Correct, ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Vrees ook dat mede hierom de vraag naar kaarten voor bijv. Qlimax juist gevraagder worden onder het motto "ik moet dit jaar toch nog een Q-feestje meepakken".
Het leven kan zo simpel maar zó mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Ogen dicht en voorstellen dat je bij de endshow van een groot festival staat, vrienden om je heen (of kwijt), doppen lekker groot, armen in de lucht, biertje in de hand...![]()
![]()
Solstice is sowieso een baasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Normaal gesproken hou ik van afwisselend melodisch, raw, beetje hardcore nummers... Maar toevallig dit euphorische nummer ontdekt via een Spotify Radio playlist en afgelopen dagen helemaal grijs gedraaid:
Tracklist uit de reacties op YouTubequote:
Dank. Volgende keer even verder kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tracklist uit de reacties op YouTube
2005 - 24:45
34. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle- + The Prophet Emergency Call
35. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix)
36. DJ Isaac - Face Down Ass Up
37. The Prophet & Deepack - Stampuhh!!
38. Proppy & Heady - B-Side
39. Duro & The Prophet - Not-E-Nuff
40. The Darkraver - Kom Tie Dan He
41. Vorwerk - Vietnam/Cambodia
42. Nitro Man - Tekno Prime
43. DJ Mystery - Punani
44. DJ Isaac - Nobody Likes The Records That You Play
45. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Hardstyle Refixx)
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank. Volgende keer even verder kijken
Zoooo, gouden plaat was dat. Goede herinneringen aan... toen jumpstyle nog helemaal hét was.quote:
Als je het orgineel had herkend was je er vast ook uitgekomen met Google:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank. Volgende keer even verder kijken
Ik bied 5euquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:02 schreef mstx het volgende:
Ik heb gelukkig wel een kaartje kunnen bemachtigen![]()
Ah fuck, heb ik de kaartverkoop gemist?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht ik de komende dagen wel even kaartjes voor VWAB te kunnen kopen. Zijn ze binnen het uur uitverkocht
De run op tickets is begonnen. De volgende keer direct inslaan dus.
Potverdorie, in Rosmalen. Dat is vlakbij.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht ik de komende dagen wel even kaartjes voor VWAB te kunnen kopen. Zijn ze binnen het uur uitverkocht
De run op tickets is begonnen. De volgende keer direct inslaan dus.
Vorige keren altijd binnen en nu (op 16 oktober) ga ik ook uit van alleen binnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Potverdorie, in Rosmalen. Dat is vlakbij.
Is het trouwens enkel binnen, of ook op het grasveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |