Wat een griezelige Sinterklaasquote:
Zolang die malloten van de Grauwe Eeuw het maar niet weten. Die gaan dan enge dingen doen zoals dreigen, of misschien wel erger.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:43 schreef sp3c het volgende:
dan is het nog niet verboden, als jij een cowboys en indianenfeestje wilt houden dan kan dat nog gewoon
gewoon negerenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zolang die malloten van de Grauwe Eeuw het maar niet weten. Die gaan dan enge dingen doen zoals dreigen, of misschien wel erger.
En dan een rechtszaak aan je broek krijgen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:43 schreef sp3c het volgende:
dan is het nog niet verboden, als jij een cowboys en indianenfeestje wilt houden dan kan dat nog gewoon
nou ik zeg niet dat er niets aan de hand is, ik zeg dat er nog niets verboden isquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan een rechtszaak aan je broek krijgen?
Het komt allemaal zo makkelijk over: "Er is nog niks verboden, dus als BLM en aanverwanten aanstoot aan jou nemen en jouw naam keihard door het slijk halen en oproepen jou te boycotten en zeggen dat die mensen net zo racistisch zijn als jou als ze je niet boycotten, is er toch niks aan de hand?"
Krijgen ze dan niks voor elkaar? Zijn het maar roependen in een woestijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik zeg niet dat er niets aan de hand is, ik zeg dat er nog niets verboden is
dat moeten mensen eens gaan onthouden ipv dat verongelijkte 'ik mag ook niets meer tegenwoordig' iedere keer
het is niet waar en dit soort malloten staan alleen maar sterker als iedereen doet alsof ze vanalles voor elkaar krijgen
beetje wel, ook Zwarte Piet is niet verbodenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgen ze dan niks voor elkaar? Zijn het maar roependen in een woestijn?
Als dat zo was, was dit topic ook niet nodig geweest.
Had je ook gelezen dat daar wel hard aan gewerkt wordt? Vanuit Europa enzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje wel, ook Zwarte Piet is niet verboden
ja ik lees al die onzin manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je ook gelezen dat daar wel hard aan gewerkt wordt? Vanuit Europa enzo?
Anyway, heb bezoek hier.Ik check het topic later wel weer.
Die zou ik eigenlijk wel in mijn kelder willen hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:53 schreef MissGiraffe het volgende:
en dat wijf heeft alleen een goed pak slaag nodig van d'r vader.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik lees al die onzin man
gewoon negeren, ermee in discussie gaan helpt ook niet
is dat niet wat jij voorstelde?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]Precies, alles gelaten over je heen laten komen!
Heb je al gedoneerd?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:47 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben geen voorstander van ZP maar kan deze fok!-actie nog wel waarderen. (Behoudens enkele commentaar die elke fatsoensnorm te buiten gingen)
Called it (helaas). De deugers komen dit soort dingen uiteindelijk altijd verzieken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk zeg, het is leuk en het is nog steeds leuk.
Ik heb het overwogen, maar omdat ik eigenlijk wel voor de afschaffing [geleidelijke verandering) van ZP ben, is me dat een stap te ver.quote:
viel wel mee volgens mijquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:01 schreef ijs. het volgende:
[..]
Called it (helaas). De deugers komen dit soort dingen uiteindelijk altijd verzieken.
Nou dat valt toch ook wel mee?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:47 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben geen voorstander van ZP maar kan deze fok!-actie nog wel waarderen. (Behoudens enkele commentaar die elke fatsoensnorm te buiten gingen)
Wat zou je willen veranderen dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar omdat ik eigenlijk wel voor de afschaffing [geleidelijke verandering) van ZP ben, is me dat een stap te ver.
Citeer eens wat dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs ik vond er een paar te ver gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |