Tja dat jij niet reageert als iemand zomaar wat in je door 3, betekend niet dat iedereen dit normaal vindt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:55 schreef Strani het volgende:
Ik vind Windows 10 wel vermoeiend controlerend hoor, als je je headset of zo in je laptop doet is het meteen 'wat was dat? wat stop jij nou in mij!?'
quote:
Jaquote:
De geluidskaart in mijn pc deed dat onder Windows 7 ook al. Met als pluspunt dat het niet echt boeide in welke van de zes poorten je je koptelefoon deed, omdat de software het daarna wel oplostequote:Op woensdag 1 juli 2020 12:55 schreef Strani het volgende:
Ik vind Windows 10 wel vermoeiend controlerend hoor, als je je headset of zo in je laptop doet is het meteen 'wat was dat? wat stop jij nou in mij!?'
Haha die heb ik nooit meegemaakt, ik begon bij Windows 95.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:02 schreef Strani het volgende:
Windows 3.11 for Workgroups blijft natuurlijk de beste
Aan 8 en 8.1 heb je dan ook helemaal niets gemist. Die waren af en toe vrij irritant als je het op iets anders dan een tablet gebruikte (zoals bijna iedereen deed)quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Haha nee, Windows 7. Ik geloof dat bedrijven daar over het algemeen aan vasthielden tot de upgrade naar 10.
Ja dat was echt fantastischquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:02 schreef Strani het volgende:
Windows 3.11 for Workgroups blijft natuurlijk de beste
Ja, die waren niet fijn. Ben wel blij met 10.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan 8 en 8.1 heb je dan ook helemaal niets gemist. Die waren af en toe vrij irritant als je het op iets anders dan een tablet gebruikte (zoals bijna iedereen deed)
10 is prima, maar dat was 7 ook. Dus daar heb ik aan vast gehouden tot de support voor 7 werd gestoptquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die waren niet fijn. Ben wel blij met 10.
7 was ook prima inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
10 is prima, maar dat was 7 ook. Dus daar heb ik aan vast gehouden tot de support voor 7 werd gestopt
Dan je nu al te laat. Morgenochtend een nieuwe kans.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef koffieleuk het volgende:
Ik moet de mijne eigenlijk ook nog van 7 tot 10 updaten
Ja, dat wel inderdaad. Ik kans soms dingen ook niet vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De zoekfunctie van Windows 10 vind ik wel minder dan die van 7. Zoeken naar bestanden op je pc is wat moeilijker geworden
Wow 6, daar ben ik veel te conservatief voor hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De geluidskaart in mijn pc deed dat onder Windows 7 ook al. Met als pluspunt dat het niet echt boeide in welke van de zes poorten je je koptelefoon deed, omdat de software het daarna wel oploste
Ja dat begreep ik inderdaad ook. Op zich vond ik Windows 7 prima maar Windows 10 went ook best snel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan 8 en 8.1 heb je dan ook helemaal niets gemist. Die waren af en toe vrij irritant als je het op iets anders dan een tablet gebruikte (zoals bijna iedereen deed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |