abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193797647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien hebbeb ze eerst het bos aangeveegd?
Droge bomen protesteren niet, daar durft trump nog net iets tegen te doen. :D
pi_193797960
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Droge bomen protesteren niet, daar durft trump nog net iets tegen te doen. :D
Maar die vangen wel veel wind ;)
pi_193797984
Acyn twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 03:25:27 Trump: If we didn’t do testing, we’d have no cases... There are so many names to this, I could name 19 names like Corona 19. https://t.co/cuNlLhHP6I reageer retweet
Het is niet eens een verkooppraatje. Hij gelooft echt dat wanneer je niet test de hele pandemie gewoon verdwijnt.
pi_193798119
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef Ulx het volgende:
Acyn twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 03:25:27 Trump: If we didn’t do testing, we’d have no cases... There are so many names to this, I could name 19 names like Corona 19. https://t.co/cuNlLhHP6I reageer retweet
Het is niet eens een verkooppraatje. Hij gelooft echt dat wanneer je niet test de hele pandemie gewoon verdwijnt.
Hoho, het was sarcasme van de TrumpGOD he. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:39:00 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_193798292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef Ulx het volgende:
Hij lijkt ook nog steeds te denken dat de 19 in Corona voor een aantal staat, ookal is hem al honderd keer op die misperceptie gewezen.

Ik maak me toch wel ernstige zorgen om mogelijk beginnende dementie van Biden, zoals je in deze youtube film met korte fragmentjes van gaffes kunt zien. Kunnen we daar een keer serieus gesprek over voeren? Ik stel alleen maar vragen hier hoor, laten we het er geciviliseerd over hebben, de zichtbare beperking in cognitieve vermogens van Joe "Sleepy Creepy" Biden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:44:52 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_193798384
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193798603
quote:
Wat een grapjas, die ouwe trumpGOD. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193798674
Laten we de Trump-benadering anders toepassen op de vluchtelingenstroom. Als we stoppen met tellen en registreren van asielzoekers, komen er ook geen asielzoekers ons land binnen.

Ik denk dat de Nederlandse Trump-adepten zich daar wel in kunnen vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193798687
Cruz voormalige VP kandidaat Carly Fiorina gaat voor Biden stemmen

https://www.theatlantic.c(...)a-vote-biden/613474/
pi_193798721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 00:48 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Ja. Dat kan nog steeds iedere kant op gaan. Zelfs met een onwaarschijnlijke derde ingeschrevene op het allerlaatste die onverwachts stemmen afpakt kan dat de eindbalans net wel of net niet in het voordeel van oftewel Biden oftewel Trump trekken en voila, niets is zeker. Daar is de verhouding gewoon te close voor.
Dit horen traditioneel veilige Republikeinse staten te zijn in een Presidentiele verkiezing op North Carolina na, maar dat is de meeste rechtse swing state. Trump zit zwaar in de problemen in de staten waar het daadwerkelijk toedoet: Wisconsin, Pennsylvania, Michigan, Florida en Arizona
pi_193798879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Hij lijkt ook nog steeds te denken dat de 19 in Corona voor een aantal staat, ookal is hem al honderd keer op die misperceptie gewezen.

Ik maak me toch wel ernstige zorgen om mogelijk beginnende dementie van Biden, zoals je in deze youtube film met korte fragmentjes van gaffes kunt zien. Kunnen we daar een keer serieus gesprek over voeren? Ik stel alleen maar vragen hier hoor, laten we het er geciviliseerd over hebben, de zichtbare beperking in cognitieve vermogens van Joe "Sleepy Creepy" Biden.
De Democraten zijn nou eenmaal niet zo goed in het aandragen van geschikte kandidaten.

Daaruit vloeit wel voort dat de keuze voor VP nu belangrijker is dan ooit. Biden heeft, en ik heb het linkje zo even niet bij de hand maar het is hier voorbij gekomen, immers ook gezegd dat hij A. zichzelf vooral ziet als overgangspresident in de transitie van bananenrepubliek terug naar de beschaving en B. zijn VP te alle tijden klaar moet zijn het presidentschap over te nemen. Dat laatste is natuurlijk een beetje de definitie van een VP maar doorgaans wordt dat niet zo nadrukkelijk uitgesproken.

Gelukkig is de geestelijke gesteldheid van Biden nog altijd een enorme verbetering ten opzichte van het dwaallicht wat nu in het Witte Huis verblijft.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 26-06-2020 12:21:38 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 26 juni 2020 @ 12:36:42 #187
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193799256
Als ze opschieten kunnen ze aardig besparen op de behandeling van TrumpFlu®

quote:
In the midst of a global pandemic with the presidential election just months away, the Justice Department asked the Supreme Court on Thursday to invalidate the Affordable Care Act, the landmark health care law that enabled millions of Americans to get insurance coverage and that remains in effect despite the pending legal challenge
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)eme-court/index.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193799316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we de Trump-benadering anders toepassen op de vluchtelingenstroom. Als we stoppen met tellen en registreren van asielzoekers, komen er ook geen asielzoekers ons land binnen.

Ik denk dat de Nederlandse Trump-adepten zich daar wel in kunnen vinden.
Wat wel is dat veel testen een vertekend beeld geeft. Je moet niet naar het aantal positieve uitslagen kijken maar naar wat het resultaat daar van is. Dus hoeveel ziekenhuisopnames, doden etc.

Weet niet welke groep ze precies testen in de VS maar wellicht is 99% van de positief getesten zo gezond als een hoentje.
pi_193799334
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 12:40 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wat wel is dat veel testen een vertekend beeld geeft. Je moet niet naar het aantal positieve uitslagen kijken maar naar wat het resultaat daar van is. Dus hoeveel ziekenhuisopnames, doden etc.

Weet niet welke groep ze precies testen in de VS maar wellicht is 99% van de positief getesten zo gezond als een hoentje.
Het gaat mij dan ook hierom:

quote:
Trump: If we didn’t do testing, we’d have no cases...
Ik hoef jou niet uit te leggen hoe lachwekkend die uitspraak is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193799626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat mij dan ook hierom:
[..]

Ik hoef jou niet uit te leggen hoe lachwekkend die uitspraak is.
Snap ik :+

Wilde gewoon wat nuance toebrengen aan de 'Er is het hoogst aantal positieve testen ooit bereikt op 1 dag'.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 13:07:30 #191
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193799680
Deze al langsgekomen?

RexChapman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 21:26:55 Palm Beach County commissioner’s meeting on masks — mashed up with “Parks and Rec” Town Hall.

The internet remains undefeated... https://t.co/8r4lea9Dly reageer retweet
Floriduh *O*
pi_193799681
atrupar twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 03:21:55 "He's gonna be your president because some people don't love me, maybe" -- Trump sure sounds resigned to losing to Joe Biden https://t.co/UQTrzJVSXR reageer retweet
Filmpje in de tweet. En ja, hij klinkt alsof hij het heeft opgegeven. Zwak en uitgeblust.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 13:10:49 #193
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193799717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:07 schreef Ulx het volgende:
atrupar twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 03:21:55 "He's gonna be your president because some people don't love me, maybe" -- Trump sure sounds resigned to losing to Joe Biden https://t.co/UQTrzJVSXR reageer retweet
Filmpje in de tweet. En ja, hij klinkt alsof hij het heeft opgegeven. Zwak en uitgeblust.
Domme idioot met zijn fantastic-NASDAQ.
Ik bedank de US-belastingbetaler voor het op peil houden van mijn speculatiefondsje, maar ben blij er niet zelf aan mee te betalen. :@
pi_193800499
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:03 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wilde gewoon wat nuance toebrengen aan de 'Er is het hoogst aantal positieve testen ooit bereikt op 1 dag'.
Het percentage testen die positief terugkomt stijgt ook, wat denk ik wel een gezonde indicator is dat het niet zozeer gaat om een bredere groep aan mensen die nu plots ook getest wordt, maar juist dat waarschijnlijk de groep van geteste mensen minder gezond is. Hierin liepen ze, ondanks het sterftepercentage, trouwens al behoorlijk achter op andere Westerse landen, op Zweden na.

pi_193800552
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:07 schreef Ulx het volgende:
Rutte doet het dus uitstekend, de man kan praten en dat is genoeg om president te zijn...aldus Trump. Dat zal lekker resoneren bij zijn Nederlandse aanhang denk ik. :)
pi_193800746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het percentage testen die positief terugkomt stijgt ook, wat denk ik wel een gezonde indicator is dat het niet zozeer gaat om een bredere groep aan mensen die nu plots ook getest wordt, maar juist dat waarschijnlijk de groep van geteste mensen minder gezond is. Hierin liepen ze, ondanks het sterftepercentage, trouwens al behoorlijk achter op andere Westerse landen, op Zweden na.

[ afbeelding ]
Maar je kan toch ook positief testen zonder dat je er last van hebt? Daarom dat bijvoorbeeld ziekenhuisopnames een betere graadmeter is. Hoewel dat in de VS ook weer niet alles zegt :D

Heel het coronagebeuren is echt een gegoochel met cijfers, in elk land. Je kan echt uitkiezen wat je wilt.
pi_193801097
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:13 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Maar je kan toch ook positief testen zonder dat je er last van hebt? Daarom dat bijvoorbeeld ziekenhuisopnames een betere graadmeter is. Hoewel dat in de VS ook weer niet alles zegt :D

Heel het coronagebeuren is echt een gegoochel met cijfers, in elk land. Je kan echt uitkiezen wat je wilt.
Er zijn inderdaad asymptomatische gevallen die positief testen, maar hoe wil je specifiek die groep mensen plots verhoudingsgewijs meer gaan testen?

Ik kies niet zomaar eruit wat ik wil, ik kies cijfers waarvan ik denk dat je daarmee het beste beeld krijgt van hoe de pandemie er daar voor staat met betrekking tot het stoppen van de verspreiding.

Maar goed, dat betekent dat ziekenhuisopnames en dodental inderdaad zullen gaan stijgen, let maar op. Echter is de volgorde logischerwijze dat je eerst een stijging in het aantal besmetting ziet, waarvan ik hopelijk duidelijk heb kunnen maken dat dit niet is gekomen door een bredere groep mensen te gaan testen, maar komt doordat er meer mensen ziek zijn, waarvan het niet aannemelijk is dat het slechts gaat om asymptomatische gevallen... zou niet weten hoe je specifiek die groep meer kunt testen.
pi_193801103
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:03 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ziekenhuizen in Nevada en Texas zijn vol iig.
pi_193801140
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad asymptomatische gevallen die positief testen, maar hoe wil je specifiek die groep mensen plots verhoudingsgewijs meer gaan testen?

Ik kies niet zomaar eruit wat ik wil, ik kies cijfers waarvan ik denk dat je daarmee het beste beeld krijgt van hoe de pandemie er daar voor staat met betrekking tot het stoppen van de verspreiding.

Maar goed, dat betekent dat ziekenhuisopnames en dodental inderdaad zullen gaan stijgen, let maar op. Echter is de volgorde logischerwijze dat je eerst een stijging in het aantal besmetting ziet, waarvan ik hopelijk duidelijk heb kunnen maken dat dit niet is gekomen door een bredere groep mensen te gaan testen, maar komt doordat er meer mensen ziek zijn.
Dit was niet op jou gericht maar in z'n algemeenheid. Je ziet nu dat ze op een record zitten qua positieve testen maar het dodenaantal is bijvoorbeeld veel lager dan eerst. Al die twitteraccountjes shoppen bij de cijfers die hen het beste uitkomt in plaats van het hele plaatje te geven, net als Trump doet met de banenmarkt en zo'n beetje elke andere politicus.

#hartluchten ;)
pi_193801146
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:13 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Je gaat er voor het gemak aan voorbij dat die mensen dus andere mensen infecteren die weer anderen infecteren en gegeven het feit dat antilichamen tegen corona virussen vaak zeer tijdelijk zijn krijg je hiermee een vicieuze cirkel.
Het hele doel van testen is om de mensen die positief zijn te kunnen isoleren maar dat gebeurt dus niet omdat men de boel opengooit en omdat maskers dragen een politiek issue is gemaakt door oa. Trump.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2020 14:41:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')