1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | Nr. Coureur Team Auto #00 Quin Houff StarCom Racing Chevrolet #1 Kurt Busch Chip Ganassi Racing Chevrolet #2 Brad Keselowski Team Penske Ford #3 Austin Dillon Richard Childress Racing Chevrolet #4 Kevin Harvick Stewart-Haas Racing Ford #6 Ryan Newman Roush Fenway Racing Ford #8 Tyler Reddick (R) Richard Childress Racing Chevrolet #9 Chase Elliot Hendrick Motorsport Chevrolet #10 Aric Almirola Stewart-Haas Racing Ford #11 Denny Hamlin Joe Gibbs Racing Toyota #12 Ryan Blaney Team Penske Ford #13 Ty Dillon Germain Racing Chevrolet #14 Clint Bowyer Stewart-Haas Racing Ford #15 Brennan Poole (R) Premium Motorsports Chevrolet #17 Chris Buescher Roush Fenway Racing Ford #18 Kyle Busch Joe Gibbs Racing Toyota #19 Martin Truex Jr. Joe Gibbs Racing Toyota #20 Erik Jones Joe Gibbs Racing Toyota #21 Matt DiBenedetto Wood Brothers Racing Ford #22 Joey Logano Team Penske Ford #24 William Byron Hendrick Motorsport Chevrolet #32 Corie LaJoie Go Fas Racing Ford #34 Michael McDowell Front Row Motorsports Ford #37 Ryan Preece JTG Daugherty Racing Chevrolet #38 John Hunter Nemechek (R) Front Row Motorsports Ford #41 Cole Custer (R) Stewart-Haas Racing Ford #42 Matt Kenseth* Chip Ganassi Racing Chevrolet #43 Bubba Wallace Richard Petty Motorsports Chevrolet #47 Ricky Stenhouse Jr. JTG Daugherty Racing Chevrolet #48 Jimmie Johnson Hendrick Motorsport Chevrolet #66 Timmy Hill MBM Motorsports Ford/Toyota #88 Alex Bowman Hendrick Motorsport Chevrolet #95 Christopher Bell (R) Leavine Family Racing Toyota #96 Daniel Suarez Gaunt Brothers Racing Toyota |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kalender is omgegooid he. Normaal valt het altijd wel mee met die regen.quote:
Duurt nog wel effe...quote:Op zondag 28 juni 2020 23:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoelang verwacht men?
Ik ga even een peukje doen, dan biertje opdrinken. Daarna is het wel klaar hier.
Zal wel morgen wordenquote:More rain & a heavy embedded cell/NW of track - will continue to move across track. Lightning abt 12 miles NW of track Severe t-storm watch in effect to 8 PM ET
Oh jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:35 schreef Starflyer het volgende:
En dan Haley versus Herbst niet noemen
Een actie waarvoor Haley 2 ronden straf kreeg.
Helaas wel.quote:
Ze maken het de Europese fans niet makkelijk dit jaarquote:
Ach, heb ik straks tenminste tijd om op het gemakje de Xfinity-race te kijkenquote:Op zondag 5 juli 2020 12:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze maken het de Europese fans niet makkelijk dit jaar
Wat overigens een einde maakt aan een reeks van 663 opeenvolgende starts (de op vier na langste reeks ooit in NASCAR), dát vind ik pas jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:50 schreef 4-elements het volgende:
Geen Jimmie Johnson dit weekend. Hij heeft corona.![]()
https://www.nascar.com/ne(...)itive-covid-19-test/
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Blijft raar. Ze rijden niet bij bliksem omdat daar ooit een paar toeschouwers zijn overleden. Prima.
Als er toeschouwers zijn dan...
MAAR ER ZIT GEEN HOND
Jij ging morgen terugkijken tochquote:Op zondag 5 juli 2020 22:14 schreef Starflyer het volgende:
Het zal eens niet
Het is dit jaar wel heel erg met regen en onweer.
Wil de start dan nog wel zienquote:
Pitcrew.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Blijft raar. Ze rijden niet bij bliksem omdat daar ooit een paar toeschouwers zijn overleden. Prima.
Als er toeschouwers zijn dan...
MAAR ER ZIT GEEN HOND
Dat is nog te begrijpen. Verder wel lollig dat ze in normale omstandigheden als alles bomvol zit niet rijden bij bliksem omdat dat gevaarlijk is. Waar denken ze dan dat al die mensen heen gaan?quote:
Vergelijkbaar met Jones.quote:
Ja ik ben het nu ook wel zat!quote:Op maandag 6 juli 2020 02:50 schreef Mobster273 het volgende:
Toch is het zorgwekkend, niet omdat het toevallig Harvick is, maar voor een serie die bekend staat om onvoorspelbaarheid, dat nu de helft van 16 races door maar 2 coureurs is gewonnen.
Aansteller hoor. Trump zegt voor deze keer niks raars.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wallace reageert op de tweet van Trump: https://www.nu.nl/sport-o(...)e-wint-van-haat.html
Hij propageert weer fake newsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aansteller hoor. Trump zegt voor deze keer niks raars.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Komend weekend is Jimmy Johnson weer terug.
https://racer.com/2020/07(...)egative-covid-tests/
Afgelopen vrijdag testte Johnson positief voor Covid-19.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Komend weekend is Jimmy Johnson weer terug.
https://racer.com/2020/07(...)egative-covid-tests/
De testen zijn sowieso onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag testte Johnson positief voor Covid-19.
Na vijf dagen heeft hij nu twee keer negatief getest, en mag nu weer rijden.
Hier klopt iets niet toch?
Misschien was het wel een vals positiefquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag testte Johnson positief voor Covid-19.
Na vijf dagen heeft hij nu twee keer negatief getest, en mag nu weer rijden.
Hier klopt iets niet toch?
Het is sowieso een vreemde reclame, want als je daadwerkelijk op de geadverteerde tijd van woensdag 01.00u inschakelt, ben je 24 uur te vroegquote:Op zondag 12 juli 2020 18:31 schreef heywoodu het volgende:
Ziggo maakt al een paar dagen reclame voor de All-Star Race van komende week, ergens midden in de nacht. Rare keuze, want vanavond staat er ook een race op het programma die met 20.30 wél een fijne kijktijd heeft voor de meeste mensen. Nu denken mensen die het niet op de voet volgen dus dat er vanavond niks is
Nou kan Ziggo een vooruitziende blik hebben, want er heerst kutweer in de regio, je verwacht het niet, en NASCAR_WXMan schat het op 45-55% kans op racen.
Ja, dat is ook altijd vervelend. Het gaf me even hoop dat ik live kon kijken, want woensdag vrij, tot ik me bedacht dat ze donderdag bedoeldenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemde reclame, want als je daadwerkelijk op de geadverteerde tijd van woensdag 01.00u inschakelt, ben je 24 uur te vroeg
Irritante gewoonte, ja. Veel te veel mensen hebben die echter...quote:Op zondag 12 juli 2020 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd vervelend. Het gaf me even hoop dat ik live kon kijken, want woensdag vrij, tot ik me bedacht dat ze donderdag bedoelden
Even aan Rick melden vanavond dat is weer eens wat anders dan de vraag waar de slang voor is of kan Max NASCAR rijdenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemde reclame, want als je daadwerkelijk op de geadverteerde tijd van woensdag 01.00u inschakelt, ben je 24 uur te vroeg
Kan ie dat?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:00 schreef vipergts het volgende:
[..]
Even aan Rick melden vanavond dat is weer eens wat anders dan de vraag waar de slang voor is of kan Max NASCAR rijden
Geen idee zijn lijntje naar ziggo zal korter zijn dan het onzequote:
Of Max NASCAR kan rijden bedoelt hij wellichtquote:Op zondag 12 juli 2020 19:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
Geen idee zijn lijntje naar ziggo zal korter zijn dan het onze
Dan geef ik geen antwoord want elke keer als die vragen voor ij komen zit ik naar de tv te schreeuwen 😛quote:Op zondag 12 juli 2020 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of Max NASCAR kan rijden bedoelt hij wellicht
Helaas wordt nooit gevraagd op welk niveau. Verstappen zal een NASCAR-auto echt wel heel veel beter over een oval kunnen jagen dan 99,99% van de mensen op aarde, maar niet zo snel als de Cup-toppersquote:Op zondag 12 juli 2020 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of Max NASCAR kan rijden bedoelt hij wellicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |