Heb idd laatst een mail met een code voor ¤ 15 gekregen. Goed, gaan we die maar ff gebruiken. Dank voor je antwoord. Had het al eerder aan Q gevraagd maar die zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:17 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!
Beetje hetzelfde gevoel ja... Wordt wel heel commercieel zo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk nu al dat ik me begin te ergeren aan dat membership van Q.
Krijg heel erg het gevoel dat als je dat niet neemt, dat je geen fuck meer waard bent en straks als 2e klas klant wordt beschouwd, terwijl ik toch echt tientallen feesten van ze heb bezocht en telkens de hoofdprijs heb betaald.
Volgens mij hebben we voor bijvoorbeeld het beeldmateriaal (dat nu nog vrij toegankelijk is) allemaal een ticketprijs betaald, waar dat soort overheadkosten in zaten berekend. En nu moet je dus opnieuw gaan betalen om die content te blijven zien.
Ik krijg daar een vieze nasmaak van.
QFTquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Krijg heel erg het gevoel dat als je dat niet neemt, dat je geen fuck meer waard bent en straks als 2e klas klant wordt beschouwd, terwijl ik toch echt tientallen feesten van ze heb bezocht en telkens de hoofdprijs heb betaald.
Volgens mij hebben we voor bijvoorbeeld het beeldmateriaal (dat nu nog vrij toegankelijk is) allemaal een ticketprijs betaald, waar dat soort overheadkosten in zaten berekend. En nu moet je dus opnieuw gaan betalen om die content te blijven zien.
+1quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
dat wel, er zijn ook gewoon losse tickets te koop.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef engine het volgende:
Maar zonder dat membership kan ik Defqon niet kijken dus?
Okay dan moet ik wat beter zoeken waar ik een los ticket kan kopen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wel, er zijn ook gewoon losse tickets te koop.
maar als je met een paar feesten doet, ben je duurder uit dan die ¤ 50 voor dat membership.
Heb het gevonden inmiddels. Moest nog een pagina verder klikken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
pay-per-view ticket kost ¤ 15 zag ik net.
Ja dit is echt heel gaaf!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef Crohnjurist het volgende:
En we zijn begonnen!![]()
![]()
![]()
Showtje wel hoor van Dr. Peacock en Sefa, echt prachtig![]()
Zag een clip voorbij komen op Facebook. Vette boot ja. Is de kwaliteit een beetje goed?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef Crohnjurist het volgende:
En we zijn begonnen!![]()
![]()
![]()
Showtje wel hoor van Dr. Peacock en Sefa, echt prachtig![]()
Kwaliteit is perfect bij mij. Al zie ik op de chat dat er bij andere mensen wel problemen zijn. Zowel via de app op m'n smartphone als via live.q-dance.com heb ik perfect beeld en geluid!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag een clip voorbij komen op Facebook. Vette boot ja. Is de kwaliteit een beetje goed?
Ben je het aan het opnemen?
Alleen voor de video al de moeite waard om een keer te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben zelf niet zo van de frenchcore maar ik vind deze set wel heel dik gedaan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |