abonnement Unibet Coolblue
pi_193774964

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden in de categorie funny videos waar niemand om moet lachen.
Zo. - Marcel van Roosmalen.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder en RTL7.









pi_193774990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:07 schreef Ronald het volgende:
We moeten nou ook weer niet doen alsof Derksen daar een uur geestelijk is mishandeld, we hebben het over 1 uurtje tv, waarbij Derksen zich ook nog prima staande hield. En René had op zich ook een uur lang kunnen zwijgen.

Dat ze boos zijn of Wilfred snap ik, maar ook dit kun je best met een goed gesprek oplossen. Vrienden waren ze toch al niet.
Eens.
Goed voor de adverteerders/kritiek om een keer een ander perspectief te horen en dan weer over tot de orde van de dag.

Dat plan van Genee kwam alleen niet helemaal uit :+
pi_193774991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:06 schreef RipCity het volgende: Dennis verrast de grote drie: https://www.facebook.com/(...)8921924753/?vh=e&d=n
Al 1100 die het leuk vinden. Tegen de muur met dat NSB tuig.
pi_193775013
Ik heb nog steeds goede hoop dat het programma doorgaat, zomerstopje en dan ff afkoelen. Ben het er wel mee eens dat dit fundamenteler is dan Heerenveen-gate en dat columngezeik. Mochten ze er echt niet uitkomen dan zie ik ze nog wel in een andere vorm verder gaan, zonder Genee.

Daarnaast hoop ik echt dat die extreemlinkse organisaties hun zin niet krijgen. Dan zijn we als volk echt de grootste mietjes ooit.

Kutzooi dit. Het is nu overigens wel duidelijk waarom Genee nooit grote shows mocht doen. Ook veelzeggend dat hij niks tegen Dennis van Pow wilde zeggen, toen was laatstgenoemde ineens niet goed genoeg.
pi_193775027
Wel jammer dat showtje met Sneijdertje niet doorgaat dan
pi_193775031
Moest Genee nou huilen aan het eind van dat Dennis filmpje?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193775034
Het mooiste is dat ze alledrie tering hypocriet zijn op hun eigen manier _O-
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:15:24 #9
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193775068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat het programma doorgaat, zomerstopje en dan ff afkoelen. Ben het er wel mee eens dat dit fundamenteler is dan Heerenveen-gate en dat columngezeik. Mochten ze er echt niet uitkomen dan zie ik ze nog wel in een andere vorm verder gaan, zonder Genee.

Daarnaast hoop ik echt dat die extreemlinkse organisaties hun zin niet krijgen. Dan zijn we als volk echt de grootste mietjes ooit.

Kutzooi dit. Het is nu overigens wel duidelijk waarom Genee nooit grote shows mocht doen. Ook veelzeggend dat hij niks tegen Dennis van Pow wilde zeggen, toen was laatstgenoemde ineens niet goed genoeg.
Ja beetje triest, Johan en Gijp staan gewoon rustig wat mensen te woord en Genee gaat als mr. Bigstar bedeen naar binnen zonder zijn maatje Dennis te woord te staan.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_193775079
Is het het gedoe wat nu speelt echt zó veel erger dan de dolk die René ooit in z’n rug kreeg van Derksen? Dat was destijds doelbewuste karaktermoord.

Hier is sprake van een domme actie van Genee, maar niet doelbewust om de heren af te zeiken volgens mij.

Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:16:18 #11
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193775086
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef JanCees het volgende:
Wel jammer dat showtje met Sneijdertje niet doorgaat dan
Zou ergens wel mooi zijn als Sneijder die gasten eens flink aanpakt over die Hummer grap etc.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_193775101
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Kamover het volgende:

[..]

Zou ergens wel mooi zijn als Sneijder die gasten eens flink aanpakt over die Hummer grap etc.
Sneijder lijkt mij nou net iemand die daar om kan lachen
pi_193775118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:15 schreef Kamover het volgende:

[..]

Ja beetje triest, Johan en Gijp staan gewoon rustig wat mensen te woord en Genee gaat als mr. Bigstar bedeen naar binnen zonder zijn maatje Dennis te woord te staan.
Of Johan en Gijp houden het intern :+ maar dat is nooit goed gegaan
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:18:14 #14
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193775124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
Is het het gedoe wat nu speelt echt zó veel erger dan de dolk die René ooit in z’n rug kreeg van Derksen? Dat was destijds doelbewuste karaktermoord.

Hier is sprake van een domme actie van Genee, maar niet doelbewust om de heren af te zeiken volgens mij.

Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Dit is gewoon hoogverraad naar het team ten gunste van Genee, althans dat was het plan. Veel erger kun je niet flikken.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_193775128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
Is het het gedoe wat nu speelt echt zó veel erger dan de dolk die René ooit in z’n rug kreeg van Derksen? Dat was destijds doelbewuste karaktermoord.

Hier is sprake van een domme actie van Genee, maar niet doelbewust om de heren af te zeiken volgens mij.

Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Ja, Derksen is het hele weekend weggezet als racist en homofoob. Genee kiest ervoor om de opzet van het programma te veranderen en vervolgens te sympathiseren met de kant van de gekwetsten, die wekenlang al een podium kregen zonder enige vorm van kritiek.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193775141
Is er al een reactie van de winnaar in dit geheel Hensie Crey?
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:21:41 #17
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193775182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:18 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Ja, Derksen is het hele weekend weggezet als racist en homofoob. Genee kiest ervoor om de opzet van het programma te veranderen en vervolgens te sympathiseren met de kant van de gekwetsten, die wekenlang al een podium kregen zonder enige vorm van kritiek.
Ja en dan ook nog uitgerekend Dries Boussata die uit was op wraak.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 22:22:52 #18
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193775228
Gijp kan goed acteren _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!fotograaf woensdag 24 juni 2020 @ 22:24:21 #19
842 Zorro
Z
pi_193775255
Als ik Johan was en zag dat er inens gasten zijn en je een heel andere tafelindeling hebt en dat is totaal niet aan je verteld dan was ik er niet eens gaan zitten maar direct omgedraaid.

Maar dat zal dan ook wel het onderwerp van de ruzie vooraf geweest zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_193775269
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gijp kan goed acteren _O_
Hij zal misschien wel aanschuiven. Maar acteren is het niet. De geloofwaardigheid van de formule is verdwenen. Daar heeft ie helemaal gelijk in.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193775294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:18 schreef Kamover het volgende:

[..]

Dit is gewoon hoogverraad naar het team ten gunste van Genee, althans dat was het plan. Veel erger kun je niet flikken.
Toch was die ruzie tussen 2014 niks minder, lijkt me, daar maakten Derksen en Gijp elkaar (bewust) helemaal af
pi_193775302
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Zorro het volgende:
Als ik Johan was en zag dat er inens gasten zijn en je een heel andere tafelindeling hebt en dat is totaal niet aan je verteld dan was ik er niet eens gaan zitten maar direct omgedraaid.

Maar dat zal dan ook wel het onderwerp van de ruzie vooraf geweest zijn.
Ik denk ook dat het onderwerp te beladen is om dan weg te lopen. Dan hadden ze gezegd: zie nou wel, Derksen durft het gesprek niet aan te gaan.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193775332
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:18 schreef Kamover het volgende:

[..]

Dit is gewoon hoogverraad naar het team ten gunste van Genee, althans dat was het plan. Veel erger kun je niet flikken.
Tja misschien ben ik te veel van de nuance, ze nemen zichzelf nu wel erg serieus vind ik. Normaal overleggen de heren ook nooit iets, alles gebeurt min of meer spontaan.

Ik moet wel zeggen dat ik de maandag uitzending maar met een half oog heb gekeken, vanwege die irritante Marokkaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_193775338
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Hij zal misschien wel aanschuiven. Maar acteren is het niet. De geloofwaardigheid van de formule is verdwenen. Daar heeft ie helemaal gelijk in.
kom op,
Gijp overdrijft schromelijk.
wel een mooie act weer dat deze 3 rollebollend over straat gaan, maar dat ze eigenlijk tot elkaar veroordeeld zijn :'). En dus steeds heel ongemakkelijk overal samen gaan verschijnen.
  FOK!fotograaf woensdag 24 juni 2020 @ 22:29:14 #25
842 Zorro
Z
pi_193775353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:26 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het onderwerp te beladen is om dan weg te lopen. Dan hadden ze gezegd: zie nou wel, Derksen durft het gesprek niet aan te gaan.
Dan, nog veel beter ook: In het "voorgesprekje" met Wilfred net voor de bandbegint gewoon zeggen dat ie niet is ingelicht, daar geen zin in heeft om zo te worden behandeld en daarom niet meedoet. Wilfred had totaal niet geweten waar ie moest blijven _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_193775362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:28 schreef Ronald het volgende:

[..]

Tja misschien ben ik te veel van de nuance, ze nemen zichzelf nu wel erg serieus vind ik. Normaal overleggen de heren ook nooit iets, alles gebeurt min of meer spontaan.

Ik moet wel zeggen dat ik de maandag uitzending maar met een half oog heb gekeken, vanwege die irritante Marokkaan.
en dit.
Ik moet zeggen het is vreemd dat Johan niet weet wie de gasten zijn, maar aan de andere kant.
Ik geloof ook nooit dat Johan van te voren op de hoogte is als Nijenhuis er is, of iemand aan de bar.

(nu ligt dit wel iets anders maar dan nog vind ik dat Johan en Genee overdrijven)
pi_193775374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
Is het het gedoe wat nu speelt echt zó veel erger dan de dolk die René ooit in z’n rug kreeg van Derksen? Dat was destijds doelbewuste karaktermoord.

Hier is sprake van een domme actie van Genee, maar niet doelbewust om de heren af te zeiken volgens mij.

Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Toen ging het moddergooien ook ver !(anti depresiva gebruike van Gijp), en was het personelijker, toen wou Gijp ook al het progamma anders laten inrichten, iets wat hij bij pownnews net ook zei
pi_193775382
.

[ Bericht 100% gewijzigd door PSVCL op 24-06-2020 22:32:15 (Verkeerde topic) ]
pi_193775386
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:29 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dan, nog veel beter ook: In het "voorgesprekje" met Wilfred net voor de bandbegint gewoon zeggen dat ie niet is ingelicht, daar geen zin in heeft om zo te worden behandeld en daarom niet meedoet. Wilfred had totaal niet geweten waar ie moest blijven _O-
ja maar als je dat doet, dan wordt je natuurlijk ook geframed als "Johan wil niet eens met ze in gesprek, de lafaard/racist".

Ze hebben Talpa gevraagd om de show te cancellen, maar als deze de show niet cancelen, dan zit Johan daar ook en Genee ook. Rene twijfel ik over.
Maar dat zou alle kijkcijferrecords breken.
pi_193775393
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:29 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dan, nog veel beter ook: In het "voorgesprekje" met Wilfred net voor de bandbegint gewoon zeggen dat ie niet is ingelicht, daar geen zin in heeft om zo te worden behandeld en daarom niet meedoet. Wilfred had totaal niet geweten waar ie moest blijven _O-
Had gekund idd. Maar het siert Derksen wel dat ie blijven zitten. Zou Wilfred niet constant zijn rechterarm omhoog houden, dan zou de verandering van opzet van het programma ook niet zo’n probleem zijn. Nu is het dubbelop.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193775450
Hopelijk geen ander format of een dagelijke show dat genoemd werd. Dat lijkt me niks.
pi_193775469
mariekederksen3 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:13:03 Beste Aisha (of wie hier ook achter zit). U tweet al een paar dagen over de 'vrouw-van-de-trap-duwer- Derksen'. Waarin u suggereert dat Johan mijn moeder heeft vermoord. Hierbij uw second opinion. Johan was niet thuis, mijn moeder is van de trap gevallen en overleden. Ik was 12. https://t.co/cdPLkmjRIL reageer retweet
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 22:37:50 #33
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193775490
achutmoarwit twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:36:46 #Dijkhoff
#Koninklijkhuis
#Pechtold
Appen Wilfred #Genee om #johanderksen af te vallen.
Dan weet je gelijk waar #VVD #Rutte staan vwb vrijheid van meningsuiting. https://t.co/isQpHUw6Uy reageer retweet
(lol)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193775494
Het is nog maar woensdag, nog 4 dagen voor directeurtje om te bemiddelen, Johan gaf dinsdag al aan dat zijn boosheid meestal na een paar dagen weg is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_193775516
Weetje wat laat het ook maar stoppen. Het hoogtepunt is ook al 9 jaar geleden (winnen TelevizierRing). Mooiste tijd vond ik 2009 - 2012 met VI Oranje 2010 als leukste periode. Ontzettend zonde dat het onder druk van media en semi-BN'ers is bezweken.

Rat Wilfred Genee is altijd al achterbaks geweest maar wél een enorm goede presentator, met Helene is het vast niks aan. Gewoon lekker stoppen. Derksen met pensioen (kan hij zich volledig op muziek focussen) en Gijp af en toe laten aanschuiven bij een Rondo ofzo.
AFCA!
pi_193775526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:37 schreef Ronald het volgende:
Het is nog maar woensdag, nog 4 dagen voor directeurtje om te bemiddelen, Johan gaf dinsdag al aan dat zijn boosheid meestal na een paar dagen weg is.
Met Johan komt het wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Gijp is een stuk emotioneler en minder stabiel.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 22:40:21 #37
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193775530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weetje wat laat het ook maar stoppen. Het hoogtepunt is ook al 9 jaar geleden (winnen TelevizierRing). Mooiste tijd vond ik 2009 - 2012 met VI Oranje 2010 als leukste periode. Ontzettend zonde dat het onder druk van media en semi-BN'ers is bezweken.

Rat Wilfred Genee is altijd al achterbaks geweest maar wél een enorm goede presentator, met Helene is het vast niks aan. Gewoon lekker stoppen. Derksen met pensioen (kan hij zich volledig op muziek focussen) en Gijp af en toe laten aanschuiven bij een Rondo ofzo.
Ze zullen het meenemen!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193775538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ze zullen het meenemen!
Wat zit jij continu te zuigen. Als Veronica Inside niet een programma is wat in je straatje past, wat doe je hier dan?
AFCA!
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:41:17 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193775540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:16 schreef Ronald het volgende:
....Ik vraag me trouwens af hoe Kieft er in staat, die kan de knaken nog wel goed gebruiken.
Die is de lachende derde want in zijn contract staat dat hij Gijp of Derksen mag opvolgen dus zijn reactie is voorspelbaar en niet onafhankelijk
pi_193775550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:40 schreef BobW het volgende:

[..]

Met Johan komt het wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Gijp is een stuk emotioneler en minder stabiel.
Wat extra Prozac er in en hij komt wel weer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_193775583
Ik vind Wilfred eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige presentator, althans, niet zo goed als men steeds zegt. Hij is een goede gespreksleider als z'n gasten ook open staan om te praten, maar verder stamelt hij de boel maar wat bij elkaar.

De kritiek dat hij z'n maten zou hebben laten vallen is dan weer wel overdreven vind ik, Johan en René kunnen prima voor zichzelf opkomen en het is inderdaad niet zo dat ze geestelijk werden mishandeld. Wat je hem wel kan verwijten is dat hij z'n gasten dit vooraf had moeten vertellen en dat je het programma op kan doeken als de gasten voortaan op hun hoede zijn.
pi_193775585
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Zorro het volgende:
Als ik Johan was en zag dat er inens gasten zijn en je een heel andere tafelindeling hebt en dat is totaal niet aan je verteld dan was ik er niet eens gaan zitten maar direct omgedraaid.

Maar dat zal dan ook wel het onderwerp van de ruzie vooraf geweest zijn.
Als Johan bedeen was weggelopen zou hij door heel Nederland uitgemaakt worden voor lafaard met de Arie Boomsma's van deze wereld voorop. Zetten ze een bruine zwarte mevrouw tegenover hem dan durft ie niet, dat gelul.

Hij had er wat van moeten zeggen in de uitzending, dat wel. Volgens mij hadden Derksen en Gijp niet helemaal door wat er precies gebeurde tot ze in de auto naar huis zaten. De hele tijd die irritante Dries er doorheen en zo'n mevrouw die alles opschrijft. Met een reclameblok hadden ze daar al over na kunnen denken. Iedereen heeft dat wel, dat je in een gesprek zit en dan later denkt: kut, ik had dit of dat moeten zeggen. Gijp probeerde er in de uitzending een lolletje van te maken maar je kon echt merken dat hij niet wist welke houding hij moest aannemen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:44:09 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193775590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:10 schreef BobW het volgende:
....Dat plan van Genee kwam alleen niet helemaal uit :+
Dat idd hij had zijn hele strategie al doorgenomen met zijn vrouw en besloot uit puur belangenafweging wie nog het meeste geld nodig had en het langste door moest al besloten waar de schade moest vallen
En dat is om te :r
Maar dat is Wilfred ten voeten uit, achterbakser kan het niet :(
pi_193775644
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wat zit jij continu te zuigen. Als Veronica Inside niet een programma is wat in je straatje past, wat doe je hier dan?
Allemaal nobuddies in het topic die niet weten of er lucht of zand in een bal zit maar wel opeens de mr. Bigstar uithangen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193775645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weetje wat laat het ook maar stoppen. Het hoogtepunt is ook al 9 jaar geleden (winnen TelevizierRing). Mooiste tijd vond ik 2009 - 2012 met VI Oranje 2010 als leukste periode. Ontzettend zonde dat het onder druk van media en semi-BN'ers is bezweken.

Rat Wilfred Genee is altijd al achterbaks geweest maar wél een enorm goede presentator, met Helene is het vast niks aan. Gewoon lekker stoppen. Derksen met pensioen (kan hij zich volledig op muziek focussen) en Gijp af en toe laten aanschuiven bij een Rondo ofzo.
Het was vroeger inderdaad leuker.. de setting bij RTL7 was ook warmer dan dat kille blauw van Veronica. Het was een mooie tijd maar alles is eindig. Als ik Gijp en Derksen was zou ik proberen een format te verzinnen zonder Genee. Dan komt dat hypocriete gedrag van die vent als een boomerang terug.
pi_193775647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:43 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Als Johan bedeen was weggelopen zou hij door heel Nederland uitgemaakt worden voor lafaard met de Arie Boomsma's van deze wereld voorop. Zetten ze een bruine zwarte mevrouw tegenover hem dan durft ie niet, dat gelul.

Hij had er wat van moeten zeggen in de uitzending, dat wel. Volgens mij hadden Derksen en Gijp niet helemaal door wat er precies gebeurde tot ze in de auto naar huis zaten. De hele tijd die irritante Dries er doorheen en zo'n mevrouw die alles opschrijft. Met een reclameblok hadden ze daar al over na kunnen denken. Iedereen heeft dat wel, dat je in een gesprek zit en dan later denkt: kut, ik had dit of dat moeten zeggen. Gijp probeerde er in de uitzending een lolletje van te maken maar je kon echt merken dat hij niet wist welke houding hij moest aannemen.
Notities maken terwijl de ander spreekt is typisch iets dat advocaten doen tijdens rechtszittingen en zo zodat ze alle punten kunnen raken als ze 'aan de beurt zijn'. Kwam inderdaad onhandig over maar verder was haar optreden toch niet zo verkeerd?

Gijpie wil gewoon lekker kunnen lachen en praten alsof ze in een kroeg zitten, voor hem hoeft dat hele serieuze gedoe eromheen niet. Je kon ook merken dat hij de sfeer een beetje wilde veranderen op een ongemakkelijke manier ja.
pi_193775686
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind Wilfred eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige presentator, althans, niet zo goed als men steeds zegt. Hij is een goede gespreksleider als z'n gasten ook open staan om te praten, maar verder stamelt hij de boel maar wat bij elkaar.

De kritiek dat hij z'n maten zou hebben laten vallen is dan weer wel overdreven vind ik, Johan en René kunnen prima voor zichzelf opkomen en het is inderdaad niet zo dat ze geestelijk werden mishandeld. Wat je hem wel kan verwijten is dat hij z'n gasten dit vooraf had moeten vertellen en dat je het programma op kan doeken als de gasten voortaan op hun hoede zijn.
Genee is hooguit goed als radiomannetje, als talkshowhost is het helemaal niks.

Verder ben ik het niet met je eens dat het wel meeviel wat hij flikte, hij gedroeg zich ineens als het neefje van Sylvana. Totaal ongeloofwaardig.
pi_193775697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weetje wat laat het ook maar stoppen. Het hoogtepunt is ook al 9 jaar geleden (winnen TelevizierRing). Mooiste tijd vond ik 2009 - 2012 met VI Oranje 2010 als leukste periode. Ontzettend zonde dat het onder druk van media en semi-BN'ers is bezweken.

Rat Wilfred Genee is altijd al achterbaks geweest maar wél een enorm goede presentator, met Helene is het vast niks aan. Gewoon lekker stoppen. Derksen met pensioen (kan hij zich volledig op muziek focussen) en Gijp af en toe laten aanschuiven bij een Rondo ofzo.
VI was wel aardig toen het puur over voetbal ging ipv maatschappelijke problemen en de karakters nog bijzaak waren. Toen ze nog gewoon "een beetje commercieel" waren maar wel losser. Die overstap naar De Mol was een Spijkermannetje.

Zoals jij 't beschrijft is VI een soap geworden en die soap bestaat uit halve acteurs die je precies dat deel van de invulling van iemands leven geven waar men zich nu druk over maakt.

Bedankje voor Wilfred en Johan mag er wel bij voor de haters.
pi_193775719
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Notities maken terwijl de ander spreekt is typisch iets dat advocaten doen tijdens rechtszittingen en zo zodat ze alle punten kunnen raken als ze 'aan de beurt zijn'. Kwam inderdaad onhandig over maar verder was haar optreden toch niet zo verkeerd?

Er deugde weinig van dat optreden hoor. Zij zat alle woordjes onder een vergrootglas te leggen en had alleen maar de insteek om aan te klagen en te zeiken. Humorloos wijf. Ik las dat zij haar eigen talkshow wil. Dat was dus de reden om daar te gaan zitten.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 22:52:29 #50
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193775727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wat zit jij continu te zuigen. Als Veronica Inside niet een programma is wat in je straatje past, wat doe je hier dan?
Waaruit blijkt dat VI niet in mijn straatje zou passen :?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193775734
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat VI niet in mijn straatje zou passen :?
Omdat ik je hier nog nooit heb zien posten voor deze rel en je continu zit te zuigen.
AFCA!
pi_193775739
Gewoon verder zonder Genee

Neem je Hugo Borst of Schelvis. Andere namen ?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2020 @ 22:54:17 #53
35723 crew  GGMM
pi_193775746
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat VI niet in mijn straatje zou passen :?
Al je posts.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193775751
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:30 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Toen ging het moddergooien ook ver !(anti depresiva gebruike van Gijp), en was het personelijker, toen wou Gijp ook al het progamma anders laten inrichten, iets wat hij bij pownnews net ook zei
Het voelt wel anders dit keer. Dieper

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2020 22:54:40 ]
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:54:28 #55
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193775753
Maar hoe zit het nu met die appjes? Zitten al die griezels te appen met Genee?
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:55:04 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193775762
Reclame VI? ’Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen’

- Het is maar goed dat er maandag tijdens Veronica Inside geen reclameblok was ingepland. „Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen en was daarna weggegaan en ik waarschijnlijk ook”, aldus René van der Gijp woensdagavond voorafgaand aan een optreden via een livestream voor businessclubleden van FC Twente op een bedrijventerrein in Dordrecht.

Ook Wilfred Genee en Johan Derksen waren daarbij aanwezig. Genee liep zonder iets te zeggen de studio in.


’Uitzending schrappen’
Dat het trio maandagavond in Veronica Inside te zien zal zijn lijkt uitgesloten. „We hebben John de Mol gevraagd om de uitzending te schrappen”, aldus Johan Derksen die nog op een antwoord wacht.

Dat het drietal woensdagavond wel aan een tafel zat, moet dan ook niet worden gezien als een verzoeningspoging. „Ik had een huilende vrouw van Bas Nijhuis aan de lijn. Als het niet door zou gaan, zou zij morgen het faillissement moeten aanvragen. Wij doen het dus voor haar.” De vrouw van Nijhuis heeft de bijeenkomst georganiseerd voor de businessclub.
Geen toekomst meer
Van der Gijp ziet geen toekomst meer voor Veronica Inside in de huidige vorm. „Wilfred heeft het programma opgeblazen. Als we maandag aan tafel zitten en doen of er niets is gebeurd, zijn we totaal ongeloofwaardig. Onze kijkers zijn niet gek.”

Van der Gijp sluit niet uit dat hij in de toekomst nog wel een ander programma met Genee zal maken. „Maar dan is dat in een andere vorm, want dit gaat gewoon echt niet meer. Ik had het er vanmiddag met Jan Boskamp over en hij denkt er net zo over.”

’Ik ben geen wegloper’
Johan Derksen wil de deur nog niet definitief in het slot gooien. „We hebben nog een contract voor twee jaar en ik ben geen wegloper.” Derksen zegt dat niemand medelijden met hem hoeft te hebben. „Het allerergste is als mensen medelijden met je krijgen en met een bos bloemen aan de deur staan.”

https://www.telegraaf.nl/(...)op-zijn-bek-geslagen

:D
pi_193775766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Kamover het volgende:
Maar hoe zit het nu met die appjes? Zitten al die griezels te appen met Genee?
Ik heb zijn nummer ook, geen grap. Heel Nederland heeft zijn nummer.
AFCA!
pi_193775771
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclame VI? ’Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen’

- Het is maar goed dat er maandag tijdens Veronica Inside geen reclameblok was ingepland. „Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen en was daarna weggegaan en ik waarschijnlijk ook”, aldus René van der Gijp woensdagavond voorafgaand aan een optreden via een livestream voor businessclubleden van FC Twente op een bedrijventerrein in Dordrecht.

Ook Wilfred Genee en Johan Derksen waren daarbij aanwezig. Genee liep zonder iets te zeggen de studio in.


’Uitzending schrappen’
Dat het trio maandagavond in Veronica Inside te zien zal zijn lijkt uitgesloten. „We hebben John de Mol gevraagd om de uitzending te schrappen”, aldus Johan Derksen die nog op een antwoord wacht.

Dat het drietal woensdagavond wel aan een tafel zat, moet dan ook niet worden gezien als een verzoeningspoging. „Ik had een huilende vrouw van Bas Nijhuis aan de lijn. Als het niet door zou gaan, zou zij morgen het faillissement moeten aanvragen. Wij doen het dus voor haar.” De vrouw van Nijhuis heeft de bijeenkomst georganiseerd voor de businessclub.
Geen toekomst meer
Van der Gijp ziet geen toekomst meer voor Veronica Inside in de huidige vorm. „Wilfred heeft het programma opgeblazen. Als we maandag aan tafel zitten en doen of er niets is gebeurd, zijn we totaal ongeloofwaardig. Onze kijkers zijn niet gek.”

Van der Gijp sluit niet uit dat hij in de toekomst nog wel een ander programma met Genee zal maken. „Maar dan is dat in een andere vorm, want dit gaat gewoon echt niet meer. Ik had het er vanmiddag met Jan Boskamp over en hij denkt er net zo over.”

’Ik ben geen wegloper’
Johan Derksen wil de deur nog niet definitief in het slot gooien. „We hebben nog een contract voor twee jaar en ik ben geen wegloper.” Derksen zegt dat niemand medelijden met hem hoeft te hebben. „Het allerergste is als mensen medelijden met je krijgen en met een bos bloemen aan de deur staan.”

https://www.telegraaf.nl/(...)op-zijn-bek-geslagen

:D
Ja bedankt, wij hebben het filmpje ook gezien.
AFCA!
pi_193775789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef macca728 het volgende:
Gewoon verder zonder Genee

Neem je Hugo Borst of Schelvis. Andere namen ?
Borst niet alsjeblieft..en Schelvis ook niet..die heeft geen humor. Helene zou het van mij wel mogen proberen. Proberen dus..geen idee of het werkt.
pi_193775791
Is er nog niemand geweest die ff naar Hansie Hansie is gereden voor z'n mening?
pi_193775793
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het voelt wel anders dit keer. Dieper
Als John de Mol de salarissen iets opschroeft als waardering achter de schermen omdat er nu een hype is rondom zijn programma is dit zo weer achter de rug.
pi_193775798
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het voelt wel anders dit keer. Dieper
Media zit er ook dik bovenop he, we zullen het wel zien Maandag
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:57:40 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193775802
Jan Boskamp over toekomst VI: ’Ik vrees dat het over is’ :D

Komt er na 20 jaar een einde aan de voetbaltalkshow Veronica Inside? Volgens Jan Boskamp, die geregeld aanschuift bij het populaire programma, is die kans aanwezig. ,,Ik heb al veel ruzietjes meegemaakt, maar dit is ongezien.”

De speciale aflevering van Veronica Inside die in het teken stond van racisme moest leiden tot verbinding, maar zorgde er juist voor dat Johan Derksen en René van der Gijp niets meer te maken willen hebben met presentator Wilfred Genee.

Ik vrees dat het over is”, vertelt Boskamp aan Het Laatste Nieuws. „Dit is niet gespeeld, hoor. Ik heb al veel ruzietjes meegemaakt, want meestal zit ik er middenin, maar dit is ongezien. Die drie zijn niet de beste vrienden, maar ze weten wat ze aan elkaar hebben. Ik denk niet dat ze nog samen op vakantie zullen gaan.”

Boskamp denkt dat er te veel is gebeurd om nog door te gaan. ,,Maandag is normaal gesproken hun laatste show van het seizoen, maar er is mij nog niets gevraagd naar volgend jaar toe. Met de coronatoestanden zat ik er de laatste tijd minder.”

https://www.telegraaf.nl/(...)rees-dat-het-over-is

:D
pi_193775819
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Kamover het volgende:
Maar hoe zit het nu met die appjes? Zitten al die griezels te appen met Genee?
Zijn er al kamervragen geweest over de appjes. Wanneer worden openbaar gemaakt?
pi_193775833
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Borst niet alsjeblieft..en Schelvis ook niet..die heeft geen humor. Helene zou het van mij wel mogen proberen. Proberen dus..geen idee of het werkt.
Hendriks gaat voor geen meter werken. Dat is al wel duidelijk bij de cl uitzendingen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193775839
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.

Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_193775850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Hendriks gaat voor geen meter werken. Dat is al wel duidelijk bij de cl uitzendingen.
In deze format heb je gewoon een klootzak nodig als presentator
pi_193775853
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Hendriks gaat voor geen meter werken. Dat is al wel duidelijk bij de cl uitzendingen.
Gerard Joling dan maar
pi_193775881
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.

Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
Gijp zal dan wel weer in een ander format opduiken op de buis. Maar dat is wensdenken. Volgens mij geeft hij ook al jaren lezingen in het land.
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 23:02:32 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193775886
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:02:38 #71
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193775887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Omdat ik je hier nog nooit heb zien posten voor deze rel en je continu zit te zuigen.
Dan heb je niet goed opgelet :)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Al je posts.
Mag je vinden. Is alleen niet zo.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:02:56 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193775891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gijp zal dan wel weer in een ander format opduiken op de buis. Maar dat is wensdenken. Volgens mij geeft hij ook al jaren lezingen in het land.
Dat was voor hem in eerste instantie reden om bij VI te zitten als ik me niet vergis
Laffe huichelaar
pi_193775897
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

In deze format heb je gewoon een klootzak nodig als presentator
Een sterke persoonlijkheid die niet bang is voor zijn hachje.
pi_193775911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gerard Joling dan maar
Harry mens
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193775916
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gijp zal dan wel weer in een ander format opduiken op de buis. Maar dat is wensdenken. Volgens mij geeft hij ook al jaren lezingen in het land.
Die lezingen doet hij volgens mij tegenwoordig niet meer, blijkbaar nog wel schnabbels zoals vanavond, maar ik kan het mis hebben.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:04:07 #76
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_193775918
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.

Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
Uitsmijtertje eten. Lekker man!
Oi!
pi_193775928
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.

Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
Gijp geeft ook lezingen
pi_193776027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat was voor hem in eerste instantie reden om bij VI te zitten als ik me niet vergis
Klopt ja. Maar voor kleurrijke mensen als Gijp zal altijd wel ergens plek zijn, zelfs de grootste grijze muizen uit de voetballerij worden regelmatig gevraagd door Fox, Ziggo etc.
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 23:10:55 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193776029
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:35 schreef Evertjan het volgende:
mariekederksen3 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:13:03 Beste Aisha (of wie hier ook achter zit). U tweet al een paar dagen over de 'vrouw-van-de-trap-duwer- Derksen'. Waarin u suggereert dat Johan mijn moeder heeft vermoord. Hierbij uw second opinion. Johan was niet thuis, mijn moeder is van de trap gevallen en overleden. Ik was 12. https://t.co/cdPLkmjRIL reageer retweet
Zieke lui heb je toch.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:12:06 #80
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193776049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zijn er al kamervragen geweest over de appjes. Wanneer worden openbaar gemaakt?
Onderste steen moet boven
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_193776063
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:35 schreef Evertjan het volgende:
mariekederksen3 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:13:03 Beste Aisha (of wie hier ook achter zit). U tweet al een paar dagen over de 'vrouw-van-de-trap-duwer- Derksen'. Waarin u suggereert dat Johan mijn moeder heeft vermoord. Hierbij uw second opinion. Johan was niet thuis, mijn moeder is van de trap gevallen en overleden. Ik was 12. https://t.co/cdPLkmjRIL reageer retweet
@Old_Pal ON TOUR
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:13:34 #82
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193776077
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zieke lui heb je toch.
Alleen omdat ze haar vader verdedigt? :? Rare post dit
Laffe huichelaar
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 23:13:42 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193776078
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het voelt wel anders dit keer. Dieper
Tijdens de uitzending al. Hadden @Lavenderr en ik het een topic geleden ook al over.
Je voelde het gewoon, Genee draaide zo de show de nek om.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 23:14:16 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193776088
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Alleen omdat ze haar vader verdedigt? :? Rare post dit
Die Aisha troll }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:15:28 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_193776113
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tijdens de uitzending al. Hadden @:lavenderr en ik het een topic geleden ook al over.
Je voelde het gewoon, Genee draaide zo de show de nek om.
Het is gewoon definitief einde tijdperk Genee.
What can change the nature of a man?
pi_193776138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:15 schreef Coco. het volgende:

[..]

Het is gewoon definitief einde tijdperk Genee.
Ik hoop het.. gewoon een format bedenken zonder hem.
pi_193776141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef macca728 het volgende:
Gewoon verder zonder Genee

Neem je Hugo Borst of Schelvis. Andere namen ?
Simon Zijlemans.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:25:00 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_193776265
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tijdens de uitzending al. Hadden @:lavenderr en ik het een topic geleden ook al over.
Je voelde het gewoon, Genee draaide zo de show de nek om.
Ja, dat deed hij willens en wetens. Dat kan hij ontkennen maar als je ziet wie hij uitgenodigd had weet je al dat hij fout zat. Bah bah.
pi_193776275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:46 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Allemaal nobuddies in het topic die niet weten of er lucht of zand in een bal zit maar wel opeens de mr. Bigstar uithangen.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:25:39 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_193776283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:15 schreef Coco. het volgende:

[..]

Het is gewoon definitief einde tijdperk Genee.
Dat denk ik wel.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:27:09 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_193776306
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zieke lui heb je toch.
Echt doodziek. Om zoiets te durven beweren. Dan spoor je niet alleen niet. , maar ben je gewoon een misselijk stuk vreten.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:31:18 #92
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193776379
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:35 schreef Evertjan het volgende:
mariekederksen3 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:13:03 Beste Aisha (of wie hier ook achter zit). U tweet al een paar dagen over de 'vrouw-van-de-trap-duwer- Derksen'. Waarin u suggereert dat Johan mijn moeder heeft vermoord. Hierbij uw second opinion. Johan was niet thuis, mijn moeder is van de trap gevallen en overleden. Ik was 12. https://t.co/cdPLkmjRIL reageer retweet
Hij heeft haar zelf gevonden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:31:36 #93
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193776384
Einde Genee; en terecht
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:33:27 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_193776417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Einde Genee; en terecht
Echt. Ik wist dat hij er alleen maar zat om voorzetjes te geven om daar anderen voor op te laten
draaien, maar dat hij dit flikte had ik zelfs van hem niet verwacht.
pi_193776432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Omdat ik je hier nog nooit heb zien posten voor deze rel en je continu zit te zuigen.
Ach ja, het is ook niet niks. Het maakt niet echt uit wanneer je als nieuweling in dit topic komt. Corona, racisme rel of niet. Je wordt toch als een nobuddie en/of dagjesmens weggezet wiens mening er totaal niet toe doet omdat je ogenschijnlijk niet door de ballotage bent gekomen. In dat opzicht is het niet heel rullevant wanneer @ChevyCaprice zijn mening geeft, me dunkt.
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:35:27 #96
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193776440
Uiteindelijk toch ook weer door de corona... Anders hadden de heren het waarschijnlijk nergens anders over gehad dan het EK :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193776447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:53 schreef macca728 het volgende:
Gewoon verder zonder Genee

Neem je Hugo Borst of Schelvis. Andere namen ?
Herman van der Zandt
pi_193776478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er deugde weinig van dat optreden hoor. Zij zat alle woordjes onder een vergrootglas te leggen en had alleen maar de insteek om aan te klagen en te zeiken. Humorloos wijf. Ik las dat zij haar eigen talkshow wil. Dat was dus de reden om daar te gaan zitten.
Ik vond haar ook niet vriendelijk. Ze keek bozig uit haar ogen. En ze bekeek het echt als een strafzaak en hield ook zo'n betoog.

''Voor ons gevoel we je vergeven hebben, maar je hoort of ziet ons niet''

''Je hebt het over die mensen'' en ''steen en been klagen''


''Ik heb het beeld keer op keer bekeken. En wat jij zegt, je weet zelf ook wat je hebt gezegd, dat klopt, en dat zou je verschillend, als je het ook helemaal in stukjes zou opknippen, kan je dat verschillend interpreteren. Nou, daar buig ik me even niet over''

''Ben je dan zo'n onmens dat je daar geen rekening mee houdt. Dat iedereen dan maar in de stront kan zakken met al dat gevoel?''
  FOK!fotograaf woensdag 24 juni 2020 @ 23:40:00 #99
842 Zorro
Z
pi_193776495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:38 schreef luxerobots het volgende:
''Ben je dan zo'n onmens dat je daar geen rekening mee houdt. Dat iedereen dan maar in de stront kan zakken met al dat gevoel?''
Ze is zelf ook niet zo aardig, om bruine mensen met stront te associeren. Dat kan toch ook niet?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:40:29 #100
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193776502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt. Ik wist dat hij er alleen maar zat om voorzetjes te geven om daar anderen voor op te laten
draaien, maar dat hij dit flikte had ik zelfs van hem niet verwacht.
Wat een onzin. Als je ook maar een beetje hebt opgelet de laatste jaren heb je kunnen zien dat Genee bij elke dubieuze uitspraak ingreep, of hem/ze nog de kans gaf om het terug te trekken. Dan moet je niet ineens verbaasd gaan zitten doen om hoe hij zich maandag profileerde.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193776516
Klopt, die gasten hadden het programma ook maar 1x gezien....

Het is al tekenent dat er pas 2 dagen na de uitzending commotie over kwam. Niemand had gekeken van de azijnpissers
pi_193776518
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.

Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
Bootje varen lekker uit eten bij de Harbour Club
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:42:54 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_193776536
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als je ook maar een beetje hebt opgelet de laatste jaren heb je kunnen zien dat Genee bij elke dubieuze uitspraak ingreep, of hem/ze nog de kans gaf om het terug te trekken. Dan moet je niet ineens verbaasd gaan zitten doen om hoe hij zich maandag profileerde.
Niet mee eens. Er is een smerig spel met Johan gespeeld en dat kun je echt niet ontkennen, hoe graag je dat ook wilt. Genee greep alleen in als iemand iets tegen Driss of die dame zei. Dan kwam hij voor ze op. Niet voor Johan of Gijp.
pi_193776541
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vond haar ook niet vriendelijk. Ze keek bozig uit haar ogen. En ze bekeek het echt als een strafzaak en hield ook zo'n betoog.

''We hebben je voor ons gevoel vergeven, maar je hoort of ziet ons niet''

''Je hebt het over die mensen'' en ''steen en been klagen''


''Ik heb het beeld keer op keer bekeken. En wat jij zegt, je weet zelf ook wat je hebt gezegd, dat klopt, en dat zou je verschillend, als je het ook helemaal in stukjes zou opknippen, kan je dat verschillend interpreteren. Nou, daar buig ik me even niet over''

''Ben je dan zo'n onmens dat je daar geen rekening mee houdt. Dat iedereen dan maar in de stront kan zakken met al dat gevoel?''
Die lichaamstaal van Boussata ook, heel de tijd overdreven laten zien dat hij het er niet mee eens was en geen enkele keer luisteren, ook niet naar Kieft.

Die ogen heel de tijd boos ja, van die Surinaamse ook.
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:43:27 #105
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193776542
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Wat René betreft vraag ik mij af wat hij gaat doen als hij niet bij VI meer gaat zitten. Hij voert al vrijwel niks uit op een gemiddelde dag, dus dan zou hij echt 24/7 thuis zitten, een beetje de vijver onderhouden. Niet echt goed voor een manisch depressief persoon.

Ok hij gaat trouwen en heeft een zoon thuis, maar z’n aanstaande vrouw blijft apart wonen.
Wat een onzin. Die man geeft bijna dagelijks lezingen. En hij is helemaal niet manisch depressief. Die man heeft het mooiste leventje wat er is. 3 uur per week over voetbal lullen en daar een half miljoen per jaar voor vangen. Woont in een mooie villa en kan elke chick krijgen die hij wil.
#KICKOUTZP
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:48:36 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193776596
Veelbesproken VI-trio geeft geen krimp in online FC Twente-show :D

Zonder een spier te vertrekken zitten de mannen gebroederlijk bij elkaar in design-stoeltjes. Wilfred Genee opent om acht uur op een niets-aan-de-hand toon. Via een online verbinding volgen een paar honderd sponsors van FC Twente het schouwspel in een studio in Dordrecht.

De opening van Genee gaat ten huize van Gerrit Stoker, voorzitter van de Gouden Talenten businessclub van FC Twente, verloren. Genee komt op fluistertoon binnen. Stoker buigt zich steunend over zijn laptop en belt zijn zoon om goede raad. We menen te horen, dat Genee de kijkers waarschuwt om de privé-uitzending voor de FC Twente-sponsors niet openbaar te maken. ‘Want dan volgt er een ander gesprek.’

Gebloemde blouse
Van spanning tussen René van der Gijp, Johan Derksen en Wilfred Genee is hoegenaamd geen sprake. ‘Gijp’ hangt relaxed in zijn gebloemde blouse onderuit, ‘de snor’ is voor de gelegenheid zonder stropdas verschenen en Genee heeft zijn legergroene shirt half open hangen.

Maandagavond was het nog oorlog tussen de mannen van Veronica Inside, maar woensdagavond zitten ze dus al weer broederlijk met z’n drieën naast elkaar. Alsof er niets is gebeurd. Het trio zou aan de pokertafel niet misstaan.
De leden van de stichting die jaarlijks doneert voor de jeugdopleiding van FC Twente en college-sponsoren van de Twentse Ondernemers Sociëteit hebben een linkje gekregen waarmee ze de speciale uitzending van Veronica Inside kunnen volgen. Ze moeten zich verbazen over dit door professionals opgevoerde stukje sporttheater.

Onzeker
De activiteit die een maand geleden geboekt, vertelt voorzitter Gerrit Stoker van de Gouden Talenten businessclub, terwijl hij thuis het geluid maar niet goed voor elkaar krijgt. „Vanwege corona kunnen we niet bij elkaar komen en daarom doen we dit. We waren tot vanmiddag bang dat het niet door zou gaan. Maar om 12 uur kregen we een belletje dat het allemaal goed zou komen”, zegt Stoker. Dat telefoontje kwam van Chantal Koebrugge, eigenaresse van evenementenbureau Impackt en toevallig ook nog eens vriendin van scheidsrechter Bas Nijhuis.

Hommeles
Het zal weinigen zijn ontgaan, dat het flink hommeles was tussen Johan Derksen en René van der Gijp enerzijds en presentator Wilfred Genee aan de andere kant. Genee confronteerde Van der Gijp en Derksen maandagavond in de studio zonder ze vooraf te hebben ingelicht met Dries Boussatta, ex-international van Marokkaanse komaf en strafpleiter Natacha Harlequin.

Het duo mocht zijn gal spuwen over Johan Derksen na diens ongepaste grap over rapper Akwasi. Derksen liep na de uitzending rechtstreeks naar zijn auto en Van der Gijp idem. ‘Gijp’ had het over een Joegoslavië-tribunaal en liet in De Telegraaf weten ‘klaar te zijn met ‘dat ventje’(Genee) en het hele programma.’

Bleuming weggestuurd
‘Ventje’ Genee stelt nu weer gewoon de vragen. En Johan Derksen zegt dat ‘die keeper van Twente er niets van kan’, dat ‘Ron Jans vervelend wordt als je hem tegengas geeft’ en hij geeft als vanouds directeur Van der Kraan van FC Twente een verbale draai om de oren.

,,Nu heeft hij ook Bleuming weggestuurd. Eerst de technisch-directeur Van Leeuwen en nu de hoofd-scout. Bleuming heeft vast 10 geschikte spitsen zin zijn boekje en die sturen ze dan weg.” Kortom, business as usual voor de mannen van VI. Of ze echt door gaan na de zomer valt uit de speciale uitzending niet te destilleren.

https://www.ad.nl/show/ve(...)wente-show~a0f16577/

Zo :P
pi_193776598
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:40 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ze is zelf ook niet zo aardig, om bruine mensen met stront te associeren. Dat kan toch ook niet?
Dat is het gevaar. Je kunt niet meer spontaan een grap maken. Een donker persoon kan niet in verband gebracht worden met een aap, Zwarte Piet, stront, banaan etc.

Als je dus niet met huidskleuren bezig bent. Wat me positief lijkt. Zul je toch maar op je tellen moeten passen.
pi_193776599
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:43 schreef wollah het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die man geeft bijna dagelijks lezingen. En hij is helemaal niet manisch depressief. Die man heeft het mooiste leventje wat er is. 3 uur per week over voetbal lullen en daar een half miljoen per jaar voor vangen. Woont in een mooie villa en kan elke chick krijgen die hij wil.
:')
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193776603
Nou jongens weet niet hoe t met jullie zit, maar ik ben er wel echt triest over als t zo stopt. Zo abrupt, zo zonde. Als we die fucking coronacrisis niet hadden gehad hadden we nog weet ik hoeveel seizoenen gehad en nu is t echt voorbij vrees ik. Enige hoop is dat de zomer nog enige rust brengt, maar als zelfs Bossie t al gaat opgeven. Manmanman. Zelden zo'n ordinaire week gezien rond een programma. Zowel van al die deugnieten die t probeerden af te fakkelen en daarna de deelnemers zelf die elkaar in de media de maat nemen. Zo ontzettend zonde van een programma waar ik, zelfs de afgelopen jaren nog, gewoon ontzettend veel plezier aan heb beleefd.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193776613
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vond haar ook niet vriendelijk. Ze keek bozig uit haar ogen. En ze bekeek het echt als een strafzaak en hield ook zo'n betoog.

''Voor ons gevoel we je vergeven hebben, maar je hoort of ziet ons niet''

''Je hebt het over die mensen'' en ''steen en been klagen''


''Ik heb het beeld keer op keer bekeken. En wat jij zegt, je weet zelf ook wat je hebt gezegd, dat klopt, en dat zou je verschillend, als je het ook helemaal in stukjes zou opknippen, kan je dat verschillend interpreteren. Nou, daar buig ik me even niet over''

''Ben je dan zo'n onmens dat je daar geen rekening mee houdt. Dat iedereen dan maar in de stront kan zakken met al dat gevoel?''
En wat is je punt precies? Ze stelt toch een heel duidelijke vraag? Johan geeft daar antwoord op. Ik denk dat Johan met haar aanwezigheid en vragen minder moeite had dan met Genee.
pi_193776650
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

En wat is je punt precies? Ze stelt toch een heel duidelijke vraag? Johan geeft daar antwoord op. Ik denk dat Johan met haar aanwezigheid en vragen minder moeite had dan met Genee.
Weet je. Je verliest zo'n discussie altijd. Mevrouw is zwart en je bent gewoon onbeschoft als je haar verhaal, of een deel ervan, enigszins in twijfel trekt. Het is als de minister tegenover het zielige uitgezette asielkind. Daarnaast is ze als advocate ook nog eens goed gebekt.

Vervolgens moet Johan er dus vijf kwartier mee aan tafel zitten, bij zijn eigen show.

En dan is deze vrouw niet de enige aanvulling. Want er zit ook nog een heethoofdige Driss.
pi_193776652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

En wat is je punt precies? Ze stelt toch een heel duidelijke vraag? Johan geeft daar antwoord op. Ik denk dat Johan met haar aanwezigheid en vragen minder moeite had dan met Genee.
Het is toch zuigen.

10x de vraag stellen wat de intentie was van Johan, wat hij 10x beantwoordt.
En ik heb beeld voor beeld gekeken, ja hoe dan en waarom, het is vrij duidelijk wat hij zegt, hoef je niet beeld voor beeld te bekijken.

en dan aan het eidn zegt Johan, ik heb een grap willen maken (wat hij al 10x eerder zei, kijk dat willen we nu horen of zoiets zei ze.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:55:54 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_193776655
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens weet niet hoe t met jullie zit, maar ik ben er wel echt triest over als t zo stopt. Zo abrupt, zo zonde. Als we die fucking coronacrisis niet hadden gehad hadden we nog weet ik hoeveel seizoenen gehad en nu is t echt voorbij vrees ik. Enige hoop is dat de zomer nog enige rust brengt, maar als zelfs Bossie t al gaat opgeven. Manmanman. Zelden zo'n ordinaire week gezien rond een programma. Zowel van al die deugnieten die t probeerden af te fakkelen en daarna de deelnemers zelf die elkaar in de media de maat nemen. Zo ontzettend zonde van een programma waar ik, zelfs de afgelopen jaren nog, gewoon ontzettend veel plezier aan heb beleefd.
Ben het helemaal met je eens. Het programma is willens en wetens vermoord.
pi_193776658
En geen woord over Akwasi, zijn gedrag was de aanleiding, waarom Zwarte Piet discussie bij een BLM demonstratie, waarom geweld prediken.

En dat gezeur over zo trots als een aap, ja 2 spreekwoorden door elkaar halen Dries.
Had apetrots wel gemogen dan ?

Ik denk eerlijk gezegd dat door dit soort dingen er veel meer racisme komt, alleen meer stiekem
pi_193776670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Weet je. Je verliest zo'n discussie altijd. Mevrouw is zwart en je bent gewoon onbeschoft als je haar verhaal, of een deel ervan, enigszins in twijfel trekt. Het is als de minister tegenover het zielige uitgezette asielkind. Daarnaast is ze als advocate ook nog eens goed gebekt.

Vervolgens moet Johan er dus vijf kwartier mee aan tafel zitten, bij zijn eigen show.

En dan is deze vrouw niet de enige aanvulling. Want er zit ook nog een heethoofdige Driss.
Precies, ‘wij zijn zielig en daar moet je rekening mee houden’. En die Dries zat er bij als een klassieke berber die gekrenkt is in zijn trots. Zoals al die Finnen met hun misplaatste trots naar hun cultuur toe.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 23:57:52 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_193776671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:56 schreef macca728 het volgende:
En geen woord over Akwasi, zijn gedrag was de aanleiding, waarom Zwarte Piet discussie bij een BLM demonstratie, waarom geweld prediken.
Ja, heel apart. Hij is eigenlijk de aanstichter van deze rel waardoor VI straks ten einde is. Hij wordt bedankt.
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:58:11 #118
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193776676
Waarom zijn er in godsnaam mensen die Helene dit programma willen zien presenteren? Dat kan ze helemaal niet. Alleen omdat ze er lekker uitziet en gemaakt spontaan is?
pi_193776687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:56 schreef macca728 het volgende:
En geen woord over Akwasi, zijn gedrag was de aanleiding, waarom Zwarte Piet discussie bij een BLM demonstratie, waarom geweld prediken.

En dat gezeur over zo trots als een aap, ja 2 spreekwoorden door elkaar halen Dries.
Had apetrots wel gemogen dan ?
Volgens mij is het nergens echt besproken. En als het sprake komt, dan is het omdat de pijn heel diep zit wat het dan weer terecht maakt.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 24 juni 2020 @ 23:59:42 #120
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193776688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:56 schreef macca728 het volgende:
En geen woord over Akwasi, zijn gedrag was de aanleiding, waarom Zwarte Piet discussie bij een BLM demonstratie, waarom geweld prediken.

En dat gezeur over zo trots als een aap, ja 2 spreekwoorden door elkaar halen Dries.
Had apetrots wel gemogen dan ?

Ik denk eerlijk gezegd dat door dit soort dingen er veel meer racisme komt, alleen meer stiekem
Akwasi is ook niet meer relevant, en om daar de 'schuld' bij te leggen kan natuurlijk ook niet

Laatste ben ik wel met je eens, mensen kotsen op deze flauwekul maar als je daar iets van zegt (bijvoorbeeld op tv) dan krijg je al snel het stempel racist. Dat er problemen zijn is duidelijk maar ik laat me niet wijsmaken dat we een stelletje racisten bij elkaar zijn
pi_193776695
Toch ironisch dat de 'blanke nederlander' als groep beschuldigt wordt van racisme maar zich niet tegen deze aantijging mag verdedigen of het mag nuanceren omdat hij het toch niet kan begrijpen.
AJ
pi_193776696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat is het gevaar. Je kunt niet meer spontaan een grap maken. Een donker persoon kan niet in verband gebracht worden met een aap, Zwarte Piet, stront, banaan etc.

Als je dus niet met huidskleuren bezig bent. Wat me positief lijkt. Zul je toch maar op je tellen moeten passen.
Een grap komt meestal al mijlen van te voren aan. Dat heb je in je hoofd en gaat er zo uit als het erin zit. Derksen stond ook in de startblokken 'm te maken en er was weinig per ongeluk aan.

En zoals wijlen Johan Cruijff zei.. 'voor je een fout maakt, maak je 'm niet'.

Maar de grap hoort gewoon bij al die hoererij voor het programmaatje wat nu de speelbal van John de Mol is. Dus het is geen fout, het moest zo en het zou zo.

En de heren zouden nooit hun salaris opgeven dus ruzies worden weer snel bijgelegd.
pi_193776700
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:59 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Volgens mij is het nergens echt besproken. En als het sprake komt, dan is het omdat de pijn heel diep zit wat het dan weer terecht maakt.
RTL Boulevard had het erover dat de rel begon omdat Akwasi opriep tot verzet tegen de figuur Zwarte Piet.

Nee. Hij riep dat hij naar zijn hoerenmoeder moest en dat hij hem in zijn gezicht wilde trappen.

Dat is iets heel anders.
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 00:01:46 #124
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193776701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet mee eens. Er is een smerig spel met Johan gespeeld en dat kun je echt niet ontkennen, hoe graag je dat ook wilt. Genee greep alleen in als iemand iets tegen Driss of die dame zei. Dan kwam hij voor ze op. Niet voor Johan of Gijp.
Ik vind niet dat je medelijden moet hebben met Derksen. Hij heeft 20 jaar vrij baan gehad in televisieprogramma’s, en nu krijgt hij een keer tegengas, dat moet hij maar accepteren hoor. En zo voor lul stond hij niet.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193776703
Nee ze mogen blij zijn in tolerant Nederland te wonen eerlijk gezegd.

Akwasi is wel relevant, zijn gedrag kan ook niet, maar ja black, dus geen racist.
pi_193776704
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:57 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Precies, ‘wij zijn zielig en daar moet je rekening mee houden’. En die Dries zat er bij als een klassieke berber die gekrenkt is in zijn trots. Zoals al die Finnen met hun misplaatste trots naar hun cultuur toe.
Dries is echt een mafkees. Marokkanen hebben Nederland opgebouwd. _O- _O- _O-
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193776708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

RTL Boulevard had het erover dat de rel begon omdat Akwasi opriep tot verzet tegen de figuur Zwarte Piet.

Nee. Hij riep dat hij naar zijn hoerenmoeder moest en dat hij hem in zijn gezicht wilde trappen.

Dat is iets heel anders.
En als Genee fair was geweest, had hij dat voorgelegd aan die advocate.

Hadden ze die beelden getoond eerst, want die hoorden bij die Zwarte Piet foto.
pi_193776709
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een grap komt meestal al mijlen van te voren aan. Dat heb je in je hoofd en gaat er zo uit als het erin zit. Derksen stond ook in de startblokken 'm te maken en er was weinig per ongeluk aan.

En zoals wijlen Johan Cruijff zei.. 'voor je een fout maakt, maak je 'm niet'.

Maar de grap hoort gewoon bij al die hoererij voor het programmaatje wat nu de speelbal van John De Mol is. En de heren zouden nooit hun salaris opgeven dus ruzies worden weer snel bijgelegd.
Genee laat dolgraag zo'n foto zien om iets te ontlokken over Zwarte Piet. Want we weten allemaal dat het hele Zwarte Piet-gedoe een groot maatschappelijk twistpunt is dat heel gevoelig ligt.
pi_193776712
Laten we niet vergeten dat dus blijkbaar ook eindredacteur Jan Hillenius in het complot zat. Die is net zo goed fout geweest.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193776720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

En als Genee fair was geweest, had hij dat voorgelegd aan die advocate.

Hadden ze die beelden getoond eerst, want die hoorden bij die Zwarte Piet foto.
Genee wilde zichzelf neerzetten als tolerant en niet-racistisch.
pi_193776721
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je medelijden moet hebben met Derksen. Hij heeft 20 jaar vrij baan gehad in televisieprogramma’s, en nu krijgt hij een keer tegengas, dat moet hij maar accepteren hoor. En zo voor lul stond hij niet.
Geen medelijden, maar hij krijgt een mes in zijn rug en Gijp ook.
Vraag me af wat Kieft er van dacht, hij en Gijp probeerden nog wat te nuanceren maar daar ging Genee ook gelijk overheen.
pi_193776723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we niet vergeten dat dus blijkbaar ook eindredacteur Jan Hillenius in het complot zat. Die is net zo goed fout geweest.
Ja, samen met Genee de talkshow eventjes veranderen.
pi_193776730
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je medelijden moet hebben met Derksen. Hij heeft 20 jaar vrij baan gehad in televisieprogramma’s, en nu krijgt hij een keer tegengas, dat moet hij maar accepteren hoor. En zo voor lul stond hij niet.
Precies, en niemand belet hem om maandag daar gewoon weer te gaan zitten. En de dingen te zeggen die hij graag wil zeggen.
Hij kan nog steeds doen wat hij al 20 jaar doet.
pi_193776733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we niet vergeten dat dus blijkbaar ook eindredacteur Jan Hillenius in het complot zat. Die is net zo goed fout geweest.
Ook ja, dat zal Derksen en Gijp nog het meest gestoken hebben, de vooropzet en die 2 gasten erbij zonder het te zeggen.
pi_193776735
In t filmpje van Powned staat ook Van Egmond er weer bij. Zou die nog aan iets werken?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193776738
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t filmpje van Powned staat ook Van Egmond er weer bij. Zou die nog aan iets werken?
Boekie over het einde
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 00:06:34 #137
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193776742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Geen medelijden, maar hij krijgt een mes in zijn rug en Gijp ook.
Vraag me af wat Kieft er van dacht, hij en Gijp probeerden nog wat te nuanceren maar daar ging Genee ook gelijk overheen.
Vind het zelf allemaal wel meevallen met dat “mee in hun rug”. Vraag me idd zelf ook af hoe Kieft hierin staat.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193776744
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:58 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn er in godsnaam mensen die Helene dit programma willen zien presenteren? Dat kan ze helemaal niet. Alleen omdat ze er lekker uitziet en gemaakt spontaan is?
Liever Dennis, en anders hebben we Koert nog.
pi_193776745
Jammer dat nu het laatste niet-politiek correcte programma van de tv verdwijnt. :'( :'( :'( :'(
pi_193776748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Genee laat dolgraag zo'n foto zien om iets te ontlokken over Zwarte Piet. Want we weten allemaal dat het hele Zwarte Piet-gedoe een groot maatschappelijk twistpunt is dat heel gevoelig ligt.
que?

Die foto laat Genee niet zien, die foto is door de redactie uitvoerig besproken qua mogelijkheden en momenten en daarna achter Johan geprojecteerd die deze uitsmijter voor social media mocht binnenschieten.
pi_193776752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t filmpje van Powned staat ook Van Egmond er weer bij. Zou die nog aan iets werken?
En directeurtje. Tis crisis!
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 00:08:12 #142
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193776753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t filmpje van Powned staat ook Van Egmond er weer bij. Zou die nog aan iets werken?
Natuuurlijk _O- je zag de eurotekens alweer in z’n ogen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193776754
Volgens mij had René die foto aangevraagd om te kunnen lachen over hoe die man dat had voorbereid als zwarte piet.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:08:43 #144
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193776757
Ik vind Johan en Gijp een beetje racisten maar ik vind het aan de andere kant ook wel een laffe streek van Genee :')

Zonder het hun te laten weten 2 mensen erbij en dan ook nog schijnheilig doen en ook nog pownews niet te woord willen staan :')

Ze moeten Genee vervangen voor Hendrix. Lekker wijf en trekt meer mannelijke kijkers

Genee heb ze eigen graf gegraven. Wat zal die spijt krijgen. Oprotten met die flapdrol
#KICKOUTZP
pi_193776760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:07 schreef Nober het volgende:

[..]

Liever Dennis, en anders hebben we Koert nog.
Dennis is ook een geweldige flapdrol. Totaal ongeschikt, dat zie je ook terug in het interview met Gijp. Voelt hem helemaal niet aan.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193776763
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je medelijden moet hebben met Derksen. Hij heeft 20 jaar vrij baan gehad in televisieprogramma’s, en nu krijgt hij een keer tegengas, dat moet hij maar accepteren hoor. En zo voor lul stond hij niet.
Laten wij zeggen dat er in Den Haag iets gebeurd dat leidt tot een debat. Dan zal Rutte het niet zo raar vinden dat Marijnissen of Wilders vol tegen om ingaan. Het voelt wel wat opmerkelijk als Dijkhof Rutte bij de enkels probeert af te zagen.

Het ging er niet om dat hij tegengas kreeg. Het ging erom van wie hij tegengas kreeg.
pi_193776764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:57 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Precies, ‘wij zijn zielig en daar moet je rekening mee houden’. En die Dries zat er bij als een klassieke berber die gekrenkt is in zijn trots. Zoals al die Finnen met hun misplaatste trots naar hun cultuur toe.
Dat is toch met die hele discussie over racisme zo. Racisme is het heilige toverwoord en dat smoort alles. Ik denk dat we in de toekomst steeds meer wangedrag zullen gaan zien van zowel BML actievoerders als tuig met een migratieachtergrond. Zij kunnen zich altijd verschuilen achter racisme en de overheid durft dan niet in te grijpen, want stel je eens voor zeg..je zal maar voor racist uitgemaakt worden. Hoe lang blijft de weldenkende meerderheid in dit land dit nog accepteren als een schoothondje?
pi_193776766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:08 schreef BobW het volgende:
Volgens mij had René die foto aangevraagd om te kunnen lachen over hoe die man dat had voorbereid als zwarte piet.
Ja die maakte de eerste grap, dan ga je van huis, zeg je eerst tegen je vrouw, ik ga als Zwarte Piet....
pi_193776772
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:08 schreef wollah het volgende:
Ik vind Johan en Gijp een beetje racisten maar ik vind het aan de andere kant ook wel een laffe streek van Genee :')

Zonder het hun te laten weten 2 mensen erbij en dan ook nog schijnheilig doen en ook nog pownews niet te woord willen staan :')

Ze moeten Genee vervangen voor Hendrix. Lekker wijf en trekt meer mannelijke kijkers

Genee heb ze eigen graf gegraven. Wat zal die spijt krijgen. Oprotten met die flapdrol
Ineens je meninkje aanpassen je gaat branden in de hel stink kafier.
pi_193776773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Jammer dat nu het laatste niet-politiek correcte programma van de tv verdwijnt. :'( :'( :'( :'(
Stopt Opsporing Verzocht ermee?
pi_193776776
De show stopt.
As we speak zijn ze aan het onderhandelen.
Genee gaat met een nieuwe show verder, zonder Derksen en Gijpie.
En terecht.
Ik heb zelden zo een rat als Genee meegemaakt.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:10:38 #152
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193776777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:57 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Precies, ‘wij zijn zielig en daar moet je rekening mee houden’. En die Dries zat er bij als een klassieke berber die gekrenkt is in zijn trots. Zoals al die Finnen met hun misplaatste trots naar hun cultuur toe.
Volgens Dries was Scheringa een racist.

Volgens Dries zijn de volgende spelers 'wit' : José Fortes Rodriguez, Ervin Lee, Ali El-Khattabi, Robin Nelisse , Michael Lamey , Kew Jaliens , Haris Medunjanin , Tarik Sektioui , Adil Ramzi , Denny Landzaat , Demy de Zeeuw, Jermain Lens, Pius Ikedia , Khalid Sinouh , Ryan Donk , Boy Waterman , Nourdin Boukhari , David Mendes da Silva, Moussa Dembele , Sergio Romero ,Milano Koenders , Simon Poulsen , Ari , en Mounir El Hamdaoui ,

En wilde die ook nog een recordbedrag betalen voor witte Afonso Alves

Driesgenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_193776779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is toch met die hele discussie over racisme zo. Racisme is het heilige toverwoord en dat smoort alles. Ik denk dat we in de toekomst steeds meer wangedrag zullen gaan zien van zowel BML actievoerders als tuig met een migratieachtergrond. Zij kunnen zich altijd verschuilen achter racisme en de overheid durft dan niet in te grijpen, want stel je eens voor zeg..je zal maar voor racist uitgemaakt worden. Hoe lang blijft de weldenkende meerderheid in dit land dit nog accepteren als een schoothondje?
Ik denk serieus dat je over 5 jaar oorlog heb in Europa door dit soort dingen of dat blanken massaal wegwillen.
pi_193776780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:08 schreef Nober het volgende:

[..]

En directeurtje. Tis crisis!
Dat vind ik dan weer ergens een bemoedigend teken. Die probeert t misschien daar al wat te lijmen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193776788
Het gesprek met Natacha Harlequin was niet slecht. Zij viel Johan ook niet aan maar vroeg alleen om iets meer begrip en empathie en ze was ook constructief.

Eigenlijk verpestte Dries Boussatta het hele gesprek en hem uitnodigen was een grote fout.
pi_193776789
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Volgens Dries was Scheringa een racist.

Volgens Dries zijn de volgende spelers 'wit' : José Fortes Rodriguez, Ervin Lee, Ali El-Khattabi, Robin Nelisse , Michael Lamey , Kew Jaliens , Haris Medunjanin , Tarik Sektioui , Adil Ramzi , Denny Landzaat , Demy de Zeeuw, Jermain Lens, Pius Ikedia , Khalid Sinouh , Ryan Donk , Boy Waterman , Nourdin Boukhari , David Mendes da Silva, Moussa Dembele , Sergio Romero ,Milano Koenders , Simon Poulsen , Ari , en Mounir El Hamdaoui ,

En wilde die ook nog een recordbedrag betalen voor witte Afonso Alves

Driesgenot
Die zaten op het bankie he, Urvin Lee (wie ?) , Ali El Khattabi en nog een paar spelers die ik niet kon.
pi_193776791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is toch met die hele discussie over racisme zo. Racisme is het heilige toverwoord en dat smoort alles. Ik denk dat we in de toekomst steeds meer wangedrag zullen gaan zien van zowel BML actievoerders als tuig met een migratieachtergrond. Zij kunnen zich altijd verschuilen achter racisme en de overheid durft dan niet in te grijpen, want stel je eens voor zeg..je zal maar voor racist uitgemaakt worden. Hoe lang blijft de weldenkende meerderheid in dit land dit nog accepteren als een schoothondje?
Dat gaat nog wel een burgeroorlog opleveren. Maar dat verschuilen achter racisme buiten ze nu helemaal uit. Dat hebben ze nu wel in de gaten.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193776795
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:12 schreef BobW het volgende:
Het gesprek met Natacha Harlequin was niet slecht. Zij viel Johan ook niet aan maar vroeg alleen om iets meer begrip en empathie en ze was ook constructief.

Eigenlijk verpestte Dries Boussatta het hele gesprek en hem uitnodigen was een grote fout.
Helemaal mee eens. Ken Dries totaal niet maar vooral zijn houdinkje was echt tenenkrommend. Inhoudelijk deed hij het gesprek ook niet echt goed.
pi_193776797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat je over 5 jaar oorlog heb in Europa door dit soort dingen of dat blanken massaal wegwillen.
In Europa en Amerika.
Dat denk ik ook.
Er is al een halve oorlog in Amerika gaande. Zwarten gaan los op blanken.
Je kan in een stad als Amsterdam dit op termijn ook verwachten.
Het zou me niet verbazen als Rusland ons wederom bevrijdt
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:13:40 #160
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193776798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die zaten op het bankie he, Urvin Lee (wie ?) , Ali El Khattabi en nog een paar spelers die ik niet kon.
Ali was de ideale subersub
Lee was een mislukt backje van Fortuna lol
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:14:50 #161
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193776810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:12 schreef BobW het volgende:
Het gesprek met Natacha Harlequin was niet slecht. Zij viel Johan ook niet aan maar vroeg alleen om iets meer begrip en empathie en ze was ook constructief.

Eigenlijk verpestte Dries Boussatta het hele gesprek en hem uitnodigen was een grote fout.
Vond ik ook een prima vrouwtje maar volgens mij krijgt zij ook niet heel veel kritiek
pi_193776812
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ali was de ideale subersub
Lee was een mislukt backje van Fortuna lol
zie op wikipedia dat Ali nog 4 jaar bij AZ was en 100 wedstrijden heeft gespeeld of zo.
Wat een racist die Scheringa
pi_193776813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat je over 5 jaar oorlog heb in Europa door dit soort dingen of dat blanken massaal wegwillen.
onze white power movement hierboven vindt het ook jammer dat VI onder vuur ligt.
pi_193776815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:10 schreef VersKers het volgende:
De show stopt.
As we speak zijn ze aan het onderhandelen.
Genee gaat met een nieuwe show verder, zonder Derksen en Gijpie.
En terecht.
Ik heb zelden zo een rat als Genee meegemaakt.
Als Genee nog iets van een carrière op tv wil maken dan moet ie nu niet zonder die andere twee verdergaan. Gaat toch geen hond kijken naar hem. Zijn enige kans is nog diep door het stof gaan en hopen op een paar goeie jaren.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193776817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is toch met die hele discussie over racisme zo. Racisme is het heilige toverwoord en dat smoort alles. Ik denk dat we in de toekomst steeds meer wangedrag zullen gaan zien van zowel BML actievoerders als tuig met een migratieachtergrond. Zij kunnen zich altijd verschuilen achter racisme en de overheid durft dan niet in te grijpen, want stel je eens voor zeg..je zal maar voor racist uitgemaakt worden. Hoe lang blijft de weldenkende meerderheid in dit land dit nog accepteren als een schoothondje?
Er is nog één laatste hoop, waar ik mijn hoop op vestig. Dat de stille meerderheid massaal in opstand komt.
pi_193776818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ken Dries totaal niet maar vooral zijn houdinkje was echt tenenkrommend. Inhoudelijk deed hij het gesprek ook niet echt goed.
Ken hem wel en toen ik vernam dat hij er zou zitten wist ik al dat het een flopshow zou worden. Hij is van dezelfde categorie als die keeper..Shinou of zoiets. Ook zo'n jankbal.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:16:21 #167
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193776819
Die Sneijder zal toch wel zitten te bidden dat de uitzending gewoon doorgaat. Zo veel mensen die kijken en dan kan hij z'n boek promoten
pi_193776826
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Vond ik ook een prima vrouwtje maar volgens mij krijgt zij ook niet heel veel kritiek
Klopt, maar door dat gedrag van Bousatta voelt Johan (en Gijp) zich nu aangevallen en genaaid denk ik.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:17:22 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193776827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

zie op wikipedia dat Ali nog 4 jaar bij AZ was en 100 wedstrijden heeft gespeeld of zo.
Wat een racist die Scheringa
Veel van die spelers speelden ook in de basis bij de succesteams van Adriaanse en Van Gaal .
Dries is vooral mad dat die net voor die periode eruit werd weggetyft .
RED ONS HENNIEGOD
pi_193776828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ken hem wel en toen ik vernam dat hij er zou zitten wist ik al dat het een flopshow zou worden. Hij is van dezelfde categorie als die keeper..Shinou of zoiets. Ook zo'n jankbal.
Ja Khalid Sinouh, die kijkt net zo boos, of Mo Allach.
pi_193776832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:16 schreef VersKers het volgende:

[..]

Er is nog één laatste hoop, waar ik mijn hoop op vestig. Dat de stille meerderheid massaal in opstand komt.
Tsja, hoe dan? Niet door VVD te stemmen in ieder geval. PVV heb je niks aan en FvD gaat ten onder aan het narcisme van Thierry.
pi_193776838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:16 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Als Genee nog iets van een carrière op tv wil maken dan moet ie nu niet zonder die andere twee verdergaan. Gaat toch geen hond kijken naar hem. Zijn enige kans is nog diep door het stof gaan en hopen op een paar goeie jaren.
Genee is met zijn eigen carrière bezig. Heeft een podium geboden aan die zwarte advocaat.
Johan stopt sowieso over 2 jaar.
Genee is bezig met zijn eigen toekomst veilig te stellen.
pi_193776840
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Veel van die spelers speelden ook in de basis bij de succesteams van Adriaanse en Van Gaal .
Dries is vooral mad dat die net voor die periode eruit werd getyft .
ha d de redactie effe in moeten fluisteren bij Genee.
Van he Dries zegt onzin, ook dat De Boertjes net zo oud waren als Kluivert en Davids.
pi_193776845
John moet Genee uitkopen en Koert neerzetten

Probleem opgelost gr
Moeten zij weten
pi_193776849
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Veel van die spelers speelden ook in de basis bij de succesteams van Adriaanse en Van Gaal .
Dries is vooral mad dat die net voor die periode eruit werd weggetyft .
Misschien lag het wel aan Dries zijn houding buiten het veld of misschien ben ik bevooroordeeld door zijn houding maandag.
pi_193776850
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:12 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Dat gaat nog wel een burgeroorlog opleveren. Maar dat verschuilen achter racisme buiten ze nu helemaal uit. Dat hebben ze nu wel in de gaten.
Met andere woorden.

jij wil graag een burgeroorlog tussen blanken en gekleurden in polderland.

Ruk ze nog even op die fantasie.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:19:45 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193776852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

ha d de redactie effe in moeten fluisteren bij Genee.
Van he Dries zegt onzin, ook dat De Boertjes net zo oud waren als Kluivert en Davids.
Genee had die avond besloten als een ware SJW-er zijn baantje in de media te redden. Mocht VI stoppen dat die nog ergens anders de politiek correcte meneer kan spelen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_193776857
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tsja, hoe dan? Niet door VVD te stemmen in ieder geval. PVV heb je niks aan en FvD gaat ten onder aan het narcisme van Thierry.
Er zou een mogelijkheid zijn.
Leden van leden werven.
Boeren, Fvd'ers, PVV'ers, ondernemers, Horeca medewerkers, Toerisme medewerkers. Mensen uit de vliegbranche, kermisbranch, voetbalsupporters etc.etc.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:20:19 #179
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193776858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:19 schreef maan_man het volgende:

[..]

Misschien lag het wel aan Dries zijn houding buiten het veld of misschien ben ik bevooroordeeld door zijn houding maandag.
Was toen al een idioot en bakte er niet veel van.
RED ONS HENNIEGOD
pi_193776863
https://www.voetbalprimeu(...)zin-echt-onzin-.html

Ga Dries aanklagen wegens laster of smaad. Goeie kans dat je het wint.
Doe eens wat AZ/Van Stee
pi_193776868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:18 schreef VersKers het volgende:

[..]

Genee is met zijn eigen carrière bezig. Heeft een podium geboden aan die zwarte advocaat.
Johan stopt sowieso over 2 jaar.
Genee is bezig met zijn eigen toekomst veilig te stellen.
Er is niemand die nu op hem zit te wachten na zo’n streek. Ik denk dat hij dat ook wel beseft. De VI kijker zal hem massaal links laten liggen. Dan houdt het voor hem ook wel op qua interesse van mensen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193776876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Met andere woorden.

jij wil graag een burgeroorlog tussen blanken en gekleurden in polderland.

Ruk ze nog even op die fantasie.
Ik zie dat wel gebeuren omdat er steeds meer polarisatie plaats vindt. Of ik dat graag zie is een tweede. Ik heb andere fantasieën waar ik mij op aftrek.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193776882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:20 schreef VersKers het volgende:

[..]

Er zou een mogelijkheid zijn.
Leden van leden werven.
Boeren, Fvd'ers, PVV'ers, ondernemers, Horeca medewerkers, Toerisme medewerkers. Mensen uit de vliegbranche, kermisbranch, voetbalsupporters etc.etc.
De mogelijkheden zijn er. De groep mensen die niks heeft met links maar voor wie FvD en PVV te populistisch zijn. Thierry heeft eigenlijk goud in handen maar door zijn extreme uitspraken wil niemand met hem in zee. Zonde.
pi_193776883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Met andere woorden.

jij wil graag een burgeroorlog tussen blanken en gekleurden in polderland.

Ruk ze nog even op die fantasie.
Liever dan mijn vrijheid constant ingeperkt te zien worden.
In veel steden zie je al geen NL meer
pi_193776894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we niet vergeten dat dus blijkbaar ook eindredacteur Jan Hillenius in het complot zat. Die is net zo goed fout geweest.
Het is t hele circus en die lieden blijven helaas altijd buiten schot.
pi_193776927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Liever dan mijn vrijheid constant ingeperkt te zien worden.
In veel steden zie je al geen NL meer
Ok, dus als jij een tijdmachine kreeg naar de jaren '50 dan had je als een soort van blije Mary Poppins met een paraplu door de straten gerend.
pi_193776944
Misschien ben ik wel heel naïef, maar als ik een goedlopend familiebedrijf heb en er solliciteren 6 mensen op een functie, waarvan er twee toevallig een andere huidskleur hebben dan Jan en Freek en ik heb allemaal die gekke acties in de media, met die standbeelden en op de Dam.

Dan zou ik misschien die persoon spiegel aan de figuren die ik de laatste tijd allemaal in de media zie. Ik zou bang zijn dat ik het paard van Troje binnenhaal. Gaat hij volgend jaar zijn hakken in het zand zetten als wij net zo als de afgelopen 40 jaar een leuk sinterklaasfeest willen organiseren. Accepteert hij het als een besluit wordt genomen waarmee hij het niet eens is of zit hij dan als een dolle Dries aan tafel.

Die mensen denken dat ze strijden voor het goede, maar ik denk stiekem dat ze veel meer kapot maken dan iets anders.
pi_193776963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:34 schreef maan_man het volgende:
Misschien ben ik wel heel naïef, maar als ik een goedlopend familiebedrijf heb en er solliciteren 6 mensen op een functie, waarvan er twee toevallig een andere huidskleur hebben dan Jan en Freek en ik heb allemaal die gekke acties in de media, met die standbeelden en op de Dam.

Dan zou ik misschien die persoon spiegel aan de figuren die ik de laatste tijd allemaal in de media zie. Ik zou bang zijn dat ik het paard van Troje binnenhaal. Gaat hij volgend jaar zijn hakken in het zand zetten als wij net zo als de afgelopen 40 jaar een leuk sinterklaasfeest willen organiseren. Accepteert hij het als een besluit wordt genomen waarmee hij het niet eens is of zit hij dan als een dolle Dries aan tafel.

Die mensen denken dat ze strijden voor het goede, maar ik denk stiekem dat ze veel meer kapot maken dan iets anders.
Nee dat maakt je een racist. Zo wordt het nu eenmaal geschetst. Eng hè?
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777012
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:58 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn er in godsnaam mensen die Helene dit programma willen zien presenteren? Dat kan ze helemaal niet. Alleen omdat ze er lekker uitziet en gemaakt spontaan is?
Ze woont hier vlak in de buurt en kom d'r wel eens tegen in de Albert Heijn. Ik zou haar echt een paar minuten ontzettend kunnen teleurstellen.
pi_193777033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Liever dan mijn vrijheid constant ingeperkt te zien worden.
In veel steden zie je al geen NL meer
Ach, dat bepaalde meningen niet gewenst zijn is niks nieuws. Wil Schuurman gaat niet voor niks hinkend door het leven. Maar niemand vond het verder nodig om actie richting de daders te ondernemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:36 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Nee dat maakt je een racist. Zo wordt het nu eenmaal geschetst. Eng hè?
Ja, maar ik ben geen racist, ik ben een zoogdier en zo werkt de evolutie nu eenmaal. Ik zie gevaar, ik denk gevaar. Zo hebben wij jaren overleeft en in de dierenwereld profiteert men ervan. Een ongevaarlijke zweefvlieg heeft niet voor niets het uiterlijk van een wesp aangenomen. Zo weet de zweefvlieg dat anderen hem associëren met gevaar. Zo werkt dat eenmaal. Zelfs de zweefvlieg begrijpt dit.
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:45:42 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tsja, hoe dan? Niet door VVD te stemmen in ieder geval. PVV heb je niks aan en FvD gaat ten onder aan het narcisme van Thierry.
Waarom zou in 's hemelsnaam de politiek zich hiermee moeten bemoeien?
Laffe huichelaar
pi_193777060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:10 schreef VersKers het volgende:
De show stopt.
As we speak zijn ze aan het onderhandelen.
Genee gaat met een nieuwe show verder, zonder Derksen en Gijpie.
En terecht.
Ik heb zelden zo een rat als Genee meegemaakt.
Bron?
AFCA!
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:48:49 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777062
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:34 schreef maan_man het volgende:
Misschien ben ik wel heel naïef, maar als ik een goedlopend familiebedrijf heb en er solliciteren 6 mensen op een functie, waarvan er twee toevallig een andere huidskleur hebben dan Jan en Freek en ik heb allemaal die gekke acties in de media, met die standbeelden en op de Dam.

Dan zou ik misschien die persoon spiegel aan de figuren die ik de laatste tijd allemaal in de media zie. Ik zou bang zijn dat ik het paard van Troje binnenhaal. Gaat hij volgend jaar zijn hakken in het zand zetten als wij net zo als de afgelopen 40 jaar een leuk sinterklaasfeest willen organiseren. Accepteert hij het als een besluit wordt genomen waarmee hij het niet eens is of zit hij dan als een dolle Dries aan tafel.

Die mensen denken dat ze strijden voor het goede, maar ik denk stiekem dat ze veel meer kapot maken dan iets anders.
Als je er zo in zou staan, zou je een slechte baas zijn dus zal die neger op de lange termijn blij zijn niet bij jou te werken.

Tekenend voor de problemen van de moderne tijd, teringdebielen die mensen beoordelen op anderen waar ze helemaal niks mee te maken hebben. 'Hé, daar protesteren zwarte mensen. Deze sollicitant is ook zwart. Alle zwarten zijn hetzelfde, laat ik hem maar niet aannemen'

Bizar dat er mensen zijn die zo denken
Laffe huichelaar
pi_193777080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je er zo in zou staan, zou je een slechte baas zijn dus zal die neger op de lange termijn blij zijn niet bij jou te werken.

Tekenend voor de problemen van de moderne tijd, teringdebielen die mensen beoordelen op anderen waar ze helemaal niks mee te maken hebben. 'Hé, daar protesteren zwarte mensen. Deze sollicitant is ook zwart. Alle zwarten zijn hetzelfde, laat ik hem maar niet aannemen'

Bizar dat er mensen zijn die zo denken
Er zijn een paar culturen die keer op keer laten zien waarom mensen toch even goed gaan nadenken of ze die wel in hun winkeltje aan het werk wil hebben.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 25 juni 2020 @ 00:58:27 #195
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:52 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Er zijn een paar culturen die keer op keer laten zien waarom mensen toch even goed gaan nadenken of ze die wel in hun winkeltje aan het werk wil hebben.
individuen op afkomst of huidskleur beoordelen ipv eigen kwaliteiten dus. Derksen is niet racistisch, wat jullie suggereren wel
Laffe huichelaar
pi_193777110
Heeft er niks mee te maken, het gaat om gemiddelden, sommige donkeren wil je graag in je winkel laten werken alleen ligt dit aantal gewoon lager.
AJ
pi_193777112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:34 schreef maan_man het volgende:
Misschien ben ik wel heel naïef, maar als ik een goedlopend familiebedrijf heb en er solliciteren 6 mensen op een functie, waarvan er twee toevallig een andere huidskleur hebben dan Jan en Freek en ik heb allemaal die gekke acties in de media, met die standbeelden en op de Dam.

Dan zou ik misschien die persoon spiegel aan de figuren die ik de laatste tijd allemaal in de media zie. Ik zou bang zijn dat ik het paard van Troje binnenhaal. Gaat hij volgend jaar zijn hakken in het zand zetten als wij net zo als de afgelopen 40 jaar een leuk sinterklaasfeest willen organiseren. Accepteert hij het als een besluit wordt genomen waarmee hij het niet eens is of zit hij dan als een dolle Dries aan tafel.

Die mensen denken dat ze strijden voor het goede, maar ik denk stiekem dat ze veel meer kapot maken dan iets anders.
Als jij besluit iemand niet aan te nemen omdat zijn huidskleur donker is, is dat inderdaad racistisch.
pi_193777116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je er zo in zou staan, zou je een slechte baas zijn dus zal die neger op de lange termijn blij zijn niet bij jou te werken.

Tekenend voor de problemen van de moderne tijd, teringdebielen die mensen beoordelen op anderen waar ze helemaal niks mee te maken hebben. 'Hé, daar protesteren zwarte mensen. Deze sollicitant is ook zwart. Alle zwarten zijn hetzelfde, laat ik hem maar niet aannemen'

Bizar dat er mensen zijn die zo denken
Nee, zo werkt het gewoon in de grote mensenwereld. Hetzelfde met mensen die uit Noord Afrikaanse afkomstig zijn en klagen dat bepaalde horecaondernemers racisten zijn omdat ze aan de deur van een etablissement worden geweigerd, terwijl Jan en Klaas wel binnen mogen.

Die horecaondernemer is geen racist en wil het liefst zoveel mogelijk mensen binnen hebben. Hij is de zaak begonnen om poen binnen te harken. En als alle Noord Afrikanen iedere week onder de tap hangen en de pegels flink laten rollen, dan worden ze moet open armen onthaalt.

Maar een ondernemer wil ook onrust buiten de deur houden en daarbij kan hij alleen maar uitgaan van de eerdere ervaringen die hij heeft. En dan zullen vast niet alle Noord Afrikaanse mensen hetzelfde zijn. Maar dat die ondernemer heibel buiten de deur wil houden maakt hem nog geen racist.
pi_193777124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:59 schreef maan_man het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het gewoon in de grote mensenwereld. Hetzelfde met mensen die uit Noord Afrikaanse afkomstig zijn en klagen dat bepaalde horecaondernemers racisten zijn omdat ze aan de deur van een etablissement worden geweigerd, terwijl Jan en Klaas wel binnen mogen.

Die horecaondernemer is geen racist en wil het liefst zoveel mogelijk mensen binnen hebben. Hij is de zaak begonnen om poen binnen te harken. En als alle Noord Afrikanen iedere week onder de tap hangen en de pegels flink laten rollen, dan worden ze moet open armen onthaalt.

Maar een ondernemer wil ook onrust buiten de deur houden en daarbij kan hij alleen maar uitgaan van de eerdere ervaringen die hij heeft. En dan zullen vast niet alle Noord Afrikaanse mensen hetzelfde zijn. Maar dat die ondernemer heibel buiten de deur wil houden maakt hem nog geen racist.
De Noord Afrikanen zijn vaak ook goed gekleed in trainingspakken.
AJ
pi_193777125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:59 schreef maan_man het volgende:

[..]

Maar dat die ondernemer heibel buiten de deur wil houden [door gekleurde mensen per definitie niet aan te nemen] maakt hem nog geen racist.
Jawel. Dat hij het niet leuk vindt om zo genoemd te worden, tja.
pi_193777131
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom zou in 's hemelsnaam de politiek zich hiermee moeten bemoeien?
Ik zag pas later dat dit het VI topic is, past beter in een ander draadje inderdaad
pi_193777132
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heeft er niks mee te maken, het gaat om gemiddelden, sommige donkeren wil je graag in je winkel laten werken alleen ligt dit aantal gewoon lager.
Precies, die ondernemer neemt misschien met plezier een donker iemand aan als hij hem kent van school of omdat hij er jaren mee heeft gevoetbald. Dan weet je wat je binnenhaalt, nu kan er een paard van Troje tussen zitten en helaas wordt hierbij het individu slachtoffer van de groep.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:03:00 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777136
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:59 schreef maan_man het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het gewoon in de grote mensenwereld. Hetzelfde met mensen die uit Noord Afrikaanse afkomstig zijn en klagen dat bepaalde horecaondernemers racisten zijn omdat ze aan de deur van een etablissement worden geweigerd, terwijl Jan en Klaas wel binnen mogen.

Die horecaondernemer is geen racist en wil het liefst zoveel mogelijk mensen binnen hebben. Hij is de zaak begonnen om poen binnen te harken. En als alle Noord Afrikanen iedere week onder de tap hangen en de pegels flink laten rollen, dan worden ze moet open armen onthaalt.

Maar een ondernemer wil ook onrust buiten de deur houden en daarbij kan hij alleen maar uitgaan van de eerdere ervaringen die hij heeft. En dan zullen vast niet alle Noord Afrikaanse mensen hetzelfde zijn. Maar dat die ondernemer heibel buiten de deur wil houden maakt hem nog geen racist.
Iemand weigeren om zijn afkomst in plaats van zijn daden of opstelling maakt je wel een racist.

Het gaat in de grote mensenwereld inderdaad zo dat mensen bij negers of moslims nog te vaak naar de naam of de afkomst kijken en niet naar de individuele kwaliteiten. Daarom staan er ook miljoenen mensen wereldwijd te protesteren, dat is het nobele doel waar de heren van VI het de hele tijd over hebben, voor en na de foute grap.
Laffe huichelaar
pi_193777150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:34 schreef maan_man het volgende:
Misschien ben ik wel heel naïef, maar als ik een goedlopend familiebedrijf heb en er solliciteren 6 mensen op een functie, waarvan er twee toevallig een andere huidskleur hebben dan Jan en Freek en ik heb allemaal die gekke acties in de media, met die standbeelden en op de Dam.

Dan zou ik misschien die persoon spiegel aan de figuren die ik de laatste tijd allemaal in de media zie. Ik zou bang zijn dat ik het paard van Troje binnenhaal. Gaat hij volgend jaar zijn hakken in het zand zetten als wij net zo als de afgelopen 40 jaar een leuk sinterklaasfeest willen organiseren. Accepteert hij het als een besluit wordt genomen waarmee hij het niet eens is of zit hij dan als een dolle Dries aan tafel.

Die mensen denken dat ze strijden voor het goede, maar ik denk stiekem dat ze veel meer kapot maken dan iets anders.
Is ook zo, je denkt toch wel 3x na, straks heb je een proces aan je broek.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:06:23 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:02 schreef maan_man het volgende:

[..]

Precies, die ondernemer neemt misschien met plezier een donker iemand aan als hij hem kent van school of omdat hij er jaren mee heeft gevoetbald. Dan weet je wat je binnenhaalt, nu kan er een paard van Troje tussen zitten en helaas wordt hierbij het individu slachtoffer van de groep.
En dat is racisme. Mensen op basis van afkomst (groep) weigeren in plaats van naar zijn individuele kwaliteiten kijken.

Als iemand tot zijn 30e, 40e een keurig leven leidt, een goeie opleiding heeft, de taal beter beheerst dan jij en ik, alle relevante werkervaring heeft en niks in zijn CV er ook maar een beetje op wijst dat hij 'een paard van Troje' is, pleit jij er alsnog voor hem te weren omdat er wat mensen op de dam staan waar hij helemaal niks mee te maken heeft. Alleen omdat hij dezelfde huidskleur heeft.

Bah.
Laffe huichelaar
pi_193777158
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je er zo in zou staan, zou je een slechte baas zijn dus zal die neger op de lange termijn blij zijn niet bij jou te werken.

Tekenend voor de problemen van de moderne tijd, teringdebielen die mensen beoordelen op anderen waar ze helemaal niks mee te maken hebben. 'Hé, daar protesteren zwarte mensen. Deze sollicitant is ook zwart. Alle zwarten zijn hetzelfde, laat ik hem maar niet aannemen'

Bizar dat er mensen zijn die zo denken
Realistisch denken heet dat.

Jij gaat Ma Flodder ook niet aannemen.
pi_193777159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Iemand weigeren om zijn afkomst in plaats van zijn daden of opstelling maakt je wel een racist.

Het gaat in de grote mensenwereld inderdaad zo dat mensen bij negers of moslims nog te vaak naar de naam of de afkomst kijken en niet naar de individuele kwaliteiten. Daarom staan er ook miljoenen mensen wereldwijd te protesteren, dat is het nobele doel waar de heren van VI het de hele tijd over hebben, voor en na de foute grap.
En als religie mensen uitsluit op basis van geaardheid, geloof of ras? Valt dat ook onder racisme?
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:48 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bron?
dennis powned
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:07:44 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777162
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

Realistisch denken heet dat.

Jij gaat Ma Flodder ook niet aannemen.
Nee omdat haar CV en manier van presenteren niet aansluit bij wat je zoekt in een werknemer. Op individuele kwaliteiten dus
Laffe huichelaar
pi_193777164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

individuen op afkomst of huidskleur beoordelen ipv eigen kwaliteiten dus. Derksen is niet racistisch, wat jullie suggereren wel
Nee op houding en te verwachten problemen, niet/wel in team passen.
Gelijk weer de racist kaart spelen, typerend.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:08:11 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777166
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:06 schreef Poefbank het volgende:

[..]

En als religie mensen uitsluit op basis van geaardheid, geloof of ras? Valt dat ook onder racisme?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :?
Laffe huichelaar
pi_193777174
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

individuen op afkomst of huidskleur beoordelen ipv eigen kwaliteiten dus. Derksen is niet racistisch, wat jullie suggereren wel
Er zijn nu eenmaal groepen die waarbij je alarmbellen afgaan. Dat baseer ik uit persoonlijke ervaringen en kijkend naar statistieken. Betekent niet dat ik elke blanke voor een donkere laat gaan. Maar als mij dat racistisch maakt, so be it.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777178
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :?
Discriminatie toch? Hebben we het toch over. Racisme en discriminatie.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Iemand weigeren om zijn afkomst in plaats van zijn daden of opstelling maakt je wel een racist.

Het gaat in de grote mensenwereld inderdaad zo dat mensen bij negers of moslims nog te vaak naar de naam of de afkomst kijken en niet naar de individuele kwaliteiten. Daarom staan er ook miljoenen mensen wereldwijd te protesteren, dat is het nobele doel waar de heren van VI het de hele tijd over hebben, voor en na de foute grap.
Iedereen is racist, Jij ook.

Die zwarte mensen in Amerika, ga eens voor de grap een week in harlem rondlopen als blanke.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:10:11 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee op houding en te verwachten problemen, niet/wel in team passen.
Gelijk weer de racist kaart spelen, typerend.
Niemand heeft het over houding. De post waar ik hier op reageer stelt dat je iemand met een bepaalde achternaam niet aanneemt als je op TV mensen beelden neer ziet halen.

Zo zwart wit wordt het gesteld. Die lui die beelden neerhalen doen de zaak geen goed, want de racist waar ik op reageer, neemt ze dan op basis van huidskleur of naam al niet meer aan.

Als je naar houding gaat kijken, is het al een ander verhaal, maar ik wist niet dat je dat aan iemands achternaam af kan lezen?
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 01:11:07 #216
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193777190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee op houding en te verwachten problemen, niet/wel in team passen.
Gelijk weer de racist kaart spelen, typerend.
Janken dat er de racismekaart wordt getrokken na een expliciet racistische post _O- dit is een grapje toch? :D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193777195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee op houding en te verwachten problemen, niet/wel in team passen.
Gelijk weer de racist kaart spelen, typerend.
Gast. :') Het voorbeeld gaat over iemand die een donkere man per definitie niet aanneemt omdat een groep donkere mensen die niks met hem te maken heeft op de dam staat. Dan kijk je dus naar de huidskleur.

Als men dan toch zo fel deze mening aanhangt, omarm het dan in plaats van te huilen om het etiket "racist".
pi_193777199
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Janken dat er de racismekaart wordt getrokken na een expliciet racistische post _O- dit is een grapje toch? :D
Ja cynisme.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:13:56 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:09 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Discriminatie toch? Hebben we het toch over. Racisme en discriminatie.
Volgens mij hebben we het over mensen een baan weigeren op basis van hun afkomst/naam, maar dat kan aan mij liggen.

Je kan er best randzaken bijhalen. Of een religie die mensen uitsluit op basis van seksuele geaardheid of geloof of wat dan ook racisme is kunnen we kort over zijn, dat is het niet. Racisme is in de jurisprudentie opgerekt naar afkomst, cultuur of nationaliteit als ik me niet vergis en dus breder dan ras. De punten die jij noemt worden er niet onder geschaard, dat zou discriminatie zijn. Afhankelijk van waarvoor mensen worden uitgesloten
Laffe huichelaar
pi_193777233
Jij zou Akwasi aannemen ? Als hij een goed CV zou hebben ?

En nee niet omdat hij zwart is.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:16:57 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Iedereen is racist, Jij ook.

Die zwarte mensen in Amerika, ga eens voor de grap een week in harlem rondlopen als blanke.
Waarom zou ik dat in vredesnaam doen? :? Ik ga toch niet in de meest criminele wijk van New York rondlopen? Ik ben een brave burger dus tuig zou niet goed op mij reageren.

Ik zou ook in geen van de probleemwijken van SBS rondlopen. Ik kijk wel uit
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:20:38 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:16 schreef macca728 het volgende:
Jij zou Akwasi aannemen ? Als hij een goed CV zou hebben ?

En nee niet omdat hij zwart is.
Ik zou Akwasi niet aannemen omdat wanneer ik zijn naam google ik allerlei agressieve uitspraken tegenkom, waar ik niet op zit te wachten.

Niet omdat hij zwart is.

Als macca728 bij mij zou solliciteren zou ik die ook niet aannemen omdat ik bij het googlen allerlei racistische shit tegen zou komen.

Niet omdat hij blank is.

Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Iemand beoordeeld worden op zijn daden en zijn kwaliteiten. niet om wat je ongerelateerde lui op een beeldschermpje ziet doen
Laffe huichelaar
pi_193777254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het over mensen een baan weigeren op basis van hun afkomst/naam, maar dat kan aan mij liggen.

Je kan er best randzaken bijhalen. Of een religie die mensen uitsluit op basis van seksuele geaardheid of geloof of wat dan ook racisme is kunnen we kort over zijn, dat is het niet. Racisme is in de jurisprudentie opgerekt naar afkomst, cultuur of nationaliteit als ik me niet vergis en dus breder dan ras. De punten die jij noemt worden er niet onder geschaard, dat zou discriminatie zijn. Afhankelijk van waarvoor mensen worden uitgesloten
Het zijn geen randzaken. Het gaat toch over mensen uitsluiten op basis van huidskleur? Als discriminatie nu ineens niet van toepassing is dan is ontwijk je de totale discussie. Iemand uitsluiten op basis van kleur/naam is dus racistisch. Ongeacht de onderliggende gedachte. Geldt dat dan niet voor religies die mensen uitsluiten op basis van kleur/naam/geaardheid/geloof?
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:20 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Het zijn geen randzaken. Het gaat toch over mensen uitsluiten op basis van huidskleur? Als discriminatie nu ineens niet van toepassing is dan is ontwijk je de totale discussie. Iemand uitsluiten op basis van kleur/naam is dus racistisch. Ongeacht de onderliggende gedachte. Geldt dat dan niet voor religies die mensen uitsluiten op basis van kleur/naam/geaardheid/geloof?
Ja dat valt onder cultureel racisme. Je eigen normen als superieur beschouwen.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:24:19 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:20 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Het zijn geen randzaken. Het gaat toch over mensen uitsluiten op basis van huidskleur? Als discriminatie nu ineens niet van toepassing is dan is ontwijk je de totale discussie. Iemand uitsluiten op basis van kleur/naam is dus racistisch. Ongeacht de onderliggende gedachte. Geldt dat dan niet voor religies die mensen uitsluiten op basis van kleur/naam/geaardheid/geloof?
Zoals gezegd, dat geldt voor kleur, afkomst en niet voor geloof en geaardheid, dat is niet racistisch maar enkel discriminatie.

Het geldt slechts in sommige gevallen voor religies omdat je in de vrijheid van geloof wat extra vrijheden hebt. Zo mag je bepaalde kerkelijke functies weigeren aan vrouwen of homo's.

Ik ben wel steeds benieuwder naar de link met de man die om zijn naam geweigerd wordt door onze mede-user omdat die toevallig wat ongerelateerde mensen met dezelfde kleur aan een beeld ziet sjorren
Laffe huichelaar
pi_193777279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zoals gezegd, dat geldt voor kleur, afkomst en niet voor geloof en geaardheid, dat is niet racistisch maar enkel discriminatie.

Het geldt slechts in sommige gevallen voor religies omdat je in de vrijheid van geloof wat extra vrijheden hebt. Zo mag je bepaalde kerkelijke functies weigeren aan vrouwen of homo's.

Ik ben wel steeds benieuwder naar de link met de man die om zijn naam geweigerd wordt door onze mede-user omdat die toevallig wat ongerelateerde mensen met dezelfde kleur aan een beeld ziet sjorren
Nee het valt wel degelijk onder racisme. Van de kerk kan je ook nog onderbrengen onder constutioneel racisme.

Institutioneel racisme (ook bekend als structureel racisme, staatsracisme of systemisch racisme) is rassendiscriminatie door overheden, bedrijven, religies of onderwijsinstellingen of andere grote organisaties met de macht om het leven van veel individuen te beïnvloeden
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:27:11 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee het valt wel degelijk onder racisme.
Voor zover ik het begrijp is de definitie in de jurisprudentie opgerekt van sec ras naar nationaliteit, afkomst, cultuur en ras. Maar ik kan er naast zitten of de laatste updates gemist hebben, dan ontvang ik daar graag een linkje naar
Laffe huichelaar
pi_193777292
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zoals gezegd, dat geldt voor kleur, afkomst en niet voor geloof en geaardheid, dat is niet racistisch maar enkel discriminatie.

Het geldt slechts in sommige gevallen voor religies omdat je in de vrijheid van geloof wat extra vrijheden hebt. Zo mag je bepaalde kerkelijke functies weigeren aan vrouwen of homo's.

Ik ben wel steeds benieuwder naar de link met de man die om zijn naam geweigerd wordt door onze mede-user omdat die toevallig wat ongerelateerde mensen met dezelfde kleur aan een beeld ziet sjorren
Het is selectief benaderen en dat is mijn ogen hypocriet. In dit geval heeft racisme en discriminatie dezelfde lading.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777297
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor zover ik het begrijp is de definitie in de jurisprudentie opgerekt van sec ras naar nationaliteit, afkomst, cultuur en ras. Maar ik kan er naast zitten of de laatste updates gemist hebben, dan ontvang ik daar graag een linkje naar
https://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme#Cultureel_racisme
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:30:02 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:27 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Het is selectief benaderen en dat is mijn ogen hypocriet. In dit geval heeft racisme en discriminatie dezelfde lading.
In principe is racisme en discriminatie ook hetzelfde. Niet alle discriminatie is racisme, maar alle racisme is wel discriminatie.

Racistische discriminatie ( racisme, benadeeld worden omdat je een ander ras hebt) is niet erger of minder erg dan bijvoorbeeld homofobe discriminatie ( benadeeld worden omdat je een andere seksuele geaardheid hebt)
Laffe huichelaar
pi_193777310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In principe is racisme en discriminatie ook hetzelfde. Niet alle discriminatie is racisme, maar alle racisme is wel discriminatie.

Racistische discriminatie ( racisme, benadeeld worden omdat je een ander ras hebt) is niet erger of minder erg dan bijvoorbeeld homofobe discriminatie ( benadeeld worden omdat je een andere seksuele geaardheid hebt)
Dus moet je ook niet selectief gaan zijn
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat is racisme. Mensen op basis van afkomst (groep) weigeren in plaats van naar zijn individuele kwaliteiten kijken.

Als iemand tot zijn 30e, 40e een keurig leven leidt, een goeie opleiding heeft, de taal beter beheerst dan jij en ik, alle relevante werkervaring heeft en niks in zijn CV er ook maar een beetje op wijst dat hij 'een paard van Troje' is, pleit jij er alsnog voor hem te weren omdat er wat mensen op de dam staan waar hij helemaal niks mee te maken heeft. Alleen omdat hij dezelfde huidskleur heeft.

Bah.
Kijk, ik weet dat het gevoelig ligt als het over ras en kleur gaat en ik zou het voor de goede mensen ook anders willen zien, maar ik begrijp iemand zeer goed in zijn afwegingen.

Heel simpel om het over bij de afkomst van iemand weg te halen. Jij bent ernstig ziek en gaat naar de dokter en die komt tot de conclusie dat jij een pilletje moet slikken en dan komt alles weer goed. Nu zegt die dokter ik heb hier een potje van merk A en daar zitten 99 prima pilletjes in, maar er zit ook één pilletje in dat tot de dood zal leiden. Ook heeft de arts een potje van mark B 80 prima pilletjes, maar er zitten ook 20 pilletjes in die jouw einde zullen inluiden.

Met die ervaring van de arts in het achterhoofd uit welk potje neem jij dan een pilletje? En jij moet een keuze maken anders ga je dood.

En nu weet ik dat pilletjes geen gevoel hebben en geen ras zijn, maar dan maak je ook na een bepaalde afweging een keuze, terwijl 80 pilletjes daar niks aan kunnen doen. Misschien onterecht, maar wel menselijk.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:34:04 #233
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777320
quote:
Ik noem zelf cultuur? :? Het onderscheid wordt hier gemaakt op basis van cultuur. Niet op basis van seksuele geaardheid of geloof. Hoewel het altijd een klein deel van de cultuur is, is de hele cultuur nooit de seksuele geaardheid.

Ik vraag me ook af wat we aan dit soort semantische discussies hebben eerlijk gezegd. Of het nu sec discriminatie of racisme is doet er niet zo toe lijkt me, de uitwerking is hetzelfde
Laffe huichelaar
pi_193777324
Jij maakt toch onderscheid tussen racisme en discriminatie ?
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:35:16 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:31 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Dus moet je ook niet selectief gaan zijn
Ja dan moet je niet bij mij zijn, ik heb het niet bedacht. Ik ben in gelijke delen tegen elk onderscheid, of dat nu op basis van ras, geloof, politieke voorkeur of geaardheid is
Laffe huichelaar
pi_193777331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik noem zelf cultuur? :? Het onderscheid wordt hier gemaakt op basis van cultuur. Niet op basis van seksuele geaardheid of geloof. Hoewel het altijd een klein deel van de cultuur is, is de hele cultuur nooit de seksuele geaardheid.

Ik vraag me ook af wat we aan dit soort semantische discussies hebben eerlijk gezegd. Of het nu sec discriminatie of racisme is doet er niet zo toe lijkt me, de uitwerking is hetzelfde
Jij zegt dat mensen uitsluiten op basis van kleur/naam racistisch is, ongeacht wat de onderliggende gedachte is. En als ik dan vraag of religies die hetzelfde doen ook het geval is, dan is het ineens iets heel anders en heeft het er niks mee te maken. Vreemd.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:37:13 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:31 schreef maan_man het volgende:

[..]

Kijk, ik weet dat het gevoelig ligt als het over ras en kleur gaat en ik zou het voor de goede mensen ook anders willen zien, maar ik begrijp iemand zeer goed in zijn afwegingen.

Heel simpel om het over bij de afkomst van iemand weg te halen. Jij bent ernstig ziek en gaat naar de dokter en die komt tot de conclusie dat jij een pilletje moet slikken en dan komt alles weer goed. Nu zegt die dokter ik heb hier een potje van merk A en daar zitten 99 prima pilletjes in, maar er zit ook één pilletje in dat tot de dood zal leiden. Ook heeft de arts een potje van mark B 80 prima pilletjes, maar er zitten ook 20 pilletjes in die jouw einde zullen inluiden.

Met die ervaring van de arts in het achterhoofd uit welk potje neem jij dan een pilletje? En jij moet een keuze maken anders ga je dood.

En nu weet ik dat pilletjes geen gevoel hebben en geen ras zijn, maar dan maak je ook na een bepaalde afweging een keuze, terwijl 80 pilletjes daar niks aan kunnen doen. Misschien onterecht, maar wel menselijk.
Ik zou die pilletjes even nader onderzoeken, want beide kansen ben ik niet erg over te spreken. Net als ik een sollicitant nader zou onderzoeken en er niet blind een zou kiezen of afwijzen.

Waarom zou je lukraak een pil uit zo'n pot trekken als je 1000 manieren hebt je keuze te staven. Ik ben niet zo van de willekeur
Laffe huichelaar
pi_193777337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja dan moet je niet bij mij zijn, ik heb het niet bedacht. Ik ben in gelijke delen tegen elk onderscheid, of dat nu op basis van ras, geloof, politieke voorkeur of geaardheid is
Zeer nobel. Maar een onwerkelijke filosofie om uit te voeren.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:38:14 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:34 schreef macca728 het volgende:
Jij maakt toch onderscheid tussen racisme en discriminatie ?
Men vraagt aan mij of iets racisme is. Ik ben de beroerdste niet, dus ik deel de definities en zeg wat racisme is en wat niet.

Geen dank.
Laffe huichelaar
pi_193777350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zou die pilletjes even nader onderzoeken, want beide kansen ben ik niet erg over te spreken. Net als ik een sollicitant nader zou onderzoeken en er niet blind een zou kiezen of afwijzen.

Waarom zou je lukraak een pil uit zo'n pot trekken als je 1000 manieren hebt je keuze te staven. Ik ben niet zo van de willekeur
Mooi ontweken.
pi_193777352
Ik heb als kind iig wel racisme meegemaakt in het voetbal. Zat als blanke jongen in team met voornamelijk Marokkanen..

.. Die hadden alleen aandacht voor elkaar en wij blanken werden systematisch buitengesloten. In wedstrijden en zelfs de training speelden zij alleen naar elkaar over.

Of past dit verhaal niet in deze tijd?
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:42:09 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:36 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Jij zegt dat mensen uitsluiten op basis van kleur/naam racistisch is, ongeacht wat de onderliggende gedachte is. En als ik dan vraag of religies die hetzelfde doen ook het geval is, dan is het ineens iets heel anders en heeft het er niks mee te maken. Vreemd.
Nogmaals, ik heb het niet bedacht. Ik heb helemaal niks op met religies, dus ik moet je toegeven dat het me ook verdomd weinig uitmaakt wie ze uitsluiten voor kerkelijke functies. Waarom je als homo in vredesnaam een bisschop zou willen zijn als alles in je geloof je verderfelijk vindt zal me altijd een raadsel blijven.

Maar die rare uitzonderingen in de wet zouden er van mij allemaal uit mogen. Confessioneel onderwijs vind ik ook al zo iets achterlijks.

Maar dat even terzijde.
Laffe huichelaar
pi_193777363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:41 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb als kind iig wel racisme meegemaakt in het voetbal. Zat als blanke jongen in team met voornamelijk Marokkanen..

.. Die hadden alleen aandacht voor elkaar en wij blanken werden systematisch buitengesloten. In wedstrijden en zelfs de training speelden zij alleen naar elkaar over.

Of past dit verhaal niet in deze tijd?
Ik geef je weinig kans op een podium bij de NL TV.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:45:48 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Mooi ontweken.
Ik vond zelf dat ik de drogreden goed blootlegde, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:48:13 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777379
NWS / Amsterdam gaat niet westerse sollicitanten uitsluiten

Ik vraag me af wat jullie van dit nieuws vinden
Laffe huichelaar
pi_193777380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vond zelf dat ik de drogreden goed blootlegde, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Je moet kiezen tussen 2 CV's en 2 personen die gelijk overkomen in het gesprek, maar waarbij de kans op problemen bij de 1 hoger liggen dan bij de ander.
pi_193777383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb het niet bedacht. Ik heb helemaal niks op met religies, dus ik moet je toegeven dat het me ook verdomd weinig uitmaakt wie ze uitsluiten voor kerkelijke functies. Waarom je als homo in vredesnaam een bisschop zou willen zijn als alles in je geloof je verderfelijk vindt zal me altijd een raadsel blijven.

Maar die rare uitzonderingen in de wet zouden er van mij allemaal uit mogen. Confessioneel onderwijs vind ik ook al zo iets achterlijks.

Maar dat even terzijde.
Je moet oppassen met iemand racistisch noemen als diegene logische redenen heeft om iemand wel of niet aan te nemen. Zeer gevaarlijk.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:48 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Amsterdam gaat niet westerse sollicitanten uitsluiten

Ik vraag me af wat jullie van dit nieuws vinden
Wat vind jij ervan ?
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:50:30 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:48 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Je moet oppassen met iemand racistisch noemen als diegene logische redenen heeft om iemand wel of niet aan te nemen. Zeer gevaarlijk.
Wat is de logische reden achter 'hij is zwart en op TV zie je een paar zwarte mannen een beeld om trekken dus doe maar niet' terwijl de sollicitant in kwestie helemaal niks met die mannen gemeen heeft, behalve de huidskleur
Laffe huichelaar
pi_193777396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat is de logische reden achter 'hij is zwart en op TV zie je een paar zwarte mannen een beeld om trekken dus doe maar niet' terwijl de sollicitant in kwestie helemaal niks met die mannen gemeen heeft, behalve de huidskleur
Het is misschien wat simplistisch maar daarna werden er wat duidelijker voorbeelden geschetst.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:51:45 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan ?
Ik vind het natuurlijk bizar om mensen op basis van enkel afkomst uit te sluiten of te bevoordelen natuurlijk.

De beste man moet op de beste plek zitten en welk kleurtje iemand heeft is daar volslagen irrelevant in.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:53:19 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:51 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Het is misschien wat simplistisch maar daarna werden er wat duidelijker voorbeelden geschetst.
Fijn dat je met me eens bent dat achter die post van maan_man geen logische reden zat en dat dus inderdaad racistisch is; iemand puur afwijzen om afkomst en niet op individuele kwaliteiten. Latere nuanceringen van jouw kant neem ik voor kennisgeving aan

Dan zijn we eruit
Laffe huichelaar
pi_193777408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind het natuurlijk bizar om mensen op basis van enkel afkomst uit te sluiten of te bevoordelen natuurlijk.

De beste man moet op de beste plek zitten en welk kleurtje iemand heeft is daar volslagen irrelevant in.
Beste man ?? Ok flauw.

Daar heb je gelijk in, maar bij de gemiddelde gemeente is 70% allochtoon of vrouw of welke minderheid ook door "positieve" discriminatie.

Dat mag dus wel van de goegemeente.
pi_193777415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Fijn dat je met me eens bent dat achter die post van maan_man geen logische reden zat en dat dus inderdaad racistisch is; iemand puur afwijzen om afkomst en niet op individuele kwaliteiten. Latere nuanceringen van jouw kant neem ik voor kennisgeving aan

Dan zijn we eruit
Nu ga je je eigen conclusie trekken terwijl ik niks anders bedoelde dat het voorbeeld ietwat simplistisch was.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777426
Maar het gaat niet over racisme, het gaat om een slechte grap over een foto van een Zwarte Piet, omdat Akwasi over Zwarte Piet liep te raaskallen bij een demonstratie van BLM.

Was Akwasi blank geweest, was dezelfde grap wellicht gemaakt o.i.d.

Genee weet best dat Johan geen racist is.
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:58:30 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777431
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:54 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Nu ga je je eigen conclusie trekken terwijl ik niks anders bedoelde dat het voorbeeld ietwat simplistisch was.
Ik reageerde dan ook op die simplistische stelling. Iemand niet aannemen enkel op naam is racistisch. Ik snap niet dat we daarover moeten discussieren
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 01:58:51 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:57 schreef macca728 het volgende:
Maar het gaat niet over racisme, het gaat om een slechte grap over een foto van een Zwarte Piet, omdat Akwasi over Zwarte Piet liep te raaskallen bij een demonstratie van BLM.

Had Akwasi blank geweest, was dezelfde grap wellicht gemaakt o.i.d.

Genee weet best dat Johan geen racist is.
Dat zijn we eens
Laffe huichelaar
pi_193777439
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik reageerde dan ook op die simplistische stelling. Iemand niet aannemen enkel op naam is racistisch. Ik snap niet dat we daarover moeten discussieren
We gaan nu niet helemaal overnieuw beginnen. :W
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:01:25 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777443
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 01:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

Beste man ?? Ok flauw.

Daar heb je gelijk in, maar bij de gemiddelde gemeente is 70% allochtoon of vrouw door "positieve" discriminatie.
Als je vindt dat ik daar gelijk in heb, dan zijn we er. Dan lijkt het me namelijk dat je ook vindt dat iemand afwijzen puur omdat hij dezelfde huidskleur heeft als wat mannen die een beeld omver trekken bizar is.

Moet je je voorstellen dat jij ergens solliciteert en je krijgt als reactie terug dat je het niet bent geworden omdat je dezelfde huidskleur als Dutroux hebt.

Dit geldt alle kanten op. Of het nu bij een zwarte sollicitant is die bij voorbaat afgewezen worden en alleen om zijn naam al niet door de eerste schifting komt of om een gemeente die positieve discriminatie gebruikt en zo bij voorbaat al blanken afschrijft.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:03:45 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777452
Ik vind het echt bizar dat veel lui hier zo in hun eigen starre vooroordelen vast zitten dat ze een overduidelijk racistische post niet als zodanig kunnen benoemen.

Het tegenovergestelde van het Fortuyneffect. Waar we toen problemen op het gebied van immigratie en integretie niet mochten benoemen van het linkse bolwerk van de PvdA, mogen we nu overduidelijk racisme niet eens meer als zodanig betitelen zonder dat het rechtse bolwerk in een stuip schiet.
Laffe huichelaar
pi_193777453
en die grap van Johan kwam vooral voort uit ergernis omdat mensen maar door blijven gaan over Zwarte Piet en racisme terwijl 99% van de mensen het verhaal vertellen dat Zwarte Piet zwart is door de roet.

Het is een Nederlandse traditie en ageren hier tegen werkt alleen maar in het nadeel van donkere mensen.

Omarm het gewoon, je woont in Nederland.
pi_193777460
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt bizar dat veel lui hier zo in hun eigen starre vooroordelen vast zitten dat ze een overduidelijk racistische post niet als zodanig kunnen benoemen.

Het tegenovergestelde van het Fortuyneffect. Waar we toen problemen op het gebied van immigratie en integretie niet mochten benoemen van het linkse bolwerk van de PvdA, mogen we nu overduidelijk racisme niet eens meer als zodanig betitelen zonder dat het rechtse bolwerk in een stuip schiet.
Nu wordt alles gelijk racisme genoemd, dat is het probleem.
Verdien je minder dan je collega die 3 jaar ouder is ? Racisme man
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:07:10 #263
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nu wordt alles gelijk racisme genoemd, dat is het probleem.
Ja en vanuit die stuip kan je een post waar men suggereert dat je een zwarte niet aan moet nemen omdat je kleurgenoten op TV beelden omver ziet trekken niet eens meer zien voor wat het is want alles wordt racisme genoemd, ook als het het niet is. Dus zal het nu ook wel zo zijn.

In plaats van gewoon lezen wat er staat en zelf ff nadenken of het wel een goed idee is om zo te werk te gaan.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:08:24 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777473
Alles wordt gelijk racisme genoemd en dat is vaak niet zo dus niks is meer racisme

8)7

In die rare kampenstrijd is men zo bezig met het andere kamp bestrijden dat er niet eens meer gekeken wordt wat er nu eigenlijk gezegd wordt. Het is echt de wereld op zijn kop
Laffe huichelaar
pi_193777476
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt bizar dat veel lui hier zo in hun eigen starre vooroordelen vast zitten dat ze een overduidelijk racistische post niet als zodanig kunnen benoemen.

Het tegenovergestelde van het Fortuyneffect. Waar we toen problemen op het gebied van immigratie en integretie niet mochten benoemen van het linkse bolwerk van de PvdA, mogen we nu overduidelijk racisme niet eens meer als zodanig betitelen zonder dat het rechtse bolwerk in een stuip schiet.
Ik vind het jammer dat mijn post worden weggezet als racistisch. Ik zou het eerder realistisch willen noemen. Ook geeft ik aan begrip te hebben voor degene die voor een keuze staat, maar het voor het individu te betreuren.
pi_193777478
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:43 schreef wollah het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die man geeft bijna dagelijks lezingen. En hij is helemaal niet manisch depressief. Die man heeft het mooiste leventje wat er is. 3 uur per week over voetbal lullen en daar een half miljoen per jaar voor vangen. Woont in een mooie villa en kan elke chick krijgen die hij wil.
Hij geeft al jaren geen dagelijkse lezingen meer en heeft ook al jaren last van mentale problemen, hij had niet voor niks een maandenlange burn-out. Het luxe leven heeft hij al z’n leven lang, al staat dat huis hem wel in een redelijke pauper buurt
٩๏̯͡๏)۶
pi_193777480
Bijna elk bedrijf zou zo reageren.

Maar de NL overheid mag onbeperkt racistisch zijn maar wel dan tegen de eigen blanke bevolking.
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:12:39 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777488
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:09 schreef macca728 het volgende:
Bijna elk bedrijf zou zo reageren.

Exact waarom het dus nodig is voor nog steeds de meerderheid negers die niet crimineel is, gewoon normaal doet zoals jij en ik en alleen maar werk zoekt om te gaan protesteren in het land, want volgens jou worden ze door bijna elk bedrijf achtergesteld zonder dat naar hun individuele kwaliteiten wordt gekeken maar alleen naar afkomst.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:13:27 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193777490
Of, om me maar even achter mijn goede vriend Derksen te scharen, het is jammer dat gekkies als Akwasi de spotlight stelen van de gigantische groep mensen die daar voor een nobel doel staan
Laffe huichelaar
pi_193777491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Exact waarom het dus nodig is voor nog steeds de meerderheid negers die niet crimineel is, gewoon normaal doet zoals jij en ik en alleen maar werk zoekt om te gaan protesteren in het land, want volgens jou worden ze door bijna elk bedrijf achtergesteld zonder dat naar hun individuele kwaliteiten wordt gekeken maar alleen naar afkomst.
Protesteren is prima, rellen en oproepen tot geweld heeft het totaal tegenovergestelde effect.
En daar hoorde je Genee niet over.
pi_193777496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:13 schreef timmmmm het volgende:
Of, om me maar even achter mijn goede vriend Derksen te scharen, het is jammer dat gekkies als Akwasi de spotlight stelen van de gigantische groep mensen die daar voor een nobel doel staan
Ja en mevrouwtje Simons.

Die Anti Zwarte Pieten krijgen overigens 3 ton subsidie....
pi_193777511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt bizar dat veel lui hier zo in hun eigen starre vooroordelen vast zitten dat ze een overduidelijk racistische post niet als zodanig kunnen benoemen.

Het tegenovergestelde van het Fortuyneffect. Waar we toen problemen op het gebied van immigratie en integretie niet mochten benoemen van het linkse bolwerk van de PvdA, mogen we nu overduidelijk racisme niet eens meer als zodanig betitelen zonder dat het rechtse bolwerk in een stuip schiet.
Je hebt echt oogkleppen op als je niet inziet dat er nu eenmaal vooroordelen zijn die zijn gecreëerd door bepaalde groepen. Ik heb dagelijks jarenlang te maken gehad met racisme en geweld vanuit bepaalde groepen. Iets wat ik nu nog steeds meemaak. En als ik dat meeneem in mijn besluit met wie ik wel of niet aanneem en dat mij racistisch maakt. Prima, mag jij vinden. Je komt naïef en idealistisch over.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193777520
Ja, dat is racistisch. Wees dan ook gewoon een kerel en huil niet om het etiket "racist". Of heroverweeg je levensbeeld.
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:39:53 #274
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193777533
Als ik een kroeg of discotheek zou hebben zou mijn eerste opdracht zijn aan de portiers; geen mensen binnen laten met een noord-afrikaans uiterlijk.

Als ik een bedrijf zou hebben en een vacature open zou staan, dan gaan alle brieven van de Khalid's en Mohammed's gelijk de prullenbak in.

Ben ik dan een racist? Vast. Maar dat kan me niet zoveel schelen eigenlijk, Het is niet compleet uit de lucht gegrepen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193777550
Ik heb dat ook met posts van DonDruiper.
pi_193777573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:39 schreef DonDruiper het volgende:
Als ik een kroeg of discotheek zou hebben zou mijn eerste opdracht zijn aan de portiers; geen mensen binnen laten met een noord-afrikaans uiterlijk.

Als ik een bedrijf zou hebben en een vacature open zou staan, dan gaan alle brieven van de Khalid's en Mohammed's gelijk de prullenbak in.

Ben ik dan een racist? Vast. Maar dat kan me niet zoveel schelen eigenlijk, Het is niet compleet uit de lucht gegrepen.
Ja dat is walgelijk racistisch als je mensen bij voorbaat al uitsluit.
AFCA!
pi_193777574
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als je ook maar een beetje hebt opgelet de laatste jaren heb je kunnen zien dat Genee bij elke dubieuze uitspraak ingreep, of hem/ze nog de kans gaf om het terug te trekken. Dan moet je niet ineens verbaasd gaan zitten doen om hoe hij zich maandag profileerde.
Late reactie maar wat een onzin dit lol. Wat hij deed was voorzetjes geven, ergens bewust naar toe werken en dan de verloren onschuld spelen. Hoe kan je dat niet zien?
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 03:14:34 #278
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193777580
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 03:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Late reactie maar wat een onzin dit lol. Wat hij deed was voorzetjes geven, ergens bewust naar toe werken en dan de verloren onschuld spelen. Hoe kan je dat niet zien?
Hij dwingt toch niemand tot het doen van die uitspraken?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193777590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 03:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hij dwingt toch niemand tot het doen van die uitspraken?
Dat zegt toch ook niemand?
  donderdag 25 juni 2020 @ 03:27:20 #280
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193777598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 03:11 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ja dat is walgelijk racistisch als je mensen bij voorbaat al uitsluit.
Klopt.

Dat krijg je wanneer je uitgemaakt wordt voor kankerkaaskop.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 25 juni 2020 @ 06:09:35 #281
240618 Micson
The lonely stoner
pi_193777828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja en mevrouwtje Simons.

Die Anti Zwarte Pieten krijgen overigens 3 ton subsidie....
Bron?
pi_193777964
quote:
René van der Gijp lijkt nooit meer aan te schuiven bij Veronica Inside. De analist is na een 'verzoeningsgesprek' met Wilfred Genee niet bijgedraaid.

"Wilfred heeft het programma opgeblazen", zegt Van der Gijp in De Telegraaf. Hij wil komende maandag al niet meer aanwezig zijn bij de laatste uitzending van dit seizoen. "Als we maandag aan tafel zitten en doen of er niets is gebeurd, zijn we totaal ongeloofwaardig. Onze kijkers zijn niet gek."

Van der Gijp sluit niet uit dat hij in een ander format nog wel met Genee zal samenwerken. "Maar dan is dat in een andere vorm, want dit gaat gewoon echt niet meer. Ik had het er vanmiddag met Jan Boskamp over en hij denkt er net zo over", aldus 'Gijp', die blij is dat er geen reclameblokken waren tijdens de afgelopen uitzending. "Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen en weggegaan en ik waarschijnlijk ook."

Genee wil niets kwijt over het gesprek dat het drietal woensdag had. "Ik kies er niet voor om dat via de media te bespreken."
bron Vp...ik denk dat Wilfred Maandag alleen zit met Snijder, Gijp houd voet bij stuk
  donderdag 25 juni 2020 @ 07:37:34 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193778017
Gijpie is lekker aan het aansturen op een breuk.
pi_193778051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:25 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

bron Vp...ik denk dat Wilfred Maandag alleen zit met Snijder, Gijp houd voet bij stuk
Aha.. dus t format lijkt voor de zoveelste keer zogenaamd geklapt en het zit zo diep dat hij nog wél een ander format met Wilfred wil doen. :')

:')
pi_193778063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:37 schreef fetX het volgende:
Gijpie is lekker aan het aansturen op een breuk.
Misschien had ie al ff geen zin meer
pi_193778184
Enquête van het AD na 37,500 stemmen.

VI moet stoppen → 21%
VI moet doorgaan met trio Genee-Derksen en Van der Gijp → 34%
VI moet doorgaan zonder Derksen → 2%
VI moet doorgaan zonder Genee → 44%
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 08:06:03 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193778185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:37 schreef fetX het volgende:
Gijpie is lekker aan het aansturen op een breuk.
Logisch toch. Zou jij nog met zo'n backstabber aan tafel willen zitten?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 08:10:28 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193778211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:05 schreef Idisrom het volgende:
Enquête van het AD na 37,500 stemmen.

VI moet stoppen → 21%
VI moet doorgaan met trio Genee-Derksen en Van der Gijp → 34%
VI moet doorgaan zonder Derksen → 2&
VI moet doorgaan zonder Genee → 44%
VI moet gewoon stoppen. De chemie tussen die 3 is ongekend. Als één van die 3 wegvalt, valt de fundering van dat hele programma weg. Je kan, zeker na maandag, vinden van Genee wat je vindt, maar hij is een hele goed presentator en zijn stijl zorgt ervoor dat Gijp en Derksen kunnen renderen in dat programma. Net zoals Genee kan renderen door de stijl van Derksen & Gijp.

Valt één van die drie weg, dan moet je ook niet langer verder willen met dat hele programma.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193778250
Wat zit Gijp dan zo dwars? Alleen de vraagstelling van Genee of wisten helemaal niet in wat voor format ze terecht zouden komen afgelopen maandag?

Ik ben het ergens wel met Zonneveld eens dat de heren nu zelf wel hele lange tenen hebben.
#12 is not for sale!
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:19:46 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193778275
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

VI moet gewoon stoppen. De chemie tussen die 3 is ongekend. Als één van die 3 wegvalt, valt de fundering van dat hele programma weg. Je kan, zeker na maandag, vinden van Genee wat je vindt, maar hij is een hele goed presentator en zijn stijl zorgt ervoor dat Gijp en Derksen kunnen renderen in dat programma. Net zoals Genee kan renderen door de stijl van Derksen & Gijp.

Valt één van die drie weg, dan moet je ook niet langer verder willen met dat hele programma.
Ik ben het helemaal eens met user @onlogisch

Gewoon ermee stoppen, anders raakt het programma echt alle geloofwaardigheid kwijt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193778307
Van der Gijp zal binnenkort wel bij Fox of Ziggy aan de slag gaan vermoed ik. Niks mee toch?
pi_193778316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:16 schreef Haringkop het volgende:
Wat zit Gijp dan zo dwars? Alleen de vraagstelling van Genee of wisten helemaal niet in wat voor format ze terecht zouden komen afgelopen maandag?

Ik ben het ergens wel met Zonneveld eens dat de heren nu zelf wel hele lange tenen hebben.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb hier een paar keer gelezen dat Derksen en Gijp niet wisten wie de andere genodigden waren, maar dat kan ik nergens terugvinden en kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen?

Genee was kritisch. En inderdaad hypocriet, want hij was net zo goed verantwoordelijk. Nou boehoe.

Alsnog zijn er twee verklaringen voor Wilfrieds opstelling:
A) Hij probeerde zijn eigen hachje te redden.
B) Hij probeerde het programma te redden door te laten zien dat ze geen racisten zijn.

Waarom is het zo duidelijk A)?
pi_193778329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:16 schreef Haringkop het volgende:
Wat zit Gijp dan zo dwars? Alleen de vraagstelling van Genee of wisten helemaal niet in wat voor format ze terecht zouden komen afgelopen maandag?

Ik ben het ergens wel met Zonneveld eens dat de heren nu zelf wel hele lange tenen hebben.
Ze werden ter plekke opeens geconfronteerd met de aanwezigheid van twee etnische minderheden. Johan mocht geeneens op zijn eigen plek zitten. Ze waren te gast in de grote Wilfred Genee Show. Normaal gesproken geeft Genee voorzetjes en lacht hij smakelijk mee, maar nu ontpopte hij zich opeens tot de voorzitter van het Joegoslaviëtribunaal. Misselijkmakend.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_193778334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:39 schreef DonDruiper het volgende:
Als ik een kroeg of discotheek zou hebben zou mijn eerste opdracht zijn aan de portiers; geen mensen binnen laten met een noord-afrikaans uiterlijk.

Als ik een bedrijf zou hebben en een vacature open zou staan, dan gaan alle brieven van de Khalid's en Mohammed's gelijk de prullenbak in.

Ben ik dan een racist? Vast. Maar dat kan me niet zoveel schelen eigenlijk, Het is niet compleet uit de lucht gegrepen.
Deze redenering is ijzersterk.
pi_193778338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ze werden ter plekke opeens geconfronteerd met de aanwezigheid van twee etnische minderheden.
Is dat wel echt zo?
pi_193778350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb hier een paar keer gelezen dat Derksen en Gijp niet wisten wie de andere genodigden waren, maar dat kan ik nergens terugvinden en kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen?

Gijp en Derksen hebben dit gezegd in interviews. Je kan het powned interview met Gijp terugkijken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_193778368
Grootste voordeel is dat de focus nu even van die linkse idioten af is. Ik weet dat het niet bewust gedaan is, maar dat was een prima actie van VI.
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:33:40 #298
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193778372
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

VI moet gewoon stoppen. De chemie tussen die 3 is ongekend. Als één van die 3 wegvalt, valt de fundering van dat hele programma weg. Je kan, zeker na maandag, vinden van Genee wat je vindt, maar hij is een hele goed presentator en zijn stijl zorgt ervoor dat Gijp en Derksen kunnen renderen in dat programma. Net zoals Genee kan renderen door de stijl van Derksen & Gijp.

Valt één van die drie weg, dan moet je ook niet langer verder willen met dat hele programma.
Van die 3 is Genee vervangbaar. Er zijn wel meer presentators die kunstje kunnen. Gijp en Johan zijn uniek, Genee is dat niet
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_193778393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:33 schreef Kamover het volgende:

[..]

Van die 3 is Genee vervangbaar. Er zijn wel meer presentators die kunstje kunnen. Gijp en Johan zijn uniek, Genee is dat niet
Genee is de beste :
.
pi_193778395
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Gijp en Derksen hebben dit gezegd in interviews. Je kan het powned interview met Gijp terugkijken.
Heb ik gedaan. Ah ja, Johan zegt dat op het eind. Gijp niet, die zegt alleen dat ze nu geen harde grappen meer kunnen maken omdat dat niet mag van Wilfred. Misschien is Gijp daarom zo kwaad, omdat hij zich eigenlijk ook schuldig voelt naar Johan toe :)
pi_193778413
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:33 schreef Kamover het volgende:

[..]

Van die 3 is Genee vervangbaar. Er zijn wel meer presentators die kunstje kunnen. Gijp en Johan zijn uniek, Genee is dat niet
Laat Harrie Mens maandag presenteren, en dan vervolgens lekker de zomervakantie in. Daarna kriebelt het geld weer, de bal gaat weer rollen, en blijft alles weer zoals het was ….
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')