EN DIT KON NIET BIJ DE BLM DEMONSTRATIE!!!1!1!1quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
men is klaar voor de rave op de Dam
[ afbeelding ]
Wat is daar nu weer danquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
men is klaar voor de rave op de Dam
[ afbeelding ]
quote:
quote:De organisatoren gaven eerder aan in opstand te willen komen voor 'de ondernemers, creatieve geesten en festivals in Nederland'. Het zou gaan om een vreedzaam protest 'waar we samen dansen tegen het scheve coronabeleid.'
quote:Er staan duizenden mensen op 'aanwezig' op Facebook, ondanks het verbod', vertelt een politiewoordvoerder. 'Het is moeilijk voorspelbaar hoeveel mensen er uiteindelijk naar de Dam toekomen. We doen dit uit voorzorg.'
naar Project-X in Haren kwam ook niemand...quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Jongeren zien rave, vinken aanwezig aan op facebook. Alsof die gaan komen
Nee, ben niet zo'n gabbertje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Ben je weleens op Thunderdome geweest?
Ja weet ik veel waar ik op moest zoeken. Heb niet geslapen (vet stoer) dus kan niet echt nadenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Mansjester
Het enige wat daarvoor nodig was, was wow space gif in Google te tikken.
Was dat nou de moeite?
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik op moest zoeken. Heb niet geslapen (vet stoer) dus kan niet echt nadenken
Leuk grietje is dat hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb ook nog een filmpje met je moeder.
Konden op z'n minst koekjes bakken toch, maar nee, gewoon bedelen voor geldquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-redden~a438be2f/
6/10
Ze komen dan zelfs 15 cent tekort voor een date met je moederquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
6/10
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze komen dan zelfs 15 cent tekort voor een date met je moeder
baaastwitter:fcgroningen twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 17:00:00? BREAKING
ARJEN ROBBEN MAAKT COMEBACK BIJ FC GRONINGEN!?
#Arjenvolgjehart
#laatonsweereensjuichen https://t.co/QHIkzbZojM reageer retweet
Jammer. had hem graag bij PSV gezien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef aTypisch het volgende:
baaastwitter:fcgroningen twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 17:00:00? BREAKING
ARJEN ROBBEN MAAKT COMEBACK BIJ FC GRONINGEN!?
#Arjenvolgjehart
#laatonsweereensjuichen https://t.co/QHIkzbZojM reageer retweet
Ze zullen wel veel volgers hebben op TikTok.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
6/10
TOO OLD.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
6/10
Ik neem ook een pizza.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kinderlokker genot.twitter:VO_Nieuws1 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 21:11:47De brandweer had het druk met de stormschade in Veendam vandaag. Voor het harde werk werden ze daarom getrakteerd op ijs van de ijscowagen. #veendam #noodweer https://t.co/TuTFcidM5q reageer retweet
smikkelen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Kinderlokker genot.twitter:VO_Nieuws1 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 21:11:47De brandweer had het druk met de stormschade in Veendam vandaag. Voor het harde werk werden ze daarom getrakteerd op ijs van de ijscowagen. #veendam #noodweer https://t.co/TuTFcidM5q reageer retweet
@:caland
Klik ze bij dan.quote:
link danquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik luister naar Amelie Lens, wat is die goed vanavond
was vandaag live bij Awakenings (gratis stream)quote:Op zondag 28 juni 2020 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
laatste van haar is van een maand geleden, althans op youtube
oh okay, niet haar eigen kanaalquote:Op zondag 28 juni 2020 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
was vandaag live bij Awakenings (gratis stream)
Morgen vgm ook
Ooit nog een keer goed van over mijn nek gegaan. Wat een bocht is dat.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van Apfelkorn werd ik nooit dronken, andere lui gingen daar vies hard op vroeger.
ha gayyyquote:Op zondag 28 juni 2020 00:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink Malibu Pineapple, nu.
Krijg het ook maar ingeschonken, hoor.
AM BESTEN EISGEKÜHLT GENIEßEN !quote:Op zondag 28 juni 2020 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit nog een keer goed van over mijn nek gegaan. Wat een bocht is dat.
haha same, aversie sindsdienquote:Op zondag 28 juni 2020 00:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
AM BESTEN EISGEKÜHLT GENIEßEN !
Het enige wat voor mij een garantie tot kotsen was, was tequilla. Dus dat heb ik na mijn 18e voor gezien gehouden. Daarna nooit meer boven de pot gehangen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 01:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij mij is het ongeveer een keer per jaar qua kotsen wegens drank. Altijd bij hetzelfde feestje ook
Elke keer wanneer ik per ongeluk gluten binnenkrijg, rum is nooit de boosdoener (geweest).quote:Op zondag 28 juni 2020 02:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Jij als regelmatig Rum-consumeerder, wanneer hing jij voor het laatst boven de pot?
waarom ga jij eigenlijk niet gewoon eens ketogenot proberen qua voeding?quote:Op zondag 28 juni 2020 02:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik per ongeluk gluten binnenkrijg, rum is nooit de boosdoener (geweest).
keto preacherquote:Op zondag 28 juni 2020 10:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom ga jij eigenlijk niet gewoon eens ketogenot proberen qua voeding?
??????????????????quote:
pasta mis ik welquote:Op zondag 28 juni 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, @:atypisch is er. Dan krijg ik altijd zin in brood en pasta.
Zelfs geen croutons?quote:Op zondag 28 juni 2020 10:47 schreef aTypisch het volgende:
straks salade in elkaar gooien
ZONDER BROOD
nee die vind ik sowieso al kkgoor in mijn salades en soepquote:
Ja daar heb je opzich wel gelijk in.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee die vind ik sowieso al kkgoor in mijn salades en soep
ineens een hard stukje, daar zit toch niemand op te wachten?
Meh, stokbroodje kruidenboter ook geen fan van. Beetje paupervoedsel.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed stokbroodje kruidenboter in de soep dopen tho
niks mis met paupervoedselquote:Op zondag 28 juni 2020 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, stokbroodje kruidenboter ook geen fan van. Beetje paupervoedsel.
Ja op een (donker) stokbroodje vind ik dat wel lekker maar om het nou in soep te gaan dippenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niks mis met paupervoedsel
wel zelf gemaakte kruidenboter he, niet die kant en klaar crap
Ik volg dat niet zo, al vind ik het wel leuk dat Omtzigt het gaat doen/proberen. Stiekem zonde als hij het wordt, want zo'n dossiervretert in de kamer is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op een (donker) stokbroodje vind ik dat wel lekker maar om het nou in soep te gaan dippen
Ik ben dat Volendamse vrouwtje gisteren bij op1 aan het kijken, die wordt geen lijsttrekker he?
Ja daarom denk ik ook eerder dat het die Hugo gaat worden. Al vind ik die niet saai genoeg voor het CDA.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo, al vind ik het wel leuk dat Omtzigt het gaat doen/proberen. Stiekem zonde als hij het wordt, want zo'n dossiervretert in de kamer is ook niet verkeerd.
Als lijsttrekker heb je toch minder tijd om een ministerie door te gaan pluizen gok ik. Ook weer andere belangen.
Good busy.quote:Op zondag 28 juni 2020 02:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Omtzigt is wel een goeie inderdaad maar die partij zou ik nooit op stemmen, religie en politiek is a no go voor mijquote:Op zondag 28 juni 2020 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo, al vind ik het wel leuk dat Omtzigt het gaat doen/proberen. Stiekem zonde als hij het wordt, want zo'n dossiervretert in de kamer is ook niet verkeerd.
Als lijsttrekker heb je toch minder tijd om een ministerie door te gaan pluizen gok ik. Ook weer andere belangen.
Ik zou sowieso nooit op een partij met religieuze inslag kunnen stemmen inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omtzigt is wel een goeie inderdaad maar die partij zou ik nooit op stemmen, religie en politiek is a no go voor mij
Mensen die kokkerellen met croutons zijn het leven niet waard, inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee die vind ik sowieso al kkgoor in mijn salades en soep
ineens een hard stukje, daar zit toch niemand op te wachten?
Die is wel klaar ja. Die Tim is wel een hele vermoeiende mongool altijd.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op een (donker) stokbroodje vind ik dat wel lekker maar om het nou in soep te gaan dippen
Ik ben dat Volendamse vrouwtje gisteren bij op1 aan het kijken, die wordt geen lijsttrekker he?
Eens.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omtzigt is wel een goeie inderdaad maar die partij zou ik nooit op stemmen, religie en politiek is a no go voor mij
Zelfde geldt voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Raarquote:Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit op een partij met religieuze inslag kunnen stemmen inderdaad.
Dit kan toch niettwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 28-06-2020 om 14:37:54THE VAST SILENT MAJORITY IS ALIVE AND WELL!!! We will win this Election big. Nobody wants a Low IQ person in charge of our Country, and Sleepy Joe is definitely a Low IQ person! reageer retweet
waarom niet, is de modder te droog?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit kan toch niettwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 28-06-2020 om 14:37:54THE VAST SILENT MAJORITY IS ALIVE AND WELL!!! We will win this Election big. Nobody wants a Low IQ person in charge of our Country, and Sleepy Joe is definitely a Low IQ person! reageer retweet
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Dictator.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Sneeuwvlokje.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Net als je kale moederquote:Op zondag 28 juni 2020 14:36 schreef T3hTommay het volgende:
Religie (in de politiek of elders) moet je kaltstellen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:21 schreef aTypisch het volgende:
mooi moment voor @:el-stinho om ook actief te worden in de politiektwitter:
Tweet is wegquote:Op zondag 28 juni 2020 16:22 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
zo dan maar
de link is kapot https://twitter.com/PieterOmtzigt/status/1277242669450833921
De link werkt niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:22 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
zo dan maar
de link is kapot https://twitter.com/PieterOmtzigt/status/1277242669450833921
Hij is net kandidaat en begint nu al met het verwijderen van zijn tweets. Ik dacht altijd dat hij zo open en transparant was.quote:
welke g en welke v?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gekookte aardappels, spinazie en (rib)karbonade.quote:
Soep.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
eet smakelijkquote:Op zondag 28 juni 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, spinazie en (rib)karbonade.
Wordt wakkerquote:Op zondag 28 juni 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
Krijg vrij weinig mee van de staatsgreep vandaag
Is dat wel glutenvrij? #dtvquote:Op zondag 28 juni 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, spinazie en (rib)karbonade.
Welke staatsgreep?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
Krijg vrij weinig mee van de staatsgreep vandaag
quote:
Niet mijn probleem ik heb vakantie.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ziggo storing hier gvd
@:Ziggo @:maxi-mus
Godverdomme kan je nou echt helemaal niks @Braddie @ItsTheBradgeHerequote:
Wat moet ik hiervan vinden?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
Toch wel geinig dat ook Sneijder min of meer Huntelaar de schuld geeft van het floppen van EK 2012 in studio sport nu
@:generationalpha
Of doel je erop dat ik Afellay de schuld gaf van dat EK? Zal allemaal wel meegespeeld hebben gok ik. Was gewoon een verziekt sfeertje, Sneijder gedroeg zich daar zelf ook als de grote vedette.quote:
Ik dacht dat jij dat wel interessant zou vindenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Of doel je erop dat ik Afellay de schuld gaf van dat EK? Zal allemaal wel meegespeeld hebben gok ik. Was gewoon een verziekt sfeertje, Sneijder gedroeg zich daar zelf ook als de grote vedette.
Stuur maar in DM.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:25 schreef fetX het volgende:
Nou dat gaat lekker. Krijg het boek van Sneijder in .pdf via allemaal whatsapp’s doorgestuurd. Lol.
Wij spelen over 3 weken de eerste oefenwedstrijdquote:Op zondag 28 juni 2020 19:32 schreef vosss het volgende:
Ik vroeg me toensjus ineens af; wordt er eigenlijk al weer gevoetbald of mag dat nog altijd niet?
alleen trainenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:32 schreef vosss het volgende:
Ik vroeg me toensjus ineens af; wordt er eigenlijk al weer gevoetbald of mag dat nog altijd niet?
Dat boek interesseert me eigenlijk helemaal niks. De enige boeken uit die hoek die ik wel aardig vond waren die van Kieft en Hansie, die van Hansie kwam ook van een andere uitgever dacht ik dan al di VI rotzooi.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:25 schreef fetX het volgende:
Nou dat gaat lekker. Krijg het boek van Sneijder in .pdf via allemaal whatsapp’s doorgestuurd. Lol.
Heb nog nooit een boek van een voetballer gelezen die de moeite waard is. Zal ermee te maken hebben dat ik er na een stuk of 2 mee gestopt ben.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat boek interesseert me eigenlijk helemaal niks. De enige boeken uit die hoek die ik wel aardig vond waren die van Kieft en Hansie, die van Hansie kwam ook van een andere uitgever dacht ik dan al di VI rotzooi.
Dat boekwerk van De Kromme is wel een aanrader hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog nooit een boek van een voetballer gelezen die de moeite waard is. Zal ermee te maken hebben dat ik er na een stuk of 2 mee gestopt ben.
De sappige verhalen komen toch als eerst in de media.
Schei uit met die Kromme verheerlijking.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat boekwerk van De Kromme is wel een aanrader hoor.
Ja, mijn pa heeft zo ongeveer de gehele boekgeschiedenis van Feyenoord wel compleet dus die erf ik wel een keer.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat boekwerk van De Kromme is wel een aanrader hoor.
Dat boek gaat gek genoeg vooral over voetbal en tactiek en is juist geen persoonsverheerlijking zoals de meeste van die flutboekjes.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schei uit met die Kromme verheerlijking.
Die boekjes over VI zelf vind ik dan wel weer genot. Prima snel leesvoer voor op vakantie.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog nooit een boek van een voetballer gelezen die de moeite waard is. Zal ermee te maken hebben dat ik er na een stuk of 2 mee gestopt ben.
De sappige verhalen komen toch als eerst in de media.
Ja maar die heb je weer binnen 2 uurtjes uit.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Die boekjes over VI zelf vind ik dan wel weer genot. Prima snel leesvoer voor op vakantie.
Sneijder noemde de verschillende groepjes niet als een probleem, dat heb je altijd wel. Hij noemde vooral de spelers die vooraf vonden dat ze moesten spelen en spelers die gingen lekken naar de pers. Bij dat 1e noemde hij vooral vd Vaart en Huntelaar, bij dat 2e wist hij niet wie het is geweest..quote:Op zondag 28 juni 2020 19:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Of doel je erop dat ik Afellay de schuld gaf van dat EK? Zal allemaal wel meegespeeld hebben gok ik. Was gewoon een verziekt sfeertje, Sneijder gedroeg zich daar zelf ook als de grote vedette.
@JanCeesquote:Op zondag 28 juni 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar die heb je weer binnen 2 uurtjes uit.
Lettergrootte voor slechtzienden.
Of Oerog van Hella Haassequote:Op zondag 28 juni 2020 20:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jullie zouden eens De eeuwige jachtvelden van Nanne Tepper moeten lezen, maar goed.
Dat klopt.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar die heb je weer binnen 2 uurtjes uit.
Lettergrootte voor slechtzienden.
Ik moet helemaal niks. Ik noteer dit niet eens.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jullie zouden eens De eeuwige jachtvelden van Nanne Tepper moeten lezen, maar goed.
Nee, jij moet helemaal niets met mijn boekentips, dat klopt.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks. Ik noteer dit niet eens.
Post afgehandeld.
Weet je wie ook graag de griezelbus leest?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, jij moet helemaal niets met mijn boekentips, dat klopt.
Tenzij ik De Griezelbus of een deel uit de Kippenvel-reeks aanraad, dat is dan wel weer van jouw niveau.
Uh, oke. Goeie!quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tenzij ik De Griezelbus of een deel uit de Kippenvel-reeks aanraad, dat is dan wel weer van jouw niveau.
En dan de junior versie van Kippenvel neem ik aan?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat @onlogisch de exemplaren van jr. leent.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook graag de griezelbus leest?
Piet Velthuizenquote:Op zondag 28 juni 2020 20:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:onlogisch de exemplaren van jr. leent.
Genottwitter:Carsfield_01 twitterde op zondag 28-06-2020 om 19:51:51No comment ⬇
#denhaag
#Malieveld https://t.co/o0CSJuTZFX reageer retweet
https://www.hardgras.nl/blogs/marcel-van-roosmalen/griezelbus/quote:Op zondag 28 juni 2020 20:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Staat dat ook in de biografie van Sneijder?
Verklap nou niet alles, ik moet nog beginnen.
Heb je dat optreden van hem bij Holland Sport weleens gezien?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.hardgras.nl/blogs/marcel-van-roosmalen/griezelbus/
Ik dacht dat dit toch wel algemene info is
Ik denk het nietquote:Op zondag 28 juni 2020 20:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je dat optreden van hem bij Holland Sport weleens gezien?
Kan het niet zo snel vinden, maar zwaar gespannen zat 'ie daar in zijn stoel bloedserieus te antwoorden op luchtige vragen van Wilfried de Jong.quote:
Deze?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan het niet zo snel vinden, maar zwaar gespannen zat 'ie daar in zijn stoel bloedserieus te antwoorden op luchtige vragen van Wilfried de Jong.
Vast.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze?
https://tvblik.nl/holland-sport/1-december-2008
Straight outta compton is op televisiequote:
Hoe laatquote:Op zondag 28 juni 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey johoretje
Ben je zo ook in het op1 topic te vinden?
RBB? ZDF? Sat1?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Straight outta compton is op televisie
Doe ermee wat je wil
Uiteindelijk niet mijn probleem.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ontvangen, lamlul.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey johoretje
Ben je zo ook in het op1 topic te vinden?
Het ging niet door, tenminste niet in die hoedanigheid. Politie had het redelijk vlot in de gatenquote:Op zondag 28 juni 2020 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard. Hoe was je illegale feestje?
Eet smakelijk makkerquote:Op zondag 28 juni 2020 23:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Op moment van tikken werk ik een pizza pepperoni weg !!
Nog niet maar ik heb nu twee weken vakantie.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:maxi-mus
Heb je American Psycho gelezen inmiddels?
Dus je hebt hem wel binnen?quote:Op maandag 29 juni 2020 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet maar ik heb nu twee weken vakantie.
Daar gaan weer 3 euro verzendkosten overheen en zo'n bieb abbo is ook niet gratis. Heb tijdens de coronatijd best veel boeken gekocht.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
American Psycho gaat over KOOPZUCHT en dan bestel je dat boek bij de bieb.
Voor 6 euro heb je dat boek al bij bol.com, @:maxi-mus !!
Vond hem als analist vaak wel prima. Ziet tenminste vaak wat andere dingen dan de Van Halstjes van deze wereldquote:
Prima analist ja. Zijn voetbalvisie bevalt mij wel. In 2030 is buitenspel afgeschaft. Van Basten roept dit al bijna net zolang als ik.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem als analist vaak wel prima. Ziet tenminste vaak wat andere dingen dan de Van Halstjes van deze wereld
Hij zegt inderdaad ook wel eens dingen die compleet achterlijk zijn. Gelukkig is dat bij hem uitzondering en bij anderen de regel.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima analist ja. Zijn voetbalvisie bevalt mij wel. In 2030 is buitenspel afgeschaft. Van Basten roept dit al bijna net zolang als ik.
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 29-06-2020 om 09:06:18Installateurs ook een beetje opschieten..kunnen nu nie meer piepen dat het te warm is https://t.co/D3ZW1T7R2b reageer retweet
Binnen afzienbare tijd accepteer ik je nederige excusesquote:Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt inderdaad ook wel eens dingen die compleet achterlijk zijn. Gelukkig is dat bij hem uitzondering en bij anderen de regel.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt inderdaad ook wel eens dingen die compleet achterlijk zijn. Gelukkig is dat bij hem uitzondering en bij anderen de regel.
Is "Sieg Heil" daar een van?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
jouwquote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
bedankt user caland wens jouw ook een mooie week toe!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oei wel een beetje pijnlijk dat je dacht dat dit een onbedoelde fout is.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw
@:onlogisch @:lenny_leonard check deze gast
Genot, die ga ik zo kijkenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
@Caland @Saind @KnutdeIJsbeer @onlogisch @Doublepain @Drizzt_DoUrden @JanCees @johannes_vermee
Dit plaatje heeft wel potentie voor een nieuwe UIquote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
[ afbeelding ]
waarom mention je mij nietquote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
[ afbeelding ]
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Traytje 10 euro maatquote:Op maandag 29 juni 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je beter Amstels tikken of niet maat?
Ik ga alles kijkenquote:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
In de groepsapp van mijn werk worden kattenfoto's gedeeld. @:Zipportal @:Coco. @:GGMM
Tijd voor aanslagen dan krijgen we op Twitter ook weer kaddenfoto's.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
In de groepsapp van mijn werk worden kattenfoto's gedeeld. @:Zipportal @:Coco. @:GGMM
Betekent niet dat je niet gewoon voor 09:00 je bed uit kan komenquote:Op maandag 29 juni 2020 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga deze week inderdaad evenveel werken als Drizzt.
Ik stond er 9.15 naast.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betekent niet dat je niet gewoon voor 09:00 je bed uit kan komen
Geniet van je vakantie maat!!!!quote:Op maandag 29 juni 2020 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga deze week inderdaad evenveel werken als Drizzt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |