Voor mijn gevoel verschilt het ook niet heel veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ligt dit aan mijn leeftijd of aan de plek in het land waar ik woon?
Want het schijnt dat sommige nummers die ik heel bekend vind, die in het westen volslagen onbekend zijn
Ik blijf duimen voor je draaien!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er is nog welgeteld 1 kans! Maar misschien lukt het ook wel hierna.
Hahaha ja bij de top 2000 kan je beter de nachtelijke uurtjes luisteren want die zijn beter dan de dagelijkse uurtjes altijdquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daarom is ie op dit uur gepland! Net als alle metal met de top 2000 ook
Ik blijf je hiervoor bedankenquote:
Geen idee!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ligt dit aan mijn leeftijd of aan de plek in het land waar ik woon?
Want het schijnt dat sommige nummers die ik heel bekend vind, die in het westen volslagen onbekend zijn
Maar ook echt letterlijk altijd! Ik kan hier serieus heel boos om worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ja bij de top 2000 kan je beter de nachtelijke uurtjes luisteren want die zijn beter dan de dagelijkse uurtjes altijd
Ook Echoes altijd om 5:00 zetten, houd op met me
quote:
Maar 7 jaar, valt inderdaad wel meequote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel verschilt het ook niet heel veel eigenlijk.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
Op dit nummer heb ik voor het eerst getongd
#truestory
daarom staat het dus in de foute lijstquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
#truestory
Ik laat je duimpjes met rust!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je dat in het vervolg wel met je eigen duimen willen doen en niet met de mijne?
Ik weet het niet meer op welke die van mij wasquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
#truestory
Westerlingen kennen ook Helene Fischer - Atemlos durch die nacht niet. Tenminste kwam ik achter tijdens mijn introweekquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee!
Maar ik kende hem echt niet
Bij mij stond de TV aan, volgens mij geen muziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer op welke die van mij was
Verder plaats, tijd en persoon wel.
Die zou ik ook kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:06 schreef skysherrif het volgende:
goidver ik pakte wat uit de keuken
super slacht sluipen, licht niet aan doen om niemand awkker te maken
STOOT IK EEN PAN UIT HET AFWASREK KEIHARD KLEBENG OP DE GROND
WAT?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Westerlingen kennen ook Helene Fischer - Atemlos durch die nacht niet. Tenminste kwam ik achter tijdens mijn introweek
AH gossiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:06 schreef skysherrif het volgende:
goidver ik pakte wat uit de keuken
super slacht sluipen, licht niet aan doen om niemand awkker te maken
STOOT IK EEN PAN UIT HET AFWASREK KEIHARD KLEBENG OP DE GROND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |