Jij rijdt zelf mee met de VLN 😱 Dat is wel heel gaaf! Vaker op de Ring geweest, ook een keer met de 24 uur. Wat een fantastische ervaring was dat!!quote:Op zondag 28 juni 2020 08:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nope.
Ik weet dat er best wat techniek in die auto's zit en dat er natuurlijk tactiek en strategie gebruikt wordt, maar ik zie het gewoon niet.
Inhalen is weinig spectaculair, tenzij ze elkaar raken. De snelheid is wel erg hoog natuurlijk, hoewel ik dat gisteren ook niet echt uit de beelden haalde. Ik zie niemand meerdere bochten of rondes voorbereiden op een mooie inhaalactie. Hooguit wat voordeel bij herstarts en af toe door slipstreamen. Dat lijkt voor mij echt het allerspannendste (nou poepoe)Zoals het in beeld gebracht wordt dan he.
Wat doen die spotters nou eigenlijk precies, want dat kon ik er niet uit halen. En als ik dan iemand met een krik zie rennenZelfs onze Clio heeft airjacks.
Doe mij maar een VLN race. Keihard knokken op de baan en 150 auto's in 22 klasses. En een baan met echte bochten
Nascar is tot zover niet echt wat voor mij dusThey makin' a left turrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnz!
Dit!quote:
Voorlopig droog. Zit enorme onweersbui in de buurt, maar lijkt het circuit te missen.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik ook maar iets méér dan de start kan zien..
Maar mis ik dikke regen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |