Altijd goedquote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat ik hier ben! Niet dat jij een man bent
Toch?
STAAR WARS SKYYYquote:
Dat deed ik al! Voelde je die ogen niet priemenquote:
Dus de tekst klopt wel enigszins.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
Maar ik zat dus echt tussen deze types, in hun trainingspakkies.
Leukquote:
Wat sprong je er toch uit!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
Maar ik zat dus echt tussen deze types, in hun trainingspakkies.
Klinkt heel erg fijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
LeukVriendengroep lang niet meer gezien dus leuk ze weer even gesproken te hebben, en ook even weer in een studentenhuis geweest te zijn
Dat was ook weer lang geleden. Al dat soort oude “normale” dingetjes heb ik best wel een beetje gemist
Dat klinkt inderdaad leuk! Mooi dat je dat weer even kon doenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
LeukVriendengroep lang niet meer gezien dus leuk ze weer even gesproken te hebben, en ook even weer in een studentenhuis geweest te zijn
Dat was ook weer lang geleden. Al dat soort oude “normale” dingetjes heb ik best wel een beetje gemist
Oh chill!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Het beginstukje wel jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:55 schreef Strani het volgende:
Ik kan me van dit liedje niks herinneren maar dit is Sita toch?
Klinkt wel zo!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:55 schreef Strani het volgende:
Ik kan me van dit liedje niks herinneren maar dit is Sita toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |