Ik ben voorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Finland nu met eentje voor het vergeten pareltjes-topic
Ja beetje raar, ze kozen gewoon zelf toen nog. In 2011 kozen ze (dacht ik) de winnaar van de jongerencategorie, in 2013 mocht de winnaar weer wel, in 2014 weer nietquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh wat lulligDus de RAI had dan gewoon bepaald dat de winnaar niet mocht en dat het Emma met dat nummer werd?
Aaah gewoon dus lekker wat ze zelf uit kwamquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja beetje raar, ze kozen gewoon zelf toen nog. In 2011 kozen ze (dacht ik) de winnaar van de jongerencategorie, in 2013 mocht de winnaar weer wel, in 2014 weer niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Finland nu met eentje voor het vergeten pareltjes-topic
En Emma won juist de 2012 editie, maar Nina Zilli ging!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja beetje raar, ze kozen gewoon zelf toen nog. In 2011 kozen ze (dacht ik) de winnaar van de jongerencategorie, in 2013 mocht de winnaar weer wel, in 2014 weer niet
Al deze woordenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
All these words reflected back to me.
All these words, I'm buying, why?
All these words, the lives grand mystery.
All these words a sweet white lie!
All these words she meant to say to me.
All these words against my faith.
All these words, before she passed away.
All these words, will never never never change.
Lekker chaotisch, zoals we ze kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En Emma won juist de 2012 editie, maar Nina Zilli ging!
Tot zo!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:27 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb even sociale verplichten, tot zo
Gezellig!quote:
Tot zoooquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:27 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb even sociale verplichten, tot zo
Zoiets jaquote:
Mijn hele bestaan is een running gag.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Haha Strani wordt wel een running gag in dit topic
En zo'n testje dan maar zeggen dat je redelijk normaal bent!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn hele bestaan is een running gag.
Die is leukquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flink verschil met Baila el Chiki Chiki van vorige week
Ja, eh, híj is in Spanje gaan wonen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
en zoals gebruikelijk is het nummer waarvoor hij er bij geroepen wordt niet geweldig.
Nogalquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flink verschil met Baila el Chiki Chiki van vorige week
Die missen we hier al een tijdje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
THE RAIN THE RAIN THE RAIN
Voor het geval iemand het had gemist
DANCING!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
THE RAIN THE RAIN THE RAIN
Voor het geval iemand het had gemist
Ja maar toen ik dat deed had Spanje pas net een jaar of 40 dramatische ESF-ervaringen. Ik kon toen onmogelijk weten dat het zo slecht zou blijven!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, eh, híj is in Spanje gaan wonen!
#OPRUTHEquote:
Voor mij is dit ook top 3. Sorry @Aoibhin en @Straniquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Spanje gaat schroeien vanavond in de score.
Komt volgend jaar terugquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:32 schreef sportfreak het volgende:
Oh, we gaan nu over naar Domino Day, ook prima
Daarom volgend jaar en hopelijk in Leeuwarden zoals in de laatste editiesquote:
quote:
Te llevo a bailar por la lluvia eterna. Estaremos los dos, juntos durante toda la noche hasta el almanecer. Con los rayos del sol de la mañana en nuestra caras, abrimos nuestros ojos para volver al sueño de la realidad.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:31 schreef Moira het volgende:
Deja caer
Deja la lluvia caer
Aunque llueva y nos mojemos
No pararemos de bailar
Keep on dancing in the rain
Dat stukje
www.fok.esquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Te llevo a bailar por la lluvia eterna. Estaremos los dos, juntos durante toda la noche hasta el almanecer. Con los rayos del sol de la mañana en nuestra caras, abrimos nuestros ojos para volver al sueño de la realidad.
Síquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Te llevo a bailar por la lluvia eterna. Estaremos los dos, juntos durante toda la noche hasta el almanecer. Con los rayos del sol de la mañana en nuestra caras, abrimos nuestros ojos para volver al sueño de la realidad.
Noquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |