Die is wel doorgegaan hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:41 schreef koffieleuk het volgende:
Was echt oprecht teleurgesteld toen hun vermeende reünie niet doorging
Die komt later nog!quote:
Ik geloof niet dat je haar met deze ietwat late informatie helpt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is wel doorgegaan hoor!Ook nog opgetreden op Q Music Foute Party
Phew.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is wel doorgegaan hoor!Ook nog opgetreden op Q Music Foute Party
EEN BRUINE GELEIquote:
Nummertje 12 zefsquote:
ik ga hem straks eens luisteren!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeie tip dit! Mocht je eens naar Groningen gaan, leer dan deze ff.
WHO YOU GONNA CALL WHEN YOU'RE HOME ALONEquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
back in black was ook tof
met die dancebattle tegen aliens!
jou?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHO YOU GONNA CALL WHEN YOU'RE HOME ALONE
Ik ben in Nederland alleen uitgeweest in Harderwijk. Zijn daar ook liedjes voor?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ga hem straks eens luisteren!
ben nog nooit uit geweest in Groningen
Ik weet niet hoe erge leek je bent, maar je zult er geen last hebben van sluitingstijden! Die zijn er nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ga hem straks eens luisteren!
ben nog nooit uit geweest in Groningen
GEEN GEZEIK, ZUIPE IN HARDERWIJKquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland alleen uitgeweest in Harderwijk. Zijn daar ook liedjes voor?
Hopelijk dan niet om een spin weg te halen, want dan heb je niks aan mijquote:
Geen ervaring meequote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland alleen uitgeweest in Harderwijk. Zijn daar ook liedjes voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |