Die strepen en kleuren schreeuwen wel jaren 90quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
Zo één had ik hier, precies in die kleuren ook.
[ afbeelding ]
Haha eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha lijkt wel van de politie als je even snel kijkt.
Haha jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die strepen en kleuren schreeuwen wel jaren 90
Greda was boos.quote:
En ik maar proberen een hendig sjieke scooter te postenquote:
quote:
Nou je gelooft het niet, maar dat was qua model dus mijn eerste scooterquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik maar proberen een hendig sjieke scooter te posten
[..]
Zo'n levensbepalend moment in je leven niet meer wetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn eerste jaar was dat ik keek.
Maak er hendig sjieke slips mee!quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik maar proberen een hendig sjieke scooter te posten
[..]
Dat is alsof je de namen van je kinderen niet meer weet inderdaad. Of erger zelfsquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo'n levensbepalend moment in je leven niet meer weten
Je eigen naam vergeten?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is alsof je de namen van je kinderen niet meer weet inderdaad. Of erger zelfs
Ik wilde net zeggen johquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha lijkt wel van de politie als je even snel kijkt.
Dan is het weer de vraag of het erger is dat je je eigen naam vergeet, of die van je kinderen.quote:
WEOSTquote:
Gewoon de achternaam gebruiken, dat is altijd goed.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het weer de vraag of het erger is dat je je eigen naam vergeet, of die van je kinderen.
Hmm ja maar dat is dan wel een stevige aanname dat je je achternaam nog wel weet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de achternaam gebruiken, dat is altijd goed.![]()
Hé Van Deutekom, ga je huiswerk eens maken!
Die staat nog wel eens op de postquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat is dan wel een stevige aanname dat je je achternaam nog wel weet.
En dat terwijl je amper ouder bent dan ikquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:
ik heb nooit een scooter gehad maar wel een Tomos brommer
Precies dat jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is alsof je de namen van je kinderen niet meer weet inderdaad. Of erger zelfs
Greda weet die van haar ook niet meer!quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat is dan wel een stevige aanname dat je je achternaam nog wel weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |