abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193840922

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcash%20klein.jpgfok_usericon1.gifavatar.gifRhSBQs_50.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.giffok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgWariokleur.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpgAFCA.pngui.pngnoiconn.pngUI1.jpgafbeeldingfok.pngghost.jpgUntitled-1.png161372.giffoklogo.jpgmaxresdefault.jpg29fcpr4.jpg.png

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera
*Alphaverb*Dj Titan*2-Sidez
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Frequencerz*Slim Shore
*Francesco Zeta
*Beholder*Frontliner*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Technoboy
*Blutonium Boy*The Machine

*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3belz
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Josh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z

Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT: (kies maar :P )

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193841054
Die OP :D -O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193841063
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:14 schreef engine het volgende:
This OP is no longer available...

Maar de titel is perfect _O_
pi_193841089
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:16 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

This OP is no longer available...

Maar de titel is perfect _O_
Ja dat wel! :D _O_
  maandag 29 juni 2020 @ 09:32:33 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193841173
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:14 schreef engine het volgende:
Die mag wel een opknapbeurt krijgen ja :D
Zo te zien ook al tien jaar oud _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193841394
Godsamme die OP :')

Is er een creatieveling die er iets van kan/wil maken?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193842936
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

Nou ja, het verwijderen van alle plaatjes wil ik eventueel wel doen. Maar weinig zin in om alles opnieuw te verlinken. :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_193843454
Ik heb, behalve de pyro salute (was jij bij toch, Menno? Zag wat op Hardtraxx voorbij komen), echt 0 seconden gezien. Om de pijn en het gemis wat te verzachten zijn we een weekendje weg gegaan en ben best offline geweest. Dat vond ik achteraf wel prettig.
Ondanks dat ik op sommige momenten wel met mijn hoofd bij Defqon zat (Shit, nu zouden we aankomen in ons huisje. Ahhh, nu is de Gathering. Dat soort dingen) heb ik het nu verder niet 'gemist'.

Wel dope dat Q het zo aangepakt heeft.
  FOK!fotograaf maandag 29 juni 2020 @ 14:24:44 #9
159915 -Menn0-
MNO
pi_193844589
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:47 schreef Welten het volgende:
Ik heb, behalve de pyro salute (was jij bij toch, Menno? Zag wat op Hardtraxx voorbij komen), echt 0 seconden gezien. Om de pijn en het gemis wat te verzachten zijn we een weekendje weg gegaan en ben best offline geweest. Dat vond ik achteraf wel prettig.
Ondanks dat ik op sommige momenten wel met mijn hoofd bij Defqon zat (Shit, nu zouden we aankomen in ons huisje. Ahhh, nu is de Gathering. Dat soort dingen) heb ik het nu verder niet 'gemist'.

Wel dope dat Q het zo aangepakt heeft.
Was inderdaad bij alle Biddinghuizen setjes en ik was bij de nachtuitzending in de studio. Beide om foto’s te maken :)
,,/
pi_193867312
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

Wel episch dat veel de user icons van veel van de mensen die dit topic vroeger mede mogelijk hebben gemaakt het nog doen *O*
Zo even vlug herken ik Koepert, Da_ripper, NLS04, mstx, Haakon, (vanaf hier ken ik de FOK!namen niet meer), Bart, Christian, Tim, Tim, Dennis, Rob, Robin, Remco, Jordy, Menno, mijn eigen vriendinnetje en nog wat namen waar ik nu niet op kom.
Manmanman, word er eventjes nostalgisch van. Mooie tijden, mannen _O_
pi_193868528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 01:37 schreef T-Force het volgende:

[..]

Wel episch dat veel de user icons van veel van de mensen die dit topic vroeger mede mogelijk hebben gemaakt het nog doen *O*
Zo even vlug herken ik Koepert, Da_ripper, NLS04, mstx, Haakon, (vanaf hier ken ik de FOK!namen niet meer), Bart, Christian, Tim, Tim, Dennis, Rob, Robin, Remco, Jordy, Menno, mijn eigen vriendinnetje en nog wat namen waar ik nu niet op kom.
:W

Tom was het toch? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_193868563
quote:

[..]

Ik huppelde hier destijds nog niet zoveel rond :P
Wel jammer, want ik begreep dat er vroeger meetings waren op festivals met after party's en al :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 1 juli 2020 @ 08:56:17 #14
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193868843
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik huppelde hier destijds nog niet zoveel rond :P
Wel jammer, want ik begreep dat er vroeger meetings waren op festivals met after party's en al :D
Dat begon rond 2007 denk ik zo, sindsdien altijd op festivals wel iemand van hier tegengekomen :Y
T-Force zelfs dit jaar nog op Dediqated :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_193869181
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:56 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat begon rond 2007 denk ik zo, sindsdien altijd op festivals wel iemand van hier tegengekomen :Y
T-Force zelfs dit jaar nog op Dediqated :P
Ik herinner me nog een fok aftermovie van een Emporium editie waarin Discorecord (Frontliner) en Universal Language (Coone) in waren gemonteerd. Zag er rete-gezellig uit :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193870414
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik herinner me nog een fok aftermovie van een Emporium editie waarin Discorecord (Frontliner) en Universal Language (Coone) in waren gemonteerd. Zag er rete-gezellig uit :D
Dat deed Boy volgens mij toen ja. Super toffe editie was dat ook :)

Deze video doet het ook nog steeds goed. Ik denk dat dit de eerste keer Tijdmachine was?
https://www.facebook.com/Sc0tTyXL/videos/10151091503697817
pi_193870816
haha, mooie herinneringen :D ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:28:47 #18
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193870895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
haha, mooie herinneringen :D ^O^
Slechte herinneringen aan de terugreis van 2+ uur vanuit dat gehucht :Z :Z ):O
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_193870998
Ah, dat filmpje. I.m.o. 'dansen' zoals het hoort. Heerlijke (toch al wel oldschool) beelden, ook uit mijn tijd.
pi_193871578
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:28 schreef mstx het volgende:

[..]

inderdaad, van Schagen naar Enschede was het iets van 2 uur 45 minuten (incl. plas- en wakker blijven pauzes) -O-
en we vertrokken pas rond half 6 meen ik 8)7

EDIT: ik was er de editie van 2 maart 2013, dus meer dan 7 jaar geleden :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 juli 2020 @ 12:55:22 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193872377
Hoop bejaarden hier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_193874924
Ach. Bejaard, bejaard... 30+ maar nog niet klaar, hoor ;)
pi_193875161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:28 schreef Welten het volgende:
precies, volgend jaar gewoon naar DQ1 8-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_193875502
Dat sowieso. Dit jaar zou weekend #8 op rij zijn. Ik ga sowieso door tot en met nummer 10, dat had ik mezelf al voorgenomen. Dus sowieso tot en met het jaar 2023 móet ik door. _O-
pi_193875741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:11 schreef Welten het volgende:
Dat sowieso. Dit jaar zou weekend #8 op rij zijn. Ik ga sowieso door tot en met nummer 10, dat had ik mezelf al voorgenomen. Dus sowieso tot en met het jaar 2023 móet ik door. _O-
ik ben in 2007 begonnen en doordat ik in 2013 Bruce Springsteen verkoos boven DQ1 was 2017 was 10e keer.
in 2018 ook geweest en vorig jaar niet, dus volgend jaar wordt editie 12 (waarvan 3 keer weekend, '14 - '15 - '16) :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:45:11 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193875932
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:28 schreef Welten het volgende:
Haha nee zeker. Hier dichter bij 40 dan 30 inmiddels :') Ben wel erg blij dat ik nog naar Dediqated geweest ben zodat 2020 niet helemaal festival-loos is.
  FOK!fotograaf woensdag 1 juli 2020 @ 18:11:05 #27
159915 -Menn0-
MNO
pi_193877251
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:28 schreef mstx het volgende:

[..]

Schagen! En ik was zo enthousiast met m’n kaartje kopen! Holy shit wat een eind was dat!
,,/
pi_193880574
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:11 schreef -Menn0- het volgende:
Schagen! En ik was zo enthousiast met m’n kaartje kopen! Holy shit wat een eind was dat!
Thanks voor de lift nog, Menno! Ook namens Krullie
pi_193889925
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ben in 2007 begonnen en doordat ik in 2013 Bruce Springsteen verkoos boven DQ1 was 2017 was 10e keer.
in 2018 ook geweest en vorig jaar niet, dus volgend jaar wordt editie 12 (waarvan 3 keer weekend, '14 - '15 - '16) :)
Hier ongeveer hetzelfde patroon. Mijn eerste DQ was 2008, daarna elk jaar geweest, op 1 jaar na. Toen weekendje Lumi/Awake gedaan, ook leuk, maar DQ (dat bijna altijd tegelijk met beiden valt) blijft toch het mooist.
Van Defqon @ Home alleen wat flitsen gezien, was een weekje weg in eigen land. Maar obv hetgeen wat ik zag was het wel bazig in beeld gebracht. ^O^ Van het weekend maar wat setjes terugluisteren. :Y
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193890640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde patroon. Mijn eerste DQ was 2008, daarna elk jaar geweest, op 1 jaar na. Toen weekendje Lumi/Awake gedaan, ook leuk, maar DQ (dat bijna altijd tegelijk met beiden valt) blijft toch het mooist.
Van Defqon @ Home alleen wat flitsen gezien, was een weekje weg in eigen land. Maar obv hetgeen wat ik zag was het wel bazig in beeld gebracht. ^O^ Van het weekend maar wat setjes terugluisteren. :Y
Mijn eerste DQ was 2009, 2014 gemist wegens vakantie maar verder alle edities aanwezig geweest. Sinds 2017 een weekend ipv een dag, mooiste weekend van het jaar voor mij!

Ondertussen 32 maar zeker nog lang niet utigefeest :+
pi_193892016
Na al jullie verhalen is hier spuit 11! Ook al ben ik van jullie leeftijd (32), ben ik vorig jaar pas voor het eerst naar Defqon zaterdag geweest... "Helaas" kwam ik er tijdens Decibel 2017 pas achter dat hardstyle eigenlijk toch best wel heel leuk is. Sindsdien ben ik het echt steeds meer gaan waarderen en nu ben ik wel echt mega fan! O+

In die drie jaar tijd wel aardig wat feestjes gepakt, Snowbass, X-qlusive Holland, Qapital, Intents, Karnaval Festival, Project One (ADE), Freaqshow, Royaal Kabaal, Mysteryland, Dancevalley en vast nog wel wat die ik nu heb vergeten te noemen.

Al die gemiste jaren haal ik nooit meer in, maar ja beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;)
pi_193892785
Ondanks de leeftijd, (30+, dus) ga ik in een 'normaal' (goed) jaar nog wel zo'n 20 / 25 dagen feesten, waarbij ik een weekend Defqon dan wel als 3 mee tel. Ik zit ook nog steeds wel behoorlijk in de scene en ben bijv. ook op Hardtraxx actief. Ik ben dan stiekem ook wel benieuwd of hier nog bekenden zitten, haha.

Ik ga zaterdag overigens feesten!
https://www.facebook.com/events/2637197206498651/
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:25:24 #33
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193977793
👾
pi_193980021
Het origineel vind ik sowieso al een dope plaat.
Ik had hier eerder al gepost dat we ons eigen festival geven, binnenkort. O.a. Thera en Primeshock zijn geboekt dus dat gaat heel tof worden. *O*
pi_193985461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:49 schreef Welten het volgende:
Het origineel vind ik sowieso al een dope plaat.
Ik had hier eerder al gepost dat we ons eigen festival geven, binnenkort. O.a. Thera en Primeshock zijn geboekt dus dat gaat heel tof worden. *O*
Nice dat het gelukt is!!

N.a.v. van alle "bejaardenverhalen" hierboven... denk dat dat wel blijft. Is toch wel "onze" generatie die groot geworden is met hardere stijlen. Zelf nu ook 30 en 12 jaar geleden m'n eerste feestje gehad, maar het einde is nog lang niet in zicht wat mij betreft. Zelfde als mijn ouders, die waren ook niet ineens geen-fan meer van hun muziek. Dat blijft.
pi_193985561
klopt zeker, fan zul je altijd wel blijven :Y ^O^
alleen dan niet meer van de nieuwe(re varianten van de) muziek.

helaas zullen de classics-feesten ook steeds meer opschuiven qua jaren gok ik, zodat de jaren t/m 2011/2012 langzaam uit beeld raken...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_193985587
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt zeker, fan zul je altijd wel blijven :Y ^O^
alleen dan niet meer van de nieuwe(re varianten van de) muziek.

helaas zullen de classics-feesten ook steeds meer opschuiven qua jaren gok ik, zodat de jaren t/m 2011/2012 langzaam uit beeld raken...
Er zijn toch ook nog 80s en 90s partys? ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193985744
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Er zijn toch ook nog 80s en 90s partys? ;)
dat is waar, maar dat is een decennium en geen bepaalde muziekstijl ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_193986440
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is waar, maar dat is een decennium en geen bepaalde muziekstijl ;)
Naja, er zijn ook early rave, millennium hardcore etc party's binnen de hardcore scene die behoorlijk levendig zijn. En ik heb het idee dat de gouden jaren van hardstyle nog altijd 2006-2010 zijn en zo worden ervaren. Ik ben er niet zo bang voor dat feesten rondom die tijd verloren gaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:46:27 #40
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_193986531
quote:

[..]

:W
Puur toeval dat ik hier weer een keer lees en dit zie.
de_huig (Christian) is al een tijd inactief op fok zover ik weet.

2005 was mijn eerste feest (Sensation Black). Inmiddels al 9 jaar geen HS feesten meer hier, maar nog steeds wel andere festivals.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_194082767
Pff, een deel van het Project One album gelekt samen met 2 andere Headhunterz platen.
pi_194082977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:27 schreef Ronzz het volgende:
Pff, een deel van het Project One album gelekt samen met 2 andere Headhunterz platen.
Linkjes graag.

Edit: Nee beter van niet. Is al klote genoeg voor hen dat dit gebeurt. Hoeven we niet aan bij te dragenb

[ Bericht 12% gewijzigd door Neo-Mullen op 14-07-2020 12:49:04 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_194083053
^ Daar denkt Headhunterz anders over, haha.
Hier staat e.e.a. m.b.t. het leaken en een reactie van Headhunterz: https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-73825.html
Ik kreeg net al via WhatsApp 6 platen doorgestuurd. Ik heb ze niet geluisterd en was het ook niet van plan wel te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Welten op 14-07-2020 14:04:35 ]
pi_194104887
Dear family,

As many of you may have found out already, some of the unfinished versions of tracks for the upcoming Project One album and two Headhunterz solo releases have recently been leaked.
You’re probably wondering how this happened in the first place. For us to keep the music exclusive in the run-up to a release, we work with third parties that use an automated system to protect our songs from being illegally uploaded on YouTube. Unfortunately mistakes were made on their end and test versions of our tracks were uploaded to a new, automatically generated YouTube channel.
This event came as a big shock for us, as this represents countless hours of hard work in the studio where we put our heart and soul into. In these uncertain times, our works are all we have and all that we live for.
Especially in the case of Project One, we are aware of the fact that it has been taking a long time to finish and there are many factors that cause that, but one of them is that this feels like a very significant project that goes beyond the music alone, where storytelling and visual representation and honoring the past play a big role.
Luckily, the leaked versions mostly stem from 2018 and served as drafts at that time. The album will not only present these ideas in their full glory but also present more and in some cases unheard music that has been in the making since that time.
Therefore, as deeply disappointed we are that this happened, we can say with full confidence that this album is still more than worth the journey and the continued effort. We’ll keep our heads up and finish this up in the most beautiful way possible.
To wrap this up we want to thank people who stand with us and support us by not spreading and sharing links. We need you right now and it means the world to us if you help us minimize the damage. This work is our everything and we will make it worth the wait.

Much love,
Willem & Joram
  vrijdag 17 juli 2020 @ 19:12:08 #45
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_194132750
👾
pi_194336733
Morgen ein-de-lijk ons eigen feest. Super hyped! 8-)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:42:00 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194337015
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:21 schreef Welten het volgende:
Heb je streams beschikbaar? :7
pi_194337588
Kan wel live op Insta enzo. Maar ik voel me nu al een bezeten damhert, zo wild ga ik morgen worden. Ik denk dat je met dat beeldmateriaal weinig kunt. _O-
pi_194436744
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:21 schreef Welten het volgende:
Hoe was het dan?

Nou, wie durft? >:)
https://www.hardnews.nl/d(...)val-van-het-seizoen/

Ik houd het voorlopig safe met streams thuis:
https://www.hardnews.nl/d(...)de-stream-stay-loud/

Volgend jaar hopelijk extra hard inhalen :Y
pi_194440487
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Hoe was het dan?

Nou, wie durft? >:)
https://www.hardnews.nl/d(...)val-van-het-seizoen/

Ik houd het voorlopig safe met streams thuis:
https://www.hardnews.nl/d(...)de-stream-stay-loud/

Volgend jaar hopelijk extra hard inhalen :Y
Kroatië durf ik niet, maar morgenavond ga ik wel naar Finally Fiesta in Alkmaar. Ben benieuwd, ziet er toch vreemd uit met die anderhalve meter afstand haha https://www.nhnieuws.nl/n(...)-helemaal-klaar-voor

Wel iets meer freestyle dan hardstyle, maar ik heb er wel echt zin in. Eindelijk weer eens lekker dansen *O*
pi_194482380
Zojuist dit nummer herontdekt. Die vibe in het begin :D echt dat 2002/2004 gevoel

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_194504483
Iemand een idee hoe ik https://soundcloud.com/a-lusion/defqon-2019-a-lusion-magenta als offline versie kan krijgen?

Ergens een download of rip beschikbaar? Wil er ook voor betalen als een download ergens mogelijk is.
pi_194512883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand een idee hoe ik https://soundcloud.com/a-lusion/defqon-2019-a-lusion-magenta als offline versie kan krijgen?

Ergens een download of rip beschikbaar? Wil er ook voor betalen als een download ergens mogelijk is.
Via: https://soundcloudmp3.org/

Maar deze kan nu ook:
https://wetransfer.com/do(...)0200811203438/6365ea
pi_194513855
quote:
Wow, baas! Haha, thanks! :D

Zowel voor de WeTransfer én voor die Soundcloudlink!
pi_194521133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Hoe was het dan?
Ja, echt onwijs tof. Thera heeft echt een onwijs dikke set neergezet. Een beetje in het tempo van 10 years of Thera op DQ 2019, maar dan nóg iets vlotter en 2 uur lang. Primeshock draaide ook lekker door en vonden het zo tof dat ze er nog een half uur aan vast geplakt hebben.
Al met al meer dan 50 vrienden die gekomen zijn, niemand is ziek geworden, hele dikke lasers / lichtshow en geluid om van te smullen. Volgens de bovengenoemde heren dj's beter dan menig club dus dat is leuk om te horen.
Mochten jullie Thera en Primeshock op Instagram volgen dan hebben jullie wellicht wel wat voorbij zien komen. :)
pi_194712475
Het is denk ik niet helemaal in het straatje van de users hier maar ik ga eind september naar Hoek at Sea, een bootfeest met voornamelijk Spoontech-artiesten. Zin in! *O*
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:38:14 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194760841
pi_194760890
quote:
Sefa midden op de avond?! :+ die heeft vast nog een andere boeking :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:54:21 #60
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_194762631
Het is geen Partyraiser ofzo....
  zondag 30 augustus 2020 @ 11:51:18 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194791280
Best leuk bedacht, maar uiteindelijk ook wel vreemd doordat die luchtballonnen niet meer dan een paar meter boven de grond vlogen. Die piloot ernaast heeft ook niet de leukste avond gehad volgens mij.
pi_194797093
quote:
2s.gif Op zondag 30 augustus 2020 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die piloot ernaast heeft ook niet de leukste avond gehad volgens mij.
_O- Ik heb het niet gezien, maar wat dan? Stond die er ongemakkelijk bij?
  zondag 30 augustus 2020 @ 18:07:48 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194798630
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:54 schreef Welten het volgende:

[..]

_O- Ik heb het niet gezien, maar wat dan? Stond die er ongemakkelijk bij?
Yup. De hele avond mondkapje op en stationair 'vliegen' :') Denk dat de muziek ook niet z'n ding was.
pi_194866123
vanmorgen in de auto deel van Frontliner @ Decibel Outdoor geluisterd, niet echt super de luxe. veel meuk, veel wazige tracks. mijn hardstyle-ervaring begon bij de (originele) War Machine van Technoboy, sindsdien is er volgens mij ergens een keer een verkeerde afslag genomen :{ ;( :r

en dat mixen lijkt ook he-le-maal nergens op, ik dacht dat The Prophet en Brennan Heart erg waren met hun 'harde' overgangen en fade out - fade in. gewoon track wegdraaien en volgende instarten ergens in de (mid)intro, wat matig -O- :N al ben ik natuurlijk wel verwend met het mixwerk dat vroeger de standaard was, zoals van een Pavo, Luna, Noisecontrollers etc.etc.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 3 september 2020 @ 15:37:30 #65
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_194866190
Niet zo zuur doen Remco ;)
👾
pi_194867402
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:37 schreef mstx het volgende:
Niet zo zuur doen Remco ;)
hihi :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_194867406
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
:9~ War Machine :9~
Relax your body... Move your body...

EDIT: Hoe the fuck is dit 17 jaar geleden?
pi_194867988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:31 schreef T-Force het volgende:

[..]

Relax your body... Move your body...

EDIT: Hoe the fuck is dit 17 jaar geleden?
omdat we oud worden :+ en goede hardstyle (heel) lang geleden werd gemaakt :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage donderdag 3 september 2020 @ 17:31:12 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194868558
quote:
vanmorgen in de auto deel van Frontliner @ Decibel Outdoor geluisterd, niet echt super de luxe. veel meuk, veel wazige tracks. mijn hardstyle-ervaring begon bij de (originele) War Machine van Technoboy, sindsdien is er volgens mij ergens een keer een verkeerde afslag genomen :{ ;( :r

en dat mixen lijkt ook he-le-maal nergens op, ik dacht dat The Prophet en Brennan Heart erg waren met hun 'harde' overgangen en fade out - fade in. gewoon track wegdraaien en volgende instarten ergens in de (mid)intro, wat matig -O- :N al ben ik natuurlijk wel verwend met het mixwerk dat vroeger de standaard was, zoals van een Pavo, Luna, Noisecontrollers etc.etc.
Ik snap er ook helemaal niks meer van van wat ze 'hardstyle' noemen tegenwoordig hoor :@. Mijn eerste kennismakingen waren de Bitte ein Beat serie en deze geweldige cd _O_
https://www.discogs.com/D(...)-Dana/release/150735

En dit blijft voor mij toch wel de allerbeste hardstyleplaat ooit O+
Al komt deze denk ik wel op een goede tweede plek :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_194869741
quote:

Eens, maar die conclusie hebben we al een paar jaar geleden getrokken toch? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194871988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Eens, maar die conclusie hebben we al een paar jaar geleden getrokken toch? :P
klopt, maar had al een tijdje geen (nieuwe) livesets geluisterd. dus dit kwam even rauw op m'n dak zeg maar :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_195322517
quote:
80s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:31 schreef LTVDK het volgende:

Al komt deze denk ik wel op een goede tweede plek :P
ACIIIDDDDD O+
pi_195322529
Wat een drama zeg, die persco van gisteren. Ik had stiekem nog hoop dat er binnenkort wel wat meer events gegeven konden worden, maar helaas.
pi_195343321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:32 schreef Welten het volgende:
Wat een drama zeg, die persco van gisteren. Ik had stiekem nog hoop dat er binnenkort wel wat meer events gegeven konden worden, maar helaas.
Tja... slecht nieuws.

En die ontslagen bij ID&T maken het er ook niet beter op. Ik heb echt vrees voor volgend festivalseizoen...
pi_195390373
altijd fijne dreuntjes
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:14:25 #76
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195403414
👾
pi_195461198
  maandag 12 oktober 2020 @ 20:43:20 #78
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195595828

[ Bericht 67% gewijzigd door mstx op 12-10-2020 21:59:54 ]
👾
pi_195609365
mstx, jij bent wel Tweeka-fan of niet? Haha.
Ik had op Hardtraxx al een heel stuk gelezen over die 'ruzie' tussen Headhunterz en Da Tweekaz. Men zegt dat het maar 'opgezet' is. Voor de geïnteresseerden:
https://hardtraxx.com/algemeen/fittie-topci-t57920-1275.html
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:55:01 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195610304
Wat een kleuterdiscussie. Je kunt wel merken dat ze niet mogen optreden, dan krijg je dat soort geneuzel in de ruimte.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:23:19 #81
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195619179
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:11 schreef Welten het volgende:
mstx, jij bent wel Tweeka-fan of niet? Haha.
Al jaren :P

Jaja er is weer #OPHEF en SENSATIE, de dj's maken een grapje en de fans vliegen elkaar weer in de haren :')

Zin in zondag
👾
pi_195685927
Vanavond ff wat terug gelezen. Opgezet of niet, ik ben echt te oud voor dit soort fitties. :')

Zag ook nog Insta Stories van Sound Rush zojuist. In Helsinki. Voor een volle zaal. Fuck, wat mis ik het toch. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 17-10-2020 01:07:03 ]
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:41:08 #83
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195688174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 00:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zag ook nog Insta Stories van Sound Rush zojuist. In Helsinki. Voor een volle zaal. Fuck, wat mis ik het toch. ;(
Da Tweekaz zouden in Zwitserland draaien maar dat werd op het laatste moment afgelast toen ze daar al waren :')
👾
  zondag 18 oktober 2020 @ 18:42:53 #84
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_195718323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef mstx het volgende:

[..]

Al jaren :P

Jaja er is weer #OPHEF en SENSATIE, de dj's maken een grapje en de fans vliegen elkaar weer in de haren :')

Zin in zondag
[ afbeelding ]
Ze zijn nu bezig, en het is hilarisch, denk dat het prima reclame voor beiden is.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_195718377
quote:
7s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig, en het is hilarisch, denk dat het prima reclame voor beiden is.
Ja dit is mooi :D
pi_195718416
Het is wel echt een show mannetje he :P Maar wel fijne muziek.
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:57:41 #87
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195719527
quote:
7s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Beste aflevering tot nu toe _O_
👾
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:55:32 #88
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195722290
👾
pi_195725565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 00:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik zag KELTEK vorige week ook al voor een volle zaal in Zwitserland, die ging gewoon door. Andere landen heb ik ook al weer events gezien.
Zelfs in Gent, bij Kompass. Dan sta je met maximaal 4 mensen in een eigen bubbel. Als je de filmpjes ziet: perfect!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:38:03 #90
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_195751577
👾
pi_195752285
hoort de orginele hiervan ook hier thuis? de echte was wel lekker, deze is gewoon verschrikkelijk slecht toch?

pi_195861958
Ik las iets over een event / stream rondom Qlimax. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Qlimax me nooit zo heel veel geïnteresseerd heeft, m.u.v. de editie in 2016. Verder is het vrij rustig in hardstyle-land op dit moment.
pi_195867124
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:11 schreef Welten het volgende:
Ik las iets over een event / stream rondom Qlimax. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Qlimax me nooit zo heel veel geïnteresseerd heeft, m.u.v. de editie in 2016. Verder is het vrij rustig in hardstyle-land op dit moment.
Ik vond Qlimax altijd het mooiste feest van het jaar. Heel die zaal vol, beetje rondjes lopen, prachtige show, nieuwe muziek en top djs.
Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!fotograaf maandag 26 oktober 2020 @ 17:23:27 #94
159915 -Menn0-
MNO
pi_195869164
Die Q experience gaat wel fucking vet worden! :D
,,/
pi_195878536
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
Die Q experience gaat wel fucking vet worden! :D
Heb je weer mogen fotograferen? :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:34:11 #96
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_195879481
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik vond Qlimax altijd het mooiste feest van het jaar. Heel die zaal vol, beetje rondjes lopen, prachtige show, nieuwe muziek en top djs.
Meest bizarre vind ik altijd het eind, meestal is de batterij bij mij wel leeg dus dan ga ik het eind altijd even uitzitten.

Met de 2018 was Dr peacock nog even bezig, en dan zo'n complete mensenmassa die het laatste eruit halen, echt gaaf om te zien.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:05:32 #97
159915 -Menn0-
MNO
pi_195880962
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je weer mogen fotograferen? :P
Yes! Eerste 2 zijn al gepost.

De “dickpic” :’) en die violiste
,,/
pi_195881539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:05 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Yes! Eerste 2 zijn al gepost.

De “dickpic” :’) en die violiste
Die 'dickpic' was precies het eerst wat ik zag ja, haha.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:26:11 #99
159915 -Menn0-
MNO
pi_195882268
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:44 schreef Welten het volgende:

[..]

Die 'dickpic' was precies het eerst wat ik zag ja, haha.
Wij zagen dat allemaal niet, maar nu is het standje “can’t be unseen” ;(
,,/
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:32:02 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195883704
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:26 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Wij zagen dat allemaal niet, maar nu is het standje “can’t be unseen” ;(
Ik zie het ook nu pas :')
  FOK!fotograaf dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:11:25 #101
159915 -Menn0-
MNO
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:25:39 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195884646
quote:
Ah, ik vroeg me al af wanneer ze tickets gingen verkopen. Na gratis Defqon en Mysteryland sets kon die niet uitblijven. Zijn de prijzen al bekend?

-edit- Gevonden

quote:
AN AUDIOVISUAL JOURNEY
A new Qlimax experience awaits on November 28th. Not an event, not an average livestream, but an audiovisual journey. This is Qlimax The Source.

Qlimax The Source immerses you into the mystical world of Qlimax through an audiovisual online experience that transforms your home into the temple of hardstyle. A full-on Qlimax night featuring The Ritual, The Source and The Afterparty - including all the signature elements that define the world's leading indoor hardstyle event. The combination of the biggest hardstyle acts, brand-new music and groundbreaking visuals make The Source a unique cinematic harder styles trip.

The Source is a six-chapter story that welcomes you on a journey into sound as you follow the ways of an ancient power. A journey that will let you discover new realms and rituals, each containing their own soundtrack created by seven legendary priests of Qlimax. Do you have what it takes to become one with The Source?

Qlimax The Source concludes with The Afterparty. At The Afterparty, the chosen priests will gather once more to perform the symphony of Qlimax: a 3-hour psychedelic party experience that engages all senses. The identity of these priests remains a secret, one that will be revealed later.

-------
TICKETS (¤ 9,95) AVAILABLE FROM OCTOBER 31 13:00 CET ONWARDS AT SHOP.Q-DANCE.COM
pi_195885486
Misschien dat ik wel ga kijken. Misschien ook niet. Ik heb nog geen plannen die avond maar ik zal er sowieso niet voor thuis blijven.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:21:21 #104
159915 -Menn0-
MNO
pi_195885582
https://www.instagram.com/p/CG2STJ4H1xQ/?igshid=bv3wxm669ckw

:D

(Krijg hem niet embedded via m’n telefoon....)
,,/
pi_195899122
Jouw foto's? Nice!
  FOK!fotograaf donderdag 29 oktober 2020 @ 14:11:41 #106
159915 -Menn0-
MNO
pi_195924339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:59 schreef Welten het volgende:
Jouw foto's? Nice!
Yessss
,,/
pi_195996180
Vette foto's!

Had al plannen voor de 28e, zie wel of ik op tijd thuis kan zijn ervoor. 5 uurtjes is ook niet al te lang, en ben wel benieuwd, aan de trailer te zien is er zeker wat werk ingestoken. Ga sowieso een ticket kopen, of ik nou ga kijken of niet, ze kunnen het geld goed gebruiken in deze tijd lijkt me. :Y
pi_196000013
Ook een Loyal ticket gekocht :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_196070954
Ik heb nog geen plannen maar ik blijf er ook niet speciaal voor thuis. Ik beslis t.z.t. wel of ik ga kijken of niet. Maar props voor alle effort. Hoop dat het goed rendabel voor ze is.
pi_196311114
Bonjour!

Ik zoek een hardstyle nummer (al een oudje volgens mij) waarin de melodie van Elton John - Song for Guy in zit

Iemand een idee? :)
Wiseguy
pi_196311187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:31 schreef JimmyB het volgende:
Bonjour!

Ik zoek een hardstyle nummer (al een oudje volgens mij) waarin de melodie van Elton John - Song for Guy in zit

Iemand een idee? :)
Deze? Niet echt hardstyle
pi_196311417
quote:
Nope,

Maar zowaar al gevonden haha :X

Sylenth (A-Lusion) met Detonation

Wiseguy
pi_196343921
Bwoah ik ben zwaar positief verrast door het nieuwe album van Thera. De afgelopen jaren heb ik hem niet meer gevolgd, maar met dit nieuwe album laat hij echt het gevoel van vroeger herleven. Gated kicks, lompe én blije reversed basses, dikke acid, maar ook vrolijke melodieën. Aanrader voor de oude garde!

Teasertje:

En het geheel voor de liefhebber:

Heb die mix al een stuk of 5 keer geluisterd in 24 uur. _O- _O_
gr gr
pi_196356949
Voor de mensen met Ziggo. Op het Ziggokanaal draaien Rob, Luna, Panic en Darkraver vanavond tijdens We Own The Night _O_

Bring that beat back one more time *O*
Spoilers!
pi_196418134
Gaan er mensen nog zitten voor de Qlimax-stream? Het zal ongetwijfeld vet worden maar ik ga het skippen. Ik heb sowieso niet zoveel met die streams: ik krijg er bij lange na geen festivalgevoel van.
  donderdag 26 november 2020 @ 09:11:25 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196418240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Welten het volgende:
Gaan er mensen nog zitten voor de Qlimax-stream? Het zal ongetwijfeld vet worden maar ik ga het skippen. Ik heb sowieso niet zoveel met die streams: ik krijg er bij lange na geen festivalgevoel van.
Ik heb wel interesse, maar live kan ik het niet kijken. Moet nog even gaan opzoeken of ik het terug kan zien als ik tickets koop, of dat ik moet vertrouwen op een download of YouTube stream later.

Daarnaast ben ik even kwijt wat de planning is, en wat er gratis te zien is en wat niet.
pi_196418970
Het middaggedeelte van 4 tot 8 is gratis, ik dacht een compilatie van de beste setjes van Qlimax... Voor het deel erna (The Ritual, The Source (tm 21.20 uur) en The Afterparty (vanaf 21.20 uur) moet je een ticket kopen.

Middaggedeelte mis ik sowieso, maar aangezien het gratis te kijken is, zal dat nog wel later terug te kijken zijn neem ik aan...

donderdag 26 november 2020 @ 12:33:32 #118
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_196420678
Ik vond de stream een goed excuus om op bezoek te gaan bij een maat die ik al een tijdje niet gezien heb, gaan we daar lekker de stream kijken met een krat bier erbij :P
👾
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2020 @ 14:45:11 #119
159915 -Menn0-
MNO
pi_196422224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Welten het volgende:
Dit is meer een videoclip, feest gevoel zal je er niet van krijgen. Super vet gefilmd en geproduceerd op nieuwe tracks.

Afterparty zijn wel dj setjes, maar “the Source” is dat niet :)
,,/
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 15:29:15 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196422713

Prima nummertje. Brennan Heartgod
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196423514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Dit is meer een videoclip, feest gevoel zal je er niet van krijgen. Super vet gefilmd en geproduceerd op nieuwe tracks.

Afterparty zijn wel dj setjes, maar “the Source” is dat niet :)
Jij kan het weten ;-)
Nee, I know. Maar ik hoor / lees van veel mensen 'in the scene' dat ze er echt voor gaan zitten, net zoals toen met de festival-streams. Allemaal heel leuk maar voor mij is het 't nét niet.
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2020 @ 17:37:40 #122
159915 -Menn0-
MNO
pi_196424158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:37 schreef Welten het volgende:

[..]

Jij kan het weten ;-)
Nee, I know. Maar ik hoor / lees van veel mensen 'in the scene' dat ze er echt voor gaan zitten, net zoals toen met de festival-streams. Allemaal heel leuk maar voor mij is het 't nét niet.
Heb al het een en ander gezien ja ;)

Ja is natuurlijk ook weer iets om “naar te leven” voor mensen.
,,/
pi_196424768
Ik ga wel even een klein feestje bouwen zaterdag, de stream is een goed excuus om even gek te doen met een vriend :7 *O*

Nee echt festival gevoel is het niet, maar ja je moet toch wat in deze tijden...
pi_196426590
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:29 schreef onlogisch het volgende:

Prima nummertje. Brennan Heartgod
12:08, koekoek :+ en ik vind het maar saai...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 20:39:08 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196427180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

12:08, koekoek :+ en ik vind het maar saai...
moet jij weten
4045
onlogisch
pi_196457636
Zo dit is best ziek :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_196457852
Hele vette productie :Y
pi_196457885
Wel zeer gewaagd, maar ik vind het bizar vet gemaakt
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 28 november 2020 @ 23:43:28 #129
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_196460773
Was een prima showtje
👾
pi_196461356
Dit interview met headhunterz :D is ie high?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 29 november 2020 @ 00:33:52 #131
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_196461416
Sefa *;

Was het leukste samen met B-Front.

Maar B-Front hoort een beetje bij Qlimax.
  zondag 29 november 2020 @ 00:34:25 #132
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_196461419
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit interview met headhunterz :D is ie high?
Heady staat er toch om bekend dat ie optredens niet nuchter doet?
pi_196461509
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2020 00:34 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Heady staat er toch om bekend dat ie optredens niet nuchter doet?
Volgens mij is dat al weer een tijdje achter de rug. Hij schijnt nogal een fitboy te zijn :P

Maar dan nog is dit interview vanavond opgenomen, en de sets waren weken geleden opgenomen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_196482058
En, reacties over de stream? Ik las ook op Hardtraxx veel positiefs. Ik heb dus zelf niet gekeken maar wat ik er van hoor was het meer dan prima.
  woensdag 2 december 2020 @ 20:11:51 #135
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_196521580
👾
pi_196532725
Jammer dat ik The Legacy nergens terug kan kijken. Had er wel hoop op aangezien dat deel gewoon gratiesj was. :@ Blijft toch wel vet, zo'n gecompileerde Qlimax terugblik.

The Source zal wel binnenkant op hardcopy of zo uitkomen?
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 23:02:50 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196556844
Ok, here we go.

Er zit dus zo'n hardstyle nummer in mijn hoofd. Ik gok dat hij een jaar of 4 tot 7 oud is.

Je hoort volgens mij een keer of 3

Tututuuuuutuuutuu, langzaam wegfaden en dan komt het weer terug.

Dat is eigenlijk alles wat ik ervan weet. :')

Hij is sowieso niet van Headhunterz, Wildstylez volgens mij. De echte bazen in dit topic gaan mij aan de naam van dit nummer helpen _O_
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 23:17:15 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196557031
Het is sowieso geen raw style track. Dus Zatox en zijn mannen vallen af. Onderbuikgevoel zegt dat het een song van Frontliner of Coone, misschien Psycho Punkz of zo kan zijn. Blije meuk als Da Tweekaz zal het ook niet zijn, althans dat hoop ik niet.

Morgen maar verder zoeken :')
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 23:17:57 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196557046
Misschien is ie ook wel ouder. Geen idee of er vocals inzitten -O-
4045
onlogisch
pi_196559218
je kunt het beter even zingen/hummen/neuriën denk ik, melodieën uitschrijven met tutuuututuu maakt het niet heel makkelijk :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_196560791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 06:39 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt het beter even zingen/hummen/neuriën denk ik, melodieën uitschrijven met tutuuututuu maakt het niet heel makkelijk :P
Dat lijkt mij ook nuttig. Met dit soort omschrijvingen kom ik niet verder dan
:D
gr gr
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 12:58:31 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196597583
4045
onlogisch
pi_196599230
De stembussen zijn inmiddels weer open voor de TOTY. Gek jaar, geen feesten, maar daardoor hebben DJ's wel meer tijd in de studio doorgebracht, waardoor er best veel leuks is gereleased. Het wordt dus weer tijd om een lange lijst te maken en om vervolgens (na veel wikken en wegen) veel tracks te laten afvallen zodat je er uiteindelijk 10 overhoudt. :D
pi_196600039
2020 was, net zoals vorig jaar, i.m.o. een goed jaar voor hardstyle! Ik maak nooit lijstjes maar 't zou wel érg lastig worden, denk ik.
Succes allemaal! 8-)
  maandag 7 december 2020 @ 15:32:55 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196600182
Jaarlijstjes kan ik ook niet maken, daar luister ik niet genoeg voor. Maar als ik er een zou moeten kiezen... Jägerborn.
  maandag 7 december 2020 @ 18:10:41 #146
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_196603517
Ik had geen zin om er veel tijd aan te besteden dus ik heb dit in 2 minuten samengesteld

Helaas niet meer te veranderen want ik zag net pas dat Jay Reeve - Feel Good ook te selecteren is (wordt deze maand gereleased) :'(
👾
pi_196613220
WP-fan hiero, haha.
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:57:52 #148
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_196677878
👾
pi_196713603
Q top 100 2020 voting:
B-Front & Adrenalize - Above Heaven
D-Block & S-te-fan - Feel Inside
B-Front - Thank God For Music
D-Sturb & Sound Rush - Embracing The Madness
Ghost Stories - The Enemy (You Cannot See)
Phuture Noize & B-Front - My Beautiful Fantasy
Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Wildstylez Remix)
E-Force - Judgement Day
Frequencerz & E-Life - Miami Vice
Warface - Control The Soul

+ een eervolle vermelding voor 20-30 andere tracks. :D
pi_196718481
quote:
Ja, nice voor hem. Chille gast, verdiende i.m.o. al lang een groter podium. Had hem wel bij AoC willen zien / verwacht, maar soit.
pi_196742290
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_196743977
quote:
Lekker ja ^O^ net als die Qlimax plaat van SZP (Enter The Realm).
pi_196744985
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Lekker ja ^O^ net als die Qlimax plaat van SZP (Enter The Realm).
Die is meh.
Vind het maar een raar duo. Alle samenwerkingen zijn gruwelijk vet: darkest hour icm DBSTF en die collab met Phuture Noize is ook gruwelijk. Maar hun solo platen vind ik stuk voor stuk niks. Dat Qlimax anthem van 2018 was ook om te huilen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 16:01:37 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196747663

Première van DBSTF
4045
onlogisch
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:57:16 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196752189
Nou, Qlimax kunnen we gaan terugkijken op Netflix. Ben benieuwd wanneer.
pi_196753747
_O_ heel vet
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 17 december 2020 @ 17:51:16 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196788926
twitter
  donderdag 17 december 2020 @ 18:11:17 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196789247
quote:
Dan ga je in je eentje een beetje hakken in je woonkamertje?
  donderdag 17 december 2020 @ 18:13:18 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196789278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef Blackst4r het volgende:

[..]

Dan ga je in je eentje een beetje hakken in je woonkamertje?
Ja. Naakt.
  donderdag 17 december 2020 @ 18:14:41 #160
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196789298
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja. Naakt.
Lijkt me erg vervelend. Snikkel en ballen alle kanten op. Dan zou je iets moeten vinden om het kleiner te maken.
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 21:41:53 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196793559
quote:
Ik vind dit echt helemaal niets.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 21:42:28 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196793574
Doorgaans wel een grote fan van Headhunterz. Wat een enorme baas vind ik hem. Muzikaal gezien dan. Die act erom heen vind ik eng.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 21:43:05 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196793586
4045
onlogisch
  donderdag 17 december 2020 @ 22:22:22 #164
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_196794415
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Amen.
pi_196797766
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Moet jij weten :D
quote:
Deze is inderdaad echt nice _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!fotograaf dinsdag 22 december 2020 @ 01:07:26 #166
159915 -Menn0-
MNO
  dinsdag 22 december 2020 @ 04:15:19 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196874847
quote:
Zo vroeg al :o normaal gaan dingen pas 9u live.

Wel mooi: deze film is onheilspellend, meeslepend :D
  dinsdag 22 december 2020 @ 06:40:10 #168
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_196875282
quote:
Ze hadden er wel even een epilepsie-waarschuwing bij mogen zetten. |:(
👾
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:14:34 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196875809
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 06:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Ze hadden er wel even een epilepsie-waarschuwing bij mogen zetten. |:(
Die komt na de this is not a movie melding. Dan lig je al te schuimbekken, maar toch. :D
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:27:54 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196877320
Ik zit te kijken. Wat een waardeloze zooi tot nu toe. (16 minuten).

Staan ze te rammen op een fucking drumstel. Als ik dat wil zien ga ik wel naar een concert van Metallica ofzo :')
Ronduit waardeloos dat ze hier een Netflix docu mee vullen :r
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:29:28 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196877348
En ik mis de stem van Chris Corley gewoon ;(
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:30:27 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196877364
Gevolgd door dat flopnummer Transcendence. Nee, ik vind dit geen succes :)
4045
onlogisch
pi_196877639
:')

Maar hey, iedereen mag een mening hebben.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 11:05:40 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196877843
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
:')

Maar hey, iedereen mag een mening hebben.
Gelukkig maar :)

Helemaal gezien. Van mij had het niet gehoeven.
4045
onlogisch
pi_196878188
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gelukkig maar :)

Helemaal gezien. Van mij had het niet gehoeven.
Ik heb 'm destijds live gezien en het was wel vrij alternatief, ietwat zweverig, abstract en daardoor gewaagd. Maar juist daardoor sprak het me enorm aan. Tis veel meer cinematisch opgebouwd en echt een audiovisuele reis ipv een act.
Hier zit een heel creatief brein achter en moet enorm veel werk zijn geweest om dit zo neer te zetten. Wmb dikke kudos voor Q :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:34:41 #176
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_196881984
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit te kijken. Wat een waardeloze zooi tot nu toe. (16 minuten).

Staan ze te rammen op een fucking drumstel. Als ik dat wil zien ga ik wel naar een concert van Metallica ofzo :')
Ronduit waardeloos dat ze hier een Netflix docu mee vullen :r
Helemaal mee eens.
Dit brengt allesbehalve de echte sfeer van een feest zoals Qlimax
pi_196892414
Interessante reacties op Qlimax: The Source. Voor de mensen die het niet tof vonden, wat hadden ze volgens jullie moeten doen i.p.v. deze abstracte film?

Ikzelf zit al jaren niet meer in de Hardstyle, maar was toevallig die avond bij een maat die dit ging kijken en ik vond het echt bijzonder vet in elkaar zitten. Super goede concepting, camerawerk waar je u tegen zegt, bizarre licht/video-shows. Muziek-wise vind ik het niet vet meer, maar dat had ik van tevoren al geaccepteerd.
  maandag 4 januari 2021 @ 21:10:30 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197215127
Eindelijk goed gaan zitten voor Qlimax The Source en het heeft mijn verwachtingen overtroffen. De audiovisuele reis was prachtig. Dit was Qlimax.

Wel had ik graag langere DJ sets willen zien en horen, maar okay, dan is het minder die audiovisuele film natuurlijk.
pi_197220692
Ik moet het nog eens gaan bekijken maar ik ben benieuwd of het er van gaat komen.
Ik zit er, normaliter zonder corona, nog volop in en ga dan nog elke maand 1 of 2x feesten. Echter, en dat heb ik hier al vaker geroepen, gaat het mij om de dag zelf: leuk er op uit met vrienden, muziek, genieten, beetje gek doen. Zo'n gevoel krijg ik by far niet met thuis-streams en zulke uitzendingen. Helaas.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:01:11 #180
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_197232325
👾
pi_197281051

Zo zie je ze toch niet gauw, plaat van 12 minuten :D
Lange opbouw, maar wel met sounds uit elk hardstyle tijdperk. Gaaf nummertje :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_197285183
Ik heb echt genoten van de Qlimax docu op Netflix. Heel innoverend ook.
pi_197286258
Katana vind ik inderdaad een vette plaat en Thera is voor mij één van dé artiesten van de laatste maanden, met die early releases.
Ook stiekem een beetje omdat hij van de zomer echt een té dikke set heeft gedraaid op een privéfeestje van ons. *O*
pi_197360728
Meer mensen die dit tijdperk hebben meegemaakt? :D

Ik was toen 13, maar vond het toen al een gruwelijke plaat _O_
Geweldig dat ze met Dediqated in de eerste uren veel van dit tijdperk hebben gedraaid O+

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_197381108
Zeker, dat begon bij mij half / eind jaren '90 op de basisschool al met de cd's van Hakkuh en Flippuh. Ik weet nog dat we toen in groep 6 op vrijdagmiddag gingen 'hakken' op die muziek. Iets later werd dat de 'echte' Thunderdome, toen Sensation Black en via daar écht in de hardstyle gerold. Mooie dingen. *;
pi_197381330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:13 schreef Welten het volgende:
Zeker, dat begon bij mij half / eind jaren '90 op de basisschool al met de cd's van Hakkuh en Flippuh. Ik weet nog dat we toen in groep 6 op vrijdagmiddag gingen 'hakken' op die muziek.
Dit soort shit ja: _O-

Lang niet gehoord, maar wat klinkt het slecht zeg, haha.
gr gr
pi_197384484

Deze luisterde ik toen graag. Tóch al wel wat steviger, haha.
pi_197420860
Ja ja, ik dwaal af. Sorry.
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:17:34 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197676894
pi_197710743

O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_198029174
^ Ja, dat was altijd een lekker plaatje!

Ik heb me aangemeld voor die Fieldlab-events. Ik ben wel benieuwd, eerlijk gezegd...
pi_198031203
DQ1 2021 2022, zoals eigenlijk wel te verwachten was -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_198033183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Welten het volgende:
^ Ja, dat was altijd een lekker plaatje!

Ik heb me aangemeld voor die Fieldlab-events. Ik ben wel benieuwd, eerlijk gezegd...
Al 70.000 aanmeldingen hoorde ik?

Dan kan je wel een goed experiment doen. :D
gr gr
pi_198035882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
DQ1 2021 2022, zoals eigenlijk wel te verwachten was -O-
Ja, helaas. Zo'n thuisstream hoeft voor mij ook niet. Het leuke is er nu wel vanaf. Zeker nu we een jaar over de kalender heen gaan, dus events voor een tweede keer voorbij komen, heb je 't wel gezien, lijkt me.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Al 70.000 aanmeldingen hoorde ik?

Dan kan je wel een goed experiment doen. :D
Haha, helaas zal niet iedereen welkom zin. Slechts zo'n 1000 tot 1500 bezoekers, meen ik. Zou wel tof zijn om iets te kunnen doen. Ben ook wel benieuwd hoe ze het gaan invullen. Het is al over 3 weken.
pi_198056773
Het zat er wel aan te komen dat Defqon ook dit jaar niet door zou gaan. -O- Had nog stiekem de hoop een paar maanden later of zo, maja dan is op dat terrein Lowlands (als dat doorgaat) en er moet natuurlijk tijd zijn om alles van beide feesten op te bouwen / af te breken. Over vergunningen nog maar te zwijgen.

Bovendien ze je nu al dat zo veel feesten inmiddels in september gepland worden, dat je straks een "overkill" krijgt qua keuzes en misschien zelfs een tekort aan personeel op al die feesten als alles straks in september tegelijk is. Terwijl Q bij Defqon natuurlijk alles uit de kast wil trekken. Wellicht gaan ze vol voor Impaqt in september (als dat niet te vroeg komt) en misschien in NL nog een wat kleiner feest houden. Dus wat dat betreft is hun standpunt begrijpelijk, hoe sneu het ook is.

Benieuwd hoe de test events gaan uitpakken.
pi_198093322
Ik ben vooral benieuwd op welke termijn ze dingen gaan aankondigen. Gisteren kwam Thera met een solo-event in september. Ik heb volgens mij nu kaarten voor feesten / festivals van eind augustus tot begin oktober, elk weekend.

Dat zijn overigens veelal feesten die recent aangekondigd zijn en géén doorgeschoven events van 2020. Organisaties gaan logischerwijs nu al dingen plannen. Het lijkt me handig dat zo'n Q-dance dat ook gaat doen, alhoewel zij toch wel zullen uitverkopen.
pi_198093431
Heeeel stiekem komt het mij wel goed uit, dat het toch doorgeschoven wordt, gezien ik dat weekend niet onder een bruiloft uitkom. :9

Maar triest is het natuurlijk wel. Hoop dat Q er later dit jaar nog iets in kan schuiven. Vrees ook dat mede hierom de vraag naar kaarten voor bijv. Qlimax juist gevraagder worden onder het motto "ik moet dit jaar toch nog een Q-feestje meepakken".
pi_198095356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeeel stiekem komt het mij wel goed uit, dat het toch doorgeschoven wordt, gezien ik dat weekend niet onder een bruiloft uitkom. :9

Maar triest is het natuurlijk wel. Hoop dat Q er later dit jaar nog iets in kan schuiven. Vrees ook dat mede hierom de vraag naar kaarten voor bijv. Qlimax juist gevraagder worden onder het motto "ik moet dit jaar toch nog een Q-feestje meepakken".
Op dit moment ben om bereid alles mee te pakken. Zelfs een hiphop festival als er niks anders is :')
Het duurt me inmiddels echt veel te lang.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:48:17 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198095480
Ik heb in ieder geval al kaarten voor ASOT 1000 in Utrecht. Hopelijk komt er nog een Q-feestje met de tijden zoals op Dediqated (lekker overdag voor deze ouwe lul).
pi_198101513
Hopelijk kan Decibel dan wel doorgaan... (Eind augustus)
  vrijdag 19 februari 2021 @ 21:15:43 #203
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_198102178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Vrees ook dat mede hierom de vraag naar kaarten voor bijv. Qlimax juist gevraagder worden onder het motto "ik moet dit jaar toch nog een Q-feestje meepakken".
Correct, ben ik ook bang voor.
Qlimax word binnen een paar min uitverkocht zo, en ik verwacht dat ze 100+ gaan vragen :(
pi_198180796
Ook al is het geen hardstyle: morgen de kaartverkoop voor wat van die Field Lab-events. Duimen maar!
pi_198264497
Dikke plaat, Ronzz. Alleen hadden ze deze vorig jaar samen de plaat You uitgebracht en die is qua melodie bijna een 1 op 1 kopie en dat vind ik raar, haha. Luister maar:
pi_198265723
Ah ik dacht de nieuwe al ergens van te herkennen.. nu weet ik waarvan.
pi_198336295
Normaal gesproken hou ik van afwisselend melodisch, raw, beetje hardcore nummers... Maar toevallig dit euphorische nummer ontdekt via een Spotify Radio playlist en afgelopen dagen helemaal grijs gedraaid:

Ogen dicht en voorstellen dat je bij de endshow van een groot festival staat, vrienden om je heen (of kwijt), doppen lekker groot, armen in de lucht, biertje in de hand... B:)B O+

Oké, misschien is dit wat té melancholisch maar dat wijt ik aan het missen van festivals. :')
pi_198336589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Ogen dicht en voorstellen dat je bij de endshow van een groot festival staat, vrienden om je heen (of kwijt), doppen lekker groot, armen in de lucht, biertje in de hand... B:)B O+
Het leven kan zo simpel maar zó mooi zijn. O+
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:57:15 #210
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_198340881
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Normaal gesproken hou ik van afwisselend melodisch, raw, beetje hardcore nummers... Maar toevallig dit euphorische nummer ontdekt via een Spotify Radio playlist en afgelopen dagen helemaal grijs gedraaid:

Solstice is sowieso een baas _O_
👾
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 14:12:46 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198700251
4045
onlogisch
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:38:42 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198700616
quote:
Tracklist uit de reacties op YouTube

2005 - 24:45
34. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle- + The Prophet Emergency Call
35. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix)
36. DJ Isaac - Face Down Ass Up
37. The Prophet & Deepack - Stampuhh!!
38. Proppy & Heady - B-Side
39. Duro & The Prophet - Not-E-Nuff
40. The Darkraver - Kom Tie Dan He
41. Vorwerk - Vietnam/Cambodia
42. Nitro Man - Tekno Prime
43. DJ Mystery - Punani
44. DJ Isaac - Nobody Likes The Records That You Play
45. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Hardstyle Refixx)
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 15:02:16 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198700922
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tracklist uit de reacties op YouTube

2005 - 24:45
34. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle- + The Prophet Emergency Call
35. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix)
36. DJ Isaac - Face Down Ass Up
37. The Prophet & Deepack - Stampuhh!!
38. Proppy & Heady - B-Side
39. Duro & The Prophet - Not-E-Nuff
40. The Darkraver - Kom Tie Dan He
41. Vorwerk - Vietnam/Cambodia
42. Nitro Man - Tekno Prime
43. DJ Mystery - Punani
44. DJ Isaac - Nobody Likes The Records That You Play
45. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Hardstyle Refixx)
Dank. Volgende keer even verder kijken :D
4045
onlogisch
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:05:13 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198700949
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Graag gedaan 14.gif . Onder bijna alle livesets staat wel iemand met de tracklist, ideaal. Als Shazam het niet herkend dan a ik daar altijd kijken.

Enige nadeel is dat bij sommige nieuwe sets het vaak ID - ID is omdat de track nog niet officieel uit is.
pi_198702511
quote:
Zoooo, gouden plaat was dat. Goede herinneringen aan... toen jumpstyle nog helemaal hét was. :D

Overigens net gezien:
Lowlands en Defqon krijgen vergunning latere eindtijd, dus misschien al op donderdagavond beginnen? Of vrijdag overdag.

en

Nieuw campingterrein aan andere kant van Walibi voor Lowlands, Defqon en Opwekking
pi_198761708
Ik dacht ik de komende dagen wel even kaartjes voor VWAB te kunnen kopen. Zijn ze binnen het uur uitverkocht ;(
De run op tickets is begonnen. De volgende keer direct inslaan dus.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:02:39 #217
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_198761889
Ik heb gelukkig wel een kaartje kunnen bemachtigen w/ |:)
👾
pi_198762314
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je het orgineel had herkend was je er vast ook uitgekomen met Google: :P
Het blijft één van mijn favoriete jumpstyle-klassiekers. _O_
gr gr
pi_198762737
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:02 schreef mstx het volgende:
Ik heb gelukkig wel een kaartje kunnen bemachtigen w/ |:)
Ik bied 5eu
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_198762822
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht ik de komende dagen wel even kaartjes voor VWAB te kunnen kopen. Zijn ze binnen het uur uitverkocht ;(
Ah fuck, heb ik de kaartverkoop gemist? ;(
pi_198763624
Tickets in de pocket *O*
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:33:27 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198764124
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Potverdorie, in Rosmalen. Dat is vlakbij.

Is het trouwens enkel binnen, of ook op het grasveld?
pi_198765165
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Potverdorie, in Rosmalen. Dat is vlakbij.

Is het trouwens enkel binnen, of ook op het grasveld?
Vorige keren altijd binnen en nu (op 16 oktober) ga ik ook uit van alleen binnen.
gr gr
pi_198765507
Thuiswedstrijd zelfs ;(

Hopen dat er via via nog wat vrij komt
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_198769224
Ik heb ook een ticket! For old times sake :)
pi_198770065
Kaartje VWAB hier ook binnen. 8-)
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_198817886
Hier ook, met een volle bus die kant op is een garantie voor gezelligheid. 8-)
Erg veel zin in al! Alhoewel ik wel hoop (en stiekem verwacht) om voor die tijd al wel wat feestjes bezocht te kunnen hebben. Ik zat mijn agenda te checken en tot VWAB heb ik vanaf het eerste weekend in augustus elke weekend een festival staan, op 2 zaterdagen na. Drukke tijden. _O-
  maandag 5 april 2021 @ 08:30:18 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198860220
  Moderator donderdag 13 mei 2021 @ 22:55:12 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199412316
4045
onlogisch
pi_199414506
pi_199466759
Daar gaan doden vallen :P

Zaterdagavond erg gelachen bij de TweekaTV 50th Anniversary. Staat helaas nog niet op YouTube maar zal vast nog wel komen.. Uit mn hoofd duurde de uitzending 17u waar elk uur verschillende artiesten kwamen oa Sound Rush, Wildstylez, Headhunterz, Ran-D, Radical. _O_
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:54:23 #232
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_199493213
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:16:13 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199620008
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:23:33 #234
366734 dimmak
bitcoin
pi_199620164
quote:
Wat is dit nou weer. :')
  dinsdag 25 mei 2021 @ 23:06:17 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199620883
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer. :')
Alles wordt in een abonnement gegoten. Het kopen van kaartjes dus ook.
pi_199623274
typisch Q-dance, nog verder uitmelken waar mogelijk...

het gros zal die ¤ 50 p/j gaan betalen voor de "Priority access to ticket sales".
en daar zullen heel wat buitenlanders bij zijn gok ik, daar zijn Q-feesten heel belangrijk voor.
voor ons NL-ers ook wel, maar wij hebben ook veel kleinere / lokale feesten om heen te gaan.

ben blij dat ik al meer dan 10 jaar Q-feesten heb gehad, waarin tickets krijgen relatief makkelijk ging :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:39:42 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199624057
Ik zou het vooral jammer vinden als ik straks geen livesets meer kan terugkijken. Dat doe ik best veel op YouTube.
pi_199625130
Ik denk dat Q een snelle kapitaal injectie nodig heeft. Hun cashflow is flink ingezakt en dit is een snelle manier om direct aan geld te komen. Zo hoeven ze niet te wachten op festivals etc.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_199625288
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat Q een snelle kapitaal injectie nodig heeft. Hun cashflow is flink ingezakt en dit is een snelle manier om direct aan geld te komen. Zo hoeven ze niet te wachten op festivals etc.
klopt, ook geen onlogische stap gezien het (financiële) potentieel in de 'achterban'.

maar mensen die al 10+ jaren naar Q-feesten gaan, kunnen straks niet aan kaarten komen omdat willekeurige buitenlanders ineens naar DQ1 willen en dan via zo'n membership (vlak van tevoren) even ¤ 50 betalen voor priority access.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_199625299
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

klopt, ook geen onlogische stap gezien het (financiële) potentieel in de 'achterban'.

maar mensen die al 10+ jaren naar Q-feesten gaan, kunnen straks niet aan kaarten komen omdat willekeurige buitenlanders ineens naar DQ1 willen en dan via zo'n membership (vlak van tevoren) even ¤ 50 betalen voor priority access.
al zie ik Q er nog wel voor aan dat ze 10.000 (of meer) van die memberships verkopen en dan 5.000 kaarten beschikbaar stellen voor de priority sale :% oO< :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_199625322
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Ik zit er aan te denken om zo'n gratis membership te doen. Ik weiger om ervoor te betalen.

Ik heb een Q dance shirtje gekocht een paar maanden geleden. Puur om ze een beetje te sponsoren. En ik heb voor die Qlimax stream betaald. Daar heb ik iets voor teruggekregen.

Ik snap echt wel dat ze geld nodig hebben, maar dan wil ik wel echt iets daar tegenover staan, en niet een virtuele portier die me vooraan in de rij zet. Dat is behoefte creëren die er in principe niet is. Daar doe ik niet aan mee.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_199625427
quote:
Ik hoop vooral dat de oude livesets op YouTube blijven staan en niet achter een betaalmuur komen. Project One op Qlimax 2016 is legendarisch, die wil ik echt niet kwijtraken!
gr gr
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:34:06 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199625484
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:29 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat de oude livesets op YouTube blijven staan en niet achter een betaalmuur komen. Project One op Qlimax 2016 is legendarisch, die wil ik echt niet kwijtraken!
Misschien moeten we een lijstje maken en de sets gewoon gaan downloaden.
pi_199625547
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik zit er aan te denken om zo'n gratis membership te doen. Ik weiger om ervoor te betalen.

Ik heb een Q dance shirtje gekocht een paar maanden geleden. Puur om ze een beetje te sponsoren. En ik heb voor die Qlimax stream betaald. Daar heb ik iets voor teruggekregen.

Ik snap echt wel dat ze geld nodig hebben, maar dan wil ik wel echt iets daar tegenover staan, en niet een virtuele portier die me vooraan in de rij zet. Dat is behoefte creëren die er in principe niet is. Daar doe ik niet aan mee.
precies! ^O^

en gratis membership heb ik al, dat is gewoon een Q-account :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_199626534
Slaat nergens op en ik weiger dan ook te betalen. Vooral nu de festivalperikelen weer langzaam op gang komen en we hopelijk over een maandje of 3 weer buiten kunnen staan onder het genot van bonkende muziek.
pi_199626702
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:45 schreef Ronzz het volgende:
Slaat nergens op en ik weiger dan ook te betalen. Vooral nu de festivalperikelen weer langzaam op gang komen en we hopelijk over een maandje of 3 weer buiten kunnen staan onder het genot van bonkende muziek.
jij dus niet, want jij kunt geen kaartje krijgen omdat je geen ¤ 50 membership hebt. je bent niet echt DEDIQATED :Y) >:O
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_199626972
Lekker naar Decibel. Kaarten zijn nog te koop :Y
Mijn tickets zijn binnen, gauw m'n prik ophalen en knall0n
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:28:00 #248
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199627996
quote:

[..]

Altijd weer die verdomde buut'nlanders! :(
👾
pi_199633822
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker naar Decibel. Kaarten zijn nog te koop :Y
Mijn tickets zijn binnen, gauw m'n prik ophalen en knall0n
Is er al een line-up bekend? Of in ieder geval een area indeling. Als het zoals vroegah met een remember stage, industrial, early HC en eventueel Hardtrance stage is wil ik wel graag gaan :)
pi_199633876
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is ook prima, als ze het in een ander jasje hadden gegoten en bijv. gezegd 5 euro p/m om streams in top kwaliteit te kijken had er geen haan naar gekraaid. Echter die voorrang bij feestjes is gewoon een dickmove.
pi_199637544
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef T-Force het volgende:

[..]

Is er al een line-up bekend? Of in ieder geval een area indeling. Als het zoals vroegah met een remember stage, industrial, early HC en eventueel Hardtrance stage is wil ik wel graag gaan :)
Van wat ik ervan begrijp zou het in volle glorie met alle stages moeten doorgaan :)
Lineup is nog niet bekend.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 mei 2021 @ 08:29:16 #252
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:00:50 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199648656
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.

Ik ben teleurgesteld.
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:11:54 #254
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199648833
quote:
2s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.

Ik ben teleurgesteld.
Maar dan kun je wel 4 dagen kijken

Wie gaat er nou 4 dagen lang livetreams kijken :')
👾
pi_199651352
quote:

Ik ben teleurgesteld.
yup, zoveel mogelijk achter de betaalmuur... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:11 schreef mstx het volgende:

[..]

Maar dan kun je wel 4 dagen kijken

Wie gaat er nou 4 dagen lang livetreams kijken :')
het zal je denk ik verbazen hoeveel mensen dat doen :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_199653023
quote:
Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.

En idd, dat Dediqated Membership is best geldklopperij. Kan me voorstellen dat hun geld op is na een hele festivalloze periode maar ik kan me ook best wel voorstellen dat heel wat mensen (die door dezelfde crisis meer op hun geld moeten letten) niet zomaar even jaarlijks ¤ 50 betalen, puur om meer garantie tot ticket sales te krijgen. -O-

Het gaat inmiddels allemaal wel weer de goede kant op w.b. corona cijfers, dus hopelijk kunnen er vanaf augustus weer wat feestjes meegepakt worden. O+ Had wel weer 's zin in Decibel, maar ben dan wellicht een weekje op vakantie (ook dát heb ik gemist), dan maar een "vervangend feest" zoeken. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 28-05-2021 11:02:23 ]
pi_199655115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.

En idd, dat Dediqated Membership is best geldklopperij. Kan me voorstellen dat hun geld op is na een hele festivalloze periode maar ik kan me ook best wel voorstellen dat heel wat mensen (die door dezelfde crisis meer op hun geld moeten letten) niet zomaar even jaarlijks ¤ 50 betalen, puur om meer garantie tot ticket sales te krijgen. -O-

Het gaat inmiddels allemaal wel weer de goede kant op w.b. corona cijfers, dus hopelijk kunnen er vanaf augustus weer wat feestjes meegepakt worden. O+ Had wel weer 's zin in Decibel, maar ben dan wellicht een weekje op vakantie (ook dát heb ik gemist), dan maar een "vervangend feest" zoeken. ^O^
Geldklopperij zeker. Maar ook te begrijpen om hun kas na zo'n dramatisch 2020 weer een beetje te spekken.

Prima als dat voor één jaar zou zijn, maar dit gaat wel blijven.
pi_199656395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

jij dus niet, want jij kunt geen kaartje krijgen omdat je geen ¤ 50 membership hebt. je bent niet echt DEDIQATED :Y) >:O
Hahah via party-vervoer nooit problemen gehad :P
  zondag 6 juni 2021 @ 13:21:43 #260
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_199767202
Die OP :') :X

Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz , _O_ zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.

Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
* Hardclassics & Reminder
* Vroeger Was Alles Beter

Gaan we weer samen dansjes doen? :D
Wat je vindt, ...
  FOK!fotograaf maandag 7 juni 2021 @ 07:03:33 #261
159915 -Menn0-
MNO
pi_199778218
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz , _O_ zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.

Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel

Aaaanwezig!

Wel weer toe aan een feestje!
,,/
  maandag 7 juni 2021 @ 07:15:49 #262
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199778238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Thanks. Weekendticket gekocht :)
quote:
Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel

Gezellig, ik heb sowieso m'n Decibel kaartje van vorig jaar nog dus ik ben erbij *)
👾
pi_199814642
Ik ben hier ook een tijdje niet meer geweest maar ik ben wel vol goede moed voor de komende maanden. We beginnen al vrij snel: 4 juli 's ochtends naar B-Front en daarna door naar Harmony of Hardcore, haha. Dat is mijn eerste hardcorefeest in, ik denk, 7 jaar dus ik ben benieuwd of ik het nog een beetje kan. Eind juli naar Headhunterz at the beach, ook errggggg veel zin in.

Op Decibel heb ik wel goede hoop, eerlijk gezegd. Heb nog een weekendkaart met huisje (op het terrein) van vorig jaar dus dat wordt ook top. En dan barst het los: de 10 weken daarna iedere week een feest, t/m half oktober. Dan ben ik vast wel weer even genezen, haha.
pi_199815198
quote:
[ afbeelding ]

* Decibel

Qlimax 2009 heeft m'n ogen geopend en me langzaam doen switchen van hardcore naar hardstyle O+ ik weet nog wel dat A-lusion als 2e act op kwam en die eerste melodieën door het gelredome knalden. Gigantisch kippenvel moment!

maar ik heb nog steeds wel een zwak voor de pre-2010 hardcore (millennium hardcore noemen ze dat tegenwoordig?)
Anyway, tickets voor decibel in de pocket en toch wel bijzonder veel zin in :D
Mocht iemand een kaartje voor zaterdag over hebben, stuur me even een berichtje. Ik zoek er nog 2 :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_199816162
31 juli Headhunterz at the beach
14 augustus dance valley
28 en/of 29 augustus Mysteryland
11 september Hardclassics-reminder-on-the-beach

Zin in *O* B-)
pi_199817266
Tot de 31e, @Crohnjurist. Van te voren lekker inpilsen op 't strand. ;)
pi_199817618
Kan niet wachten op het eerste feestje. *O* Welke het wordt, geen idee. DB was ideaal geweest, maar dan ben ik op vakantie (ook belangrijk ;) ). Misschien Free Festival op Almere Strand, of 7th Sunday of zo. Heeft iemand een mooi overzichtje bij de hand van feestjes die wél doorgaan / verplaatst zijn? Mis op dit moment ff het overzicht.

Héél stiekem hoop ik dat ze het Sound Rush feest op 3 juli in 013 kunnen "upgraden" naar een hogere capaciteit / staand feest. ;) Maar vrees dat dat te vroeg komt, ondanks dat ze bepaalde versoepelingen willen vervroegen.
pi_199823616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Welten het volgende:
Tot de 31e, @:Crohnjurist. Van te voren lekker inpilsen op 't strand. ;)
Goed idee ^O^
pi_199831660
Zo, ze pakken even door.

https://www.hardnews.nl/r(...)MP2BzUcuu-LGkLYrJ4nE

REAWAKE Festival line-up
Adrenalize
Atmozfears vs. Demi Kanon
D-Sturb
Jay Reeve
Phuture Noize
Rejecta
Roughstate Alliance (Adaro x B-Front x Frequencerz x Ran-D)
Sound Rush
Hosted by Villain
pi_199831665
En ook deze kan ik niet laten schieten, haha. We gaan in ieder geval een poging wagen.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:46:03 #271
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199846027
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:28 schreef Welten het volgende:
En ook deze kan ik niet laten schieten, haha. We gaan in ieder geval een poging wagen.
Ik heb een kaartje *O*
👾
pi_199861543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 12:46 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik heb een kaartje *O*
Jaloers! Voor mij was het helaas geen optie, echt te ver weg en geen georganiseerde busreizen dus niet te doen. Alvast heel veel plezier!
pi_199892856
Yes, ook dabei. Zin in!
pi_200021430

Gaat iemand dit nog doen de komende dagen? Lange zit. :P

Snap trouwens niet veel van hoe je het nu kunt volgen. Op hun website staat: "Current Defqon.1 Primal Energy ticket holders will be able to watch it for free.". Maar volgens mij klopt dat niet, want weer ergens anders staat dat je een "Pay per minute" ticket moet aanschaffen. En terugkijken / -luisteren kan dacht ik alleen met Dediqated Membership dacht ik.
Ach ja, we zien wel. Heb eigenlijk nog genoeg andere dingen te doen, dus het grootste deel zal geskipt worden of later terug gekeken worden.
pi_200021949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gaat iemand dit nog doen de komende dagen? Lange zit. :P

Snap trouwens niet veel van hoe je het nu kunt volgen. Op hun website staat: "Current Defqon.1 Primal Energy ticket holders will be able to watch it for free.". Maar volgens mij klopt dat niet, want weer ergens anders staat dat je een "Pay per minute" ticket moet aanschaffen. En terugkijken / -luisteren kan dacht ik alleen met Dediqated Membership dacht ik.
Ach ja, we zien wel. Heb eigenlijk nog genoeg andere dingen te doen, dus het grootste deel zal geskipt worden of later terug gekeken worden.
Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!
pi_200022150
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:17 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!
Heb idd laatst een mail met een code voor ¤ 15 gekregen. Goed, gaan we die maar ff gebruiken. Dank voor je antwoord. Had het al eerder aan Q gevraagd maar die zijn niet zo snel. :+ Zou idd fijn zijn als je gewoon op je laptop of TV kunt kijken.
pi_200024309
Ik merk nu al dat ik me begin te ergeren aan dat membership van Q.
Krijg heel erg het gevoel dat als je dat niet neemt, dat je geen fuck meer waard bent en straks als 2e klas klant wordt beschouwd, terwijl ik toch echt tientallen feesten van ze heb bezocht en telkens de hoofdprijs heb betaald.

Volgens mij hebben we voor bijvoorbeeld het beeldmateriaal (dat nu nog vrij toegankelijk is) allemaal een ticketprijs betaald, waar dat soort overheadkosten in zaten berekend. En nu moet je dus opnieuw gaan betalen om die content te blijven zien.

Ik krijg daar een vieze nasmaak van.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_200024493
quote:
13s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Krijg heel erg het gevoel dat als je dat niet neemt, dat je geen fuck meer waard bent en straks als 2e klas klant wordt beschouwd, terwijl ik toch echt tientallen feesten van ze heb bezocht en telkens de hoofdprijs heb betaald.

Volgens mij hebben we voor bijvoorbeeld het beeldmateriaal (dat nu nog vrij toegankelijk is) allemaal een ticketprijs betaald, waar dat soort overheadkosten in zaten berekend. En nu moet je dus opnieuw gaan betalen om die content te blijven zien.

Beetje hetzelfde gevoel ja... Wordt wel heel commercieel zo.
pi_200025805
quote:

QFT
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_200025935
quote:

+1
pi_200029681
Maar zonder dat membership kan ik Defqon niet kijken dus?
pi_200031993
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef engine het volgende:
Maar zonder dat membership kan ik Defqon niet kijken dus?
dat wel, er zijn ook gewoon losse tickets te koop.

maar als je met een paar feesten doet, ben je duurder uit dan die ¤ 50 voor dat membership.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_200032179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat wel, er zijn ook gewoon losse tickets te koop.

maar als je met een paar feesten doet, ben je duurder uit dan die ¤ 50 voor dat membership.
Okay dan moet ik wat beter zoeken waar ik een los ticket kan kopen.

Als ik de feesten waar ik niet heen ga dan ook live (met video) zou kunnen volgen is het voor mij wel 50 euro waard :D maar dat zal wel niet.
Ik ga amper nog naar Q-dance feesten maar vind het wel leuk om ze thuis te volgen.
pi_200033950
pay-per-view ticket kost ¤ 15 zag ik net.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_200034017
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
pay-per-view ticket kost ¤ 15 zag ik net.
Heb het gevonden inmiddels. Moest nog een pagina verder klikken.
pi_200048180
En we zijn begonnen! *O* *O* *O*

Showtje wel hoor van Dr. Peacock en Sefa, echt prachtig _O_ O+
pi_200048237
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef Crohnjurist het volgende:

Ja dit is echt heel gaaf! _O_ *O*
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:16:19 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200048430
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef Crohnjurist het volgende:

Zag een clip voorbij komen op Facebook. Vette boot ja. Is de kwaliteit een beetje goed?

Ben je het aan het opnemen? :+
pi_200048479
pi_200048485
Kwaliteit is prima ^O^
pi_200048498
quote:
19s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zag een clip voorbij komen op Facebook. Vette boot ja. Is de kwaliteit een beetje goed?

Ben je het aan het opnemen? :+
Kwaliteit is perfect bij mij. ​Al zie ik op de chat dat er bij andere mensen wel problemen zijn. Zowel via de app op m'n smartphone als via live.q-dance.com heb ik perfect beeld en geluid!

Nee helaas voor jou neem ik het niet op ;)
pi_200062803
B-Front O+

Set is uiteraard al een tijdje terug, dwz voor zijn "squashongeluk", opgenomen. :s)
pi_200062909
Zaten vanmiddag ook wel leuke sets tussen :)

En Rebelion nu *O*
pi_200081324
Headhunterz heerlijke set!
  zondag 27 juni 2021 @ 10:49:36 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200087476
Voor al het voetvolk dat niet betaalt voor Q (zoals ik), hier een gratis nieuwe set

donderdag 1 juli 2021 @ 20:52:15 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200160861
  donderdag 1 juli 2021 @ 20:52:55 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200160872
Niet doorvertellen he -Menn0- :P
  FOK!fotograaf donderdag 1 juli 2021 @ 23:04:06 #298
159915 -Menn0-
MNO
pi_200162732
quote:
12s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet doorvertellen he -Menn0- :P
Eeeeeeeeven bookmarken!

Niks gezien….

Move along, nothing to see here!
,,/
pi_200168416
Ben zelf niet zo van de frenchcore maar ik vind deze set wel heel dik gedaan:
pi_200169269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 14:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben zelf niet zo van de frenchcore maar ik vind deze set wel heel dik gedaan:
Alleen voor de video al de moeite waard om een keer te kijken _O_
pi_200225648
We zijn los, hoor!
Van het weekend Harmony of Hardcore gehad en nu toeleven naar aanstaande zondag, REAWAKE. Veel zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')