Zou leuk zijn als hij nog even in een oranje pakje voor het hekje mag verschijnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop overigens niet dat Trump tussentijds opstapt, wordt afgezet of sterft. Hij moet wel op 3 november klaar staan om een electorale klap voor zijn bek te krijgen.
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 20:00:25Joe Biden: "I can hardly wait to compare my cognitive capability to the cognitive capability of the man I'm running against." reageer retweet
Men kon de POTUS een aantal uur niet bereiken. Drie uur of zo las ik ergens. Nogal lang.twitter:amandawgolden twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 03:15:31Trump's 'white power' retweet set off 'five alarm fire' in White House. Aides couldn’t immediately reach the president to get him to take down offending tweet because he was on the course at his golf club and had put down his phone, officials said https://t.co/7vGHzPPcFi reageer retweet
Ik heb het hele stuk gekeken en hij komt inderdaad prima over. Goed eerste stuk is gewoon teleprompter, maar vanaf een minuut of 21 in de link die ik poste beantwoordt hij vragen van de journalisten. Waar jij nu alle twitter quotes van post.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:58 schreef Ulx het volgende:
Biden komt niet heel zwak of breekbaar over. Volgens mij begint hij nu een beetje met plaagstootjes.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 20:00:25Joe Biden: "I can hardly wait to compare my cognitive capability to the cognitive capability of the man I'm running against." reageer retweet
Tegenvallend.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
Stevig spotje. Dat kunnen ze daar wel.
Biden profileert zich nu als een verantwoordelijk leider, die niet nodeloos mensen in gevaar wil brengen. Hij hamert op social distancing en het dragen van een mondkapje. Het dragen van een mondkapje noemt hij zelfs een uiting van patriotisme.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was een bureau inhuren dat expert is in spectaculaire visuele techniek. Bijvoorbeeld Biden als hologram laten optreden of iets dergelijks.
twitter:olgaNYC1211 twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 21:50:17Finally!!! House introduces resolution to open impeachment inquiry into Barr. reageer retweet
twitter:RepCohen twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 17:22:16Today, I introduced #HRes1032, which would authorize an impeachment inquiry into Attorney General Barr. He has politicized the DOJ, undermined the rule of law, abused his power, obstructed justice & violated the first amendment. He is not fit to be Attorney General. #ImpeachBarr https://t.co/nr5P2OOQFX reageer retweet
Zolang dat niet door de leiders ingediend wordt zie ik er niet zoveel van komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:15 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar...alleen wat is het resultaat?twitter:olgaNYC1211 twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 21:50:17Finally!!! House introduces resolution to open impeachment inquiry into Barr. reageer retweet
twitter:RepCohen twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 17:22:16Today, I introduced #HRes1032, which would authorize an impeachment inquiry into Attorney General Barr. He has politicized the DOJ, undermined the rule of law, abused his power, obstructed justice & violated the first amendment. He is not fit to be Attorney General. #ImpeachBarr https://t.co/nr5P2OOQFX reageer retweet
Pelosi was tegen, die vindt nov.3 een oordeel.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zolang dat niet door de leiders ingediend wordt zie ik er niet zoveel van komen.
DeSantis is een Trump kloon die ook al maanden lang bezig is om de corona cijfers van Florida te vervalsen dus dat is gewoon het nieuwe normaal daar.quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:07 schreef Ulx het volgende:
DeSantis gaat de heropeningen in Florida niet terugdraaien.
Het artikel heeft links naar zijn uitspraken met de datum.quote:We think we have it very well under control. We have contained this. I won’t say airtight, but pretty close to airtight. We have done a good job in the United States.
It’s going to disappear. One day, like a miracle, it’s going to disappear. At worst — worst case scenario — it could be the flu.
We’re prepared, and we’re doing a great job with it.
It’s going to go away … when you look at the kind of numbers that you’re seeing coming out of other countries, it’s pretty amazing when you think of it.
This is a pandemic. I felt it was a pandemic long before it was called a pandemic.
It looks like we’ll be at about a 60,000 mark, which is 40,000 less than the lowest number thought of.
Minimal numbers were going to be 100,000 people. And we’re going to be, hopefully, far below that.
So we have between 100 and 200,000, and we altogether have done a very good job.
https://www.nytimes.com/2020/06/30/opinion/world-war-c.html
quote:[Caution about reopening] is not an acceptable answer.
Kan ik wel in mee gaan, je wil als democraat niet een media circus starten nu Trump zelf bezig is met een selfdestruct.quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pelosi was tegen, die vindt nov.3 een oordeel.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
Mooie column van Krugman die chronologisch de incompetentie en leugens van Trump laat zien:
[..]
Het artikel heeft links naar zijn uitspraken met de datum.
En nog even een leuke en actuele uitsmijter:
[..]
Eh, nee, de keuze is Biden of Corona. En gegeven de situatie in de VS klopt dat wel aardig momenteel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
Dus de keuze is Trump of corona, werkelijk
Biden is een demente bejaarde toch? Dus alsnog Trump versus Coronaquote:Op woensdag 1 juli 2020 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, nee, de keuze is Biden of Corona. En gegeven de situatie in de VS klopt dat wel aardig momenteel.
Nee, Biden is niet dement en bewees dat vandaag en Biden heeft, al dan niet dement, een plan. Trump niet. En Trump doet niets tegen Corona dus dat versus kun je wel weglaten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Biden is een demente bejaarde toch? Dus alsnog Trump versus Corona
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 1 juli 2020 01:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Biden is niet dement en bewees dat vandaag en Biden heeft, al dan niet dement, een plan. Trump niet. En Trump doet niets tegen Corona dus dat versus kun je wel weglaten.
Niet echt, mensen zoals jij die roepen dat Biden dement is verwacht ik niet te overtuigen dat het niet zo is en de polls geven wel aan dat men liever voor iemand die zgn. dement is gaat stemmen dan voor Trump.quote:
Trump heeft ook een plan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Biden is niet dement en bewees dat vandaag en Biden heeft, al dan niet dement, een plan. Trump niet. En Trump doet niets tegen Corona dus dat versus kun je wel weglaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |