En dat weten Republikeinen maar al te goed. Ze geven geen reet om een ongeboren kind, maar maken er handig gebruik van als stemmenmachine.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En abortus is echt een ding, heel veel mensen stemmen alleen maar republikeins omdat ze 'pro life' zijn (tegen abortus). De rest kijken ze niet eens naar.
whew ladtwitter:JoeBiden twitterde op donderdag 02-07-2020 om 19:48:00“Mr. President, it's too much.” https://t.co/WEebjiPKgj reageer retweet
Ja, dit kan via een EO.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:08 schreef Breekfast het volgende:
Mag de Gouverneur van bijvoorbeeld de staat New York zelfstandig besluiten om de grenzen dicht te gooien met andere staten?
twitter:mbeckett twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:01:28The trillion dollar question. Why are COVID cases increasing while deaths are decreasing? The answer is simple. It's called Simpson's paradox and it's the result of incorrectly pooling data and arriving at a false conclusion. A thread 1/9 #COVID19 #ThursdayThoughts reageer retweet
Zangrillo was de klokkenluider.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
twitter:mbeckett twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:01:28The trillion dollar question. Why are COVID cases increasing while deaths are decreasing? The answer is simple. It's called Simpson's paradox and it's the result of incorrectly pooling data and arriving at a false conclusion. A thread 1/9 #COVID19 #ThursdayThoughts reageer retweet
quote:Wedstrijd op coronafeestjes in VS: wie raakt het eerst besmet?
Het coronavirus als ‘gezelschapsspel’. Voor studenten van de universiteit in Tuscaloosa (Alabama, VS) kon het niet ver genoeg gaan. Zij organiseerden ‘Covid-19 feesten’ met een wedstrijdelement: er werden besmette gasten uitgenodigd en wie als eerste na het bijwonen van het feest ook besmet bleek met het coronavirus won het geld dat die avond als inzet was verzameld.
Volgens Sonya McKinstry, gemeenteraadslid in Tuscaloosa, probeerden de studenten elkaar bewust te besmetten. ,,Het is onvoorstelbaar. Dat je elkaar ziek probeert te maken’’, aldus McKinstry. De gemeenteraad werd van de ‘Covid-feestjes’ op de hoogte gebracht door brandweercommandant Randy Smith. Hij dacht eerst dat het gerucht over de feestjes een slechte grap was maar na onderzoek bleek dat die wel degelijk bestonden. ,,Artsen bevestigden ons dat zij er ook van hadden gehoord’’, aldus Smith. De overheid van de staat kon het bestaan van de feesten niet bevestigen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)rst-besmet~a54d9df1/
Idioot en misdadigquote:
Wat is gepolitiseerd?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:32 schreef Gehrman het volgende:
Mondkapjes zijn daar nu ook helemaal gepolitiseerd geloof ik he? Echt een krankzinnig land joh.
dat gebeurt vaker. In NL was dit ook, en een aantal jaar geleden hoorde ik over hiv-feestjes in amsterdam. Elkaar express besmetten met hiv.quote:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 17:20:01BREAKING: Florida reports record 11,458 new cases of coronavirus https://t.co/Qs4encun9f reageer retweet
It goes to 11!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meer dan 11.000 cases in Florida vandaag
Nu lekker feest vieren op de 4th of July.twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 17:20:01BREAKING: Florida reports record 11,458 new cases of coronavirus https://t.co/Qs4encun9f reageer retweet
Ze hebben daar waarschijnlijk nu al voldoende besmettingen om over 2 weken de ziekenhuizen tjokvol te krijgen. Dan komt daar 2 weken later nog een 4th of July golf overheen. Ik help het ze hopen dat de zomer meehelpt met het herstel, want anders wordt dit natuurlijk een dramaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meer dan 11.000 cases in Florida vandaag
Nu lekker feest vieren op de 4th of July.twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 17:20:01BREAKING: Florida reports record 11,458 new cases of coronavirus https://t.co/Qs4encun9f reageer retweet
Ik weet niet in welke omgevingen jij je begeeft, maar voor mij is dit vrij ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
een aantal jaar geleden hoorde ik over hiv-feestjes in amsterdam. Elkaar express besmetten met hiv.
Dus dit hou je altijd
ik kijk gewoon tvquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke omgevingen jij je begeeft, maar voor mij is dit vrij ongebruikelijk.
Possen heet dat: tijdens sexfeesten zoveel mogelijk onbeschermd met positief geteste personen sexen en daarna een feestje als je positief bent bevonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat gebeurt vaker. In NL was dit ook, en een aantal jaar geleden hoorde ik over hiv-feestjes in amsterdam. Elkaar express besmetten met hiv.
Dus dit hou je altijd, bij welke ziekte dan ook.
Slechts 0,5 procent wordt ziek.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:15 schreef Jojoke het volgende:
Ze hebben daar waarschijnlijk nu al voldoende besmettingen om over 2 weken de ziekenhuizen tjokvol te krijgen. Dan komt daar 2 weken later nog een 4th of July golf overheen. Ik help het ze hopen dat de zomer meehelpt met het herstel, want anders wordt dit natuurlijk een drama
0,5%?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:19 schreef Za het volgende:
[..]
Slechts 0,5 procent wordt ziek.
Nog 14.000 bedden vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |