Van wat ik ervan begrijp zou het in volle glorie met alle stages moeten doorgaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is er al een line-up bekend? Of in ieder geval een area indeling. Als het zoals vroegah met een remember stage, industrial, early HC en eventueel Hardtrance stage is wil ik wel graag gaan
Maar dan kun je wel 4 dagen kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.
Ik ben teleurgesteld.
yup, zoveel mogelijk achter de betaalmuur...quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro voor Defqon @ Home en dan kun je dus eenmalig kijken. Terugkijken is voor betalende abonnees.
Ik ben teleurgesteld.
het zal je denk ik verbazen hoeveel mensen dat doenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar dan kun je wel 4 dagen kijken
Wie gaat er nou 4 dagen lang livetreams kijken
Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geldklopperij zeker. Maar ook te begrijpen om hun kas na zo'n dramatisch 2020 weer een beetje te spekken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat betreffende weekend veel kan zien, vorig jaar heb ik achteraf wat setjes op YT / Mixcloud terug gekeken / geluisterd. Maar aangezien ook dat achter een paywall komt weet ik niet of ze dan achteraf nog online komen.
En idd, dat Dediqated Membership is best geldklopperij. Kan me voorstellen dat hun geld op is na een hele festivalloze periode maar ik kan me ook best wel voorstellen dat heel wat mensen (die door dezelfde crisis meer op hun geld moeten letten) niet zomaar even jaarlijks ¤ 50 betalen, puur om meer garantie tot ticket sales te krijgen.![]()
Het gaat inmiddels allemaal wel weer de goede kant op w.b. corona cijfers, dus hopelijk kunnen er vanaf augustus weer wat feestjes meegepakt worden.Had wel weer 's zin in Decibel, maar ben dan wellicht een weekje op vakantie (ook dát heb ik gemist), dan maar een "vervangend feest" zoeken.
Hahah via party-vervoer nooit problemen gehadquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij dus niet, want jij kunt geen kaartje krijgen omdat je geen ¤ 50 membership hebt. je bent niet echt DEDIQATED![]()
Aaaanwezig!quote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Die OP![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz ,zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.
Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
* Hardclassics & Reminder
* Vroeger Was Alles Beter
Gaan we weer samen dansjes doen?
quote:
Gezellig, ik heb sowieso m'n Decibel kaartje van vorig jaar nog dus ik ben erbijquote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
Qlimax 2009 heeft m'n ogen geopend en me langzaam doen switchen van hardcore naar hardstylequote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Die OP![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is up, helden?! Long time no see/hear/dance. Goed om te zien dat er nog steeds original G's hier rondhangen;
mstx, ReMcOrE, T-Force, -MennO-, Quyxz ,zag zelfs Tha_Bartman nog reageren. Ook een hoop nieuwe namen hoewel Neo-Mullen toen ook al begon te posten in de HS naast de HC.
Heb de laatstse jaren alleen nog maar de Vroeger Was Alles Beter & Origin-feesten (Maaspoort) gepakt samen met NLS04 & T-Killer (spreek die nog wekelijks). Nu er allemaal kaartjes beschikbaar zijn maar meteen mn festival-seizoen ingekocht:
* Decibel
Goed ideequote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Welten het volgende:
Tot de 31e, @:Crohnjurist. Van te voren lekker inpilsen op 't strand.
Ik heb een kaartjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:28 schreef Welten het volgende:
En ook deze kan ik niet laten schieten, haha. We gaan in ieder geval een poging wagen.
Jaloers! Voor mij was het helaas geen optie, echt te ver weg en geen georganiseerde busreizen dus niet te doen. Alvast heel veel plezier!quote:
Volgens mij heb je een link gehad om een ticket te kopen met een code als je al Defqon.1 tickets hebt zodat het gratis is. Ik heb een Dediqated membership genomen zodat ik straks ook korting krijg op de uitbreiding naar 4 dagen en dan kun je in de Q-dance network app Defqon at home kijken. Het is alleen nog wel onduidelijk of je het dan kunt streamen naar tv of laptop. Wel slecht als je alleen kunt kijken op telefoon of tablet.. We gaan het zien morgen!quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat iemand dit nog doen de komende dagen? Lange zit.
Snap trouwens niet veel van hoe je het nu kunt volgen. Op hun website staat: "Current Defqon.1 Primal Energy ticket holders will be able to watch it for free.". Maar volgens mij klopt dat niet, want weer ergens anders staat dat je een "Pay per minute" ticket moet aanschaffen. En terugkijken / -luisteren kan dacht ik alleen met Dediqated Membership dacht ik.
Ach ja, we zien wel. Heb eigenlijk nog genoeg andere dingen te doen, dus het grootste deel zal geskipt worden of later terug gekeken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |