Dat vind ik (nu) ook wel inderdaad. Alleen NSB-er is nog altijd een vrij harde beschuldiging.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog steeds wel een vreemd statement. Het is niet alsof het een geheime opname was en de sponsoren dit allemaal niet nog wisten. Dat het alsnog een vrij treurige oproep is, absoluut.
Ah de klassieke, 'maar hullie dan'. Zelfs als je gelijk hebt, is dat geen sterk argument.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijdens Op 1. Begon Genee over een ogenschijnlijke Ali B-rascistische opmerking in één van zijn cabaretshows. Dat dat wel mocht en dat bij VI werd over gevallen
Ah ja, “er zitten hier zo veel negers, ik zou bijna mijn schoen zetten” was ook niet echt een handige grap van Ali.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijdens Op 1. Begon Genee over een ogenschijnlijke Ali B-rascistische opmerking in één van zijn cabaretshows. Dat dat wel mocht en dat bij VI werd over gevallen
Ik weet niet of dat hier zo is, maar soms wordt dat argument ook wel weer wat te makkelijk weggelachen, terwijl het soms ook enige hypocrisie blootlegt.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah de klassieke, 'maar hullie dan'. Zelfs als je gelijk hebt, is dat geen sterk argument.
Ja die ja. Maar Genee hoeft dat er niet bij te pakken als argument in dit gesprek, dat gaat echt over iets heel anders, heeft hij niks mee te makenquote:Op zondag 28 juni 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, “er zitten hier zo veel negers, ik zou bijna mijn schoen zetten” was ook niet echt een handige grap van Ali.
Ah. Ik denk dat het verschil erin zit dat als je het tegen iemand zelf zegt, altijd wat anders binnenkomt dan als iemand er niet bij is.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, “er zitten hier zo veel negers, ik zou bijna mijn schoen zetten” was ook niet echt een handige grap van Ali.
Dat was waarschijnlijk in de tijd dat iedereen de pest had aan Mocros en dit mooi de aandacht afleidtquote:Op zondag 28 juni 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
wanneer was de tijd dan dat iedereen de pest had aan mocros?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk in de tijd dat iedereen de pest had aan Mocros en dit mooi de aandacht afleidt
In dat geval moet je de collumn van Youp van het Hek eens lezenquote:Op zondag 28 juni 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist niet dat Boomsma zo'n politiek correcte matennaaier was
Ik moest lachen, wat nuquote:Op zondag 28 juni 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In dat geval moet je de collumn van Youp van het Hek Lezen
https://youp.nl/columns/veronica-in-fight
Dat klopt. Maar negen van de tien zijn de situaties niet helemaal te vergelijken, waardoor je de tegenstander juist vuur geeft om te zeggen, 'ja maar daar was het zus en zo'. Je schiet er niets mee op. Wel een logische reactie om te gebruiken hoor (maar zij dan?).quote:Op zondag 28 juni 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hier zo is, maar soms wordt dat argument ook wel weer wat te makkelijk weggelachen, terwijl het soms ook enige hypocrisie blootlegt.
Mja, wissel de blanke man en de Marokkaan om en het ligt meteen gevoeliger. Dat daar commentaar op komt is op zich logisch.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die ja. Maar Genee hoeft dat er niet bij te pakken als argument in dit gesprek, dat gaat echt over iets heel anders, heeft hij niks mee te maken
Dan moet je als boete je baan opgeven aan een zwarte transgenderquote:
Ja, het kan heel uitnodigend zijn inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar negen van de tien zijn de situaties niet helemaal te vergelijken, waardoor je de tegenstander juist vuur geeft om te zeggen, 'ja maar daar was het zus en zo'. Je schiet er niets mee op. Wel een logische reactie om te gebruiken hoor (maar zij dan?).
Ja prima TV.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
@:skysherrif kijk je nog? Ik vind oprecht dat Pauw het best goed doet. Af en toe een steekje geven, goede vragen stellen, hem niet per se helemaal de grond in boren. Best een goed gesprek eerlijk
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |