abonnement Unibet Coolblue
pi_194002247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:10 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ja dat is wel vreemd idd. Stuurt ie ook nog steeds gifts waardoor je kan herleiden dat hij ook nog echt actief speelt? En anders, jammer dan. Er komen (hopelijk) nog genoeg lucky trades met anderen die je wel kent.
Ja ze speelt nog wel. Mensen krijgen gifts van haar.

Ooh ik heb niet een tekort aan lucky friends hoor haha. Heb er nog 23 staan. Maar daar heb ik contact mee en soms kom je elkaar ineens tegen bij een raid. Alleen deze person dus echt nooit.
Gaat er meer om dat ik nu wel benieuwd ben naar wie het is....net als ongeveer alle lucky friends die ze heeft haha
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 9 juli 2020 @ 09:56:39 #52
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_194003250
Ik heb 60 lucky friends, doe er niet veel mee. :P

@Ruudt : van mij mag je het kadootje openen, ik heb de xp niet nodig. :)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_194003398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:56 schreef victorinox het volgende:
Ik heb 60 lucky friends, doe er niet veel mee. :P

@:Ruudt : van mij mag je het kadootje openen, ik heb de xp niet nodig. :)
Ja ik normaal wel. Ben bezig lucky dex compleet te krijgen. Zit nu helaas op het punt dat ik alleen nog regionals nodig heb. Torkoal, Maractus, Sigilyph enz
Vici, Vidi, Veni!
pi_194004037
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:56 schreef victorinox het volgende:
Ik heb 60 lucky friends, doe er niet veel mee. :P

@:Ruudt : van mij mag je het kadootje openen, ik heb de xp niet nodig. :)
Ik ook niet, dus komt goed :P
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 11:29:13 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_194004378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja ik normaal wel. Ben bezig lucky dex compleet te krijgen. Zit nu helaas op het punt dat ik alleen nog regionals nodig heb. Torkoal, Maractus, Sigilyph enz
Ik heb die regionals niet eens "gewoon" :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_194005059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:29 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ik heb die regionals niet eens "gewoon" :D
Nee ik ook niet hoor....ja een paar heb ik lucky..Ik heb wel lucky: Chatot, Heracross, Illumise, Pansage,Seviper, Carnivine, Relicanth, Farfetchd, Kangashkan, Tauros, Pachurisu, Tropius, Uxie en Azelf
Vici, Vidi, Veni!
pi_194006215
Qua regionals zoek ik nog Relicanth (hoop binnenkort met Go Fest), Picharisu, Uxie, Azelf, Sigilyph, Maractus en Heatmor.

Torkoal en beide regional aapjes kon ik gelukkig via vrienden uit wereldreis krijgen :). Ook Throh kreeg ik via een random trade na een raid binnen.
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:03:27 #58
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_194009388
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Vermecelli het volgende:
Qua regionals zoek ik nog Relicanth (hoop binnenkort met Go Fest), Picharisu, Uxie, Azelf, Sigilyph, Maractus en Heatmor.

Torkoal en beide regional aapjes kon ik gelukkig via vrienden uit wereldreis krijgen :). Ook Throh kreeg ik via een random trade na een raid binnen.
Ik hoop inderdaad ook met GoFest wel een of meer regionals die ik nog niet in de dex heb te scoren.
Life is what you make it.
pi_194018340
Ik zie op de radar zo’n luchtballon, wat kan ik daarmee? Op tikken heeft geen nut :{
Alius aliud dicit
pi_194018349
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:33 schreef Mrmime het volgende:
Ik zie op de radar zo’n luchtballon, wat kan ik daarmee? Op tikken heeft geen nut :{
Een ballon komt bij mij altijd boven mijn hoofd en op de ballon kan je dan tikken en battelen.

Zie je niet gewoon een pokestop met een R er in op je radar? Die zie je namelijk nog steeds en daar moet je heen. Bij een ballon zie je vaak een schaduw op de grond en als je dan uitzoomt zie je de ballon

[ Bericht 8% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 10-07-2020 08:45:36 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_194018811
Ik heb nog geen enkele ballon gezien..

En concerning Lucky Friends... Ik heb 25 best friends, maar ik ben nog NOOIT met iemand lucky geworden en zelfs met mijn eigen vriendin niet....Is dat toeval of pech? :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_194019098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Een ballon komt bij mij altijd boven mijn hoofd en op de ballon kan je dan tikken en battelen.

Zie je niet gewoon een pokestop met een R er in op je radar? Die zie je namelijk nog steeds en daar moet je heen. Bij een ballon zie je vaak een schaduw op de grond en als je dan uitzoomt zie je de ballon
Ah nu snap ik het. Ik zit op die radarbeelden te tikken :')
Thanx!
Alius aliud dicit
pi_194020417
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:18 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog geen enkele ballon gezien..

En concerning Lucky Friends... Ik heb 25 best friends, maar ik ben nog NOOIT met iemand lucky geworden en zelfs met mijn eigen vriendin niet....Is dat toeval of pech? :/
Dat is pech, zeker als je iedere dag een kado/battle/raid met alle best friends doet. Ik heb 75 best friends en kan niet meer tellen hoe vaak lucky.

Met sommige al 7x
Vici, Vidi, Veni!
pi_194020831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dat is pech, zeker als je iedere dag een kado/battle/raid met alle best friends doet. Ik heb 75 best friends en kan niet meer tellen hoe vaak lucky.

Met sommige al 7x
Je kan er tegenwoordig op sorteren als je 'lucky' zoekt.
pi_194020864
Ik heb overigens 77 best friends waarvan op moment van schrijven 23 lucky. Heb denk al zo'n ±50 lucky trades gedaan in totaal. Met sommigen ben ik al ruim een jaar best friends en nog nooit lucky geworden, anderen inderdaad al meermaals. Kwestie van geluk hebben..
pi_194020889
Ik ben al 2 jaar best friends met mijn vriendin zo ongeveer, en nog steeds nooit lucky! En we traden en kadootjes bijna elke dag....Maar ook met al mijn andere vriendjes nog geen lucky...

Ik vind het wel extreem raar. Mijn vriendin zelf is overigens wel lucky met veel anderen, maar niet met mij :-/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_194022135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:03 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Je kan er tegenwoordig op sorteren als je 'lucky' zoekt.
Ooh dat weet ik, maar bedoelde hoe vaak ik in totaal nu lucky ben geweest. Misschien wel 100x inmiddels…

Ben nu bij de Elite opdracht van de questline. Die maar eens rustig stukje voor stukje uitvoeren
Vici, Vidi, Veni!
pi_194023625
Heerlijk die ballonnen….net kwam Giovanni aangevlogen...weer een stap dichter bij het afronden van de questline
Vici, Vidi, Veni!
pi_194032808
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heerlijk die ballonnen….net kwam Giovanni aangevlogen...weer een stap dichter bij het afronden van de questline
Ik heb al 3x Giovanni gehad in ballon, maar kan m gewoon echt niet verslaan. Iemand nog tips??
pi_194034338
Met mijn level level 40 account wel gelukt, maar daar had ik geluk met 2e pokemon dugtrio.
Met mijn level 37 account wel goed begin met Lucario en Machamp, maar bij Suicine word ik helemaal in de pan gehakt.. ik ben nog zoekende wat daar de meest effectieve pokemon is.
Met Torterra was het wel net gelukt met mijn level 40 account om Suicine te verslaan, maar ik heb deze niet in geuppede vorm op mijn 2e account.
Ben dus ook benieuwd welke line-ups succesvol waren voor jullie?
  zaterdag 11 juli 2020 @ 12:59:16 #71
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_194035549
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:54 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik heb al 3x Giovanni gehad in ballon, maar kan m gewoon echt niet verslaan. Iemand nog tips??
https://pokemongohub.net/(...)s-giovanni-counters/

Ik had hem zelf met Dugtrio als tweede.
Mijn opstelling was Magnezone / Lucario / Raikuo. Zodra het gevecht begint Magnezone omruilen voor Lucario, 2x Power-up-punch om zijjn schilden weg te krijgen en nog een paar nomale aanvallen dan is Persian neer, dan heb je vrijwel meteen een gevulde Aura Sphere om Dugtrio in een keer neer te slaan en daarna switchen naar Raikuo om Suicine neer te halen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_194035663
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 12:59 schreef victorinox het volgende:

[..]

https://pokemongohub.net/(...)s-giovanni-counters/

Ik had hem zelf met Dugtrio als tweede.
Mijn opstelling was Magnezone / Lucario / Raikuo. Zodra het gevecht begint Magnezone omruilen voor Lucario, 2x Power-up-punch om zijjn schilden weg te krijgen en nog een paar nomale aanvallen dan is Persian neer, dan heb je vrijwel meteen een gevulde Aura Sphere om Dugtrio in een keer neer te slaan en daarna switchen naar Raikuo om Suicine neer te halen.
Probleem is dat ik geen lucario heb.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 13:21:09 #73
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_194035823
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 13:09 schreef soapie het volgende:

[..]

Probleem is dat ik geen lucario heb.
Pak een andere uit het lijstje hierboven, je zou wel een gemaxte Machamp moeten hebben.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_194036194
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef victorinox het volgende:

[..]

Pak een andere uit het lijstje hierboven, je zou wel een gemaxte Machamp moeten hebben.
Klopt en die gebruik ik ook, maar ook daarmee kom ik niet heel ver.....
  Moderator zaterdag 11 juli 2020 @ 21:07:53 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_194042106
Giovanni in the pocket, in één keer! Wat een verschil met de vorige keer :o

Rypherior, Swampert en Raikou tegenover Persian, Dugtrio en Suicune.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')