Bijzonder irritant vooral met al die verwijderde berichten.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:20 schreef Scheepskok het volgende:
Net naar een bakker geweest, komt zo. En ik ga een topic starten Hoe smaakt de Too good to go. Maar dan moet ik eerst zelf even eten. Die van gisteren heb ik niet meer, weggegooid na kritiek.
Ja, maar wat moet ik anders dan?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bijzonder irritant vooral met al die verwijderde berichten.
Dit inderdaad. Een nieuw topic is overzichtelijker natuurlijk. Maar vanwege de commentaar van 1 persoon gelijk alles weghalen is overdreven. Bij twijfel kan je dit soort dingen voorleggen aan de modsquote:
En een mod kan de inhoud van je verwijderde posts zien en aan je doorgeven, kun je ze alsnog plaatsen in je nieuwe topicquote:Op maandag 20 juli 2020 17:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een nieuw topic is overzichtelijker natuurlijk. Maar vanwege de commentaar van 1 persoon gelijk alles weghalen is overdreven. Bij twijfel kan je dit soort dingen voorleggen aan de mods
Maar goed, het is al gebeurd. Ik ga het nieuwe topic even bekijken want zo'n topic is een hartstikke leuk idee.
Ja, dat wilde ik ook nog voorstellen.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:18 schreef Peter het volgende:
[..]
En een mod kan de inhoud van je verwijderde posts zien en aan je doorgeven, kun je ze alsnog plaatsen in je nieuwe topic
Ja is goed.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik ook nog voorstellen.
@:scheepskok, zal ik je verslag van gisteren hier weer zichtbaar maken? Dan kan je ze verhuizen door te knippen en plakken
Euh. Ik denk dat een van mijn collega's je leeggehaalde posts heeft verwijderd. Helaas, ze zij niet meer terug te halen.quote:
No problem, ik heb ze zelf ook gedelete, we gaan voor het volgende diner...quote:Op maandag 20 juli 2020 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Ik denk dat een van mijn collega's je leeggehaalde posts heeft verwijderd. Helaas, ze zij niet meer terug te halen.
Ja, dat was ik... Vier lege posts op rij in een topic stond zo rommelig, dat ik ze inderdaad helemaal verwijderd heb ..quote:Op maandag 20 juli 2020 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Ik denk dat een van mijn collega's je leeggehaalde posts heeft verwijderd. Helaas, ze zij niet meer terug te halen.
quote:Op maandag 20 juli 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat was ik... Vier lege posts op rij in een topic stond zo rommelig, dat ik ze inderdaad helemaal verwijderd heb ..
Whaa had al t brood gezien en die mergpijp viel me helemaal niet opquote:Op maandag 20 juli 2020 17:49 schreef Scheepskok het volgende:
Oeps, het zit al in de vriezer... Dat wordt een verrassing later.
De mergpijp is het toetje voor vanavond. Tijden geleden dat ik een toetje at.
Woon je in Amersfoort? Of hebben ze ergens anders ook nepelenbroek?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:30 schreef Scheepskok het volgende:
Van de luxe bakker. Ik weet zelf niet wat het allemaal is. Heel stiekem had ik nog gehoopt op een saucijzen- of kaasbroodje. Maar dat is verwend gedrag.
De broodjes links zijn harde broodjes. Gelukkig nog zat ruimte in de vriezer, ik heb voorlopig in mijn eentje weken aan brood. De bakker in de buurt hier gaat me missen.
[ afbeelding ]
Die middelste onder in die aluminium bak, geen idee wat dat is.
Ja ergens anders ook. Maar ik woon niet in een plaats waar deze bakker is, gelukkig niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Woon je in Amersfoort? Of hebben ze ergens anders ook nepelenbroek?
Dat zal best. Ze zitten overal. Wel lekker brood, dat moet ik zeggen. Knapperig.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:40 schreef Muck het volgende:
Volgens mij zit er ook een Neplenbroek in Zeist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |