Ja toch alsof de moeder dan de zoon niet echt "los kan laten" ofzo, en het onbewust toch raar is dat er een vrouw is die veel closer is met hem inmiddels.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bewust of onbewust vast wel ja, heel irritant. Ik heb dat sowieso altijd een lastige dynamiek gevonden hoor, die tussen vrouw en moeder.
Great British Bake Offquote:
Oh handig! Voor de Jitsi van woensdag?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:30 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb inmiddels een manier gevonden om de microfoon van mijn telefoon als microfoon van mijn laptop te gebruiken
quote:
Het komt vaak voor inderdaad. Maar ja, ze heeft het maar te accepteren.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch alsof de moeder dan de zoon niet echt "los kan laten" ofzo, en het onbewust toch raar is dat er een vrouw is die veel closer is met hem inmiddels.
Kan me er niet enorm in verplaatsen ofzo, maar je ziet het wel eens.
quote:
Leuk! Nou nog een degelijke videoverbindingquote:Op zondag 28 juni 2020 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Véel beter geluid, dus dan ben ik tenminste verstaanbaar
Denk je dat ze bij elke vrouw zo zou doen, of misschien meer omdat ze geen Nederlands spreekt enzo?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:16 schreef Strani het volgende:
Ahh okay! Nou ja er is vaak wel een soort van spanning. Het is beter als m'n vrouw er niet bij is want als ze er wel bij is lijkt m'n moeder toch lastiger, domimanter.
Die was er al hoor! Maar wilde niet de hele tijd in beeld zijn toen ik in frustratie m'n microfoon probeerde te fixen.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Nou nog een degelijke videoverbinding
Zo is mijn schoonmoeder dan weer niet gelukkig, maar goed, zij hebben weer andere dingen die irritant zijnquote:Op zondag 28 juni 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch alsof de moeder dan de zoon niet echt "los kan laten" ofzo, en het onbewust toch raar is dat er een vrouw is die veel closer is met hem inmiddels.
Kan me er niet enorm in verplaatsen ofzo, maar je ziet het wel eens.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze het bij elke vrouw wel zou doen maar de taal is wel een wapen in de zin van dat m'n moeder heel makkelijk opeens naar het Nederlands overschakelt en daarmee m'n vrouw buitenspel zet. Dat is zowel bij m'n vrouw als bij mij altijd een groot irritatiepunt geweest.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk je dat ze bij elke vrouw zo zou doen, of misschien meer omdat ze geen Nederlands spreekt enzo?
Sorry als dat een rare/persoonlijke vraag is.
Oh haha okay, kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op zondag 28 juni 2020 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die was er al hoor! Maar wilde niet de hele tijd in beeld zijn toen ik in frustratie m'n microfoon probeerde te fixen.
STRAATFEEST!quote:Op zondag 28 juni 2020 21:30 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb inmiddels een manier gevonden om de microfoon van mijn telefoon als microfoon van mijn laptop te gebruiken
Zou ik nu oprecht een goed idee vindenquote:
hoi! ja was er heel blij om! Was een mooie dag.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:37 schreef koffieleuk het volgende:
@:Prisha fijn dat het skutsjesilen door kon gaan! Ik zie dat je het leuk hebt gehad
Ergens snap ik wel dat het vervelend kan zijn dat je liever in je eigen taal met je zoon praat, in het Engels is dan toch soort van onnatuurlijker en afstandelijker.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ze het bij elke vrouw wel zou doen maar de taal is wel een wapen in de zin van dat m'n moeder heel makkelijk opeens naar het Nederlands overschakelt en daarmee m'n vrouw buitenspel zet. Dat is zowel bij m'n vrouw als bij mij altijd een groot irritatiepunt geweest.
Preciesquote:Op zondag 28 juni 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt vaak voor inderdaad. Maar ja, ze heeft het maar te accepteren.
Moet ik het nog een keer herhalen?quote:
Altijd fijn als het weer meewerktquote:Op zondag 28 juni 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoi! ja was er heel blij om! Was een mooie dag.
euhm...Great British Bake Off was het?quote:
Ergens wel inderdaad, maar ik vind dan het buitensluiten toch zwaarder wegen. Maar goed, daarom zorg ik nu ook dat m'n vrouw er tijdens bezoeken zo weinig mogelijk bij is. Meer even voor de vorm. Laatste keer zijn we eerst met z'n drieën wat gaan drinken en ik daarna nog wat gaan eten met alleen m'n moeder. Is voor mij ook meer ontspannen.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat het vervelend kan zijn dat je liever in je eigen taal met je zoon praat, in het Engels is dan toch soort van onnatuurlijker en afstandelijker.
Niet dat het dan sympathiek of zo is, maar ik begrijp de neiging op zich ook wel weer.
quote:
Oké, we komen NU naar je toe!quote:Op zondag 28 juni 2020 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou ik nu oprecht een goed idee vinden
Weet je waar mijn huis woont?quote:
Ach ja, ik zal het hopelijk ook wel een keer mee gaan makenquote:Op zondag 28 juni 2020 21:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo is mijn schoonmoeder dan weer niet gelukkig, maar goed, zij hebben weer andere dingen die irritant zijn![]()
Je spotify playlist is zo leuk om te luisteren, Zo leuk dat je dit hebt gedaanquote:
Ik kan uit ervaring spreken dat het gewoon wordt geaccepteerd hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die was er al hoor! Maar wilde niet de hele tijd in beeld zijn toen ik in frustratie m'n microfoon probeerde te fixen.
Nog niet, maar we vragen gewoon aan willekeurige mensen waar koffieleuk woont, dan komen we er vanzelf wel!quote:
Dat snap ik wel jaquote:Op zondag 28 juni 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ze het bij elke vrouw wel zou doen maar de taal is wel een wapen in de zin van dat m'n moeder heel makkelijk opeens naar het Nederlands overschakelt en daarmee m'n vrouw buitenspel zet. Dat is zowel bij m'n vrouw als bij mij altijd een groot irritatiepunt geweest.
Dat is leuk om te horenquote:Op zondag 28 juni 2020 21:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je spotify playlist is zo leuk om te luisteren, Zo leuk dat je dit hebt gedaan
Jaquote:
Stukje leedvermaak?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat het gewoon wordt geaccepteerd hoor
Kan ook wel in onze achtertuin trouwensquote:Op zondag 28 juni 2020 21:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarom ook een straatfeest, hebben we meer dan genoeg ruimte
quote:Op zondag 28 juni 2020 21:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je spotify playlist is zo leuk om te luisteren, Zo leuk dat je dit hebt gedaan
quote:
Is ook te danken aan jullie goede smaakquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En nog de Spotify-lijst
De 2010-2019 Eurovisie top 50! [nominaties]
Geen dankquote:Op zondag 28 juni 2020 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ook te danken aan jullie goede smaak
Vreselijk als iemand dat doet. Soms moet je gewoon je mond houden.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou haar verder meer passief-agressief noemen, het is soms een beetje op de tenen lopen. En het is lastig voor haar om iets gewoon te laten zitten; ook iets heel kleins moet direct gezegd worden ook als dat de sfeer verder een beetje verpest.
En inderdaad, onze persoonlijkheden liggen ook best ver uit elkaar.
Dat sowiesoquote:Op zondag 28 juni 2020 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ook te danken aan jullie goede smaak
In mijn achtertuin, mochten jullie die vinden.quote:
Oh ik ben zeer goed in stalkenquote:Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In mijn achtertuin, mochten jullie die vinden.
Ja dat vind ik dus ook. Ik zou zelf die kleine dingen gewoon laten gaan om de vrede te bewaren voor die paar uurtjes.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vreselijk als iemand dat doet. Soms moet je gewoon je mond houden.
Hoe staat je vrouw erin?
Zoals?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo is mijn schoonmoeder dan weer niet gelukkig, maar goed, zij hebben weer andere dingen die irritant zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |