quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
Opvallend goed gespeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier jinxt iemand een ‘Extra Journaal’ vanavondquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus heb ik de laatste blikken geopend die ik in maart had gehaald voot het geval het hele land plat zou komen te liggen
Zit het toch niet ineens tussen onze oren!quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het kon slechter![]()
Maar de inhoud is vertrouwd en als vanouds
Gezelligquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:25 schreef ijs_beer het volgende:
Over Jitsi. Ben er wel zo rond kwart over 9 wsl.
Ah, loop ik je misquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:25 schreef ijs_beer het volgende:
Over Jitsi. Ben er wel zo rond kwart over 9 wsl.
Ik heb nog twee blikken soep, twee potjes groente en een pakje aardappelpuree-poeder overquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus heb ik de laatste blikken geopend die ik in maart had gehaald voot het geval het hele land plat zou komen te liggen
Alweerquote:
Ja dat is zeker jammerquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het blijft jammer dat woensdag geen goede dag is voor mij
Wederom jammer, maar we zullen ons jouw ene Jitsi-verschijning met liefde herinnerenquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:19 schreef Arizona het volgende:
Wat een dag, nu hebben we ook nog een lichte lekkage in de uitbouw![]()
![]()
Ik ga niet Jitsi-en vanavond, ik ga vroeg douchen en in bed liggen
Die moet ik ook maar eens heel binnenkort gaan kijken. Ik hoor in elk geval van iedereen dat 'ie nogal meevalt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben waarschijnlijk ook niet op Jitsi, ik ga denk ik de ESF-film kijken.
GMTA! Echt. Ik zit nu aan een kom tomatensoep rijk gevuld en met balletjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom jammer, maar we zullen ons jouw ene Jitsi-verschijning met liefde herinneren
Hij viel zeker meequote:Op woensdag 1 juli 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Die moet ik ook maar eens heel binnenkort gaan kijken. Ik hoor in elk geval van iedereen dat 'ie nogal meevalt.
Komt goed, ik verwacht geen oscarmateriaalquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij viel zeker mee![]()
Nee, verwacht geen supergoede film ofzo en de plot is erg voorspelbaar. Maar prima vermaak.
Mooi zoquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik verwacht geen oscarmateriaal
Mijn soep was al eerder op, dus ik had vandaag worst en bonenquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
GMTA! Echt. Ik zit nu aan een kom tomatensoep rijk gevuld en met balletjes
Daarom ben ik ook extra benieuwdquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben natuurlijk een kritische snob, dus geen idee hoe hij gaat vallen bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |