Eens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:07 schreef Ronald het volgende:
We moeten nou ook weer niet doen alsof Derksen daar een uur geestelijk is mishandeld, we hebben het over 1 uurtje tv, waarbij Derksen zich ook nog prima staande hield. En René had op zich ook een uur lang kunnen zwijgen.
Dat ze boos zijn of Wilfred snap ik, maar ook dit kun je best met een goed gesprek oplossen. Vrienden waren ze toch al niet.
Al 1100 die het leuk vinden. Tegen de muur met dat NSB tuig.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:06 schreef RipCity het volgende: Dennis verrast de grote drie: https://www.facebook.com/(...)8921924753/?vh=e&d=n
Ja beetje triest, Johan en Gijp staan gewoon rustig wat mensen te woord en Genee gaat als mr. Bigstar bedeen naar binnen zonder zijn maatje Dennis te woord te staan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat het programma doorgaat, zomerstopje en dan ff afkoelen. Ben het er wel mee eens dat dit fundamenteler is dan Heerenveen-gate en dat columngezeik. Mochten ze er echt niet uitkomen dan zie ik ze nog wel in een andere vorm verder gaan, zonder Genee.
Daarnaast hoop ik echt dat die extreemlinkse organisaties hun zin niet krijgen. Dan zijn we als volk echt de grootste mietjes ooit.
Kutzooi dit. Het is nu overigens wel duidelijk waarom Genee nooit grote shows mocht doen. Ook veelzeggend dat hij niks tegen Dennis van Pow wilde zeggen, toen was laatstgenoemde ineens niet goed genoeg.
Zou ergens wel mooi zijn als Sneijder die gasten eens flink aanpakt over die Hummer grap etc.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef JanCees het volgende:
Wel jammer dat showtje met Sneijdertje niet doorgaat dan
Sneijder lijkt mij nou net iemand die daar om kan lachenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Kamover het volgende:
[..]
Zou ergens wel mooi zijn als Sneijder die gasten eens flink aanpakt over die Hummer grap etc.
Of Johan en Gijp houden het internquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:15 schreef Kamover het volgende:
[..]
Ja beetje triest, Johan en Gijp staan gewoon rustig wat mensen te woord en Genee gaat als mr. Bigstar bedeen naar binnen zonder zijn maatje Dennis te woord te staan.
Dit is gewoon hoogverraad naar het team ten gunste van Genee, althans dat was het plan. Veel erger kun je niet flikken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
Is het het gedoe wat nu speelt echt zó veel erger dan de dolk die René ooit in z’n rug kreeg van Derksen? Dat was destijds doelbewuste karaktermoord.
Hier is sprake van een domme actie van Genee, maar niet doelbewust om de heren af te zeiken volgens mij.
Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Ja, Derksen is het hele weekend weggezet als racist en homofoob. Genee kiest ervoor om de opzet van het programma te veranderen en vervolgens te sympathiseren met de kant van de gekwetsten, die wekenlang al een podium kregen zonder enige vorm van kritiek.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
Is het het gedoe wat nu speelt echt zó veel erger dan de dolk die René ooit in z’n rug kreeg van Derksen? Dat was destijds doelbewuste karaktermoord.
Hier is sprake van een domme actie van Genee, maar niet doelbewust om de heren af te zeiken volgens mij.
Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Ja en dan ook nog uitgerekend Dries Boussata die uit was op wraak.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:18 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ja, Derksen is het hele weekend weggezet als racist en homofoob. Genee kiest ervoor om de opzet van het programma te veranderen en vervolgens te sympathiseren met de kant van de gekwetsten, die wekenlang al een podium kregen zonder enige vorm van kritiek.
Hij zal misschien wel aanschuiven. Maar acteren is het niet. De geloofwaardigheid van de formule is verdwenen. Daar heeft ie helemaal gelijk in.quote:
Toch was die ruzie tussen 2014 niks minder, lijkt me, daar maakten Derksen en Gijp elkaar (bewust) helemaal afquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:18 schreef Kamover het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoogverraad naar het team ten gunste van Genee, althans dat was het plan. Veel erger kun je niet flikken.
Ik denk ook dat het onderwerp te beladen is om dan weg te lopen. Dan hadden ze gezegd: zie nou wel, Derksen durft het gesprek niet aan te gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Zorro het volgende:
Als ik Johan was en zag dat er inens gasten zijn en je een heel andere tafelindeling hebt en dat is totaal niet aan je verteld dan was ik er niet eens gaan zitten maar direct omgedraaid.
Maar dat zal dan ook wel het onderwerp van de ruzie vooraf geweest zijn.
Tja misschien ben ik te veel van de nuance, ze nemen zichzelf nu wel erg serieus vind ik. Normaal overleggen de heren ook nooit iets, alles gebeurt min of meer spontaan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:18 schreef Kamover het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoogverraad naar het team ten gunste van Genee, althans dat was het plan. Veel erger kun je niet flikken.
kom op,quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hij zal misschien wel aanschuiven. Maar acteren is het niet. De geloofwaardigheid van de formule is verdwenen. Daar heeft ie helemaal gelijk in.
Dan, nog veel beter ook: In het "voorgesprekje" met Wilfred net voor de bandbegint gewoon zeggen dat ie niet is ingelicht, daar geen zin in heeft om zo te worden behandeld en daarom niet meedoet. Wilfred had totaal niet geweten waar ie moest blijvenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:26 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het onderwerp te beladen is om dan weg te lopen. Dan hadden ze gezegd: zie nou wel, Derksen durft het gesprek niet aan te gaan.
en dit.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tja misschien ben ik te veel van de nuance, ze nemen zichzelf nu wel erg serieus vind ik. Normaal overleggen de heren ook nooit iets, alles gebeurt min of meer spontaan.
Ik moet wel zeggen dat ik de maandag uitzending maar met een half oog heb gekeken, vanwege die irritante Marokkaan.
Toen ging het moddergooien ook ver !(anti depresiva gebruike van Gijp), en was het personelijker, toen wou Gijp ook al het progamma anders laten inrichten, iets wat hij bij pownnews net ook zeiquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
ja maar als je dat doet, dan wordt je natuurlijk ook geframed als "Johan wil niet eens met ze in gesprek, de lafaard/racist".quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan, nog veel beter ook: In het "voorgesprekje" met Wilfred net voor de bandbegint gewoon zeggen dat ie niet is ingelicht, daar geen zin in heeft om zo te worden behandeld en daarom niet meedoet. Wilfred had totaal niet geweten waar ie moest blijven
Had gekund idd. Maar het siert Derksen wel dat ie blijven zitten. Zou Wilfred niet constant zijn rechterarm omhoog houden, dan zou de verandering van opzet van het programma ook niet zo’n probleem zijn. Nu is het dubbelop.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan, nog veel beter ook: In het "voorgesprekje" met Wilfred net voor de bandbegint gewoon zeggen dat ie niet is ingelicht, daar geen zin in heeft om zo te worden behandeld en daarom niet meedoet. Wilfred had totaal niet geweten waar ie moest blijven
twitter:mariekederksen3 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:13:03Beste Aisha (of wie hier ook achter zit). U tweet al een paar dagen over de 'vrouw-van-de-trap-duwer- Derksen'. Waarin u suggereert dat Johan mijn moeder heeft vermoord. Hierbij uw second opinion. Johan was niet thuis, mijn moeder is van de trap gevallen en overleden. Ik was 12. https://t.co/cdPLkmjRIL reageer retweet
(lol)twitter:achutmoarwit twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:36:46#Dijkhoff
#Koninklijkhuis
#Pechtold
Appen Wilfred #Genee om #johanderksen af te vallen.
Dan weet je gelijk waar #VVD #Rutte staan vwb vrijheid van meningsuiting. https://t.co/isQpHUw6Uy reageer retweet
Met Johan komt het wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:37 schreef Ronald het volgende:
Het is nog maar woensdag, nog 4 dagen voor directeurtje om te bemiddelen, Johan gaf dinsdag al aan dat zijn boosheid meestal na een paar dagen weg is.
Ze zullen het meenemen!quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weetje wat laat het ook maar stoppen. Het hoogtepunt is ook al 9 jaar geleden (winnen TelevizierRing). Mooiste tijd vond ik 2009 - 2012 met VI Oranje 2010 als leukste periode. Ontzettend zonde dat het onder druk van media en semi-BN'ers is bezweken.
Rat Wilfred Genee is altijd al achterbaks geweest maar wél een enorm goede presentator, met Helene is het vast niks aan. Gewoon lekker stoppen. Derksen met pensioen (kan hij zich volledig op muziek focussen) en Gijp af en toe laten aanschuiven bij een Rondo ofzo.
Wat zit jij continu te zuigen. Als Veronica Inside niet een programma is wat in je straatje past, wat doe je hier dan?quote:
Die is de lachende derde want in zijn contract staat dat hij Gijp of Derksen mag opvolgen dus zijn reactie is voorspelbaar en niet onafhankelijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
....Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Wat extra Prozac er in en hij komt wel weer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Met Johan komt het wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Gijp is een stuk emotioneler en minder stabiel.
Als Johan bedeen was weggelopen zou hij door heel Nederland uitgemaakt worden voor lafaard met de Arie Boomsma's van deze wereld voorop. Zetten ze een bruine zwarte mevrouw tegenover hem dan durft ie niet, dat gelul.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Zorro het volgende:
Als ik Johan was en zag dat er inens gasten zijn en je een heel andere tafelindeling hebt en dat is totaal niet aan je verteld dan was ik er niet eens gaan zitten maar direct omgedraaid.
Maar dat zal dan ook wel het onderwerp van de ruzie vooraf geweest zijn.
Dat idd hij had zijn hele strategie al doorgenomen met zijn vrouw en besloot uit puur belangenafweging wie nog het meeste geld nodig had en het langste door moest al besloten waar de schade moest vallenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:10 schreef BobW het volgende:
....Dat plan van Genee kwam alleen niet helemaal uit
Allemaal nobuddies in het topic die niet weten of er lucht of zand in een bal zit maar wel opeens de mr. Bigstar uithangen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zit jij continu te zuigen. Als Veronica Inside niet een programma is wat in je straatje past, wat doe je hier dan?
Het was vroeger inderdaad leuker.. de setting bij RTL7 was ook warmer dan dat kille blauw van Veronica. Het was een mooie tijd maar alles is eindig. Als ik Gijp en Derksen was zou ik proberen een format te verzinnen zonder Genee. Dan komt dat hypocriete gedrag van die vent als een boomerang terug.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weetje wat laat het ook maar stoppen. Het hoogtepunt is ook al 9 jaar geleden (winnen TelevizierRing). Mooiste tijd vond ik 2009 - 2012 met VI Oranje 2010 als leukste periode. Ontzettend zonde dat het onder druk van media en semi-BN'ers is bezweken.
Rat Wilfred Genee is altijd al achterbaks geweest maar wél een enorm goede presentator, met Helene is het vast niks aan. Gewoon lekker stoppen. Derksen met pensioen (kan hij zich volledig op muziek focussen) en Gijp af en toe laten aanschuiven bij een Rondo ofzo.
Notities maken terwijl de ander spreekt is typisch iets dat advocaten doen tijdens rechtszittingen en zo zodat ze alle punten kunnen raken als ze 'aan de beurt zijn'. Kwam inderdaad onhandig over maar verder was haar optreden toch niet zo verkeerd?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Johan bedeen was weggelopen zou hij door heel Nederland uitgemaakt worden voor lafaard met de Arie Boomsma's van deze wereld voorop. Zetten ze een bruine zwarte mevrouw tegenover hem dan durft ie niet, dat gelul.
Hij had er wat van moeten zeggen in de uitzending, dat wel. Volgens mij hadden Derksen en Gijp niet helemaal door wat er precies gebeurde tot ze in de auto naar huis zaten. De hele tijd die irritante Dries er doorheen en zo'n mevrouw die alles opschrijft. Met een reclameblok hadden ze daar al over na kunnen denken. Iedereen heeft dat wel, dat je in een gesprek zit en dan later denkt: kut, ik had dit of dat moeten zeggen. Gijp probeerde er in de uitzending een lolletje van te maken maar je kon echt merken dat hij niet wist welke houding hij moest aannemen.
Genee is hooguit goed als radiomannetje, als talkshowhost is het helemaal niks.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind Wilfred eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige presentator, althans, niet zo goed als men steeds zegt. Hij is een goede gespreksleider als z'n gasten ook open staan om te praten, maar verder stamelt hij de boel maar wat bij elkaar.
De kritiek dat hij z'n maten zou hebben laten vallen is dan weer wel overdreven vind ik, Johan en René kunnen prima voor zichzelf opkomen en het is inderdaad niet zo dat ze geestelijk werden mishandeld. Wat je hem wel kan verwijten is dat hij z'n gasten dit vooraf had moeten vertellen en dat je het programma op kan doeken als de gasten voortaan op hun hoede zijn.
VI was wel aardig toen het puur over voetbal ging ipv maatschappelijke problemen en de karakters nog bijzaak waren. Toen ze nog gewoon "een beetje commercieel" waren maar wel losser. Die overstap naar De Mol was een Spijkermannetje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Er deugde weinig van dat optreden hoor. Zij zat alle woordjes onder een vergrootglas te leggen en had alleen maar de insteek om aan te klagen en te zeiken. Humorloos wijf. Ik las dat zij haar eigen talkshow wil. Dat was dus de reden om daar te gaan zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Notities maken terwijl de ander spreekt is typisch iets dat advocaten doen tijdens rechtszittingen en zo zodat ze alle punten kunnen raken als ze 'aan de beurt zijn'. Kwam inderdaad onhandig over maar verder was haar optreden toch niet zo verkeerd?
Waaruit blijkt dat VI niet in mijn straatje zou passenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zit jij continu te zuigen. Als Veronica Inside niet een programma is wat in je straatje past, wat doe je hier dan?
Omdat ik je hier nog nooit heb zien posten voor deze rel en je continu zit te zuigen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat VI niet in mijn straatje zou passen
Al je posts.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat VI niet in mijn straatje zou passen
Het voelt wel anders dit keer. Dieperquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:30 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Toen ging het moddergooien ook ver !(anti depresiva gebruike van Gijp), en was het personelijker, toen wou Gijp ook al het progamma anders laten inrichten, iets wat hij bij pownnews net ook zei
Ik heb zijn nummer ook, geen grap. Heel Nederland heeft zijn nummer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Kamover het volgende:
Maar hoe zit het nu met die appjes? Zitten al die griezels te appen met Genee?
Ja bedankt, wij hebben het filmpje ook gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclame VI? ’Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen’
- Het is maar goed dat er maandag tijdens Veronica Inside geen reclameblok was ingepland. „Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen en was daarna weggegaan en ik waarschijnlijk ook”, aldus René van der Gijp woensdagavond voorafgaand aan een optreden via een livestream voor businessclubleden van FC Twente op een bedrijventerrein in Dordrecht.
Ook Wilfred Genee en Johan Derksen waren daarbij aanwezig. Genee liep zonder iets te zeggen de studio in.
’Uitzending schrappen’
Dat het trio maandagavond in Veronica Inside te zien zal zijn lijkt uitgesloten. „We hebben John de Mol gevraagd om de uitzending te schrappen”, aldus Johan Derksen die nog op een antwoord wacht.
Dat het drietal woensdagavond wel aan een tafel zat, moet dan ook niet worden gezien als een verzoeningspoging. „Ik had een huilende vrouw van Bas Nijhuis aan de lijn. Als het niet door zou gaan, zou zij morgen het faillissement moeten aanvragen. Wij doen het dus voor haar.” De vrouw van Nijhuis heeft de bijeenkomst georganiseerd voor de businessclub.
Geen toekomst meer
Van der Gijp ziet geen toekomst meer voor Veronica Inside in de huidige vorm. „Wilfred heeft het programma opgeblazen. Als we maandag aan tafel zitten en doen of er niets is gebeurd, zijn we totaal ongeloofwaardig. Onze kijkers zijn niet gek.”
Van der Gijp sluit niet uit dat hij in de toekomst nog wel een ander programma met Genee zal maken. „Maar dan is dat in een andere vorm, want dit gaat gewoon echt niet meer. Ik had het er vanmiddag met Jan Boskamp over en hij denkt er net zo over.”
’Ik ben geen wegloper’
Johan Derksen wil de deur nog niet definitief in het slot gooien. „We hebben nog een contract voor twee jaar en ik ben geen wegloper.” Derksen zegt dat niemand medelijden met hem hoeft te hebben. „Het allerergste is als mensen medelijden met je krijgen en met een bos bloemen aan de deur staan.”
https://www.telegraaf.nl/(...)op-zijn-bek-geslagen
Borst niet alsjeblieft..en Schelvis ook niet..die heeft geen humor. Helene zou het van mij wel mogen proberen. Proberen dus..geen idee of het werkt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef macca728 het volgende:
Gewoon verder zonder Genee
Neem je Hugo Borst of Schelvis. Andere namen ?
Als John de Mol de salarissen iets opschroeft als waardering achter de schermen omdat er nu een hype is rondom zijn programma is dit zo weer achter de rug.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het voelt wel anders dit keer. Dieper
Media zit er ook dik bovenop he, we zullen het wel zien Maandagquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het voelt wel anders dit keer. Dieper
Zijn er al kamervragen geweest over de appjes. Wanneer worden openbaar gemaakt?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Kamover het volgende:
Maar hoe zit het nu met die appjes? Zitten al die griezels te appen met Genee?
Hendriks gaat voor geen meter werken. Dat is al wel duidelijk bij de cl uitzendingen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Borst niet alsjeblieft..en Schelvis ook niet..die heeft geen humor. Helene zou het van mij wel mogen proberen. Proberen dus..geen idee of het werkt.
In deze format heb je gewoon een klootzak nodig als presentatorquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hendriks gaat voor geen meter werken. Dat is al wel duidelijk bij de cl uitzendingen.
Gerard Joling dan maarquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hendriks gaat voor geen meter werken. Dat is al wel duidelijk bij de cl uitzendingen.
Gijp zal dan wel weer in een ander format opduiken op de buis. Maar dat is wensdenken. Volgens mij geeft hij ook al jaren lezingen in het land.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.
Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik je hier nog nooit heb zien posten voor deze rel en je continu zit te zuigen.
Mag je vinden. Is alleen niet zo.quote:
Dat was voor hem in eerste instantie reden om bij VI te zitten als ik me niet vergisquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gijp zal dan wel weer in een ander format opduiken op de buis. Maar dat is wensdenken. Volgens mij geeft hij ook al jaren lezingen in het land.
Een sterke persoonlijkheid die niet bang is voor zijn hachje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
In deze format heb je gewoon een klootzak nodig als presentator
Die lezingen doet hij volgens mij tegenwoordig niet meer, blijkbaar nog wel schnabbels zoals vanavond, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gijp zal dan wel weer in een ander format opduiken op de buis. Maar dat is wensdenken. Volgens mij geeft hij ook al jaren lezingen in het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |