Ja dat wel!quote:Op maandag 29 juni 2020 09:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
This OP is no longer available...
Maar de titel is perfect
Die mag wel een opknapbeurt krijgen jaquote:
Nou ja, het verwijderen van alle plaatjes wil ik eventueel wel doen. Maar weinig zin in om alles opnieuw te verlinken.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godsamme die OP
Is er een creatieveling die er iets van kan/wil maken?
Was inderdaad bij alle Biddinghuizen setjes en ik was bij de nachtuitzending in de studio. Beide om foto’s te makenquote:Op maandag 29 juni 2020 12:47 schreef Welten het volgende:
Ik heb, behalve de pyro salute (was jij bij toch, Menno? Zag wat op Hardtraxx voorbij komen), echt 0 seconden gezien. Om de pijn en het gemis wat te verzachten zijn we een weekendje weg gegaan en ben best offline geweest. Dat vond ik achteraf wel prettig.
Ondanks dat ik op sommige momenten wel met mijn hoofd bij Defqon zat (Shit, nu zouden we aankomen in ons huisje. Ahhh, nu is de Gathering. Dat soort dingen) heb ik het nu verder niet 'gemist'.
Wel dope dat Q het zo aangepakt heeft.
Wel episch dat veel de user icons van veel van de mensen die dit topic vroeger mede mogelijk hebben gemaakt het nog doenquote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godsamme die OP
Is er een creatieveling die er iets van kan/wil maken?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wel episch dat veel de user icons van veel van de mensen die dit topic vroeger mede mogelijk hebben gemaakt het nog doen![]()
Zo even vlug herken ik Koepert, Da_ripper, NLS04, mstx, Haakon, (vanaf hier ken ik de FOK!namen niet meer), Bart, Christian, Tim, Tim, Dennis, Rob, Robin, Remco, Jordy, Menno, mijn eigen vriendinnetje en nog wat namen waar ik nu niet op kom.
Manmanman, word er eventjes nostalgisch van. Mooie tijden, mannen
Ik huppelde hier destijds nog niet zoveel rondquote:Op woensdag 1 juli 2020 01:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wel episch dat veel de user icons van veel van de mensen die dit topic vroeger mede mogelijk hebben gemaakt het nog doen![]()
Zo even vlug herken ik Koepert, Da_ripper, NLS04, mstx, Haakon, (vanaf hier ken ik de FOK!namen niet meer), Bart, Christian, Tim, Tim, Dennis, Rob, Robin, Remco, Jordy, Menno, mijn eigen vriendinnetje en nog wat namen waar ik nu niet op kom.
Dat begon rond 2007 denk ik zo, sindsdien altijd op festivals wel iemand van hier tegengekomenquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik huppelde hier destijds nog niet zoveel rond
Wel jammer, want ik begreep dat er vroeger meetings waren op festivals met after party's en al
Ik herinner me nog een fok aftermovie van een Emporium editie waarin Discorecord (Frontliner) en Universal Language (Coone) in waren gemonteerd. Zag er rete-gezellig uitquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat begon rond 2007 denk ik zo, sindsdien altijd op festivals wel iemand van hier tegengekomen
T-Force zelfs dit jaar nog op Dediqated
Dat deed Boy volgens mij toen ja. Super toffe editie was dat ookquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik herinner me nog een fok aftermovie van een Emporium editie waarin Discorecord (Frontliner) en Universal Language (Coone) in waren gemonteerd. Zag er rete-gezellig uit
Slechte herinneringen aan de terugreis van 2+ uur vanuit dat gehuchtquote:
inderdaad, van Schagen naar Enschede was het iets van 2 uur 45 minuten (incl. plas- en wakker blijven pauzes)quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Slechte herinneringen aan de terugreis van 2+ uur vanuit dat gehucht![]()
![]()
precies, volgend jaar gewoon naar DQ1quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:28 schreef Welten het volgende:
Ach. Bejaard, bejaard... 30+ maar nog niet klaar, hoor
ik ben in 2007 begonnen en doordat ik in 2013 Bruce Springsteen verkoos boven DQ1 was 2017 was 10e keer.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:11 schreef Welten het volgende:
Dat sowieso. Dit jaar zou weekend #8 op rij zijn. Ik ga sowieso door tot en met nummer 10, dat had ik mezelf al voorgenomen. Dus sowieso tot en met het jaar 2023 móet ik door.
Haha nee zeker. Hier dichter bij 40 dan 30 inmiddelsquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:28 schreef Welten het volgende:
Ach. Bejaard, bejaard... 30+ maar nog niet klaar, hoor
Schagen! En ik was zo enthousiast met m’n kaartje kopen! Holy shit wat een eind was dat!quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Slechte herinneringen aan de terugreis van 2+ uur vanuit dat gehucht![]()
![]()
Thanks voor de lift nog, Menno! Ook namens Krulliequote:Op woensdag 1 juli 2020 18:11 schreef -Menn0- het volgende:
Schagen! En ik was zo enthousiast met m’n kaartje kopen! Holy shit wat een eind was dat!
Hier ongeveer hetzelfde patroon. Mijn eerste DQ was 2008, daarna elk jaar geweest, op 1 jaar na. Toen weekendje Lumi/Awake gedaan, ook leuk, maar DQ (dat bijna altijd tegelijk met beiden valt) blijft toch het mooist.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben in 2007 begonnen en doordat ik in 2013 Bruce Springsteen verkoos boven DQ1 was 2017 was 10e keer.
in 2018 ook geweest en vorig jaar niet, dus volgend jaar wordt editie 12 (waarvan 3 keer weekend, '14 - '15 - '16)
Mijn eerste DQ was 2009, 2014 gemist wegens vakantie maar verder alle edities aanwezig geweest. Sinds 2017 een weekend ipv een dag, mooiste weekend van het jaar voor mij!quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde patroon. Mijn eerste DQ was 2008, daarna elk jaar geweest, op 1 jaar na. Toen weekendje Lumi/Awake gedaan, ook leuk, maar DQ (dat bijna altijd tegelijk met beiden valt) blijft toch het mooist.
Van Defqon @ Home alleen wat flitsen gezien, was een weekje weg in eigen land. Maar obv hetgeen wat ik zag was het wel bazig in beeld gebracht.Van het weekend maar wat setjes terugluisteren.
Nice dat het gelukt is!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:49 schreef Welten het volgende:
Het origineel vind ik sowieso al een dope plaat.
Ik had hier eerder al gepost dat we ons eigen festival geven, binnenkort. O.a. Thera en Primeshock zijn geboekt dus dat gaat heel tof worden.
Er zijn toch ook nog 80s en 90s partys?quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt zeker, fan zul je altijd wel blijven![]()
alleen dan niet meer van de nieuwe(re varianten van de) muziek.
helaas zullen de classics-feesten ook steeds meer opschuiven qua jaren gok ik, zodat de jaren t/m 2011/2012 langzaam uit beeld raken...
dat is waar, maar dat is een decennium en geen bepaalde muziekstijlquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zijn toch ook nog 80s en 90s partys?
Naja, er zijn ook early rave, millennium hardcore etc party's binnen de hardcore scene die behoorlijk levendig zijn. En ik heb het idee dat de gouden jaren van hardstyle nog altijd 2006-2010 zijn en zo worden ervaren. Ik ben er niet zo bang voor dat feesten rondom die tijd verloren gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, maar dat is een decennium en geen bepaalde muziekstijl
quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Linkjes graag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:27 schreef Ronzz het volgende:
Pff, een deel van het Project One album gelekt samen met 2 andere Headhunterz platen.
Heb je streams beschikbaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:21 schreef Welten het volgende:
Morgen ein-de-lijk ons eigen feest. Super hyped!
Hoe was het dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:21 schreef Welten het volgende:
Morgen ein-de-lijk ons eigen feest. Super hyped!
Kroatië durf ik niet, maar morgenavond ga ik wel naar Finally Fiesta in Alkmaar. Ben benieuwd, ziet er toch vreemd uit met die anderhalve meter afstand haha https://www.nhnieuws.nl/n(...)-helemaal-klaar-voorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hoe was het dan?
Nou, wie durft?![]()
https://www.hardnews.nl/d(...)val-van-het-seizoen/
Ik houd het voorlopig safe met streams thuis:
https://www.hardnews.nl/d(...)de-stream-stay-loud/
Volgend jaar hopelijk extra hard inhalen
Via: https://soundcloudmp3.org/quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand een idee hoe ik https://soundcloud.com/a-lusion/defqon-2019-a-lusion-magenta als offline versie kan krijgen?
Ergens een download of rip beschikbaar? Wil er ook voor betalen als een download ergens mogelijk is.
Wow, baas! Haha, thanks!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:36 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Via: https://soundcloudmp3.org/
Maar deze kan nu ook:
https://wetransfer.com/do(...)0200811203438/6365ea
Ja, echt onwijs tof. Thera heeft echt een onwijs dikke set neergezet. Een beetje in het tempo van 10 years of Thera op DQ 2019, maar dan nóg iets vlotter en 2 uur lang. Primeshock draaide ook lekker door en vonden het zo tof dat ze er nog een half uur aan vast geplakt hebben.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die piloot ernaast heeft ook niet de leukste avond gehad volgens mij.
Yup. De hele avond mondkapje op en stationair 'vliegen'quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:54 schreef Welten het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien, maar wat dan? Stond die er ongemakkelijk bij?
omdat we oud wordenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Relax your body... Move your body...
EDIT: Hoe the fuck is dit 17 jaar geleden?
Ik snap er ook helemaal niks meer van van wat ze 'hardstyle' noemen tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmorgen in de auto deel van Frontliner @ Decibel Outdoor geluisterd, niet echt super de luxe. veel meuk, veel wazige tracks. mijn hardstyle-ervaring begon bij de (originele) War Machine van Technoboy, sindsdien is er volgens mij ergens een keer een verkeerde afslag genomen![]()
![]()
en dat mixen lijkt ook he-le-maal nergens op, ik dacht dat The Prophet en Brennan Heart erg waren met hun 'harde' overgangen en fade out - fade in. gewoon track wegdraaien en volgende instarten ergens in de (mid)intro, wat matig![]()
al ben ik natuurlijk wel verwend met het mixwerk dat vroeger de standaard was, zoals van een Pavo, Luna, Noisecontrollers etc.etc.
Eens, maar die conclusie hebben we al een paar jaar geleden getrokken toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmorgen in de auto deel van Frontliner @ Decibel Outdoor geluisterd, niet echt super de luxe. veel meuk, veel wazige tracks. mijn hardstyle-ervaring begon bij de (originele) War Machine van Technoboy, sindsdien is er volgens mij ergens een keer een verkeerde afslag genomen![]()
![]()
en dat mixen lijkt ook he-le-maal nergens op, ik dacht dat The Prophet en Brennan Heart erg waren met hun 'harde' overgangen en fade out - fade in. gewoon track wegdraaien en volgende instarten ergens in de (mid)intro, wat matig![]()
al ben ik natuurlijk wel verwend met het mixwerk dat vroeger de standaard was, zoals van een Pavo, Luna, Noisecontrollers etc.etc.
klopt, maar had al een tijdje geen (nieuwe) livesets geluisterd. dus dit kwam even rauw op m'n dak zeg maarquote:Op donderdag 3 september 2020 18:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eens, maar die conclusie hebben we al een paar jaar geleden getrokken toch?
ACIIIDDDDDquote:Op donderdag 3 september 2020 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Al komt deze denk ik wel op een goede tweede plek
Tja... slecht nieuws.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:32 schreef Welten het volgende:
Wat een drama zeg, die persco van gisteren. Ik had stiekem nog hoop dat er binnenkort wel wat meer events gegeven konden worden, maar helaas.
Al jarenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:11 schreef Welten het volgende:
mstx, jij bent wel Tweeka-fan of niet? Haha.
Da Tweekaz zouden in Zwitserland draaien maar dat werd op het laatste moment afgelast toen ze daar al warenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zag ook nog Insta Stories van Sound Rush zojuist. In Helsinki. Voor een volle zaal. Fuck, wat mis ik het toch.
Ze zijn nu bezig, en het is hilarisch, denk dat het prima reclame voor beiden is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Al jaren
Jaja er is weer #OPHEF en SENSATIE, de dj's maken een grapje en de fans vliegen elkaar weer in de haren![]()
Zin in zondag
[ afbeelding ]
Ja dit is mooiquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig, en het is hilarisch, denk dat het prima reclame voor beiden is.
Beste aflevering tot nu toequote:Op zondag 18 oktober 2020 18:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig, en het is hilarisch, denk dat het prima reclame voor beiden is.
Ik zag KELTEK vorige week ook al voor een volle zaal in Zwitserland, die ging gewoon door. Andere landen heb ik ook al weer events gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zag ook nog Insta Stories van Sound Rush zojuist. In Helsinki. Voor een volle zaal. Fuck, wat mis ik het toch.
Ik vond Qlimax altijd het mooiste feest van het jaar. Heel die zaal vol, beetje rondjes lopen, prachtige show, nieuwe muziek en top djs.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:11 schreef Welten het volgende:
Ik las iets over een event / stream rondom Qlimax. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Qlimax me nooit zo heel veel geïnteresseerd heeft, m.u.v. de editie in 2016. Verder is het vrij rustig in hardstyle-land op dit moment.
Heb je weer mogen fotograferen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
Die Q experience gaat wel fucking vet worden!
Meest bizarre vind ik altijd het eind, meestal is de batterij bij mij wel leeg dus dan ga ik het eind altijd even uitzitten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vond Qlimax altijd het mooiste feest van het jaar. Heel die zaal vol, beetje rondjes lopen, prachtige show, nieuwe muziek en top djs.
Yes! Eerste 2 zijn al gepost.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je weer mogen fotograferen?
Die 'dickpic' was precies het eerst wat ik zag ja, haha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Yes! Eerste 2 zijn al gepost.
De “dickpic” :’) en die violiste
Wij zagen dat allemaal niet, maar nu is het standje “can’t be unseen”quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:44 schreef Welten het volgende:
[..]
Die 'dickpic' was precies het eerst wat ik zag ja, haha.
Ik zie het ook nu pasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij zagen dat allemaal niet, maar nu is het standje “can’t be unseen”
Ah, ik vroeg me al af wanneer ze tickets gingen verkopen. Na gratis Defqon en Mysteryland sets kon die niet uitblijven. Zijn de prijzen al bekend?quote:
quote:AN AUDIOVISUAL JOURNEY
A new Qlimax experience awaits on November 28th. Not an event, not an average livestream, but an audiovisual journey. This is Qlimax The Source.
Qlimax The Source immerses you into the mystical world of Qlimax through an audiovisual online experience that transforms your home into the temple of hardstyle. A full-on Qlimax night featuring The Ritual, The Source and The Afterparty - including all the signature elements that define the world's leading indoor hardstyle event. The combination of the biggest hardstyle acts, brand-new music and groundbreaking visuals make The Source a unique cinematic harder styles trip.
The Source is a six-chapter story that welcomes you on a journey into sound as you follow the ways of an ancient power. A journey that will let you discover new realms and rituals, each containing their own soundtrack created by seven legendary priests of Qlimax. Do you have what it takes to become one with The Source?
Qlimax The Source concludes with The Afterparty. At The Afterparty, the chosen priests will gather once more to perform the symphony of Qlimax: a 3-hour psychedelic party experience that engages all senses. The identity of these priests remains a secret, one that will be revealed later.
-------
TICKETS (¤ 9,95) AVAILABLE FROM OCTOBER 31 13:00 CET ONWARDS AT SHOP.Q-DANCE.COM
Deze? Niet echt hardstylequote:Op woensdag 18 november 2020 21:31 schreef JimmyB het volgende:
Bonjour!
Ik zoek een hardstyle nummer (al een oudje volgens mij) waarin de melodie van Elton John - Song for Guy in zit
Iemand een idee?
Nope,quote:
Ik heb wel interesse, maar live kan ik het niet kijken. Moet nog even gaan opzoeken of ik het terug kan zien als ik tickets koop, of dat ik moet vertrouwen op een download of YouTube stream later.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Welten het volgende:
Gaan er mensen nog zitten voor de Qlimax-stream? Het zal ongetwijfeld vet worden maar ik ga het skippen. Ik heb sowieso niet zoveel met die streams: ik krijg er bij lange na geen festivalgevoel van.
Dit is meer een videoclip, feest gevoel zal je er niet van krijgen. Super vet gefilmd en geproduceerd op nieuwe tracks.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Welten het volgende:
Gaan er mensen nog zitten voor de Qlimax-stream? Het zal ongetwijfeld vet worden maar ik ga het skippen. Ik heb sowieso niet zoveel met die streams: ik krijg er bij lange na geen festivalgevoel van.
Jij kan het weten ;-)quote:Op donderdag 26 november 2020 14:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit is meer een videoclip, feest gevoel zal je er niet van krijgen. Super vet gefilmd en geproduceerd op nieuwe tracks.
Afterparty zijn wel dj setjes, maar “the Source” is dat niet
Heb al het een en ander gezien jaquote:Op donderdag 26 november 2020 16:37 schreef Welten het volgende:
[..]
Jij kan het weten ;-)
Nee, I know. Maar ik hoor / lees van veel mensen 'in the scene' dat ze er echt voor gaan zitten, net zoals toen met de festival-streams. Allemaal heel leuk maar voor mij is het 't nét niet.
12:08, koekoekquote:Op donderdag 26 november 2020 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Prima nummertje. Brennan Heartgod
moet jij wetenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
12:08, koekoeken ik vind het maar saai...
Heady staat er toch om bekend dat ie optredens niet nuchter doet?quote:Op zondag 29 november 2020 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit interview met headhunterzis ie high?
Volgens mij is dat al weer een tijdje achter de rug. Hij schijnt nogal een fitboy te zijnquote:Op zondag 29 november 2020 00:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heady staat er toch om bekend dat ie optredens niet nuchter doet?
Dat lijkt mij ook nuttig. Met dit soort omschrijvingen kom ik niet verder danquote:Op zaterdag 5 december 2020 06:39 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt het beter even zingen/hummen/neuriën denk ik, melodieën uitschrijven met tutuuututuu maakt het niet heel makkelijk
Ja, nice voor hem. Chille gast, verdiende i.m.o. al lang een groter podium. Had hem wel bij AoC willen zien / verwacht, maar soit.quote:
Lekker jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is toch wel een hele zieke plaat
Die is meh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Lekker janet als die Qlimax plaat van SZP (Enter The Realm).
Ja. Naakt.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Dan ga je in je eentje een beetje hakken in je woonkamertje?
Lijkt me erg vervelend. Snikkel en ballen alle kanten op. Dan zou je iets moeten vinden om het kleiner te maken.quote:
Ik vind dit echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is toch wel een hele zieke plaat
Amen.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit echt helemaal niets.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit echt helemaal niets.
Deze is inderdaad echt nicequote:
Zo vroeg alquote:Op dinsdag 22 december 2020 01:07 schreef -Menn0- het volgende:
https://www.netflix.com/title/81393427?s=i&trkid=13747225
Ze hadden er wel even een epilepsie-waarschuwing bij mogen zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 01:07 schreef -Menn0- het volgende:
https://www.netflix.com/title/81393427?s=i&trkid=13747225
Die komt na de this is not a movie melding. Dan lig je al te schuimbekken, maar toch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Ze hadden er wel even een epilepsie-waarschuwing bij mogen zetten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar hey, iedereen mag een mening hebben.
Ik heb 'm destijds live gezien en het was wel vrij alternatief, ietwat zweverig, abstract en daardoor gewaagd. Maar juist daardoor sprak het me enorm aan. Tis veel meer cinematisch opgebouwd en echt een audiovisuele reis ipv een act.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Helemaal gezien. Van mij had het niet gehoeven.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit te kijken. Wat een waardeloze zooi tot nu toe. (16 minuten).
Staan ze te rammen op een fucking drumstel. Als ik dat wil zien ga ik wel naar een concert van Metallica ofzo
Ronduit waardeloos dat ze hier een Netflix docu mee vullen
Dit soort shit ja:quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:13 schreef Welten het volgende:
Zeker, dat begon bij mij half / eind jaren '90 op de basisschool al met de cd's van Hakkuh en Flippuh. Ik weet nog dat we toen in groep 6 op vrijdagmiddag gingen 'hakken' op die muziek.
Al 70.000 aanmeldingen hoorde ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Welten het volgende:
^ Ja, dat was altijd een lekker plaatje!
Ik heb me aangemeld voor die Fieldlab-events. Ik ben wel benieuwd, eerlijk gezegd...
Ja, helaas. Zo'n thuisstream hoeft voor mij ook niet. Het leuke is er nu wel vanaf. Zeker nu we een jaar over de kalender heen gaan, dus events voor een tweede keer voorbij komen, heb je 't wel gezien, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
DQ1 2021 2022, zoals eigenlijk wel te verwachten was
Haha, helaas zal niet iedereen welkom zin. Slechts zo'n 1000 tot 1500 bezoekers, meen ik. Zou wel tof zijn om iets te kunnen doen. Ben ook wel benieuwd hoe ze het gaan invullen. Het is al over 3 weken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Al 70.000 aanmeldingen hoorde ik?
Dan kan je wel een goed experiment doen.
Op dit moment ben om bereid alles mee te pakken. Zelfs een hiphop festival als er niks anders isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeeel stiekem komt het mij wel goed uit, dat het toch doorgeschoven wordt, gezien ik dat weekend niet onder een bruiloft uitkom.![]()
Maar triest is het natuurlijk wel. Hoop dat Q er later dit jaar nog iets in kan schuiven. Vrees ook dat mede hierom de vraag naar kaarten voor bijv. Qlimax juist gevraagder worden onder het motto "ik moet dit jaar toch nog een Q-feestje meepakken".
Correct, ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Vrees ook dat mede hierom de vraag naar kaarten voor bijv. Qlimax juist gevraagder worden onder het motto "ik moet dit jaar toch nog een Q-feestje meepakken".
Het leven kan zo simpel maar zó mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Ogen dicht en voorstellen dat je bij de endshow van een groot festival staat, vrienden om je heen (of kwijt), doppen lekker groot, armen in de lucht, biertje in de hand...![]()
![]()
Solstice is sowieso een baasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Normaal gesproken hou ik van afwisselend melodisch, raw, beetje hardcore nummers... Maar toevallig dit euphorische nummer ontdekt via een Spotify Radio playlist en afgelopen dagen helemaal grijs gedraaid:
Tracklist uit de reacties op YouTubequote:
Dank. Volgende keer even verder kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tracklist uit de reacties op YouTube
2005 - 24:45
34. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle- + The Prophet Emergency Call
35. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix)
36. DJ Isaac - Face Down Ass Up
37. The Prophet & Deepack - Stampuhh!!
38. Proppy & Heady - B-Side
39. Duro & The Prophet - Not-E-Nuff
40. The Darkraver - Kom Tie Dan He
41. Vorwerk - Vietnam/Cambodia
42. Nitro Man - Tekno Prime
43. DJ Mystery - Punani
44. DJ Isaac - Nobody Likes The Records That You Play
45. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Hardstyle Refixx)
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank. Volgende keer even verder kijken
Zoooo, gouden plaat was dat. Goede herinneringen aan... toen jumpstyle nog helemaal hét was.quote:
Als je het orgineel had herkend was je er vast ook uitgekomen met Google:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank. Volgende keer even verder kijken
Ik bied 5euquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:02 schreef mstx het volgende:
Ik heb gelukkig wel een kaartje kunnen bemachtigen![]()
Ah fuck, heb ik de kaartverkoop gemist?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht ik de komende dagen wel even kaartjes voor VWAB te kunnen kopen. Zijn ze binnen het uur uitverkocht
De run op tickets is begonnen. De volgende keer direct inslaan dus.
Potverdorie, in Rosmalen. Dat is vlakbij.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht ik de komende dagen wel even kaartjes voor VWAB te kunnen kopen. Zijn ze binnen het uur uitverkocht
De run op tickets is begonnen. De volgende keer direct inslaan dus.
Vorige keren altijd binnen en nu (op 16 oktober) ga ik ook uit van alleen binnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Potverdorie, in Rosmalen. Dat is vlakbij.
Is het trouwens enkel binnen, of ook op het grasveld?
Lekker man!quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:55 schreef onlogisch het volgende:
Festival Defqon.1 duurt volgend jaar vier dagen
Alles wordt in een abonnement gegoten. Het kopen van kaartjes dus ook.quote:
klopt, ook geen onlogische stap gezien het (financiële) potentieel in de 'achterban'.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat Q een snelle kapitaal injectie nodig heeft. Hun cashflow is flink ingezakt en dit is een snelle manier om direct aan geld te komen. Zo hoeven ze niet te wachten op festivals etc.
al zie ik Q er nog wel voor aan dat ze 10.000 (of meer) van die memberships verkopen en dan 5.000 kaarten beschikbaar stellen voor de priority salequote:Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, ook geen onlogische stap gezien het (financiële) potentieel in de 'achterban'.
maar mensen die al 10+ jaren naar Q-feesten gaan, kunnen straks niet aan kaarten komen omdat willekeurige buitenlanders ineens naar DQ1 willen en dan via zo'n membership (vlak van tevoren) even ¤ 50 betalen voor priority access.
Helemaal mee eens. Ik zit er aan te denken om zo'n gratis membership te doen. Ik weiger om ervoor te betalen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, ook geen onlogische stap gezien het (financiële) potentieel in de 'achterban'.
maar mensen die al 10+ jaren naar Q-feesten gaan, kunnen straks niet aan kaarten komen omdat willekeurige buitenlanders ineens naar DQ1 willen en dan via zo'n membership (vlak van tevoren) even ¤ 50 betalen voor priority access.
Ik hoop vooral dat de oude livesets op YouTube blijven staan en niet achter een betaalmuur komen. Project One op Qlimax 2016 is legendarisch, die wil ik echt niet kwijtraken!quote:
Misschien moeten we een lijstje maken en de sets gewoon gaan downloaden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat de oude livesets op YouTube blijven staan en niet achter een betaalmuur komen. Project One op Qlimax 2016 is legendarisch, die wil ik echt niet kwijtraken!
precies!quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zit er aan te denken om zo'n gratis membership te doen. Ik weiger om ervoor te betalen.
Ik heb een Q dance shirtje gekocht een paar maanden geleden. Puur om ze een beetje te sponsoren. En ik heb voor die Qlimax stream betaald. Daar heb ik iets voor teruggekregen.
Ik snap echt wel dat ze geld nodig hebben, maar dan wil ik wel echt iets daar tegenover staan, en niet een virtuele portier die me vooraan in de rij zet. Dat is behoefte creëren die er in principe niet is. Daar doe ik niet aan mee.
jij dus niet, want jij kunt geen kaartje krijgen omdat je geen ¤ 50 membership hebt. je bent niet echt DEDIQATEDquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:45 schreef Ronzz het volgende:
Slaat nergens op en ik weiger dan ook te betalen. Vooral nu de festivalperikelen weer langzaam op gang komen en we hopelijk over een maandje of 3 weer buiten kunnen staan onder het genot van bonkende muziek.
Altijd weer die verdomde buut'nlanders!quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Is er al een line-up bekend? Of in ieder geval een area indeling. Als het zoals vroegah met een remember stage, industrial, early HC en eventueel Hardtrance stage is wil ik wel graag gaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker naar Decibel. Kaarten zijn nog te koop
Mijn tickets zijn binnen, gauw m'n prik ophalen en knall0n
Is ook prima, als ze het in een ander jasje hadden gegoten en bijv. gezegd 5 euro p/m om streams in top kwaliteit te kijken had er geen haan naar gekraaid. Echter die voorrang bij feestjes is gewoon een dickmove.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat Q een snelle kapitaal injectie nodig heeft. Hun cashflow is flink ingezakt en dit is een snelle manier om direct aan geld te komen. Zo hoeven ze niet te wachten op festivals etc.
Van wat ik ervan begrijp zou het in volle glorie met alle stages moeten doorgaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is er al een line-up bekend? Of in ieder geval een area indeling. Als het zoals vroegah met een remember stage, industrial, early HC en eventueel Hardtrance stage is wil ik wel graag gaan
Maar dan kun je wel 4 dagen kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.
Ik ben teleurgesteld.
yup, zoveel mogelijk achter de betaalmuur...quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.
Ik ben teleurgesteld.
het zal je denk ik verbazen hoeveel mensen dat doenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar dan kun je wel 4 dagen kijken
Wie gaat er nou 4 dagen lang livetreams kijken
Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geldklopperij zeker. Maar ook te begrijpen om hun kas na zo'n dramatisch 2020 weer een beetje te spekken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.
En idd, dat Dediqated Membership is best geldklopperij. Kan me voorstellen dat hun geld op is na een hele festivalloze periode maar ik kan me ook best wel voorstellen dat heel wat mensen (die door dezelfde crisis meer op hun geld moeten letten) niet zomaar even jaarlijks ¤ 50 betalen, puur om meer garantie tot ticket sales te krijgen.![]()
Het gaat inmiddels allemaal wel weer de goede kant op w.b. corona cijfers, dus hopelijk kunnen er vanaf augustus weer wat feestjes meegepakt worden.Had wel weer 's zin in Decibel, maar ben dan wellicht een weekje op vakantie (ook dát heb ik gemist), dan maar een "vervangend feest" zoeken.
Hahah via party-vervoer nooit problemen gehadquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij dus niet, want jij kunt geen kaartje krijgen omdat je geen ¤ 50 membership hebt. je bent niet echt DEDIQATED![]()
Aaaanwezig!quote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Die OP![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz ,zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.
Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
* Hardclassics & Reminder
* Vroeger Was Alles Beter
Gaan we weer samen dansjes doen?
quote:
Gezellig, ik heb sowieso m'n Decibel kaartje van vorig jaar nog dus ik ben erbijquote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
Qlimax 2009 heeft m'n ogen geopend en me langzaam doen switchen van hardcore naar hardstylequote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Die OP![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz ,zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.
Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
Goed ideequote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Welten het volgende:
Tot de 31e, @:Crohnjurist. Van te voren lekker inpilsen op 't strand.
Ik heb een kaartjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:28 schreef Welten het volgende:
En ook deze kan ik niet laten schieten, haha. We gaan in ieder geval een poging wagen.
Jaloers! Voor mij was het helaas geen optie, echt te ver weg en geen georganiseerde busreizen dus niet te doen. Alvast heel veel plezier!quote:
Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat iemand dit nog doen de komende dagen? Lange zit.
Snap trouwens niet veel van hoe je het nu kunt volgen. Op hun website staat: "Current Defqon.1 Primal Energy ticket holders will be able to watch it for free.". Maar volgens mij klopt dat niet, want weer ergens anders staat dat je een "Pay per minute" ticket moet aanschaffen. En terugkijken / -luisteren kan dacht ik alleen met Dediqated Membership dacht ik.
Ach ja, we zien wel. Heb eigenlijk nog genoeg andere dingen te doen, dus het grootste deel zal geskipt worden of later terug gekeken worden.
Heb idd laatst een mail met een code voor ¤ 15 gekregen. Goed, gaan we die maar ff gebruiken. Dank voor je antwoord. Had het al eerder aan Q gevraagd maar die zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:17 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!
Beetje hetzelfde gevoel ja... Wordt wel heel commercieel zo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk nu al dat ik me begin te ergeren aan dat membership van Q.
Krijg heel erg het gevoel dat als je dat niet neemt, dat je geen fuck meer waard bent en straks als 2e klas klant wordt beschouwd, terwijl ik toch echt tientallen feesten van ze heb bezocht en telkens de hoofdprijs heb betaald.
Volgens mij hebben we voor bijvoorbeeld het beeldmateriaal (dat nu nog vrij toegankelijk is) allemaal een ticketprijs betaald, waar dat soort overheadkosten in zaten berekend. En nu moet je dus opnieuw gaan betalen om die content te blijven zien.
Ik krijg daar een vieze nasmaak van.
QFTquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Krijg heel erg het gevoel dat als je dat niet neemt, dat je geen fuck meer waard bent en straks als 2e klas klant wordt beschouwd, terwijl ik toch echt tientallen feesten van ze heb bezocht en telkens de hoofdprijs heb betaald.
Volgens mij hebben we voor bijvoorbeeld het beeldmateriaal (dat nu nog vrij toegankelijk is) allemaal een ticketprijs betaald, waar dat soort overheadkosten in zaten berekend. En nu moet je dus opnieuw gaan betalen om die content te blijven zien.
+1quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
dat wel, er zijn ook gewoon losse tickets te koop.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef engine het volgende:
Maar zonder dat membership kan ik Defqon niet kijken dus?
Okay dan moet ik wat beter zoeken waar ik een los ticket kan kopen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wel, er zijn ook gewoon losse tickets te koop.
maar als je met een paar feesten doet, ben je duurder uit dan die ¤ 50 voor dat membership.
Heb het gevonden inmiddels. Moest nog een pagina verder klikken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
pay-per-view ticket kost ¤ 15 zag ik net.
Ja dit is echt heel gaaf!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef Crohnjurist het volgende:
En we zijn begonnen!![]()
![]()
![]()
Showtje wel hoor van Dr. Peacock en Sefa, echt prachtig![]()
Zag een clip voorbij komen op Facebook. Vette boot ja. Is de kwaliteit een beetje goed?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef Crohnjurist het volgende:
En we zijn begonnen!![]()
![]()
![]()
Showtje wel hoor van Dr. Peacock en Sefa, echt prachtig![]()
Kwaliteit is perfect bij mij. Al zie ik op de chat dat er bij andere mensen wel problemen zijn. Zowel via de app op m'n smartphone als via live.q-dance.com heb ik perfect beeld en geluid!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag een clip voorbij komen op Facebook. Vette boot ja. Is de kwaliteit een beetje goed?
Ben je het aan het opnemen?
Alleen voor de video al de moeite waard om een keer te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben zelf niet zo van de frenchcore maar ik vind deze set wel heel dik gedaan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |