Ja, totaal niet gevraagd toen ik een afspraak maakte voor de kapper.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:34 schreef Redefine het volgende:
Dat vooraf vragen om iemand ziek is blijft toch wel een topmaatregel.
Bij mij ook niet. Maar toen ik bij de kapper zat werd dat wel gevraagd aan mensen die geen afspraak hadden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, totaal niet gevraagd toen ik een afspraak maakte voor de kapper.
Eigenlijk moet je die vraag al bij jezelf vragen. Heb ik klachten? Ja, dan geen afspraken maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Maar toen ik bij de kapper zat werd dat wel gevraagd aan mensen die geen afspraak hadden.
Maar het slaat nergens op. Alsof je dan opeens denkt 'oh ja ik heb Corona, dus ik mag hier niet komen' En mensen die het wel hebben, gaan dan niet opeens wel toegeven dat ze het hebben.
Plus dat de eerste vraag is: ben je verkouden? Als je dan ja zegt, mag je dan niet komen? Ook al heb je verder niets?
Baudet en Wildersquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:42 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd welke mensen er nu gaan klagen dat bepaalde dingen nog niet mogen.
Misschien gaat er nu wel geklaagd worden dat het allemaal te snel gaat!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:42 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd welke mensen er nu gaan klagen dat bepaalde dingen nog niet mogen.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien gaat er nu wel geklaagd worden dat het allemaal te snel gaat!
Ik denk alleen niet dat je met je fietsstuur een voetbalstadion in magquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog een heel grote toeter die ik aan mijn fietsstuur kan vastmaken
Ja of eigenlijk meer een dj-klank inderdaad ja, best raarquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha oké!Wel fijn dan alsnog!
Gek genoeg spreek je jouw naam dan wel weer met j-klank uit in het Spaans toch?
Voorlezen van psalmen wordt toch vaak melodieus gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Viel mij trouwens op dat Rutte het bij het zingen in de kerk telkens heeft over het voorlezen van psalmen als alternatief. Dat gaat toch niemand doen?
Lekker psalmpjes afspelen van YouTube ja toch?
Ja of er ook regels waren voor de sekswerkers en of er ook standjes niet mogen.quote:
Haha die komt binnenkort ook voorbij op Qquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:42 schreef Redefine het volgende:
Met je toet-, toet-, toeter op een waterscooter.
Omg Rutte die over seks praat, dat we dat nog mogen meemaken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of er ook regels waren voor de sekswerkers en of er ook standjes niet mogen.
Toen zei Rutte dat ze de standjes hebben besproken met het RIVM en er geen uitzonderingen waren
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of er ook regels waren voor de sekswerkers en of er ook standjes niet mogen.
Toen zei Rutte dat ze de standjes hebben besproken met het RIVM en er geen uitzonderingen waren
Nooit voor het zingen de kerk uit gaan!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg Rutte die over seks praat, dat we dat nog mogen meemaken.![]()
Jammer dat ik niet meer keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |