...)eptember-and-october
Ik stem op Porygon en Charmander.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:11 schreef Ferdo het volgende:
Caterpie, Grimer, Porygon en Charmander zijn de volgende Pokémon waarvoor we mogen stemmen voor de volgende twee CD's.
https://www.imore.com/nia(...)eptember-and-october
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |