abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zondag 28 juni 2020 @ 16:49:32 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193832043
eliehonig twitterde op zondag 28-06-2020 om 13:41:00 Even if the President and VP were not briefed - which seems doubtful - then two things would (or should) be happening right now: (1) firings / resignations of White House staff who failed and (2) immediate, unequivocal action by the President condemning Russia. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193832072
Natuurlijk is Trump wel gebriefd. Meneer zat met z'n gedachten vast alweer op de golfbaan van Mar a Lago en is 't gewoon vergeten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_193832235
Dezelfde intelligence die weapons of mass destructions had gevonden in Irak? Ik wacht even af jongens. Te veel fake news en fake intelligence laatste jaren.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 17:09:20 #254
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193832273
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Dezelfde intelligence die weapons of mass destructions had gevonden in Irak? Ik wacht even af jongens. Te veel fake news en fake intelligence laatste jaren.
Nee, de intelligence agencies stelden dat er geen bewijs was, hooguit vermoedens, de Bush regering loog. Zie je de trend hier? Republikeinen liegen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 17:10:41 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193832292
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:51 schreef Nielsch het volgende:
Natuurlijk is Trump wel gebriefd. Meneer zat met z'n gedachten vast alweer op de golfbaan van Mar a Lago en is 't gewoon vergeten.
Nou ja, hij krijgt briefings op groot letter formaat op een klein formaat briefje omdat het anders te veel is voor hem. Dus het is goed mogelijk dat Grennell het "vergeten" heeft om toe te voegen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:12:34 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193832306
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Dezelfde intelligence die weapons of mass destructions had gevonden in Irak? Ik wacht even af jongens. Te veel fake news en fake intelligence laatste jaren.
Je bent een leugenaar. Evenals Trump. Evenals destijds Bush en consorten die het aanstuurden op de Irak-oorlog.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:13:10 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193832311
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Dezelfde intelligence die weapons of mass destructions had gevonden in Irak? Ik wacht even af jongens. Te veel fake news en fake intelligence laatste jaren.
Maar ik snap niet helemaal waarom je alles afdoet met 'ja maar Amerikanen zijn ook geen lieverdjes' en daarbij ook nog meldt dat het allemaal niet waar is, Vreemd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 28 juni 2020 @ 17:16:04 #258
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832361
Ben zelf conservatief (als dat mag tegenwoordig), maar ben tegelijkertijd voor liberale dingen, zoals euthanasie, abortus, vrijheid in geloof en meningsuiting. Wat mij stuit tegen de borst is de totale verloedering van de afgelopen jaren in zowel Amerika als in Europa. Deze verloedering bestaat uit de cultivering van geweld, misdaad, gangstermuziek, de bubbels van sociale media. Soms zou ik wel willen dat het traditionele gezin weer de hoeksteen zou worden van de samenleving, omdat het goede waardes en normen bewaard.

Ook ben ik het eens dat het in de Republikeinse staten verreweg van goed functioneert. Heel veel religieuze fanatiekelingen, inteeltdorpen en racisme in die gebieden. Maar het is ook gewoon een feit dat de binnensteden van de democratische partij totaal aan het afglijden zijn. Zo kunnen mensen daar gewoonweg heel veel wijken niet in, omdat men wordt beroofd op klaarlichte dag. In deze gebieden durft ook geen politie meer te komen. Daartegenover heb je dorpen van rednecks die in de Republikeinse staten liggen, waarin verborgen tragedies plaatsvinden als cultvorming, seksueel misbruik in kerkelijke gemeenschappen, homo-haat en racisme.

Ik wil hiermee aangeven dat gebieden dat geleid wordt door beide partijen kortzichtig zijn en lijden aan tunnelvisie. Beide partijen willen ook niet de partijen oplossen, maar in stand houden - zo blijven ze in dat gebied ook de leiding geven.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:17:59 #259
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832386
Daarbij valt mij op bij mensen die tegen Trump zijn, ook totaal niet openstaan voor zijn ideeën of visie. Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij die man, maar hij kaartte wel als eerste het China-probleem aan en voerde daar een handelsoorlog mee. Zulk voortschrijdend inzicht is toch wel op zijn minst een compliment waard?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:18:49 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193832399
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:16 schreef Grishenko_ het volgende:
Ben zelf conservatief (als dat mag tegenwoordig), maar ben tegelijkertijd voor liberale dingen, zoals euthanasie, abortus, vrijheid in geloof en meningsuiting. Wat mij stuit tegen de borst is de totale verloedering van de afgelopen jaren in zowel Amerika als in Europa. Deze verloedering bestaat uit de cultivering van geweld, misdaad, gangstermuziek, de bubbels van sociale media. Soms zou ik wel willen dat het traditionele gezin weer de hoeksteen zou worden van de samenleving, omdat het goede waardes en normen bewaard.

Ook ben ik het eens dat het in de Republikeinse staten verreweg van goed functioneert. Heel veel religieuze fanatiekelingen, inteeltdorpen en racisme in die gebieden. Maar het is ook gewoon een feit dat de binnensteden van de democratische partij totaal aan het afglijden zijn. Zo kunnen mensen daar gewoonweg heel veel wijken niet in, omdat men wordt beroofd op klaarlichte dag. In deze gebieden durft ook geen politie meer te komen. Daartegenover heb je dorpen van rednecks die in de Republikeinse staten liggen, waarin verborgen tragedies plaatsvinden als cultvorming, seksueel misbruik in kerkelijke gemeenschappen, homo-haat en racisme.

Ik wil hiermee aangeven dat gebieden dat geleid wordt door beide partijen kortzichtig zijn en lijden aan tunnelvisie. Beide partijen willen ook niet de partijen oplossen, maar in stand houden - zo blijven ze in dat gebied ook de leiding geven.
Dit is echt van alle tijden. Duik eens de geschiedenis in en zoek naar helden en schurken en je vindt allerlei geweldsverheerlijkende verhalen. Muziek van The Beatles werd al als breindodend gezien en gangstermuziek (ik neem even aan dat je rap bedoelt) kwam daarvoor voor in allerlei andere genres door de eeuwen heen.

Misschien ligt het aan de informatievoorziening?

En misdaad vind je genoeg terug in de bijbel. Nog zo'n medium dat geweld verheerlijkt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 28 juni 2020 @ 17:23:43 #261
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832456
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit is echt van alle tijden. Duik eens de geschiedenis in en zoek naar helden en schurken en je vindt allerlei geweldsverheerlijkende verhalen. Muziek van The Beatles werd al als breindodend gezien en gangstermuziek (ik neem even aan dat je rap bedoelt) kwam daarvoor voor in allerlei andere genres door de eeuwen heen.

Misschien ligt het aan de informatievoorziening?
Nou, als ik op televisiekanalen zie hoe volwassen vrouwen op klaarlichte dag lopen te twerken alsof het niets is, denk ik wel dat het impact heeft op de psychologie van een opgroeiend meisje. Hetzelfde geldt voor rapmuziek, waarin ze rappen over het vermoorden van mensen voor geld alsof dat stoer is. Stel je voor dat je opgroeit in een arme achterbuurt en je kijkt tegen dat soort criminelen aan, dan kan ik begrijpen dat zij sneller het criminele leven kunnen cultiveren als ze daar in aanraking mee komen. Dat betekent uiteraard niet dat wij deze content moeten verbieden, want geweld is natuurlijk een gedeelte van het leven. Alleen ik zou willen dat het minder gecultiveerd zou worden.

Stel trouwens The Beatles (die een boodschap droegen van liefde en positiviteit) nooit gelijk met deze twerk-cultuur. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Grishenko_ op 28-06-2020 17:33:18 ]
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Overall beste user 2022 zondag 28 juni 2020 @ 17:25:51 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193832491
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:17 schreef Grishenko_ het volgende:
Daarbij valt mij op bij mensen die tegen Trump zijn, ook totaal niet openstaan voor zijn ideeën of visie.
Duh. Heeft hij dan een visie? Ik zie helemaal niks. Geen plannen. Geen beleid. Niks. Er zijn alleen maar wat slogans.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:26:32 #263
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832500
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Duh. Heeft hij dan een visie? Ik zie helemaal niks. Geen plannen. Geen beleid. Niks. Er zijn alleen maar wat slogans.
Waarom laat je mijn voorbeeld over zijn beleid betreft China dan weg?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:30:33 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193832552
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Nou, als ik op televisiekanalen zie hoe volwassen vrouwen op klaarlichte dag lopen te twerken alsof het niets is, denk ik wel dat het impact heeft op de psychologie van een opgroeiend meisje. Hetzelfde geldt voor rapmuziek, waarin ze rappen over het vermoorden van mensen voor geld alsof dat stoer is. Stel je voor dat je opgroeit in een arme achterbuurt en je kijkt tegen dat soort criminelen aan, dan kan ik begrijpen dat zij sneller het criminele leven kunnen cultiveren als ze daar in aanraking mee komen. Dat betekent uiteraard niet dat wij deze content moeten verbieden, want geweld is natuurlijk een gedeelte van het leven. Alleen ik zou willen dat het minder gecultiveerd zou worden.

Stel trouwens The Beatles (die een boodschap droegen van liefde en positiviteit) gelijk met deze twerk-cultuur. :P
Ben jij ook zo iemand die boe gaat roepen naar de acteurs in een theater?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 28 juni 2020 @ 17:32:36 #265
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832582
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ben jij ook zo iemand die boe gaat roepen naar de acteurs in een theater?
Met jou valt helemaal geen discussie te voeren, helaas. Fijne dag nog. :)
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:38:41 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193832648
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:32 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Met jou valt helemaal geen discussie te voeren, helaas. Fijne dag nog. :)
Waar valt er te discussiëren als je stelt dat het allemaal de schuld is van de muziek en media, en dat men schurken eert, terwijl dat al sinds de oudste verhalen wordt gedaan. Hoe maakt Twerken een politiek probleem? Het is vooral, oude man schreeuwt tegen wolk.

Dan vraag ik mij af of je wel het vermogen hebt om te relativeren of enig besef van geschiedenis hebt. Cultiveren van geweld en seks, wanneer is dat dan begonnen? Dat gebeurt namelijk al eeuwen en eeuwen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 28 juni 2020 @ 17:40:07 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193832670
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:17 schreef Grishenko_ het volgende:
Daarbij valt mij op bij mensen die tegen Trump zijn, ook totaal niet openstaan voor zijn ideeën of visie. Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij die man, maar hij kaartte wel als eerste het China-probleem aan en voerde daar een handelsoorlog mee. Zulk voortschrijdend inzicht is toch wel op zijn minst een compliment waard?
En wat maakt het een voortschrijdend inzicht?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_193832671
Het wegvallen van een stabiele thuissituatie is niet iets wat al eeuwen gebeurt. Dat is iets van de afgelopen 40 jaar en dan heeft zijn consequenties.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:40:37 #269
13309 nostra
ask why
pi_193832682
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:26 schreef Grishenko_ het volgende:
Waarom laat je mijn voorbeeld over zijn beleid betreft China dan weg?
Je kan natuurlijk best beargumenteren dat hij China terecht als een bedreiging voor de positie van de VS, en voor de hele westerse wereld, ziet. Prima, dat is ook terecht.

Maar er valt toch weinig lijn in het "beleid" dat hij daarop uitzet te ontdekken. Met name het zich onttrekken aan de rest van de westerse partners en unilateraal en in zichzelf gekeerd allerlei halve maatregelen nemen lijkt me juist de weg die je niet wil bewandelen. Nu is er op dat vlak ook een gebrek aan daadkracht vanuit de EU overigens, maar je zou juist van een president van de VS verwachten dat hij zijn bondgenoten verenigt en één lijn uitzet om een blok te vormen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_193832691
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Nou, als ik op televisiekanalen zie hoe volwassen vrouwen op klaarlichte dag lopen te twerken alsof het niets is, denk ik wel dat het impact heeft op de psychologie van een opgroeiend meisje. Hetzelfde geldt voor rapmuziek, waarin ze rappen over het vermoorden van mensen voor geld alsof dat stoer is. Stel je voor dat je opgroeit in een arme achterbuurt en je kijkt tegen dat soort criminelen aan, dan kan ik begrijpen dat zij sneller het criminele leven kunnen cultiveren als ze daar in aanraking mee komen. Dat betekent uiteraard niet dat wij deze content moeten verbieden, want geweld is natuurlijk een gedeelte van het leven. Alleen ik zou willen dat het minder gecultiveerd zou worden.

Stel trouwens The Beatles (die een boodschap droegen van liefde en positiviteit) nooit gelijk met deze twerk-cultuur. :P
Volledig eens. Rap is vergif en meisjes worden op jonge leeftijd al geseksualiseerd. Misselijkmakend is het.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:43:42 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_193832717
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Dezelfde intelligence die weapons of mass destructions had gevonden in Irak? Ik wacht even af jongens. Te veel fake news en fake intelligence laatste jaren.
Zou kunnen, maar terwijl je afwacht krijgt het leger natuurlijk nog een grotere hekel aan Trump.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:47:58 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193832767
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Volledig eens. Rap is vergif en meisjes worden op jonge leeftijd al geseksualiseerd. Misselijkmakend is het.
Ja daarvoor waren ze op die leeftijd al getrouwd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 28 juni 2020 @ 17:48:15 #273
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832774
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waar valt er te discussiëren als je stelt dat het allemaal de schuld is van de muziek en media, en dat men schurken eert, terwijl dat al sinds de oudste verhalen wordt gedaan. Hoe maakt Twerken een politiek probleem? Het is vooral, oude man schreeuwt tegen wolk.

Dan vraag ik mij af of je wel het vermogen hebt om te relativeren of enig besef van geschiedenis hebt. Cultiveren van geweld en seks, wanneer is dat dan begonnen? Dat gebeurt namelijk al eeuwen en eeuwen.
Nee, omdat je langs mij heen lult en weigert te snappen wat ik bedoel te zeggen. Je zegt over mij dat ik schreeuw als oude man tegen een wolk, maar vraagt je tegelijkertijd af of ik het vermogen heb tot relativeren en verwijt mij gebrek aan historisch besef. Daarom zie ik geen heil om met jou in discussie te gaan.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Overall beste user 2022 zondag 28 juni 2020 @ 17:53:03 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193832843
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:26 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Waarom laat je mijn voorbeeld over zijn beleid betreft China dan weg?
Welk beleid? Hij kruipt weg voor China door militaire samenwerking met Japan en Zuid-Korea te verminderen.
Ik noem dat geen succes.

Of bedoel je de extra belasting op Chinese producten die Amerikanen nu moeten betalen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:53:42 #275
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193832854
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Volledig eens. Rap is vergif en meisjes worden op jonge leeftijd al geseksualiseerd. Misselijkmakend is het.
Naast dat het misselijkmakend is, is het ook een vorm van massacontrole, omdat op de primitieve lusten wordt ingespeeld. Het is een zeer heimelijk psychologisch proces, waarbij de korte-termijn behoefte moet worden voldaan door lege wegwerp-artikelen. Bijna ideaal voor een doorgeschoten kapitalistisch proces. Begrijp me niet verkeerd, het kapitalisme is tot nu toe het beste systeem gebleken vooralsnog, maar de scheuren worden langzamerhand zichtbaar doordat wij als westerse wereld tot inzicht komen dat wij allen geluk zoeken buitenaf, terwijl geluk in de persoon zelf zit. Door groei en ontwikkeling wordt men gelukkiger, maar overheden willen liever burgers zien die op de bank televisie kijken dan een boek openslaan en voor zichzelf denken. Dat blijkt voor een aantal users hier ook al lastig.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')