Jij oud?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik vind mezelf soms oud, maar dan moet ik het zien in het perspectief van 52.
Get a room!quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor ik het weet ben ik ook zo'n leuke 39-jarige
Of van die berichtjes dat ze mee"zingen". Heel Nederland hoeft echt te horen hoe vals je zingt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind die ingesproken appjes ook zo vreselijk cringe. Iedere zender heeft ze onderhand. Belt er weer zo’n verveelde Harrie “JAAAAAAA SENTSTORM LEKKUR NUMMETJUHHHH WOOOOP WOOP”.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor ik het weet ben ik ook zo'n leuke 39-jarige
quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind die ingesproken appjes ook zo vreselijk cringe. Iedere zender heeft ze onderhand. Belt er weer zo’n verveelde Harrie “JAAAAAAA SENTSTORM LEKKUR NUMMETJUHHHH WOOOOP WOOP”.
Meestal zijn het ook van die vrouwen die denken dat ze het echt goed kunnen, dat is nog erger. Echt, stop ermee, dam het in.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of van die berichtjes dat ze mee"zingen". Heel Nederland hoeft echt te horen hoe vals je zingt.
Ja, dat is nog het ergste inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Meestal zijn het ook van die vrouwen die denken dat ze het echt goed kunnen, dat is nog erger. Echt, stop ermee, dam het in.
Laat Harrie toch lekkurquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom er ook bij!quote:
*High five*quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:56 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik ben zo worked up dat ik zelfs enthousiast kan worden over Jan Smit, dit gaat niet goed.
quote:
nee twee mini'squote:
Ik stop alquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Meestal zijn het ook van die vrouwen die denken dat ze het echt goed kunnen, dat is nog erger. Echt, stop ermee, dam het in.
Terecht tochquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij staat echt het hele oeuvre van Jan Smit in deze lijstHoe vaak die gast wel niet voorbij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |