Bedankt Hans.....quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:34 schreef Scheepskok het volgende:
Zelfs een sushi-restaurant hier in de buurt doet mee. Ik lust geen sushi, rauwe vis met rijst, alsjeblieft zeg, maar heel Nederland is gek op sushi, behalve ik dan. Ze hebben nog 5 over, dat verbaast me, want sushi is je van het.
Misschien komt het door de vakantie.
Ik geloof niet dat het zo makkelijk snijden is, dat suikerbrood, uit de diepvriesquote:Op maandag 20 juli 2020 17:49 schreef Scheepskok het volgende:
Oeps, het zit al in de vriezer... Dat wordt een verrassing later.
De mergpijp is het toetje voor vanavond. Tijden geleden dat ik een toetje at.
Hoe is het hiermee afgelopen?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond een pakket halen bij de Wereldkeuken in Nijmegen, een all you can eat restaurant. Heb vaak getwijfeld, ook omdat ophalen pas vanaf 22:15 is, maar ik dacht vandaag: doe eens gek![]()
Ben benieuwd!
Tweede vraag: ik ben ook erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo makkelijk snijden is, dat suikerbrood, uit de diepvriesEn dan moet je het hele brood ontdooien om er iets van te eten en een suikerbrood in je eentje helemaal opeten lijkt me wat veel.
[..]
Hoe is het hiermee afgelopen?
Ik neem aan dat hij wel zo bijdehand is geweest om ze eerst in plakjes te snijden en daarna (evt apart verpakt) in de vriezer te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo makkelijk snijden is, dat suikerbrood, uit de diepvriesEn dan moet je het hele brood ontdooien om er iets van te eten en een suikerbrood in je eentje helemaal opeten lijkt me wat veel.
[..]
Hoe is het hiermee afgelopen?
Kan ik hier een goed politiek antwoord op verzinnen? 🙄quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel zo bijdehand is geweest om ze eerst in plakjes te snijden en daarna (evt apart verpakt) in de vriezer te doen
Niet want ze praten alsof jij er niet bij bent. Ze kunnen het gewoon direct op een normale manier aan je vragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:53 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Kan ik hier een goed politiek antwoord op verzinnen? 🙄
Hoe beviel dit eigenlijk? Moet je die box dan ook 's avonds laat opeten of kon je alles invriezen voor een andere keer?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond een pakket halen bij de Wereldkeuken in Nijmegen, een all you can eat restaurant. Heb vaak getwijfeld, ook omdat ophalen pas vanaf 22:15 is, maar ik dacht vandaag: doe eens gek![]()
Ben benieuwd!
Ik heb deze box vaker gehaald, dat doe ik af en toe als mijn vrouw twee avonddiensten achter elkaar heeft. Prima te eten en in de koelkast nog wel even houdbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe beviel dit eigenlijk? Moet je die box dan ook 's avonds laat opeten of kon je alles invriezen voor een andere keer?
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het mag wel wat minder op de man hier.
Dat is wel een goede reden om die box te halen. Als je pas laat kan eten, is dat wel een ideale boxquote:Op woensdag 22 juli 2020 02:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb deze box vaker gehaald, dat doe ik af en toe als mijn vrouw twee avonddiensten achter elkaar heeft. Prima te eten en in de koelkast nog wel even houdbaarZe maken verschillende pakketjes en wat je krijgt is willekeur. Vaak wel erg lekker!
Wat ik niet lust krijgt de hond
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:43 schreef Scheepskok het volgende:
Tweede vraag: ik ben ook erg nieuwsgierig.
Het was best prima, voor 4,50!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe beviel dit eigenlijk? Moet je die box dan ook 's avonds laat opeten of kon je alles invriezen voor een andere keer?
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij hadden vanavond een Magic Box van de plaatselijke viswinkel.
2 grote ovenschotels met witvis, saus, groente en weet wat voor lekkers, een bakje ansjovisjes en een bakje visbami met mosselen en garnaaltjes erin..
Als je in de bijstand zit moet je wel meer opletten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:19 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Het wordt weer weekend, dus ik heb weer een magic box bij Hoogvliet gereserveerd. De vorige keer zat er genoeg eten in voor drie a vier dagen, dus ben benieuwd wat er vanavond weer in zit. Je bent gewoon voor een paar euro klaar voor eten voor een paar dagen. Ik snap niet dat ik bijstandtrekkers daar nooit over hoor, ik kom gemakkelijk rond met mijn salaris, dus heb het financieel niet echt nodig.
Het grote voordeel is dat je dingen krijgt die je nooit zou kopen en uit de magic box toch gaat eten.
Gisteren misselijk geworden van een reuzenmergpijp van de bakker, ook uit een magic box. Hij was wel erg lekker.
Mergpijp gebruiken om met soepvlees bouillon te maken of, als je het aandurft, roosteren en uitlepelen en eten op toastquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:58 schreef Scheepskok het volgende:
Ok, de oogst van Hoogvliet hier in de buurt:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, in ieder geval in waarde voldoende. Kipgehaktbrood, nog nooit van gehoord, maar ik ben zeer beniewd (ze staan trouwens nu in de oven). En stukje kaas, daar ben ik erg blij mee, Eilandkaas, +50, nou ik ben erg benieuwd. En dan nog beleg erbij, ham en kalkoenfilet (nog nooit gegeten in Nederland, ja op Curacao, daar is het met kerst een gewoonte). Mergpijp, hmmm, wat moet ook daar nu mee. Kan ik dat combineren met de roerbakgroenten. Ik hou niet van roerbakken, wel van groente koken, kan dat? En combineren met de mergpijp? Ik moet dat even uitzoeken.
Die had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:58 schreef Scheepskok het volgende:
Kipgehaktbrood, nog nooit van gehoord, maar ik ben zeer beniewd (ze staan trouwens nu in de oven).
Je zou inderdaad bouillon kunnen trekken van de merkpijp, wokgroente kun je ook makkelijk gebruiken als soepgroenten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:58 schreef Scheepskok het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, in ieder geval in waarde voldoende. Kipgehaktbrood, nog nooit van gehoord, maar ik ben zeer beniewd (ze staan trouwens nu in de oven). En stukje kaas, daar ben ik erg blij mee, Eilandkaas, +50, nou ik ben erg benieuwd. En dan nog beleg erbij, ham en kalkoenfilet (nog nooit gegeten in Nederland, ja op Curacao, daar is het met kerst een gewoonte). Mergpijp, hmmm, wat moet ook daar nu mee. Kan ik dat combineren met de roerbakgroenten. Ik hou niet van roerbakken, wel van groente koken, kan dat? En combineren met de mergpijp? Ik moet dat even uitzoeken.
Ga ik dus doen. Ik ga straks de mergpijp koken en laten intrekken. Zal de groente wat kleiner snijden. Heb bouillon, vermicelli en soepballetjes in huis, dus komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je zou inderdaad bouillon kunnen trekken van de merkpijp, wokgroente kun je ook makkelijk gebruiken als soepgroenten.
Ik zou van dit pakket tosti's en een soepje eten en dan in de avond toastje/bugles oid met de heksnkaas
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:19 schreef Myraela het volgende:
Superblij met m'n pakket van de bakker. Een citroen cakerol, worstenbroodje, saucijzenbroodje, zak eierkoeken en 1,5 brood. Bon was 4 euro.
[ afbeelding ]
Dat is idd geen handige combinatie.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:26 schreef Rene het volgende:
Mn partner heeft gehoord diabetes te hebben. En aangezien de bakker veelal witbrood heeft of spul met een bak suiker is 2g2g niet erg praktisch meer.
30quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is idd geen handige combinatie.
Sterkte, rotdiagnose. Hij is jong toch?
4 Euro voor alles?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:19 schreef Myraela het volgende:
Superblij met m'n pakket van de bakker. Een citroen cakerol, worstenbroodje, saucijzenbroodje, zak eierkoeken en 1,5 brood. Bon was 4 euro.
[ afbeelding ]
Dat staat bij mij als de ophaaltijd begonnen is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:35 schreef potjecreme het volgende:
Bij 1 van mij favorieten staat "verkoop gestopt". Houdt dit in dat ze niet meer meedoen?
Oh hier in de buurt lijkt er juist steeds meer bij te komen, wel voornamelijk veel bakkers.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:14 schreef Molo het volgende:
Ik dacht ik kijk weer eens, maar net als afgelopen week eigenlijk niets te 'halen'. Alleen een Deli van de Shell is afgelopen week in de angebot geweest maar kan me niet voorstellen dat daar iets gezonds bij zit.
Alles hier in de buurt is inmiddels weer gestopt lijkt het wel.
Hier in de buurt is een AH die 'uit het assortiment' boxen aanbiedt, zijn er altijd wel meer dan 10+ te bestellen maar daarbij stopt de verkoop 1 uur voor de afhaaltijd, dan komt er 'verkoop gestopt' te staan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:48 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben eruit. Ze gaan dan nieuwe pakketjes online zetten. Was helaas te laat.
Bij hoogvliet krijg je voornamelijk producten met datum van vandaag.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier voortdurend "niets meer te redden". Alleen de Hoogvliet (supermarkt) heeft soms nog wat over maar weet niet goed wat te verwachten daar. Haal dan liever bij bakker Bart.
Ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had t na 2x gezien omdat ik juist een doos met gebakjes en soesjes kreeg. Plus beide keren zelfde k&k bami maaltijd en k&k wrap. Kreeg ook een zak groenten en sla en een keer een stuk kaas.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bij hoogvliet krijg je voornamelijk producten met datum van vandaag.
Vooral vlees, vleeswaren, groente, voorbereide aardappel zakjes en mogelijk brood.
Ik mis dan nog fruit, zuivel en taart. Deze zouden er ook wel bij mogen.
Spannendquote:Op maandag 27 juli 2020 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net een box besteld bij een cateraar die werkt vanuit een foodtruck. Het opgegeven adres is gewoon een woonadres een paar straten bij mij vandaan. Waarschijnlijk moet ik uitkijken naar de klassieke brandweerauto die ze normaal gebruiken.
Ik ben benieuwd
Ik heb geen idee hoe ik foto's moet uploaden eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spannend
Maak je een foto van de buit?
Supervetquote:Op maandag 27 juli 2020 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net een box besteld bij een cateraar die werkt vanuit een foodtruck. Het opgegeven adres is gewoon een woonadres een paar straten bij mij vandaan. Waarschijnlijk moet ik uitkijken naar de klassieke brandweerauto die ze normaal gebruiken.
Ik ben benieuwd
Imgur app downloaden is het makkelijkstequote:Op maandag 27 juli 2020 14:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik foto's moet uploaden eigenlijk.
Ik zal kijken of het me lukt.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Imgur app downloaden is het makkelijkste
mupload.nl gebruik ik altijd. Geen app nodig.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gaat om Franky's Culinair en ze verzorgen vooral Caribische gerechten.
[..]
Ik zal kijken of het me lukt.
Ik stuur de foto wel gewoon naar mijn mail en dan kan ik hem via mijn desktop uploaden. Na 17.00 uur ophalen, maar dat word niet eerder dan 17.30 uur voor mij. Om 18.00 uur post ik de foto's wel.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mupload.nl gebruik ik altijd. Geen app nodig.
Imgur kreeg ik altijd alleen maar het linkje gepost i.p.v. gelijk de foto hier.
Benieuwd wat je krijgt, klinkt veelbelovend
Tof!quote:Op maandag 27 juli 2020 15:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik stuur de foto wel gewoon naar mijn mail en dan kan ik hem via mijn desktop uploaden. Na 17.00 uur ophalen, maar dat word niet eerder dan 17.30 uur voor mij. Om 18.00 uur post ik de foto's wel.
Zo dat ziet er goed uit! Waar is dit?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Het adres was een werkplaats waar hij het eten voorbereidde voordat hij met zijn foodtruck op weg gaat. Hij was denk ik net groente aan het snijden voor de volgende dag toen ik binnen kwam.
Ik kon kiezen uit vlees of vega en koos voor de vlees versie. Dat werd een grote schotel in een magnetronbakje. Verder zat er kroepoek, gebakken volkorenrijst en 2 bakjes met zoetzure groente bij. Ik ga over een klein uurtje pas eten, dus het resultaat blijft nog even achter.
Franky's Culinair in Rotterdam Noord. Ik moest naar de Rembrandstraat om het op te halen.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Franky's Culinair in Rotterdam Noord. Ik moest naar de Rembrandstraat om het op te halen.
Ziet er lekker uit zeg! Toffe fotoquote:Op maandag 27 juli 2020 17:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Het adres was een werkplaats waar hij het eten voorbereidde voordat hij met zijn foodtruck op weg gaat. Hij was denk ik net groente aan het snijden voor de volgende dag toen ik binnen kwam.
Ik kon kiezen uit vlees of vega en koos voor de vlees versie. Dat werd een grote schotel in een magnetronbakje. Verder zat er kroepoek, gebakken volkorenrijst en 2 bakjes met zoetzure groente bij. Ik ga over een klein uurtje pas eten, dus het resultaat blijft nog even achter.
Dank je. Volgende keer gebruik ik het laminaat als ondergrond, maar daar was te weinig licht voor.quote:
Vergeet je niet jouw topic? Benieuwd naar de maaltijden van paar dagen geleden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:55 schreef Scheepskok het volgende:
Gisteren tegen sluitingstijd een pakket bij de Hema gehaald. De mevrouw zei aardig: Ik heb een leuk pakket voor je samengesteld.
Een meergranen brood, 4 kaiserbroodjes, 2 pistoletjes, een runderslaatje, een stuk grillworst, gesneden ham, gesneden varkensfricandeau, een pak minisauzijcebroodjes en een pak minikaasbroodjes ¤ 4.99.
Het viel me gelijk op dat de vleeswaren een stuk frisser waren dan dat ik van Hoogvliet ben gewend. De verpakkingsdatum was dezelfde dag. Het avondeten was een kaiserbroodje met de ham (ik had weinig honger) en de ham smaakte uitstekend, beter dan die ik van Hoogvliet had (die was opvallend muf, wel gewoon gezond gebleven daarna, maar wel daarna de rest weggegooid)
Ohhh dat ziet er smakelijk uit zegquote:Op maandag 27 juli 2020 17:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Best verstandig eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh dat ziet er smakelijk uit zegZal het in de gaten houden als ik weer in Rotterdam ben, nu mijd ik die stad maar even
Ik mijd mijn eigen stadje(Delft) ook hoor, ben niet paniekerig ofzo maar heb wel al een vader van in de 70 en wat oudere ooms en tantes.quote:
Wow, ziet er erg goed uit!quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Laatste tijd niet echt bijzondere pakketten, sommige zou ik niet eens een woord aan vuil willen maken. Maar vandaag bij de Sparpakket van ¤3,99 en even losjes nagerekend een waarde van een kleine ¤45,-
[ afbeelding ]
Jij kunt even vooruit!quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Laatste tijd niet echt bijzondere pakketten, sommige zou ik niet eens een woord aan vuil willen maken. Maar vandaag bij de Sparpakket van ¤3,99 en even losjes nagerekend een waarde van een kleine ¤45,-
[ afbeelding ]
Zooo, dat is zeker een mooi pakketquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al aan vlees heb je je kosten er 5 keer uitquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |