Oehhh lekker!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ze zijn inmiddels op. Die kaascroissants bleken trouwens croissants met (amandel)spijs te zijn. Was een welkome verrassing tijdens de lunch
Dat is zeker een mooie verrassingquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ze zijn inmiddels op. Die kaascroissants bleken trouwens croissants met (amandel)spijs te zijn. Was een welkome verrassing tijdens de lunch
Zoals ik al schreef ben ik alweer wat dingen vergeten van pakket 1quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie verrassing
Jammer dat 't Stoepje geen pakketten op elke markt aanbiedt, of ga je er vlak voor sluitingstijd heen?
Dinsdag had ik een pakket bij de plaatselijke bakker. Twee broden, 6 bolletjes en een groot stuk taart voor een stuk of 5 personen. Daar had ik wel pech mee, want ik had liever twee extra broden gehad
Het hemapakket van hierboven klinkt ook wel goed, maar toch zit er wel wat verschil in pakket 1 of 2! Het lijkt alsof er in pakket 2 een stuk meer zit.
TGT was dezelfde dag. Dus ik dacht, direct in de pan,quote:Op zondag 19 juli 2020 11:56 schreef Molo het volgende:
Waarom hamburgers niet gewoon rauw in de diepvries? Is veel lekkerder
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
TGT was dezelfde dag. Dus ik dacht, direct in de pan,
Kan gewoon zo hoppa in de vriezer. Anders droge hamburgers joh, zondequote:Op zondag 19 juli 2020 12:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik zou ze ook bakken. Liever safe than sorry.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik moest toevallig in een dorp zijn waar ze met hun kraam stonden. Afhalen was tussen 11.30 en 12.30 uur. Volgens mij staat de markt er van 9.00 tot 13.00 uur, dus het is wel vlak voor sluitingstijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat 't Stoepje geen pakketten op elke markt aanbiedt, of ga je er vlak voor sluitingstijd heen?
Ik denk niet dat eerst verhitten (bakken) en dan weer afkoelen, invriezen en nog een keer verhitten veiliger is dan koelkastkoud rauw vlees meteen invriezen en vervolgens bakken.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zou ze ook bakken. Liever safe than sorry.
Ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond een pakket halen bij de Wereldkeuken in Nijmegen, een all you can eat restaurant. Heb vaak getwijfeld, ook omdat ophalen pas vanaf 22:15 is, maar ik dacht vandaag: doe eens gek![]()
Ben benieuwd!
Wat slim van zo'n alle you can vreet om dat te doen. Volgens mij gaat er anders daar een hoop de kliko in..quote:Op maandag 20 juli 2020 10:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond een pakket halen bij de Wereldkeuken in Nijmegen, een all you can eat restaurant. Heb vaak getwijfeld, ook omdat ophalen pas vanaf 22:15 is, maar ik dacht vandaag: doe eens gek![]()
Ben benieuwd!
Dat lijkt me alleen wel iets wat je meteen moet opeten, want dat spul heeft vaak al uren in zo'n warmhoudbak gezeten. En of je daar dan nog veel zin in hebt om half 11 's avonds vraag ik me wel af.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat slim van zo'n alle you can vreet om dat te doen. Volgens mij gaat er anders daar een hoop de kliko in..
Ik heb echt in de fb-groep van TGTG nog nooit iets goeds/smakelijks uit zo’n wereldkeuken zien komen.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen wel iets wat je meteen moet opeten, want dat spul heeft vaak al uren in zo'n warmhoudbak gezeten. En of je daar dan nog veel zin in hebt om half 11 's avonds vraag ik me wel af.
Je blijft ook bijzonder hequote:Op maandag 20 juli 2020 16:20 schreef Scheepskok het volgende:
Die van gisteren heb ik niet meer, weggegooid na kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |