SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Mijn tv is tevens mijn tweede beeldscherm, dus heel praktisch is dat niet. Maar wellicht kan ik wat klusjes doen waar ik maar één beeldscherm voor nodig heb plannen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ze op kanaal 14 worden uitgezonden, dan zet ik gewoon aan. Luisteren en werken tegelijk (multi-tasken FTW)
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
VT staat voor? Vrije training? Dan gaat dit dus over F1!
(ik begin het taaltje te snappen.)
Ik heb een kleine tv en via hdmi kabel werkt ie perfect als tweede scherm.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:48 schreef F1gamer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 juli 2020 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn tv is tevens mijn tweede beeldscherm, dus heel praktisch is dat niet. Maar wellicht kan ik wat klusjes doen waar ik maar één beeldscherm voor nodig heb plannen.
[..]
Ik heb geprobeerd om mijn tv als 2e beeldscherm te laten functioneren, maar dat werkte sowieso niet voor mij. Totaal onleesbaar. Ik kan gelukkig via de ziggo go app op mijn tablet kijken.
* Aoibhin eet genoeg!quote:Op donderdag 2 juli 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Ontbijt staat klaar!
Kan iemand er even op letten dat @:Aoibhin ook echt genoeg eet?
[ afbeelding ]
* Aoibhin blaast al die lijers wegquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:41 schreef skysherrif het volgende:
zucht, ze zijn hier weer aan het bouwen begonnen
AAHHHHHHHHHHHHHH TYF OP
Zou wel leuk zijn als je er een keer bij was!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:24 schreef Koen66 het volgende:
gisterenavond toen ik tegen middernacht in bed stapte bedacht ik me opeens 'oh ja, Jitsi'
gaat echt een keer gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je er een keer bij was!![]()
![]()
Gisteren was wel zeldzaam vroeg afgelopen voor ons. Werd zelf ineens heel misselijk, dus haakte ook vroegtijdig af. Gaat nu wel beter!
Hoe voel je je? Iets beter?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Iets beter?
oh ja. Hoi! Goedemorgen
oeps spuit 11. Fijn dat het beter gaatquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:54 schreef Aoibhin het volgende:
Gisteren was wel zeldzaam vroeg afgelopen voor ons. Werd zelf ineens heel misselijk, dus haakte ook vroegtijdig af. Gaat nu wel beter!
Leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat echt een keer gebeuren
in b4 zwanger?
Ja gaat wel beter!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Iets beter?
oh ja. Hoi! Goedemorgen
eyyy!!!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy!!!![]()
...ik wilde meteen naar mijn phone grijpen voor de % maar....die is hier niet![]()
Ligt nog boven denk ik. Hoop ik.
Waarom lag ie nou weer op de trap?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:04 schreef Prisha het volgende:
hij lag op de trap![]()
87%.
We have a winner: @:Koen66
maar zo vreemd is dat niet, ik trok hem van de lader voordat ik ging ontbijtenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:04 schreef Prisha het volgende:
hij lag op de trap![]()
87%.
We have a winner: @:Koen66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |