abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199637544
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef T-Force het volgende:

[..]

Is er al een line-up bekend? Of in ieder geval een area indeling. Als het zoals vroegah met een remember stage, industrial, early HC en eventueel Hardtrance stage is wil ik wel graag gaan :)
Van wat ik ervan begrijp zou het in volle glorie met alle stages moeten doorgaan :)
Lineup is nog niet bekend.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 mei 2021 @ 08:29:16 #252
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:00:50 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199648656
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.

Ik ben teleurgesteld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:11:54 #254
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199648833
quote:
2s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.

Ik ben teleurgesteld.
Maar dan kun je wel 4 dagen kijken

Wie gaat er nou 4 dagen lang livetreams kijken :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_199651352
quote:

Ik ben teleurgesteld.
yup, zoveel mogelijk achter de betaalmuur... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:11 schreef mstx het volgende:

[..]

Maar dan kun je wel 4 dagen kijken

Wie gaat er nou 4 dagen lang livetreams kijken :')
het zal je denk ik verbazen hoeveel mensen dat doen :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_199653023
quote:
Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.

En idd, dat Dediqated Membership is best geldklopperij. Kan me voorstellen dat hun geld op is na een hele festivalloze periode maar ik kan me ook best wel voorstellen dat heel wat mensen (die door dezelfde crisis meer op hun geld moeten letten) niet zomaar even jaarlijks ¤ 50 betalen, puur om meer garantie tot ticket sales te krijgen. -O-

Het gaat inmiddels allemaal wel weer de goede kant op w.b. corona cijfers, dus hopelijk kunnen er vanaf augustus weer wat feestjes meegepakt worden. O+ Had wel weer 's zin in Decibel, maar ben dan wellicht een weekje op vakantie (ook dát heb ik gemist), dan maar een "vervangend feest" zoeken. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 28-05-2021 11:02:23 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_199655115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.

En idd, dat Dediqated Membership is best geldklopperij. Kan me voorstellen dat hun geld op is na een hele festivalloze periode maar ik kan me ook best wel voorstellen dat heel wat mensen (die door dezelfde crisis meer op hun geld moeten letten) niet zomaar even jaarlijks ¤ 50 betalen, puur om meer garantie tot ticket sales te krijgen. -O-

Het gaat inmiddels allemaal wel weer de goede kant op w.b. corona cijfers, dus hopelijk kunnen er vanaf augustus weer wat feestjes meegepakt worden. O+ Had wel weer 's zin in Decibel, maar ben dan wellicht een weekje op vakantie (ook dát heb ik gemist), dan maar een "vervangend feest" zoeken. ^O^
Geldklopperij zeker. Maar ook te begrijpen om hun kas na zo'n dramatisch 2020 weer een beetje te spekken.

Prima als dat voor één jaar zou zijn, maar dit gaat wel blijven.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_199656395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

jij dus niet, want jij kunt geen kaartje krijgen omdat je geen ¤ 50 membership hebt. je bent niet echt DEDIQATED :Y) >:O
Hahah via party-vervoer nooit problemen gehad :P
  zondag 6 juni 2021 @ 13:21:43 #260
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_199767202
Die OP :') :X

Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz , _O_ zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.

Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
* Hardclassics & Reminder
* Vroeger Was Alles Beter

Gaan we weer samen dansjes doen? :D
Wat je vindt, ...
  FOK!fotograaf maandag 7 juni 2021 @ 07:03:33 #261
159915 -Menn0-
MNO
pi_199778218
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz , _O_ zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.

Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel

Aaaanwezig!

Wel weer toe aan een feestje!
,,/
  maandag 7 juni 2021 @ 07:15:49 #262
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199778238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Thanks. Weekendticket gekocht :)
quote:
Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel

Gezellig, ik heb sowieso m'n Decibel kaartje van vorig jaar nog dus ik ben erbij *)
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_199814642
Ik ben hier ook een tijdje niet meer geweest maar ik ben wel vol goede moed voor de komende maanden. We beginnen al vrij snel: 4 juli 's ochtends naar B-Front en daarna door naar Harmony of Hardcore, haha. Dat is mijn eerste hardcorefeest in, ik denk, 7 jaar dus ik ben benieuwd of ik het nog een beetje kan. Eind juli naar Headhunterz at the beach, ook errggggg veel zin in.

Op Decibel heb ik wel goede hoop, eerlijk gezegd. Heb nog een weekendkaart met huisje (op het terrein) van vorig jaar dus dat wordt ook top. En dan barst het los: de 10 weken daarna iedere week een feest, t/m half oktober. Dan ben ik vast wel weer even genezen, haha.
pi_199815198
quote:
[ afbeelding ]

* Decibel

Qlimax 2009 heeft m'n ogen geopend en me langzaam doen switchen van hardcore naar hardstyle O+ ik weet nog wel dat A-lusion als 2e act op kwam en die eerste melodieën door het gelredome knalden. Gigantisch kippenvel moment!

maar ik heb nog steeds wel een zwak voor de pre-2010 hardcore (millennium hardcore noemen ze dat tegenwoordig?)
Anyway, tickets voor decibel in de pocket en toch wel bijzonder veel zin in :D
Mocht iemand een kaartje voor zaterdag over hebben, stuur me even een berichtje. Ik zoek er nog 2 :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_199816162
31 juli Headhunterz at the beach
14 augustus dance valley
28 en/of 29 augustus Mysteryland
11 september Hardclassics-reminder-on-the-beach

Zin in *O* B-)
pi_199817266
Tot de 31e, @Crohnjurist. Van te voren lekker inpilsen op 't strand. ;)
pi_199817618
Kan niet wachten op het eerste feestje. *O* Welke het wordt, geen idee. DB was ideaal geweest, maar dan ben ik op vakantie (ook belangrijk ;) ). Misschien Free Festival op Almere Strand, of 7th Sunday of zo. Heeft iemand een mooi overzichtje bij de hand van feestjes die wél doorgaan / verplaatst zijn? Mis op dit moment ff het overzicht.

Héél stiekem hoop ik dat ze het Sound Rush feest op 3 juli in 013 kunnen "upgraden" naar een hogere capaciteit / staand feest. ;) Maar vrees dat dat te vroeg komt, ondanks dat ze bepaalde versoepelingen willen vervroegen.
pi_199823616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Welten het volgende:
Tot de 31e, @:Crohnjurist. Van te voren lekker inpilsen op 't strand. ;)
Goed idee ^O^
pi_199831660
Zo, ze pakken even door.

https://www.hardnews.nl/r(...)MP2BzUcuu-LGkLYrJ4nE

REAWAKE Festival line-up
Adrenalize
Atmozfears vs. Demi Kanon
D-Sturb
Jay Reeve
Phuture Noize
Rejecta
Roughstate Alliance (Adaro x B-Front x Frequencerz x Ran-D)
Sound Rush
Hosted by Villain
pi_199831665
En ook deze kan ik niet laten schieten, haha. We gaan in ieder geval een poging wagen.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:46:03 #271
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199846027
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:28 schreef Welten het volgende:
En ook deze kan ik niet laten schieten, haha. We gaan in ieder geval een poging wagen.
Ik heb een kaartje *O*
👾
pi_199861543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 12:46 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik heb een kaartje *O*
Jaloers! Voor mij was het helaas geen optie, echt te ver weg en geen georganiseerde busreizen dus niet te doen. Alvast heel veel plezier!
pi_199892856
Yes, ook dabei. Zin in!
pi_200021430

Gaat iemand dit nog doen de komende dagen? Lange zit. :P

Snap trouwens niet veel van hoe je het nu kunt volgen. Op hun website staat: "Current Defqon.1 Primal Energy ticket holders will be able to watch it for free.". Maar volgens mij klopt dat niet, want weer ergens anders staat dat je een "Pay per minute" ticket moet aanschaffen. En terugkijken / -luisteren kan dacht ik alleen met Dediqated Membership dacht ik.
Ach ja, we zien wel. Heb eigenlijk nog genoeg andere dingen te doen, dus het grootste deel zal geskipt worden of later terug gekeken worden.
pi_200021949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gaat iemand dit nog doen de komende dagen? Lange zit. :P

Snap trouwens niet veel van hoe je het nu kunt volgen. Op hun website staat: "Current Defqon.1 Primal Energy ticket holders will be able to watch it for free.". Maar volgens mij klopt dat niet, want weer ergens anders staat dat je een "Pay per minute" ticket moet aanschaffen. En terugkijken / -luisteren kan dacht ik alleen met Dediqated Membership dacht ik.
Ach ja, we zien wel. Heb eigenlijk nog genoeg andere dingen te doen, dus het grootste deel zal geskipt worden of later terug gekeken worden.
Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')