quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Good for you! Ik erger me hier aan en ga daar wat aan doen
Het is wel typisch, op de een of andere manier "hoor" je zodra je rond de 30 zit, alles maar te accepteren van jezelf. Maar ik kan nu juist objectiever beoordelen wat er echt mis (beetje groot woord wellicht maar toch) is aan mijn uiterlijk en als een fillertje daar wat aan kan doen.. waarom is dat dan zo raar/niet normaal?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies.
En minder kritisch op allerlei onzinnige punten. Dat vervaagt ook met de jaren
Tsja waarom wel?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Het is wel typisch, op de een of andere manier "hoor" je zodra je rond de 30 zit, alles maar te accepteren van jezelf. Maar ik kan nu juist objectiever beoordelen wat er echt mis (beetje groot woord wellicht maar toch) is aan mijn uiterlijk en als een fillertje daar wat aan kan doen.. waarom is dat dan zo raar/niet normaal?
Nee bedoel het ook niet aanvullend naar jou hoor, is meer een algemene verwonderingquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja waarom wel?
Maar was gewoon benieuwd waarom hoor. Geen oordeel.
Ben zelf blij dat ik niks heb wat ik nu operatief of met injecties zou willen aanpassen.
Stront liep langs de (open) trap omlaagquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oei. Nee gelukkig geen last van. Maar diarree opruimen in huis is geen hobby
Het is (gelukkig) nog steeds niet normaal voor de meeste mensen om de stap te nemen naar een plastisch chirurg.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee bedoel het ook niet aanvullend naar jou hoor, is meer een algemene verwondering.
Zolang anderen geen last hebben van wat je doet, moet je vooral doen waar je zelf achter staat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Het is wel typisch, op de een of andere manier "hoor" je zodra je rond de 30 zit, alles maar te accepteren van jezelf. Maar ik kan nu juist objectiever beoordelen wat er echt mis (beetje groot woord wellicht maar toch) is aan mijn uiterlijk en als een fillertje daar wat aan kan doen.. waarom is dat dan zo raar/niet normaal?
Zoiets had een kennis van mij ook laatst met zijn hond. Tot een meter hoog poep op de muren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stront liep langs de (open) trap omlaag
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn ook spuitjes waarmee je in één keer van al je ellende af bent.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf al opgegeven hoor. Als ik nu met één klein spuitje begin, wil ik alleen maar meer. En je moet het blijven onderhouden.
Ja en ook hoe open je omgeving er over is. Ik denk dat er meer opgevuld en gespoten word dan dat er over gesproken word. Ik moest echt wel 5 weken wachten voordat ik op consult kon komen. Druk genoeg daar.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Net waar je prioriteiten liggen, hoe "normaal" het in je omgeving is en wat je het waard vindt (qua geld en herstel), lijkt me.
Wat luxe. Een kussen heeft hetzelfde effect.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ook spuitjes waarmee je in één keer van al je ellende af bent.
Premium vrouw, premium methodenquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat luxe. Een kussen heeft hetzelfde effect.
Nouja mijn omgeving gaf ook weg dat ik zo boos keek.. en vermoeidheid hoor je ook vaak bij mensen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang anderen geen last hebben van wat je doet, moet je vooral doen waar je zelf achter staat.
Objectief is het niet, want 'wat er mis is' is een waardeoordeel van jezelf over jezelf.
Mwah, van mijn omgeving ben ik aardig zeker dat er weinig aan verbouwd is.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja en ook hoe open je omgeving er over is. Ik denk dat er meer opgevuld en gespoten word dan dat er over gesproken word. Ik moest echt wel 5 weken wachten voordat ik op consult kon komen. Druk genoeg daar.
Gaan ze straks allemaal vragen waarom je zo vrolijk bent!quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja mijn omgeving gaf ook weg dat ik zo boos keek.. en vermoeidheid hoor je ook vaak bij mensen.
Ja dat laatste is wel een beetje een stigmaquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is (gelukkig) nog steeds niet normaal voor de meeste mensen om de stap te nemen naar een plastisch chirurg.
En ik denk ook dat mensen meteen denken dat je er als een strakke plastic barbie weer vandaan komt ofzo.
Been there, done that. Ik kijk van nature ook niet vrolijk volgens anderen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja mijn omgeving gaf ook weg dat ik zo boos keek.. en vermoeidheid hoor je ook vaak bij mensen.
Meeste van mijn vrienden zijn er open over wat ze graag zouden willen veranderen hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja en ook hoe open je omgeving er over is. Ik denk dat er meer opgevuld en gespoten word dan dat er over gesproken word. Ik moest echt wel 5 weken wachten voordat ik op consult kon komen. Druk genoeg daar.
Wordt natuurlijk heel erg bevestigd door al die 'bekende' figuren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat laatste is wel een beetje een stigma. En tegenwoordig zo ontzettend niet meer van toepassing
.
Jup.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik kijk van nature ook niet vrolijk volgens anderen.
Heeft al een hoop leuke gesprekken opgeleverd als je daar kritisch op doorvraagt; wat nou maakt dat je daar zo ongefundeerd een mening over hebt? En of ze zich wel realiseren hoe oppervlakkig en vooringenomen ze zijn om dat zonder reden uit te spreken?
Opdonderen met je ongevraagde feedback over mijn uiterlijk. Kijk naar jezelf.
Mis is ook niet helemaal goede woord. Het valt mij op dat als ik 3 weken vakantie heb, ik nog steeds wallen heb alsof ik net terugkom van Lowlands. Dat kan ik wel aardig objectief vaststellen, lijkt me. Vervolgens vind ik het jammer dat dat zo is en is filler de oplossing daarvoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang anderen geen last hebben van wat je doet, moet je vooral doen waar je zelf achter staat.
Objectief is het niet, want 'wat er mis is' is een waardeoordeel van jezelf over jezelf.
'Wat kijk je chagrijnig?'quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik kijk van nature ook niet vrolijk volgens anderen.
Heeft al een hoop leuke gesprekken opgeleverd als je daar kritisch op doorvraagt; wat nou maakt dat je daar zo ongefundeerd een mening over hebt? En of ze zich wel realiseren hoe oppervlakkig en vooringenomen ze zijn om dat zonder reden uit te spreken?
Opdonderen met je ongevraagde feedback over mijn uiterlijk. Kijk naar jezelf.
Ik krijg meestal de: ben je zwanger?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup.
Voorheen kreeg ik ook altijd “je bent mooier als je lacht” van mannen die je niet kent.
Val
Dood.
Echt hé
KM had laatst zo'n model voor de lens. Gekrulde bovenlip, veeeeel te strakke wenkbrauwen. Bah, niet mijn stijl (en gelukkig ook de zijne nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk heel erg bevestigd door al die 'bekende' figuren.
Al die jonge meisjes met die veel te grote lippen enzo. Allemaal zo nep
Degene die het 'stiekem' doen en dus gewoon natuurlijk resultaat hebben weet je niet eens.
Zou fijn zijn! En dan boos zijn en dat mensen zeggen: waarom ben je zo blij?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan ze straks allemaal vragen waarom je zo vrolijk bent!
Ik krijg alleen te horen dat ik te dik ben.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik krijg meestal de: ben je zwanger?![]()
en daar kijk ik dan weer boos van
Daar heb ik wel iets meer voor nodig dan een klein spuitje hier en daar
Ik snap echt serieus niet dat die meiden dat een verbetering vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM had laatst zo'n model voor de lens. Gekrulde bovenlip, veeeeel te strakke wenkbrauwen. Bah, niet mijn stijl (en gelukkig ook de zijne niet)
Daar komt het dan alsnog op neer bij mij tochquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg alleen te horen dat ik te dik ben.
Dit is zo’n nare opmerking. Flikten ze bij mijn schoonzus die al 3 miskramen had gehad en al 6 jaar hormonen aan het spuiten was.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat (en daarom ben ik zelf ook nog wat huiverig om die fillers te doen) je de grens steeds verder optrekt van wat je acceptabel vind aan plastische ingrepen. En daardoor steeds verder vertekend van wat je voorheen mooi vond ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap echt serieus niet dat die meiden dat een verbetering vinden.
Oei extra zuur!quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is zo’n nare opmerking. Flikten ze bij mijn schoonzus die al 3 miskramen had gehad en al 6 jaar hormonen aan het spuiten was.
Ja inderdaad, dat zie je volgens mij wel vaker.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat (en daarom ben ik zelf ook nog wat huiverig om die fillers te doen) je de grens steeds verder optrekt van wat je acceptabel vind aan plastische ingrepen. En daardoor steeds verder vertekend van wat je voorheen mooi vond ofzo.
Waar slaat dat op dan? Klinkt zo random.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar zwanger lijk.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan? Klinkt zo random.
Daarom alleen gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik draag wel vaak van die bloesjes met zo'n elastiekje aan de zoomdus ik was eens kleren passen met een vriendin en zij zo van 'nee waarom draag je dat steeds dat is vet lelijk dan lijk je nog groter en net een ballon!'
Dus dat was leuk winkelen.
Echt. Zo aso. Laat andermans lichaam met rust. Hou gewoon je mond dichtquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar zwanger lijk.![]()
Ben een vet op de buik drager![]()
Maar goed, het is nou ook weer niet dat het echt zwanger lijkt.
Hebben die mensen nou nog niet geleerd dat je dat NOOIT moet vragen?
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat (en daarom ben ik zelf ook nog wat huiverig om die fillers te doen) je de grens steeds verder optrekt van wat je acceptabel vind aan plastische ingrepen. En daardoor steeds verder vertekend van wat je voorheen mooi vond ofzo.
Dan moet je al helemaaaaaal je mond houdenquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die ik niet ken. Want iedereen weet dat ik niet eens kinderen wil
Zow dat heeft hij vlot gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil met alpaca's over het strand wandelen. Rival heeft het zaadje huehue geplant.
Zulke mensen zou je toch het liefst een trap tegen een gevoelig lichaamsdeel geven.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die ik niet ken. Want iedereen weet dat ik niet eens kinderen wil
Zeker.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Zulke mensen zou je toch het liefst een trap tegen een gevoelig lichaamsdeel geven.
Vestersquote:
Jullie al een keer geweest of alleen thuisbezorgd? Doen ze nogsteeds schijnbaarquote:
Nee ik niet. Alleen thuis.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Jullie al een keer geweest of alleen thuisbezorgd? Doen ze nogsteeds schijnbaar
Vesters was 75 euro voor 6 gangen ofzo? Wel aan de prijs, maar hopelijk wel waardquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik niet. Alleen thuis.
We gaan nog wel maar wil dan het grootste menu dus moeten weer even sparen.
Laatst al witlof natuurlijk. Hoewel de prijs daar enorm meeviel dit keer.
Ik wil dan de grand tour a 125 pp.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Vesters was 75 euro voor 6 gangen ofzo? Wel aan de prijs, maar hopelijk wel waard
Geld moet rollenquote:Op donderdag 2 juli 2020 06:16 schreef MissMSX het volgende:
Turkse pizza halen is al prijzig genoeg uit eten.
Daarom halen we die alleen op een bijzondere dag zoals onze trouwdag.quote:Op donderdag 2 juli 2020 06:16 schreef MissMSX het volgende:
Turkse pizza halen is al prijzig genoeg uit eten.
hoe komt dat?quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:42 schreef CherryLips het volgende:
Liggen zweten vannacht
Heb nog een tijdje voor de ventilator gezeten om een beetje op te drogen.
Hadden mijn buren ook gisteravondquote:
Romantischquote:Op donderdag 2 juli 2020 07:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom halen we die alleen op een bijzondere dag zoals onze trouwdag.
Geen idee. Bed maar afgehaald. Voelde me echt smerig en heb nog steeds een vieze smaak in m'n mond.quote:
Ben je ziek (aan het worden)?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Bed maar afgehaald. Voelde me echt smerig en heb nog steeds een vieze smaak in m'n mond.
Van?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg alleen te horen dat ik te dik ben.
Op werk of als je ergens op visite bent? Ik zou lelijke vragen terug stellen. Maar ben dan ook wel rancuneus.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer in huilen uitbarsten en zeggen: Was het maar zo, we proberen het al jaren!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Op werk of als je ergens op visite bent? Ik zou lelijke vragen terug stellen. Maar ben dan ook wel rancuneus.
De blik die je dan krijgt moet wel onbetaalbaar zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer in huilen uitbarsten en zeggen: Was het maar zo, we proberen het al jaren!!!!!
For everything else, Eurocard Mastercardquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
De blik die je dan krijgt moet wel onbetaalbaar zijn
Dat is echt heel fucked up. Ik zou eens fel zeggen dat zij jou een heel negatief zelfbeeld geven en als ze niks positiefs te melden hebben dat ze dan maar hun mond moeten houden.quote:
Hoe werkt dat dan, zeggen dat ze zomaar als je op de thee komt? En is dat dan recent? Zoveel vragen.quote:
Als ik iets pas ofzo. Laatst met schilderen moest ik even de overjas van m'n vader aan en die kreeg ik niet dicht. Dat was toch wel schandalig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan, zeggen dat ze zomaar als je op de thee komt? En is dat dan recent? Zoveel vragen.
Vind ik niet leuk voor je, en ook niet verdiendquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iets pas ofzo. Laatst met schilderen moest ik even de overjas van m'n vader aan en die kreeg ik niet dicht. Dat was toch wel schandalig.
En tijdens het eten liepen we een beetje te klieren met de saus, en toen kreeg ik ook ineens van 'je wordt zo echt een obeesje'. Paar jaar geleden had ik ruzie met m'n moeder en die noemde me gewoon ronduit een dikzak.
Het helpt ook niet, want ik kom sindsdien alleen maar aan
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iets pas ofzo. Laatst met schilderen moest ik even de overjas van m'n vader aan en die kreeg ik niet dicht. Dat was toch wel schandalig.
En tijdens het eten liepen we een beetje te klieren met de saus, en toen kreeg ik ook ineens van 'je wordt zo echt een obeesje'. Paar jaar geleden had ik ruzie met m'n moeder en die noemde me gewoon ronduit een dikzak.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rood met wit?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef Californium het volgende:
Lekker aan het werken in mijn nieuwe coca-cola broek
Nu kan iedereen zien dat ik een verslaving heb![]()
Nee, zwart met witquote:
Ik zou er een moord voor begaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je weten waar dat vandaan komt? Ja he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |